Skocz do zawartości

Clair Obscur: Expedition 33

Featured Replies

  • Odpowiedzi 291
  • Wyświetleń 15,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jukka Sarasti
    Jukka Sarasti

    A dla mnie to bardzo sympatyczny czas, nie zawsze jest opcja, aby grać w jakieś potężne kobyły (Lost Odyssey to walcuję od grudnia), a takie kompaktowe RPG mi leżą, bo jest mniejsze ryzyko dłużyzn - c

  • Panowie, a co z łyżkami? Ktoś coś wie?

Opublikowano
26 minut temu, Faka napisał(a):

Ja mam problemy na normalu z tym parowaniem i unikaniem, więc nawet nie będę na razie przełączał na trudny poziom.

No ja teraz walcze z jakimś dodatkowym przeciwnikiem - Chromatyczny Lacelier i nie powiem, powtarzam go już któryś raz, 1 błąd przy uniku czy parowaniu i po ekipie. turowe Dark Soulsy!

Opublikowano

Powtarzam pytanie czy jest tylko auto save w gierce?

Klimat gruby, nawet fragment przypominający pewne lądowanie w Normandii się trafia xd

Opublikowano

Chuj wie, ja tylko na razie polegam na tym auto save, bo nigdzie zapisu nie idzie znaleźć.

Opublikowano

Jeju, ale hit z nie nacka wydali - fenomenalna gra! Oderwać się nie można!

Mega historia, muzyka, postacie, do tego turowy system walki świetnie współgra z dynamicznymi elementami akcji, tworząc wyjątkowo udaną mieszankę gatunkową! Scenariusz interesujący od pierwszych minut gry - ocena wstępna 10 banderas/10.

Opublikowano

Nie ma save'a manualnego, choć nie wiem, co to zmienia. No, przyspieszyłoby może powtarzanie bossa bez ścieżki hehe. Ale musieli zrobić JAK W SOULSACH

Opublikowano

Podoba mi się ta wymiana uprzejmości z Bethesdą na Twitterze. Najpierw Sandfall wrzuciło tę grafikę pod postem, że Oblivion jest już dostępny:

A przed momentem Becia wrzuciła taką graficzkę:

Może i nic wielkiego, ale fajnie się na to patrzy.

Opublikowano

Ależ emocje na początku gry, więcej niż w całym metaguwnie.

Walczyć to biłem się z mimem i przyjemnie siada parry ale biją mocno na expercie.

Opublikowano

Podoba mi się, że okienko na parry i idealny unik jest to samo. Zachęca do treningu "bezpiecznie" - jak widzisz że ci wpadają idealne uniki, to możesz poszaleć z parowaniem. Kurde, może tak zawsze jest w grach? W sume nie myślałem o tym, parowanie tylko w Sekiro hehe. Ale w Sekiro było łatwiejsze.

Dla mnie, nawet na normalu, jednak ciężko o to. Za mało do wygrania - co zrobisz, rozwalisz przeciwnika, a następny już będzie miał inne ataki, po co używać czas się uczyć. Jednak ktoś z lepszym wyczuciem może szybciej zacząć katować przeciwników parowaniem.

Bardzo wciągający system, także rozwoju. Jesteśmy naprawdę zalewani różnymi umiejętnościami, z których trudno jest wybierać te kilka, wszystkie by się chciało mieć. Przypomina to menu mocno Lost Odyssey, z ciągłm zakładaniem bibelotów byle się ich nauczyć na stałe, ale w dobrym znaczeniu, bardzo mnie to wciągało też tam.

Opublikowano

W ogóle jak to jest z tym Pikto? Kiedy postać nauczy się tego pikto, żeby przeszło na lumine? Bo Gustavo nauczył się jednego pikto i ma luminę, to teraz dałem babie Lune, żeby się nauczyła i też miała lumine.

Opublikowano

Tak poważnie to z tego co widzę po strimkach to na konsoletach jest tryb Quality 30 i Performance 60, oba w miarę nieźle trzymają klateczki.

Opublikowano
7 minut temu, Faka napisał(a):

W ogóle jak to jest z tym Pikto? Kiedy postać nauczy się tego pikto, żeby przeszło na lumine? Bo Gustavo nauczył się jednego pikto i ma luminę, to teraz dałem babie Lune, żeby się nauczyła i też miała lumine.

Gra mówi, wygrasz 4 walki z założonym i się uczysz umiejętności.

Masz w menu lumin opcje wybierania wszystkiego, co się nauczyłeś. Niemniej, jest ograniczona pula punktów, a różne skille wymagają poświęcenia im 1-10 punktów.

Jak założysz picto, to masz ją od razu dostępną i aktywną. A jak wygrasz te walki i się nauczysz, to nawet po zdjęciu możesz za te punkty ją sobie aktywować.

Opublikowano

A czyli trzeba zrobić parę walk i bohater się nauczy umiejętności, spoko, kumam. Różnica między pikto, a luminem jest taka, że lumin to jest sama czysta pasywna umiejętność, a pikto daje od razu statystyki i pasywną umiejętność. Spoko system, można kombinować na wiele sposobów.

Opublikowano

No, teraz jak patrzę, to w sumie nie wiem jak to działa jednak hehe.

Nie jest jak w Lost Odyssey. Chyba ktokolwiek ma założony ten pictos przez kilka walk, to potem cała ekipa ma "nauczone" ten sam skill. Tak myślałem cały dzień, że w sumie to nie rozumiem w menu, czego się naczyła już ta postać - wychodzi, ze wszystkiego.

Nadal. możliwości są przytałczające, przy masie skilli, wyborze 3 postaci do ekipy, komu co założyć, ile punktów poświęcić... Na normalu, marginest jest spory, żeby była to raczej zabawa, niż konieczność.

Łatwo zapomnieć o dawaniu postaciom punktów z tego przedmiotu co daje punkty, a jest tego masa i sporo zmienia.

Opublikowano

Teraz widzę, nawet detal to pokazuje: ikonka pictosa (początkowo biała, po aktywacji kolorowa - zielona itp.) jest otoczona kwadratem. Pod koniec walki na ekranie z nagrodami, widzimy też, jak podświetla się kolejna kreska tego kwadratu. Widzimy więc też postęp tych 4 walk do nauczenia.

Opublikowano
W dniu 22.09.2024 o 14:53, michu86- napisał(a):

Podczas przeglądania  nowego numeru trafiłem na to, przeczytałem wrażenia z gamescom, obejrzałem gameplay. Wygląda dobrze, system walki turowy z przyciskaniem w odpowiednim momencie (jak to było chociażby w sea od stars, legend of dragoon) to jest to co lubię. Główny zarys fabuły też ciekawy, oby dowieźli.

2 minuty czytałem materiał w szmaciaku we wrześniu i od razu czułem że kupię, że to będzie to. A teraz trzymam grę w łapkach. Piękna sprawa.

Opublikowano

Mam jakieś itemy do awansu broni na lv3, które rzekomo można użyć w obozie ale jestem w obozie i nie wiem gdzie, ktoś pomoże?

Mam też Item co zwiększy liczbę luminem na postać, też nie wiem gdzie go użyć

@messer88 pokonałeś mima? Ja sobie dałem spokój

Opublikowano
11 minut temu, ogqozo napisał(a):

Teraz widzę, nawet detal to pokazuje: ikonka pictosa (początkowo biała, po aktywacji kolorowa - zielona itp.) jest otoczona kwadratem. Pod koniec walki na ekranie z nagrodami, widzimy też, jak podświetla się kolejna kreska tego kwadratu. Widzimy więc też postęp tych 4 walk do nauczenia.

No, ale teraz ten pikto uczy dla wszystkich te umiejętności pasywne czy tylko dla jednej postaci? Nie mam teraz jak w tej chwili sprawdzić, bo musiałem wyjść.

Opublikowano

Aha, co do skalowania broni. Może to jest jasne, ale bronie w tej grze są jak w Fajnalu Rimejku - po prostu inne od siebie, niż w tanich jRPG-ach, że co chwila dostajesz coraz lepsze. Tak więc do pierwszej broni jak najbardziej można się przywiązać, potem można ją ulepszać i nie jest ogólnie gorsza niż jakakolwiek inna broń w grze.

Nauczony skill jest dostępny dla wszystkich postaci, teraz wziąłem nowego i to czaję. Myślałem, że dla jednej, i nie czaiłem jak rozumieć tę listę.

Bronie można ulepszać w obozie, to prawda, po prostu poczekaj aż taka opcja się pojawi, będzie raczej widoczna.

Colour of Lumina tak samo, nie od razu, ale szybko w grze będzie opcja.

Opublikowano

Podbijam pytanie o ulepszanie broni, niby jest opcja w obozowisku, u mnie nie ma, jestem po wizycie w chatce, a no I na mapie znalazlem jakiegos bossa co mnie na 1 hit wyjasnia, trzeba pogrindowac.

Opublikowano

Jak wyżej, gra powinna to inaczej napisać bo początkowo nie można, ale naprawdę dość wcześnie w całej przygodzie dostajemy taką możliwość.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 6