Skocz do zawartości

DOOM: The Dark Ages


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 123
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Nyu
Opublikowano

Blok, parry, nastawienie na wolniejsza akcję, dużo mroczniejszy klimat, D64 na pełnej. Piękna sprawa. 

Opublikowano

Mało dynamicznie to wygląda jak na Dooma, co trochę kłóci mi się z tym, że lokacje sprawiają teraz wrażenie większych, a przeciwników będzie chyba teraz więcej. Na razie nie drygnął, czekam na kolejne zwiastuny.

  • beka z typa 1
Gość Nyu
Opublikowano

Bo to gra tankiem, nie akrobata. Hugo Martin hintowal wolniejsze tempo chyba z 2 lata temu.

 

Widać tu o wiele większą symbiozę ataków wręcz z bronią palna.

 

Jest rzut tarcza, parry, blok i pewnie jeszcze coś się wyłapie. Na większą (faktycznie sporą) ilość wrogów jest minigun czaszkowy xd

 

Zmianę tempa pokazuje też ujeżdżanie potwora i sterowanie mechem.

 

W każdym razie can't wait. 

Opublikowano

Kiedy wolałem wolniejsze podejście to dali mi szybsze w Eternalu, jak polubiłem to z Eternala i nawet chciałbym szybsze to mi spowalniają. Chuje. :/ 

 

Ale i tak prezentuje się bardzo dobrze. 

Gość Nyu
Opublikowano

- postać za bardzo nie skacze, chyba że z wysokości

- nie ma dasha-uniku, tylko dash-szarza?

- nie widać glory-killi, chyba tym razem te animacje będą częścią combatu, a nie finisherami?

- blok, parry, rzut tarcza, szarża, kopnięcie, uderzenie kulą

- niby wolniejsze tempo ze względu na wszystko powyżej... ale gameplay nie wygląda wolniej niż pierwsze gameplaye z Eternala. Może będzie bardziej tankowo i mniej malpkowo, ale niekoniecznie dużo wolniej. Wygląda na to, że dużo większe areny i więcej mobkow do rozwalenia tarcza i karabinem dają taki efekt

 

Ciekawostki:

- Imp wygląda jak ze starych Doomów

- strzelba rozrywa pół Mancubusa, więc może być dużo potężniejsza

- kolkownica jak w Painkillerze

- gra wygląda jak Doom 64 + Hexen... Albo jak Witchfire w świecie Dooma po prostu

- nad arachnotronem latające mózgi jak z Duke Nukem 3D

Opublikowano

Niekoniecznie to musi być coś złego, no ale nie oszukujmy się. Każdy kto nie ma wady wzroku -20 dioptrii widzi, że postać porusza się wolniej niż w Eternalu. 

Opublikowano

Ja wiem, ze fabula w doomie, ale dziwnie to wyglada jak typ zostal wystrzelony ze stacji kosmicznej(?) i trafil do sredniowiecza(?), gdzie urzeduja przeciwnicy z bazy na marsie(?). Chyba, ze w eternalu cos namacili i ma to jakis sens.

 

Ciezko odniesc sie do broni bo wszystko wyglada na mocno ustawione pod trailer (gun z czacha). Fajnie, ze przeciwnicy sie nie swieca po stunie jak choinka. Mech top. Latanie smokiem kek.

Opublikowano
3 minuty temu, Josh napisał(a):

Niekoniecznie to musi być coś złego, no ale nie oszukujmy się. Każdy kto nie ma wady wzroku -20 dioptrii widzi, że postać porusza się wolniej niż w Eternalu. 

Dla mnie Doom Eternal był czasami za szybki, więc w sumie jestem z tym ok. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...