Skocz do zawartości

Kunitsu-Gami: Path of the Goddes


SnoD

Rekomendowane odpowiedzi

Głęboko siedzę już w tej grze. 

Piękny tytuł, graficznie, a zwłaszcza muzyka. Gra daje dużo możliwości, system mobilkowy ulepszeń i nagród nie pozwala się oderwać. Trochę pikmin.

 

Misja na łódkach gdy osłaniamy kapłanke podczas przeprawy i ta ulga i klimat gdy przychodzi świt:obama:

Albo improwizacja jazzowa podczas walki z bossem i jego zdychanie w rytm solówki na trąbce :banderas:

Mamy doczynienia ze sztuką. Z grą wybitną. Lekko GOTY.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Gram. I, kurde, podoba mnie się.

 

Nie wiem, czy się zgadzam, że tak ciężko opisać tę grę. To po prostu tower defense w real time'ie jako gra akcji z płynniutkim movementem i unikami. Ale też można pauzować, żeby rozmieścić czy przemieścić mobki, podleczyć ich, czy zmienić ich klasę. A wszystko po to, żeby przepchnąć księżniczkę bez draśnięcia z punktu A do punktu B. Reszta to pierdoły, które mają znaczenie podczas grania, ale niewiele powiedzą komuś o grze.

 

Tutoriale trochę wkurzające, bo w dzisiejszych czasach już mają na to lepsze sposoby niż wyskakująca co chwilę plansza. Ale po chwili gra się super. Tylko po tych 2h na razie mam obawę, że jest trochę za łatwo? Bez problemu siedzimy przy bramie z ziomeczkami i nie pozwalamy przeciwnikom opuścić respa. Mam nadzieję, że się rozkręci i trzeba będzie zapierdalać.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No na ten moment dla mnie największa wada tej gry bo tak naprawdę jakbym chciał to po ulepszeniu 2 pierwszych jednostek nie musiałbym się bawić innymi bo to sztuka dla sztuki zazwyczaj xD btw polecam ulepszyć jak najszybciej złodzieja na maxa żeby otwierać skrzyneczki na mapie

Odnośnik do komentarza

Pograłem 3 godziny....no okej na początku fajnie, trochę oryginalnie, ale to powtarzanie w kółko tych samych czynności, czy to w dungeonie, czy w wioskach, zero wyzwania czy to zręcznościowego, czy pomyślunku, rozplanowania akcji, zarządzania zasobami....kurcze takie wrażenie jakby to byłą gra mobilna w której automatycznie powtarzasz te same czynności,żeby co chwilę dostać jakąś nagrodę, która w sumie jakoś dużo nie zmienia rozgrywki.

Muzyka i bossowie fajni, ale rozgrywka szybko staje się monotonna.

Odnośnik do komentarza
W dniu 16.06.2024 o 08:38, Pupcio napisał(a):

Od pierwszego trailera było widać że to gamepassowy ex typu exoprimal niestety

 

Słabo się zestarzało @Pupcio ;)

 

Dobrze patrzeć na pozytywne opinie. Ja się zabiorę jednak jak Hinterberga skończę bo z 5 gier mam już rozgrzebanych.

Edytowane przez SnoD
Odnośnik do komentarza

Takie miłe niespodzianki lubię :drakeyeah: ale dobrze że było to demko bo dalej uważam że trailery i gameplay to jest taka nuda że aż się odechciewa na to patrzeć a co dopiero grać xD

Ja właśnie chyba tobie końcówke gry i twórcy zastosowali najgorszy motyw świata 

Spoiler

boss rush z każdym startm bossem :pechowiec:

widać że capcomik dał drobniaki na produkcje

Odnośnik do komentarza

No i skończone. Zajęło mi to 18.30 i bawiłem się legancko, na dniach może więcej napisze w odpowiednim temacie :lapka: solidna gierka i mam nadzieje że więcej wydawców będzie robiło takie eksperymenty. Jest ng+ gdzie dochodzą nowe cele dodatkowe i już gra się nie pieści i rzuca od początku wszystko co ma więc Nyu chyba musisz przejść 2 razy xD ja raczej odpuszcze chociaż troche kusi bo jest secret boss :wujaszek:

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Zaskoczyło mnie, że w jakiś dziwny sposób, faktycznie jest tu od razu jakiś feel z Shinsekai, nawet jeśli gra niby wygląda zupełnie inaczej. Jednak takie ogólne japońskie detale faktycznie ciągną nić przez Okami i Shinsekai i widać że ktoś tam w designie małych elementów tego chciał.

 

Sama gra - na razie rozczarowanie, bo po prostu jakoś mało wkręcająca jest rozgrywka. Akcja bezpośrednia jest na razie po prostu nieciekawa, ot klikasz przycisk ataku i czekasz aż w końcu przeciwnicy zdechną, niczego nie czuć, kompletnie tylko czekałem aż to minie, zdecydowanie relacja tego ile jest HP do wyrżnięcia a jaka jest różnorodność jest mocno za wysoka.

 

Wydaje mi się, że warstwa ustawiania wszystkiego, dbania o bazę itd. ma większy potencjał na coś ciekawego, ale jest rozwiązana dość koślawie pod względem sterowania i rozłożenia wydarzeń i naszych akcji w czasie. Taki gatunek imo zawsze ciężko zrobić na padzie i tutaj też jakoś mam wątpliwości. 


Scenki i cała opowieść bardzo mało ciekawe, może jak ktoś zna Japonię to jakoś bardziej to czai.

 

Do np. niesamowitej przyjemności każdego elementu rodem z Sakuna: Rice and Ruin daleko. A tamtą grę robiło dwóch kolesi. Niemniej i warstwa sima (z kapitalnym hodowaniem ryżu) i walki były zaskakująco fajne. Z Sakuny ostatnio nawet zrobiono anime, ale ciekawe kiedy nowa gra tych dwóch kolesi, o ile nadal działają.

  • This 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...