Opublikowano 9 godzin temu9 godz. 26 minut temu, Faka napisał(a):Ja mam problemy na normalu z tym parowaniem i unikaniem, więc nawet nie będę na razie przełączał na trudny poziom.No ja teraz walcze z jakimś dodatkowym przeciwnikiem - Chromatyczny Lacelier i nie powiem, powtarzam go już któryś raz, 1 błąd przy uniku czy parowaniu i po ekipie. turowe Dark Soulsy!
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Powtarzam pytanie czy jest tylko auto save w gierce?Klimat gruby, nawet fragment przypominający pewne lądowanie w Normandii się trafia xd
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Chuj wie, ja tylko na razie polegam na tym auto save, bo nigdzie zapisu nie idzie znaleźć.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Jeju, ale hit z nie nacka wydali - fenomenalna gra! Oderwać się nie można! Mega historia, muzyka, postacie, do tego turowy system walki świetnie współgra z dynamicznymi elementami akcji, tworząc wyjątkowo udaną mieszankę gatunkową! Scenariusz interesujący od pierwszych minut gry - ocena wstępna 10 /10.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Nie ma save'a manualnego, choć nie wiem, co to zmienia. No, przyspieszyłoby może powtarzanie bossa bez ścieżki hehe. Ale musieli zrobić JAK W SOULSACH
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Podoba mi się ta wymiana uprzejmości z Bethesdą na Twitterze. Najpierw Sandfall wrzuciło tę grafikę pod postem, że Oblivion jest już dostępny:A przed momentem Becia wrzuciła taką graficzkę:Może i nic wielkiego, ale fajnie się na to patrzy.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Ależ emocje na początku gry, więcej niż w całym metaguwnie. Walczyć to biłem się z mimem i przyjemnie siada parry ale biją mocno na expercie.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Podoba mi się, że okienko na parry i idealny unik jest to samo. Zachęca do treningu "bezpiecznie" - jak widzisz że ci wpadają idealne uniki, to możesz poszaleć z parowaniem. Kurde, może tak zawsze jest w grach? W sume nie myślałem o tym, parowanie tylko w Sekiro hehe. Ale w Sekiro było łatwiejsze.Dla mnie, nawet na normalu, jednak ciężko o to. Za mało do wygrania - co zrobisz, rozwalisz przeciwnika, a następny już będzie miał inne ataki, po co używać czas się uczyć. Jednak ktoś z lepszym wyczuciem może szybciej zacząć katować przeciwników parowaniem.Bardzo wciągający system, także rozwoju. Jesteśmy naprawdę zalewani różnymi umiejętnościami, z których trudno jest wybierać te kilka, wszystkie by się chciało mieć. Przypomina to menu mocno Lost Odyssey, z ciągłm zakładaniem bibelotów byle się ich nauczyć na stałe, ale w dobrym znaczeniu, bardzo mnie to wciągało też tam.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. 4 minuty temu, Alpha Trion napisał(a):ile fpsów zagrajmerzy?https://youtube.com/clip/UgkxYhYU9VLseYf8AkGfJoKYM-0UjCQwmnGU?si=oUhWyqxkSydlhff8
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Graficzka i soundtrack to jest coś pięknego A Maelle jak czasem spojrzy to miękną nogi.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. W ogóle jak to jest z tym Pikto? Kiedy postać nauczy się tego pikto, żeby przeszło na lumine? Bo Gustavo nauczył się jednego pikto i ma luminę, to teraz dałem babie Lune, żeby się nauczyła i też miała lumine.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. 11 minutes ago, Bzduras said:https://youtube.com/clip/UgkxYhYU9VLseYf8AkGfJoKYM-0UjCQwmnGU?si=oUhWyqxkSydlhff8haha, padlemdobra, ch... tam, wezme na ps5, dobre gry trzeba wspierac zawsze i wszedzie
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. Tak poważnie to z tego co widzę po strimkach to na konsoletach jest tryb Quality 30 i Performance 60, oba w miarę nieźle trzymają klateczki.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. 7 minut temu, Faka napisał(a):W ogóle jak to jest z tym Pikto? Kiedy postać nauczy się tego pikto, żeby przeszło na lumine? Bo Gustavo nauczył się jednego pikto i ma luminę, to teraz dałem babie Lune, żeby się nauczyła i też miała lumine. Gra mówi, wygrasz 4 walki z założonym i się uczysz umiejętności. Masz w menu lumin opcje wybierania wszystkiego, co się nauczyłeś. Niemniej, jest ograniczona pula punktów, a różne skille wymagają poświęcenia im 1-10 punktów. Jak założysz picto, to masz ją od razu dostępną i aktywną. A jak wygrasz te walki i się nauczysz, to nawet po zdjęciu możesz za te punkty ją sobie aktywować.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. A czyli trzeba zrobić parę walk i bohater się nauczy umiejętności, spoko, kumam. Różnica między pikto, a luminem jest taka, że lumin to jest sama czysta pasywna umiejętność, a pikto daje od razu statystyki i pasywną umiejętność. Spoko system, można kombinować na wiele sposobów.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. No, teraz jak patrzę, to w sumie nie wiem jak to działa jednak hehe.Nie jest jak w Lost Odyssey. Chyba ktokolwiek ma założony ten pictos przez kilka walk, to potem cała ekipa ma "nauczone" ten sam skill. Tak myślałem cały dzień, że w sumie to nie rozumiem w menu, czego się naczyła już ta postać - wychodzi, ze wszystkiego. Nadal. możliwości są przytałczające, przy masie skilli, wyborze 3 postaci do ekipy, komu co założyć, ile punktów poświęcić... Na normalu, marginest jest spory, żeby była to raczej zabawa, niż konieczność. Łatwo zapomnieć o dawaniu postaciom punktów z tego przedmiotu co daje punkty, a jest tego masa i sporo zmienia.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. Teraz widzę, nawet detal to pokazuje: ikonka pictosa (początkowo biała, po aktywacji kolorowa - zielona itp.) jest otoczona kwadratem. Pod koniec walki na ekranie z nagrodami, widzimy też, jak podświetla się kolejna kreska tego kwadratu. Widzimy więc też postęp tych 4 walk do nauczenia.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. W dniu 22.09.2024 o 14:53, michu86- napisał(a):Podczas przeglądania nowego numeru trafiłem na to, przeczytałem wrażenia z gamescom, obejrzałem gameplay. Wygląda dobrze, system walki turowy z przyciskaniem w odpowiednim momencie (jak to było chociażby w sea od stars, legend of dragoon) to jest to co lubię. Główny zarys fabuły też ciekawy, oby dowieźli.2 minuty czytałem materiał w szmaciaku we wrześniu i od razu czułem że kupię, że to będzie to. A teraz trzymam grę w łapkach. Piękna sprawa.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. Mam jakieś itemy do awansu broni na lv3, które rzekomo można użyć w obozie ale jestem w obozie i nie wiem gdzie, ktoś pomoże?Mam też Item co zwiększy liczbę luminem na postać, też nie wiem gdzie go użyć @messer88 pokonałeś mima? Ja sobie dałem spokój
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. 11 minut temu, ogqozo napisał(a):Teraz widzę, nawet detal to pokazuje: ikonka pictosa (początkowo biała, po aktywacji kolorowa - zielona itp.) jest otoczona kwadratem. Pod koniec walki na ekranie z nagrodami, widzimy też, jak podświetla się kolejna kreska tego kwadratu. Widzimy więc też postęp tych 4 walk do nauczenia.No, ale teraz ten pikto uczy dla wszystkich te umiejętności pasywne czy tylko dla jednej postaci? Nie mam teraz jak w tej chwili sprawdzić, bo musiałem wyjść.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. Aha, co do skalowania broni. Może to jest jasne, ale bronie w tej grze są jak w Fajnalu Rimejku - po prostu inne od siebie, niż w tanich jRPG-ach, że co chwila dostajesz coraz lepsze. Tak więc do pierwszej broni jak najbardziej można się przywiązać, potem można ją ulepszać i nie jest ogólnie gorsza niż jakakolwiek inna broń w grze. Nauczony skill jest dostępny dla wszystkich postaci, teraz wziąłem nowego i to czaję. Myślałem, że dla jednej, i nie czaiłem jak rozumieć tę listę.Bronie można ulepszać w obozie, to prawda, po prostu poczekaj aż taka opcja się pojawi, będzie raczej widoczna.Colour of Lumina tak samo, nie od razu, ale szybko w grze będzie opcja.
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. Podbijam pytanie o ulepszanie broni, niby jest opcja w obozowisku, u mnie nie ma, jestem po wizycie w chatce, a no I na mapie znalazlem jakiegos bossa co mnie na 1 hit wyjasnia, trzeba pogrindowac.
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. Jak wyżej, gra powinna to inaczej napisać bo początkowo nie można, ale naprawdę dość wcześnie w całej przygodzie dostajemy taką możliwość.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.