Pupcio 18 606 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca Ale ten trailer nie pokazał nic czym można by się martwić może trochę ten smok bo wiadomo jak to często wychodzi z takimi głupotkami Cytuj
Josh 4 785 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca Pokazał lekką zmianę kierunku, chyba że dla Ciebie inna dynamika to już nie jest zmiana o którą można się martwić, zwłaszcza w Doomie. Zaznaczę jeszcze raz zanim znowu ktoś się zagotuje: to nie musi od razu oznaczać, że gra będzie gorsza od Eternala. Ale warto na to zwrócić uwagę. Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca 6 minut temu, Bzduras napisał(a): Ale kto powątpiewa i kto narzeka? Pokażcue palcem, bo chyba inny temat czytamy. You got me there kolego, przypiąłem się pod komentarz Kamila licząc na łatwe plusy. 3 Cytuj
Pupcio 18 606 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca No nie martwie się zbytnio bo to ja jęczałem przed zagraniem w eternala że teraz się skacze jak małpa na rurkach a potem wyszło że to jeden z najlepszych fpsów w jakie grałem chociaż wciąż wole to podejście z 2016. Tutaj mam wrażenie że dostane coś pośrodku. Wiadomo że mogą coś zyebać jak każde studio w ostatnich latach ale mają mój kredyt zaufania po dwóch goty grach i świetnym trailerze trzeciej Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca 15 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a): You got me there kolego, przypiąłem się pod komentarz Kamila licząc na łatwe plusy. Opie bandyto Ale udało Ci się, moje +1 z reakcji "śmiech do bólu brzuszka" dostałeś Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca Przed premierą obu ostatnich Doomów były te same obawy. Serio, szczególnie wśród fanów - "za wolne to jak na dooma" w przypadku D2016 po gameplayach, które starały się być cinematic, a w przypadku Eternala pojawiała się obawa, że spowolnili Slayera, żeby zbalansowac movement z dashem. Pierwsze gameplaye były w miarę stonowane (poza pokazem k&m), żeby eksponować mechaniki. A potem gracze chwycili za pada/myszkę i okazało się, że ta gra to demon prędkości. Dark Ages będzie wolniejsze - tak było hintowane i tak jest zapowiadane. Jednocześnie będzie szybsze niż na tym trailerze, like a lot. Szczególnie jak dacie sobie fov 130, nie 90. Rozumiem obawy, ale raczej są nieuzasadnione. Cytuj
Boomcio 4 142 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca Doom dawno stracił swoją tożsamość. Dziękuję. 5 Cytuj
Josh 4 785 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca Im lepiej zapowiadająca się gra, z im bardziej prestiżowej serii, tym większe obawy, dosyć zrozumiałe. I to raczej nie są wątpliwości w stylu "czy gra będzie dobra czy do dupy" tylko raczej "czy będzie cholernie dobra, czy tylko bardzo dobra". Pamiętam, że podobnie miałem po pierwszym trailerze DMCV, bo trochę zalatywało DmC od Ninja Theory, które notabene też było świetne, no ale jednak po nowej odsłonie TEGO Devila chciało się ciut więcej i oczekiwania były znacznie wyższe. Cytuj
messer88 6 579 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca No to prawda, Eternal taki dojebany to obawa jest lekka żeby trzymało poziom, ale po trailerze jestem spokojny. Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca Gra w dziedzinie gatunku fps będzie bezkonkurencyjna, tak jak Forza Horizon w dziedzinie swojego gatunku jest bezkonkurencyjna. Naprawdę nie ma co się martwić na zapas bo id software dowiezie króla i każdy będzie zajebiście się bawił w akompaniamencie hardcorowej muzyki. A poza tym żadnej chujowizny nie zastałem od id, którzy też pomagali w innych grach jak Starfield czy Rage i mam tu na myśli mięsisty gunplay. Cytuj
GearsUp 276 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca Będzie latane smoczkiem jak w Panzer Dragoon Cytuj
Galaktyczny Wojażer 0 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca Ja siedzę z (pipi)em w łapie. Co prawda "średniowiecznodarkfantasy" setting zalatuje trochę Hexen/Heretic i pewnie gdyby zmienić protagoniste i poczwary i spluwy to byłby do(pipi)any remake, ale kwestia praw do marki, wielkości nazwy etc sprawia że to jednak Doom. W sumie wystarczyło pięć minut w guglu i zacząłem się zastanawiać czy w id grali w Schizm (w 5:25 widać znajome widoki) Cytuj
Wredny 9 695 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca Godzinę temu, Faka napisał(a): A poza tym żadnej chujowizny nie zastałem od id, którzy też pomagali w innych grach jak Starfield czy Rage i mam tu na myśli mięsisty gunplay. RAGE to akurat ich gierka w całości i tam tylko fabułka niedomagała (a można się było takowej spodziewać, bo trailery i intro dość mocno ją hintowały). Pomagali przy drugiej części, za którą odpowiada Avalanche. Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 11 czerwca Opublikowano 11 czerwca (edytowane) Z wywiadu: - Dużo bardziej przyziemny gameplay w stylu D1, 2 i 64 - będą sandboksowe poziomy i więcej eksploracji w stylu gier powyżej - backtracking w levelach, ale ze zmianami w otoczeniu/wydarzeniach - projectiles porn; spowolnili pociski przeciwników, które teraz będą zadawały więcej obrażeń, czyli... - ... "fani klasycznych DOOM-ow powinni być zadowoleni" - do ponad 2x wiecej przeciwników na ekranie - walka została napisana kompletnie od nowa Brzmi na taką grę, na jaką czekałem od zawsze, a i paradoksalnie wygląda też bardziej jak stare doomy niż 2016 i Eternal. Edytowane 11 czerwca przez Nyu Cytuj
SnoD 2 341 Opublikowano 14 czerwca Opublikowano 14 czerwca Tu jest wywiad gdzie sami to tłumaczą. Jak słuchałem to tak sobie pomyślałem "trochę jak Diablo w FPP" 1 Cytuj
Homelander 2 209 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca Nigdy nie byłem fanem Doomów, zawsze od dynamicznej walki z demonami wolałem bardziej taktyczne strzelanie do ludzi, chociaż oczywiście szanuję bardzo. W każdym razie gra wygląda fenomenalnie i zdecydowanie fani tego typu gier mają na co czekać Cytuj
Pupcio 18 606 Opublikowano 18 czerwca Opublikowano 18 czerwca Gram sobie w 2016 i kurde ale dalej to jest fantastyczna gra, gdyby nie eternal to chyba na rynku strzelanin aaa rządziłaby 8 letnia gra xD na minus brak skakania jak małpiszon, brak haka przy shotgunie i slayer za wolno się porusza żeby konsolowcy mogli ucelować na padziku w demona, dopiero jak się weźmie dopałke na przyśpieszenie to jest dobrze no i chyba najbardziej brakuje tego systemu rozwalania się stworków bo to jest gore deal breaker z eternala ale dalej gra się nieziemsko dobrze, nie mogę się doczekać tego doomika Cytuj
Plackus 439 Opublikowano 18 czerwca Opublikowano 18 czerwca A już myślałem że grasz w dark ages skoro piszesz to pupciś w tym temacie Cytuj
Pupcio 18 606 Opublikowano 18 czerwca Opublikowano 18 czerwca To już nie można odstawić wrednego na forum przed premierą gry? Co za czasy Przed samą premierą szykujcie się na wrażenia z eternala 1 Cytuj
smallv86 861 Opublikowano 18 czerwca Opublikowano 18 czerwca A ja sie nie polubilem z tym "wiecznie w ruchu" systemem z drugiej czesci. "jedynka" duuuuuzo lepsza. Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 18 czerwca Opublikowano 18 czerwca Uwielbiam tę dyskusję. Bo każdy ma prawo do własnej opinii, obie gry mają swoje mocne strony i obie są doskonałe. A mimo wszystko jest mi tak ciężko wczuć się w rolę kogoś, komu bardziej się podoba D4. Eternal to taki wertykalny combat chess z prędkością światła, po złapaniu flow i zrozumieniu wszystkich mechanik gra się jak w dopaminowym transie i nie ma bata, żeby prototyp tej walki (D4) dawał to samo. Ale, oczywiście, D4 daje swoje. Ma swój pacing, ma bardziej poważny i mroczny klimat, no i na pewno jest bardziej klasyczna strzelanką. Więc jeżeli ktoś szuka dobrej ewolucji klasycznego strzelania, niech wbija po Dooma, ale jak ktos szuka astronomicznie szybkiej walki zaprojektowanej równie inteligentnie, co w DMC5, to niech luka w stronę Eternala. Po prostu to uczucie, które uaktywnia się w mózgu po tym, jak gierka i jej mechaniki klikną, i zostaje do napisów końcowych w drugim DLC i Master Levelach, to jest zloto. Cytuj
XM. 11 022 Opublikowano 18 czerwca Opublikowano 18 czerwca Ja bym chciał tryb turbo do eternala, gdzie postać porusza się ciągle jak na doplace. Cytuj
Josh 4 785 Opublikowano 18 czerwca Opublikowano 18 czerwca Ciekawe jakby tak Capcom w DMC6 wrócił do dynamiki pierwszej części skwieraczyłby odbyty czy gracze by przyjęli tę zmianę z aprobatą? W sumie lubię wracać do tej odsłony i nawet mi nie przeszkadza brak ultra-szybkiej walki czy Dante-klocek, ale to pewnie przez przyzwyczajenie. W nowym DMC raczej byłoby to potraktowane jako downgrade. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.