Szermac 2 853 Opublikowano 19 lipca Opublikowano 19 lipca Spróbowałem demko, kompletnie nie moja baja, bardzo niewygodna gierka imo. Ale propsiory za innowacje i eksperymenty dla Pana Capgods Cytuj
devilbot 3 719 Opublikowano 20 lipca Opublikowano 20 lipca Głęboko siedzę już w tej grze. Piękny tytuł, graficznie, a zwłaszcza muzyka. Gra daje dużo możliwości, system mobilkowy ulepszeń i nagród nie pozwala się oderwać. Trochę pikmin. Misja na łódkach gdy osłaniamy kapłanke podczas przeprawy i ta ulga i klimat gdy przychodzi świt Albo improwizacja jazzowa podczas walki z bossem i jego zdychanie w rytm solówki na trąbce Mamy doczynienia ze sztuką. Z grą wybitną. Lekko GOTY. 2 Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 20 lipca Opublikowano 20 lipca Gram. I, kurde, podoba mnie się. Nie wiem, czy się zgadzam, że tak ciężko opisać tę grę. To po prostu tower defense w real time'ie jako gra akcji z płynniutkim movementem i unikami. Ale też można pauzować, żeby rozmieścić czy przemieścić mobki, podleczyć ich, czy zmienić ich klasę. A wszystko po to, żeby przepchnąć księżniczkę bez draśnięcia z punktu A do punktu B. Reszta to pierdoły, które mają znaczenie podczas grania, ale niewiele powiedzą komuś o grze. Tutoriale trochę wkurzające, bo w dzisiejszych czasach już mają na to lepsze sposoby niż wyskakująca co chwilę plansza. Ale po chwili gra się super. Tylko po tych 2h na razie mam obawę, że jest trochę za łatwo? Bez problemu siedzimy przy bramie z ziomeczkami i nie pozwalamy przeciwnikom opuścić respa. Mam nadzieję, że się rozkręci i trzeba będzie zapierdalać. Cytuj
Pupcio 18 607 Opublikowano 20 lipca Opublikowano 20 lipca Tak, zdecydowanie jest zbyt łatwo ale nie licz że zrobi się trudniej no jestem już dosyć daleko ale nic pod tym względem niestety się nie zmieniło i jedynie jak chcemy wykonać dodatkowe cele misji to trzeba się trochę spiąć Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 20 lipca Opublikowano 20 lipca Słabo. Przecież to "tower defense", tu się powinno dwoić i troić, żeby to spiąć. Cytuj
Pupcio 18 607 Opublikowano 20 lipca Opublikowano 20 lipca No na ten moment dla mnie największa wada tej gry bo tak naprawdę jakbym chciał to po ulepszeniu 2 pierwszych jednostek nie musiałbym się bawić innymi bo to sztuka dla sztuki zazwyczaj xD btw polecam ulepszyć jak najszybciej złodzieja na maxa żeby otwierać skrzyneczki na mapie Cytuj
Szermac 2 853 Opublikowano 20 lipca Opublikowano 20 lipca To może jednak tego złodzieja nie upgradzić to będzie trochę trudniej Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 20 lipca Opublikowano 20 lipca No to odechciało mi się grać. Co za bezsens - to pętla rozgrywki nienadająca się do chillowego gameplayu, więc pewnie będzie nuda za chwilę. Cytuj
Pupcio 18 607 Opublikowano 20 lipca Opublikowano 20 lipca 23 minuty temu, Szermac napisał(a): To może jednak tego złodzieja nie upgradzić to będzie trochę trudniej Nie wpływa to w żaden sposób na poziom trudności :p Cytuj
AdiCarrion 121 Opublikowano 20 lipca Opublikowano 20 lipca Pograłem 3 godziny....no okej na początku fajnie, trochę oryginalnie, ale to powtarzanie w kółko tych samych czynności, czy to w dungeonie, czy w wioskach, zero wyzwania czy to zręcznościowego, czy pomyślunku, rozplanowania akcji, zarządzania zasobami....kurcze takie wrażenie jakby to byłą gra mobilna w której automatycznie powtarzasz te same czynności,żeby co chwilę dostać jakąś nagrodę, która w sumie jakoś dużo nie zmienia rozgrywki. Muzyka i bossowie fajni, ale rozgrywka szybko staje się monotonna. Cytuj
Szermac 2 853 Opublikowano 20 lipca Opublikowano 20 lipca 23 minuty temu, Pupcio napisał(a): Nie wpływa to w żaden sposób na poziom trudności :p Ok, myślałem, że w skrzynkach są jakieś super epic itemy czy coś co sprawia, że się rośnie w siłe czy wpływają na mechaniki jakieś Cytuj
Pupcio 18 607 Opublikowano 20 lipca Opublikowano 20 lipca Nieee. Kilka apteczek albo trochę kulek na zakup jednostek które trochę przyspieszają grę na start no i od święta można wykopać jakąś umiejętność ale ich jest pełno w tej grze A większość jest do niczego xD Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 20 lipca Opublikowano 20 lipca Na necie piszą, że do maksowania jest trudno, czasami nawet bardzo. Uff. Cytuj
Pupcio 18 607 Opublikowano 20 lipca Opublikowano 20 lipca No to mówiłem, te cele dodatkowe to już czasami nie przelewki ja raczej maksować nie będę bo to minimum 2 przejścia chociaż kto wie. Ehh nie cierpię jak w grach te dodatkowe cele pojawiają się dopiero po skończeniu misji Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 21 lipca Opublikowano 21 lipca Ale co tu robić jak nie maksować? Do czilowania chyba są lepsze gierki. Cytuj
Pupcio 18 607 Opublikowano 21 lipca Opublikowano 21 lipca Po prostu przejść i dobrze się bawić przez ~20h? 2 1 Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 21 lipca Opublikowano 21 lipca No czaję. Dla mnie takie growe gierki są jednak najlepsze do maksowania - szczególnie, jeżeli tylko w opcjonalnych celach znajdziemy wyzwanie. Ale rozumiem, że ktoś może po prostu traktować te gierkę jako dobre odprężenie. Cytuj
SnoD 2 341 Opublikowano 21 lipca Autor Opublikowano 21 lipca (edytowane) W dniu 16.06.2024 o 08:38, Pupcio napisał(a): Od pierwszego trailera było widać że to gamepassowy ex typu exoprimal niestety Słabo się zestarzało @Pupcio Dobrze patrzeć na pozytywne opinie. Ja się zabiorę jednak jak Hinterberga skończę bo z 5 gier mam już rozgrzebanych. Edytowane 21 lipca przez SnoD Cytuj
Pupcio 18 607 Opublikowano 21 lipca Opublikowano 21 lipca Takie miłe niespodzianki lubię ale dobrze że było to demko bo dalej uważam że trailery i gameplay to jest taka nuda że aż się odechciewa na to patrzeć a co dopiero grać xD Ja właśnie chyba tobie końcówke gry i twórcy zastosowali najgorszy motyw świata Spoiler boss rush z każdym startm bossem widać że capcomik dał drobniaki na produkcje Cytuj
Pupcio 18 607 Opublikowano 21 lipca Opublikowano 21 lipca No i skończone. Zajęło mi to 18.30 i bawiłem się legancko, na dniach może więcej napisze w odpowiednim temacie solidna gierka i mam nadzieje że więcej wydawców będzie robiło takie eksperymenty. Jest ng+ gdzie dochodzą nowe cele dodatkowe i już gra się nie pieści i rzuca od początku wszystko co ma więc Nyu chyba musisz przejść 2 razy xD ja raczej odpuszcze chociaż troche kusi bo jest secret boss 3 Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia Oczywiście olałem. Nieudany eksperyment w mojej opinii. Gierce brakuje po prostu wyzwania, więc nie ma co robić. Charakter gry (arkejdowo-taktyczny) nie pasuje do bycia jakimś cozy game, a przez to powtarzalność jest jeszcze bardziej dokuczająca. Cytuj
ogqozo 6 570 Opublikowano 9 sierpnia Opublikowano 9 sierpnia Zaskoczyło mnie, że w jakiś dziwny sposób, faktycznie jest tu od razu jakiś feel z Shinsekai, nawet jeśli gra niby wygląda zupełnie inaczej. Jednak takie ogólne japońskie detale faktycznie ciągną nić przez Okami i Shinsekai i widać że ktoś tam w designie małych elementów tego chciał. Sama gra - na razie rozczarowanie, bo po prostu jakoś mało wkręcająca jest rozgrywka. Akcja bezpośrednia jest na razie po prostu nieciekawa, ot klikasz przycisk ataku i czekasz aż w końcu przeciwnicy zdechną, niczego nie czuć, kompletnie tylko czekałem aż to minie, zdecydowanie relacja tego ile jest HP do wyrżnięcia a jaka jest różnorodność jest mocno za wysoka. Wydaje mi się, że warstwa ustawiania wszystkiego, dbania o bazę itd. ma większy potencjał na coś ciekawego, ale jest rozwiązana dość koślawie pod względem sterowania i rozłożenia wydarzeń i naszych akcji w czasie. Taki gatunek imo zawsze ciężko zrobić na padzie i tutaj też jakoś mam wątpliwości. Scenki i cała opowieść bardzo mało ciekawe, może jak ktoś zna Japonię to jakoś bardziej to czai. Do np. niesamowitej przyjemności każdego elementu rodem z Sakuna: Rice and Ruin daleko. A tamtą grę robiło dwóch kolesi. Niemniej i warstwa sima (z kapitalnym hodowaniem ryżu) i walki były zaskakująco fajne. Z Sakuny ostatnio nawet zrobiono anime, ale ciekawe kiedy nowa gra tych dwóch kolesi, o ile nadal działają. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.