Skocz do zawartości

Atomfall


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wpadła jakaś premierowa łatka prawie 7gb, więc może poprawia jakieś błędy 3-dniowego early access. :kekw:  

 

Czy można przełączyć język menu gry na polski? Miałem konsolę na polskim i menu było po polsku. Przełączyłem konsolę na angielski nauczony dziwactwem w tym zakresie z Indiana Jones i menu gry jest teraz po angielsku. Nigdzie w opcjach nie widzę takiej możliwości. 

Opublikowano
Godzinę temu, GSPdibbler napisał(a):

Cos ma w sobie ta gra ,że cały dzień cięgiem przy nie posiedziałem. 

 

I jeszcze nie skończyłeś? ;) ponoć krótka.

Opublikowano
12 godzin temu, GSPdibbler napisał(a):

Cos ma w sobie ta gra ,że cały dzień cięgiem przy nie posiedziałem. 


Chciałem napisać, że aż tak fajnie nie jest, ale dobrze, że się powstrzymałem przed komentarzem, bo ponad 7h wczoraj pękło i z ciężkim sercem wyłączałem konsolę, żeby wreszcie położyć się spać :sweat:
Walka jest średnia, respawn przeciwników dziwny, ograniczenie w ekwipunku frustrujące, a jednak z przyjemnością się odkrywa te tajemnice.
Podjąłem już jedną moralnie wątpliwą decyzję w zamian za bateryjkę, a teraz zastanawiam się nad kolejną - tylko i wyłącznie dla własnych korzyści i dobrych układow z wojskiem.

Opublikowano

Bo się ch#ja na grach znasz Panie Suchar :reggie:
Jak już zagłębiłem się w czeluście Interchange i meandry fabularne to mam jeszcze większą bekę z Avowed i braku interakcji z eNPeCami - tutaj każdego można odjebać, bezpowrotnie pozbawiając się jego ścieżki fabularnej np.
Żaby nie było to walkę z Avowed bym tu akurat chciał, bo była na wyższym poziomie, ale fabularnie i "eRPeGowo" ten tytuł jest o wiele lepszy, mimo że tak naprawdę jest tylko grą akcji ze szczątkowym rozwojem postaci.

  • This 1
Opublikowano

Za płytko w niej siedzę, żebybtakie wnioski wyciągać. Erpeg i survival póki co żaden, gra akcji owszem. Liczy się zabawa, nie ma co szufladkować.

Opublikowano
35 minut temu, drozdu7 napisał(a):

A czy jest tu jakas główna linia fabularna? Dzieje się coś w zadaniach ?

 

Tak. Ale sam sobie szukasz. Nic na tacy.

Opublikowano
Godzinę temu, drozdu7 napisał(a):

A czy jest tu jakas główna linia fabularna? Dzieje się coś w zadaniach ?


Jest jak najbardziej, ale podawana w formie okruszków, za którymi podążasz, by znaleźć coraz większe okruchy, a co jakiś czas trafiasz na pełnoprawne danie.
Bardzo mi się podoba ten koncept, sama historia również jest bardzo intrygująca i im więcej się odkrywa, tym bardziej wciąga.
Wszystko podane jest też w taki dorosły sposób, bez jakichś tanich moralitetów, a tym bardziej bez krzty woke/DEI, co mocno cieszy.

Opublikowano (edytowane)

Walka ujdzie, inteligencja przeciwników na poziomie ameby, grafika ok w bardziej zabudowanych lub korytarzowych lokacjach, bo na otwartych terenach to momentami oczy bolą (choć sam design warty docenienia, po prostu graficzne niedoróbki dają się we znaki) eksploracja, fabuła i ogólny klimat brytyjskiej wsi lat 60 na duży plus. Można się naprawdę zrelaksować przy tej gierce podczas przemierzania kolejnych ruin, bunkrów czy jaskiń. Dialogi i konstrukcja zadań głównych oraz pobocznych to może nie jakiś topowy poziom, ale są dobrze napisane. Jeszcze bardziej się docenia takie rzeczy po męczarniach z tą nudnawą paplaniną z Avowed.

 

Śmieszy jedynie to, że niektóre teksty się wyświetlają po hiszpańsku. Nie jest to jakieś nagminne zjawisko, ale co jakiś czas występuje. 

Edytowane przez Czokosz
Opublikowano

Jak wypada gra w porównaniu do Stalkera 2? Pod względem klimatu, eksploracji i ogólnie funu? Sam dopiero ogrywam właśnie Stalkera, jestem gdzieś w połowie mapy i gra już mnie trochę znudziła. Za to Atomfal wygląda jak powiew świeżości i chciałbym jak najszybciej skończyć S2, a tutaj przeskoczyć. Chyba, że to będzie więcej tego samego co może szybko znudzić i zepsuć zabawę. W takim razie zmęczę Stalkera, sprawdzę coś innego (np. avowed) i dopiero wrócę do klimatu post apo. 

 

7 godzin temu, Czokosz napisał(a):

Śmieszy jedynie to, że niektóre teksty się wyświetlają po hiszpańsku. Nie jest to jakieś nagminne zjawisko, ale co jakiś czas występuje. 

 

Jak wypada ogólny poziom bugów? Szczególnie w zestawieniu ze Stalkerem 2 ;) Jakoś jestem zrażony po premierze S2 w game passie i teraz do wszystkich większych gier, które wypuszcza M$ w swojej usłudze podchodzę z dystansem oceniając każdą premierę przez pryzmat produktu zbugowanego, ze wczesnego dostępu czy innej bety. 

Opublikowano
2 godziny temu, Elitesse napisał(a):

Jak wypada gra w porównaniu do Stalkera 2? Pod względem klimatu, eksploracji i ogólnie funu? Sam dopiero ogrywam właśnie Stalkera, jestem gdzieś w połowie mapy i gra już mnie trochę znudziła. Za to Atomfal wygląda jak powiew świeżości i chciałbym jak najszybciej skończyć S2, a tutaj przeskoczyć. Chyba, że to będzie więcej tego samego co może szybko znudzić i zepsuć zabawę. W takim razie zmęczę Stalkera, sprawdzę coś innego (np. avowed) i dopiero wrócę do klimatu post apo. 

 

 

Jak wypada ogólny poziom bugów? Szczególnie w zestawieniu ze Stalkerem 2 ;) Jakoś jestem zrażony po premierze S2 w game passie i teraz do wszystkich większych gier, które wypuszcza M$ w swojej usłudze podchodzę z dystansem oceniając każdą premierę przez pryzmat produktu zbugowanego, ze wczesnego dostępu czy innej bety. 

Powiem szczerze że bugów to oprócz dziwnych ragdolli to nie uświadczyłem. Raz miałem dziennik odtworzony z hiszpańskimi napisami :)

  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)

 

Cytat

Jak wypada ogólny poziom bugów? Szczególnie w zestawieniu ze Stalkerem 2

Nie przypominam sobie nic poza jedną sytuacją, w której napotkany żołnierz postanowił opróżnić magazynek strzelając do chmur.  No i te napisy po hiszpańsku, ale to naprawdę rzadkość i ten błąd nie pojawia się podczas dialogów. Ani razu mnie nie wywaliło do pulpitu, nie zdarzyła mi się sytuacja, że postać gdzieś się zablokowała, z zadaniami nie miałem żadnych problemów, optymalizacyjnie też jest git. 

Edytowane przez Czokosz
  • Dzięki 1
Opublikowano

Dla mnie sporu minus w grze tego typu, to:

 

Walka bronią białą to żart, brak blokowania, uników i w sumie każdego przeciwnika można zabić schematem: rzut toporkiem, dobicie ciężkim buzdyganem.  Wielokrotnie łapałem się na modelu walki z Kingdom Come i próbowałem blokować LB.

Opublikowano (edytowane)

Odpaliłem na chwilę żeby sprawdzić z czym to się je, pierwsze wrażenia dość pozytywne, zapowiada się całkiem intrygująco. Szczerze mówiąc to jestem dużo bardziej zaintrygowany niż w przypadku Avowed, do którego chyba nie dam już rady wrócić ale to nie temat o tym.

Grafika to trochę gierki z PS3 odpalane na PS4 xd, jak chodziłem po bunkrze na starcie to ta nasycona zieleń na tle betonu i zniszczonego budynku trochę mi TLoU1 przypomniało i w sumie tak to wygląda xd. Ma to swój urok.

Edytowane przez Dalhi
  • Plusik 1
Opublikowano

Zaintrygowany, bardzo dobre słowo. Ja pograłem wczoraj trochę i kurde jest to ciekawe. 

To zbieranie strzępków informacji, super sprawa. 

Generalnie mam kilka tropów 

Spoiler

Dotarłem też do tego Węzła. I niewiele mogę tu zrobić bo nie mam atomowych baterii. Ale rozumiem że to jest główny cel przygody by go uruchomić. Więc narazie mogę ruszać robić inne rzeczy? 

Jest bardzo spoko narazie 

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...