Opublikowano 23 stycznia23 sty Ja chcę czysty run and gun bez dużej fabuły i dodatkowych pierdół. No cóż.
Opublikowano 23 stycznia23 sty Ten Doom wygląda wybitnie! Cóż, pora nadrobić Dooma z 2016 i Eternala Pierwszego dostałem w prezencie od forumowicza, Eternal właśnie kupiony
Opublikowano 23 stycznia23 sty Mam nadzieję że nie przesadzą z zawartością (jak głupio by to nie brzmiało)
Opublikowano 23 stycznia23 sty 12 minut temu, XM. napisał(a): Co za rok! A ludzie napiszaa, że nie ma w co grać xD Trzeba się będzie wyrobić z 33 do tego KOLCZAKA Z FUTERKIEM.
Opublikowano 23 stycznia23 sty Zajebiście to wygląda. 2016 przeszedłem na jednym oddechu. Eternal nie podszedł mi z tym skakaniem jak małpa. Ale Dark Ages wygląda jak mix Doom x Quake x Painkiller
Opublikowano 24 stycznia24 sty Day one zdecydowanie. Trochę zaskoczenie, że bez multi, ale przynajmniej łatwiej platynę będzie wbić I oby faktycznie nie przesadzili z zawartością. 12-15 godzin spokojnie wystarczy na ostrą i konkretną napierdalankę w stylu Dooma.
Opublikowano 24 stycznia24 sty Wspominali wczoraj, że jak ktoś bardzo nie chce łazić to nie musi ale będzie do zdobycia sprzęt i pewnie upgrady jako nagroda dla tych co chcą wejśc wszędzie na mapie.
Opublikowano 24 stycznia24 sty Ten Doom jest jedną z najbardziej oczekiwanych gier tego roku dla mnie. Uwielbiam szybki gameplay Eternala, dlatego troszkę się obawiam o spowolnienie rozgrywki i dodanie warstwy fabularnej w formie cutscenek. Ale ufam twórcom, że dowiozą kolejny raz i kolejny raz dostaniemy unikalną (oczywiście w ramach serii) grę. A tymczasem zakupiłem za 20 zł cudowny pakiet Doom I+II, jenysiu, ależ to jest cudownie odświeżone! Multum opcji sterowania, grafiki, dźwięku, dodatkowe levele, wow! Szkoda, że gry nie ma w pudełku, bo kupiłbym do swojej kolekcji
Opublikowano 24 stycznia24 sty Mi spowolnienie będzie pasowało, bo gram na konsoli, a na padzie ciężko było ogarnąć na najwyższym poziomie. I dlatego przy końcówce wymieklem. Nie lubię obniżać poziomu w grach. Kiedyś podejdę na kompie i dojadę piekielne nasienie.
Opublikowano 24 stycznia24 sty No ale przecież pokazywali też szereg suwaków które każdy może sobie ustawić pod siebie, w tym szybkość gry bo sami mówili że są świadomi że niektórym graczom wolniejsze tempo może nie odpowiadać
Opublikowano 24 stycznia24 sty 4 godziny temu, Rozi napisał(a): A tymczasem zakupiłem za 20 zł cudowny pakiet Doom I+II, jenysiu, ależ to jest cudownie odświeżone! Multum opcji sterowania, grafiki, dźwięku, dodatkowe levele, wow! Szkoda, że gry nie ma w pudełku, bo kupiłbym do swojej kolekcji Jak to jest z tymi levelami, jest jakaś wyszukiwarka i mam dostęp do wszystkiego co jest np na doomwadstation czy tylko np 30 losowych wadów wybranych przez komisje gier i zakładów? No i wspiera mody? O(pipi)iłby se człowiek Brutal Dooma z pozycji kanapy.
Opublikowano 24 stycznia24 sty Takie coś jest: Doom Doom II Master Levels for Doom II TNT:Evilution The Plutonia Experiment No Rest for the Living Sigil Legacy of Rust
Opublikowano 25 stycznia25 sty Zapowiada się rewelacyjnie, a brak obsranego multiplayera tylko zwiększa szanse na zajebistą kampanię
Opublikowano 26 stycznia26 sty Ja mam tylko nadzieję że wrogowie będą rozsiani po całej mapie a nie będą to spacery od killrumu do killlrumu bo to nie podobało mi się w tym z 2016.
Opublikowano 26 stycznia26 sty Nie ma na to szans, będzie kontynuacja rozgrywki z Doom 2016. Nie ma szans już do powrotu rozgrywki w stylu Doom 1, 2 czy 64. Jednak mogli by to jakoś fajnie połączyć i wymieszać te dwa style.
Opublikowano 26 stycznia26 sty 2 godziny temu, Galaktyczny Wojażer napisał(a): Ja mam tylko nadzieję że wrogowie będą rozsiani po całej mapie a nie będą to spacery od killrumu do killlrumu bo to nie podobało mi się w tym z 2016. This. Klimat i akcję nowe Doomy mają nieziemską, ale po pewnym czasie robi się właśnie kopiuj-wklej, killroom, spokój, killroom, spokój, killroom, spokój. Jakby tak faktycznie łazili po całej mapie, zaskakiwali, albo nawet się nie kończyli wrogowie. Tylko niestety wydaje mi się, że młode pokolenia by po pierwszej mapie oddawały swoje gry i robiły dramę na Tiktokach, bo za trudne.
Opublikowano 26 stycznia26 sty 57 minut temu, Ukukuki napisał(a): Nie ma na to szans, będzie kontynuacja rozgrywki z Doom 2016. Nie ma szans już do powrotu rozgrywki w stylu Doom 1, 2 czy 64. Jednak mogli by to jakoś fajnie połączyć i wymieszać te dwa style. No ale czemu? Ile razy otwierałem drzwi gotów wy(pipi)ać zombasowi z szotgana a tu dupa, pusto. Od biedy by mogły zostać te killrumy, ale korytarze niech też będą wypełnione wrogami, nawet bez respawnów. W aktualnym podejściu to doomguy zamknięty w ciele poważnego sama.
Opublikowano 26 stycznia26 sty 3 godziny temu, Galaktyczny Wojażer napisał(a): No ale czemu? Ile razy otwierałem drzwi gotów wy(pipi)ać zombasowi z szotgana a tu dupa, pusto. Od biedy by mogły zostać te killrumy, ale korytarze niech też będą wypełnione wrogami, nawet bez respawnów. W aktualnym podejściu to doomguy zamknięty w ciele poważnego sama. By przyjęcie Doom 2016 i Doom Eternal było zbyt dobre żeby wracać do stylu rozgrywki z początku lat 90.
Opublikowano 26 stycznia26 sty 2 minuty temu, Ukukuki napisał(a): By przyjęcie Doom 2016 i Doom Eternal było zbyt dobre żeby wracać do stylu rozgrywki z początku lat 90. Zawsze może ewoulować i łączyć cechy starego i nowego.
Opublikowano 26 stycznia26 sty 2 minuty temu, Galaktyczny Wojażer napisał(a): Zawsze może ewoulować i łączyć cechy starego i nowego. Pewnie tak tylko rozgrywka wtedy to już będzie zbyt intensywna i totalne ADHD.
Opublikowano 26 stycznia26 sty Teraz, Ukukuki napisał(a): Pewnie tak tylko rozgrywka wtedy to już będzie zbyt intensywna i totalne ADHD. Elegancko, czysty roz(pipi) a nie rurki z kremem
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.