Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Wygląda świetnie. Bałem się że będziemy z widłami biegać, ale już super shotgunik wjechał pięknie. Dooma nigdy za mało.
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Blok, parry, nastawienie na wolniejsza akcję, dużo mroczniejszy klimat, D64 na pełnej. Piękna sprawa.
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Mało dynamicznie to wygląda jak na Dooma, co trochę kłóci mi się z tym, że lokacje sprawiają teraz wrażenie większych, a przeciwników będzie chyba teraz więcej. Na razie nie drygnął, czekam na kolejne zwiastuny.
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Bo to gra tankiem, nie akrobata. Hugo Martin hintowal wolniejsze tempo chyba z 2 lata temu. Widać tu o wiele większą symbiozę ataków wręcz z bronią palna. Jest rzut tarcza, parry, blok i pewnie jeszcze coś się wyłapie. Na większą (faktycznie sporą) ilość wrogów jest minigun czaszkowy xd Zmianę tempa pokazuje też ujeżdżanie potwora i sterowanie mechem. W każdym razie can't wait.
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Mi się podoba ta subtelna zmiana stylu i tarcza wygląda miodnie. Dygnął mocno.
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Wygląda super. Co prawda małpie skakanie z eternala też było goty ale jednak wole takie podejście jak tutaj pokazali
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Kiedy wolałem wolniejsze podejście to dali mi szybsze w Eternalu, jak polubiłem to z Eternala i nawet chciałbym szybsze to mi spowalniają. Chuje. Ale i tak prezentuje się bardzo dobrze.
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Bez przesady tu nie jest wolno. W trailerze po prostu nie bylo wertykalnych poziomów. Nie znaczy to że ich nie będzie w grze
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Projekty poziomów zajebiste, w Eternalu już mi się nie chciało biegać po tych sci-fijowych
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Tutaj mocno czuć vibe Hexena/Heretica, jednak widać na jakich grach się inspirowali.
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze - postać za bardzo nie skacze, chyba że z wysokości - nie ma dasha-uniku, tylko dash-szarza? - nie widać glory-killi, chyba tym razem te animacje będą częścią combatu, a nie finisherami? - blok, parry, rzut tarcza, szarża, kopnięcie, uderzenie kulą - niby wolniejsze tempo ze względu na wszystko powyżej... ale gameplay nie wygląda wolniej niż pierwsze gameplaye z Eternala. Może będzie bardziej tankowo i mniej malpkowo, ale niekoniecznie dużo wolniej. Wygląda na to, że dużo większe areny i więcej mobkow do rozwalenia tarcza i karabinem dają taki efekt Ciekawostki: - Imp wygląda jak ze starych Doomów - strzelba rozrywa pół Mancubusa, więc może być dużo potężniejsza - kolkownica jak w Painkillerze - gra wygląda jak Doom 64 + Hexen... Albo jak Witchfire w świecie Dooma po prostu - nad arachnotronem latające mózgi jak z Duke Nukem 3D
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Topka targów, chociaż uwielbiam szybsze tempo w Eternalu to i tak podczas oglądania michałek był mocno niespokojny. Niesamowity klimat
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Kiedyś Doom 3 i GTA San Andreas w tym samym roku, a teraz 2025 kolejny Doom i GTA 6. 2025 rozpierdoli.
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Nikt z was jeszcze nie zagrał a już pewniak, że wolniejsze tempo Wygląda zajebiście. Chłopaki z Id nie zawiodą.
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze 5 minut temu, Dr.Czekolada napisał(a): Nikt z was jeszcze nie zagrał a już pewniak, że wolniejsze tempo Ty masz oczy?
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Czekolada zagrajmerski świeżak musi 10 godzin z grą spędzić żeby ocenić model jazdy doom slayerem
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Niekoniecznie to musi być coś złego, no ale nie oszukujmy się. Każdy kto nie ma wady wzroku -20 dioptrii widzi, że postać porusza się wolniej niż w Eternalu.
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Ja wiem, ze fabula w doomie, ale dziwnie to wyglada jak typ zostal wystrzelony ze stacji kosmicznej(?) i trafil do sredniowiecza(?), gdzie urzeduja przeciwnicy z bazy na marsie(?). Chyba, ze w eternalu cos namacili i ma to jakis sens. Ciezko odniesc sie do broni bo wszystko wyglada na mocno ustawione pod trailer (gun z czacha). Fajnie, ze przeciwnicy sie nie swieca po stunie jak choinka. Mech top. Latanie smokiem kek.
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze 3 minuty temu, Josh napisał(a): Niekoniecznie to musi być coś złego, no ale nie oszukujmy się. Każdy kto nie ma wady wzroku -20 dioptrii widzi, że postać porusza się wolniej niż w Eternalu. Dla mnie Doom Eternal był czasami za szybki, więc w sumie jestem z tym ok.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.