Snake_Plissken 991 Opublikowano 23 stycznia Opublikowano 23 stycznia Świetny zwiastun, bardzo podoba mi się ten tytuł od pierwszej zapowiedzi Super, że premiera będzie stosunkowo niedługo! Cytuj
XM. 11 429 Opublikowano 23 stycznia Opublikowano 23 stycznia To będzie działało w 60? Czy tylko 33 mode? Cytuj
ogqozo 6 705 Opublikowano 23 stycznia Opublikowano 23 stycznia Wspomniany pokaz dla dziennikarzy używał tylko 4K-30 fps, ale twórcy odpowiedzieli na pytanie, że będzie też tryb performance. Być może zwiastun tak wygląda, bo biorą materiał z quality i sam filmik podnoszą do 60 klatek, nie wiem jak to działa. 1 Cytuj
Ddes 4 Opublikowano 24 stycznia Opublikowano 24 stycznia Z każdym filmikiem, gra podoba mi się coraz bardziej. Turowy jRPG, zawsze na plus. Jak tylko twórcy dostarczą fajną fabułę, ciekawe postacie, to szykuje się bardzo dobra gra. Cytuj
Dalhi 276 Opublikowano 24 stycznia Opublikowano 24 stycznia Filmiki ładne, ale rozgrywka cuchnie jrpg trochę siurek opadł. 1 Cytuj
ogqozo 6 705 Opublikowano 24 stycznia Opublikowano 24 stycznia Czaicie mieć taką potrzebę pisania ciągle że się nie lubi jRPG, żeby wchodzić do tematu o jRPG i pisać jakie to rozczarowujące że gra pachnie jRPG-iem. 1 Cytuj
messer88 6 925 Opublikowano 3 marca Opublikowano 3 marca Jedyne co mi się nie podoba to animacje poruszania się postaci, albo skok, tak dość "budżetowo" to wygląda szczególnie jeśli porównamy to z animacjami podczas walki gdzie to jest świetnie zrobione. Cytuj
Szermac 3 146 Opublikowano 3 marca Opublikowano 3 marca No ogólnie te concerny na końcu previewsa trochę poważne, może wyjść piękne drewienko po prostu. Akurat w tak nadźganym terminie wychodzi, że równie dobrze, będzie można łyknąć se pod koniec roku, jak będzie mniej bangerów. Cytuj
messer88 6 925 Opublikowano 3 marca Opublikowano 3 marca Dla mnie spoko termin akurat coś przed kolczatym Doomem, cenowo też inaczej. jeszcze od fextra filmik pewnie wleci day one walka mi się bardzo podoba Cytuj
Szermac 3 146 Opublikowano 3 marca Opublikowano 3 marca A to mi się z majem rypło, już nie nadążam, które, co, gdzie wychodzi, jak kwiecień to może też przyatakuje od razu Cytuj
ogqozo 6 705 Opublikowano 3 marca Opublikowano 3 marca 2-3 godziny to mało jak na RPG-a, ale znaki są dobre. Gra wydaje się naprawdę dobra i wciągająca, a nie "fajny pomysł młodego studia bez skilla". Kilka relacji jest wręcz niesamowicie podjaranych - mówią, jak rzadko mają uczucie obcowania z czymś naprawdę świeżym w świecie gierek. To oczywiście piszą fani danego gatunku, ale widzą w tej grze kandydata na topową grę roku. Na pewno nie jest to takie proste retro jak się nieco obawiałem, jest wiele elementów komplikujących system, które odnoszą się do wszelakich Fajnali, SMT, Paper Mario itd. Gra serio ma ambicje być jak nowy Fajnal, raczej niż jak te gierki, co tylko odtwarzają standardy rodem z Dragon Questa. Relacje z walki są nieco mieszane. Niektórzy piszą, że TRZEBA bronić, bo inaczej często postać pada od jednego ciosu. Tymczasem gra przecież miała być do przejścia bez wciskania w ogóle, nawet te QTE w walce można wyłączyć w menu. Inni narzekają, że, wbrew zapowiedziom twórców, często ciężko zrozumieć, kiedy wciskać, by udanie atakować/blokować/parować. Walka jednak jest opisywana jako clou rozgrywki. Ludzie uwielbiają te walki. Eksploracja prosta, na miarę najwyżej FFX - mapa świata i relatywnie proste lokacje. Przynajmniej w tym demku. Jedna relacja BARDZO narzeka na brak jakiejkolwiek mapy lokacji. Cytuj
Josh 5 462 Opublikowano 3 marca Opublikowano 3 marca Fajnie się ta gierka zapowiada, ostatni raz tak mocno kibicowałem małemu erpegowi z dużymi ambicjami przy okazji Edge of Eternity (swoją drogą polecam). Serio jest mocny kontrast między animacjami podczas walki, a w trakcie eksploracji, ostatnio takie drętwe bieganie widziałem w Daymare 1998 ale to akurat detal. Najbardziej mnie niepokoi czas gry, coś się mówi o 25h potrzebnych na ukończenie, to akurat strasznie mało jak na erpega, wolałbym poczekać na tę grę dłużej i zapłacić więcej, ale dostać chociaż te 40h zabawy. Cała reszta na ten moment prezentuje się świetnie, zwłaszcza te turowe starcia, design również mocno mi leży. Cytuj
Jukka Sarasti 541 Opublikowano 4 marca Opublikowano 4 marca 9 godzin temu, Josh napisał(a): Najbardziej mnie niepokoi czas gry, coś się mówi o 25h potrzebnych na ukończenie, to akurat strasznie mało jak na erpega, wolałbym poczekać na tę grę dłużej i zapłacić więcej, ale dostać chociaż te 40h zabawy. Cała reszta na ten moment prezentuje się świetnie, zwłaszcza te turowe starcia, design również mocno mi leży. A dla mnie to bardzo sympatyczny czas, nie zawsze jest opcja, aby grać w jakieś potężne kobyły (Lost Odyssey to walcuję od grudnia), a takie kompaktowe RPG mi leżą, bo jest mniejsze ryzyko dłużyzn - chociażby takie Chrono Trigger, Vagrant Story, Tyranny czy Disco Elysium spokojnie można zamknąć w czasie jak Clair Obscur i nikogo to raczej nie boli. A na bohatera tematu czekam mocno, czuję sztosiwo. 2 2 Cytuj
Wredny 10 054 Opublikowano 4 marca Opublikowano 4 marca 19 godzin temu, Josh napisał(a): Najbardziej mnie niepokoi czas gry, coś się mówi o 25h potrzebnych na ukończenie, to akurat strasznie mało jak na erpega, wolałbym poczekać na tę grę dłużej i zapłacić więcej, ale dostać chociaż te 40h zabawy. Cała reszta na ten moment prezentuje się świetnie, zwłaszcza te turowe starcia, design również mocno mi leży. Idealny czas na grę jakiegokolwiek gatunku. Zresztą to zawsze jest czas jakiegoś speedruna po sznurku do napisów końcowych, więc nie ma co się tym sugerować, bo jak znam siebie to pęknie przynajmniej 60-80. Takie Avowed też niby na 30h max, a ja już mam 50 i dopiero zaczynam trzeci region. 1 Cytuj
ogqozo 6 705 Opublikowano 4 marca Opublikowano 4 marca 25 to może jakieś biegane minimum, nie wiem skąd ta liczba, gra ma główny wątek na raczej ponad 30, i wiele więcej gdy się chce robić wszystko. Normalny rozmiar zamkniętej dużej opowieści, tak jak w masie Fajnali i innych jRPG-ów. Nawet niedawny FF7 Remake właśnie tyle zajmował, a był dużo bogatszy, niż niejedna gra na 100 godzin. Lost Odyssey nie był jakoś strasznie dłuższy, pomijając latanie po mapie świata kompletując rzeczy na koniec jak ktoś chciał. Na 100 godzin są albo openworldy, albo gry z niesamowicie ograniczoną, tanią, prostą i powtarzalną liczbą lokacji, typu Persona. Gry że się idzie do przodu do nowych miejsc, niezbyt. Cytuj
KrYcHu_89 2 604 Opublikowano 4 marca Opublikowano 4 marca Jennifer English to już teraz z szafy wyskakuje, jak Troy Baker. Nie, żeby był to dla mnie problem, ale jednak urodziła się nowa gamingowa gwiazda VA. Cytuj
Szermac 3 146 Opublikowano 7 marca Opublikowano 7 marca Mogliby wrzucić to demko jeszcze przed premierą. Zapowiada się ostre pizganie w to Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.