Skocz do zawartości

Clair Obscur: Expedition 33


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wspomniany pokaz dla dziennikarzy używał tylko 4K-30 fps, ale twórcy odpowiedzieli na pytanie, że będzie też tryb performance.

 

Być może zwiastun tak wygląda, bo biorą materiał z quality i sam filmik podnoszą do 60 klatek, nie wiem jak to działa. 

  • Dzięki 1
Opublikowano

Z każdym filmikiem, gra podoba mi się coraz bardziej. Turowy jRPG, zawsze na plus. Jak tylko twórcy dostarczą fajną fabułę, ciekawe postacie, to szykuje się bardzo dobra gra.  

 

Opublikowano

Czaicie mieć taką potrzebę pisania ciągle że się nie lubi jRPG, żeby wchodzić do tematu o jRPG i pisać jakie to rozczarowujące że gra pachnie jRPG-iem.

  • Lubię! 1
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No ogólnie te concerny na końcu previewsa trochę poważne, może wyjść piękne drewienko po prostu. Akurat w tak nadźganym terminie wychodzi, że równie dobrze, będzie można łyknąć se pod koniec roku, jak będzie mniej bangerów.

Opublikowano

2-3 godziny to mało jak na RPG-a, ale znaki są dobre. Gra wydaje się naprawdę dobra i wciągająca, a nie "fajny pomysł młodego studia bez skilla". 

 

Kilka relacji jest wręcz niesamowicie podjaranych - mówią, jak rzadko mają uczucie obcowania z czymś naprawdę świeżym w świecie gierek. To oczywiście piszą fani danego gatunku, ale widzą w tej grze kandydata na topową grę roku.

 

 

Na pewno nie jest to takie proste retro jak się nieco obawiałem, jest wiele elementów komplikujących system, które odnoszą się do wszelakich Fajnali, SMT, Paper Mario itd. Gra serio ma ambicje być jak nowy Fajnal, raczej niż jak te gierki, co tylko odtwarzają standardy rodem z Dragon Questa.

 

 

Relacje z walki są nieco mieszane. Niektórzy piszą, że TRZEBA bronić, bo inaczej często postać pada od jednego ciosu. Tymczasem gra przecież miała być do przejścia bez wciskania w ogóle, nawet te QTE w walce można wyłączyć w menu. Inni narzekają, że, wbrew zapowiedziom twórców, często ciężko zrozumieć, kiedy wciskać, by udanie atakować/blokować/parować.

 

Walka jednak jest opisywana jako clou rozgrywki. Ludzie uwielbiają te walki.

 

Eksploracja prosta, na miarę najwyżej FFX - mapa świata i relatywnie proste lokacje. Przynajmniej w tym demku. Jedna relacja BARDZO narzeka na brak jakiejkolwiek mapy lokacji. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...