Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 174
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Recka DF nieaktualna chłopaki. Patch 1.0.1 trochę pozmieniał

 

Gra w ruchu lockuje do 30 klatek i gra nie pływa.

 

 

 

 

No ale jak ktoś chce stałych 60 i nie ma ciśnienia to może poczekać na S2

Edytowane przez GearsUp
  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Switch już dwa lata temu zdychał wydajnościowo przy Poksach (Scarlet/Violet), gdzie ludzie nierzadko zauważali, że to nie miało prawa przy takim stanie technicznym być wydane. A my wciąż, mimo upływu lat, czekamy na wydajniejszy sprzęt od Nintendo.

 

I mam problem, bo z jednej strony chętnie bym nową Zeldą sprawdził, a z drugiej wiem, że marne 30 klatek w takiej grze zabija dla mnie ostatecznie przyjemność z zabawy. Więc jak na zbawienie oczekuję rychłej zapowiedzi nowej konsolki z kompatybilnością wsteczną, która zboostuje te niedomagające od dawna tytuły.

Edytowane przez l33t
Opublikowano
2 minuty temu, l33t napisał(a):

Switch już dwa lata temu zdychał wydajnościowo przy Poksach (Scarlet/Violet), gdzie ludzie nierzadko zauważali, że to nie miało prawa przy takim stanie technicznym być wydane. A my wciąż, mimo upływu lat, czekamy na wydajniejszy sprzęt od Nintendo.

 

Tam to było 3d i otwarty swiat, to jeszcze mozna jakos usprawiedliwic, chociaz też to naciągane, bo Xenoblade 3 działał duzo lepiej. Tutaj przy tym rzucie izometrycznym to kpina takie dropy. Mogli nie pajacowac tylko na start dac te 30fps i tyle, to nie jest bijatyka, zeby musialo byc betonowe 60.

Opublikowano

Jak coś to gram z nowym patchem od początku i o tym pisałem.

Jak dla mnie jest gorzej bo dropi tylko z 60 do 30 to jest ogromna zmiana wpływającą np na input itp. 

Robię właśnie endgame w pokemon Scarlet i tam też latają klatki ale o 5 czy 10 klatek więc to jest mniej drastycznie.

Tu jest gorzej niż w Pokemonach ale chociaż gra ładniejsza.

No i koniec końców klient Nintendo ma to w dupie bo liczy się fun a tego nie brakuje.

  • Plusik 1
Opublikowano

Jeśli te skoki z 60 do 30 klatek są dość regularne, to mózg przez moment można pewnie mieć wrażenie, jakby gra zaczynała działać w zwolnionym tempie. Dobrze mi się wydaje?

 

Ja mam zawsze kłopot z podejściem do tego typu kwestii technicznych. Kupuję produkt, który - na zamkniętym jednak w przypadku konsol - sprzęcie, powinien działać poprawnie. I jak jestem w stanie przymykać oko na jakieś słabsze wizualnie aspekty (rozmyte tekstury, brzydsze elementy otoczenia, itp.), tak mocno niestabilne klatki wpływają negatywnie na mój odbiór gry. Nie umiem w tym przypadku odciąć się od takich problemów, skupiając na samej rozgrywce.

 

Ale cieszę się, że nowa Zelda przede wszystkim dowozi i przy tym świeżym podejściem. Bo dobrych exów na Switchu nigdy za wiele.

Opublikowano
3 godziny temu, Daffy napisał(a):

Niestety z fpsami nie jest dobrze 

 

 

 

To ta jakość Nintendo xD?

Godzinę temu, Shen napisał(a):

Mogli już te sztywne 30 dac, no nic, bedzie tytuł startowy na nowy sprzet:niki:

Dokładnie

Opublikowano (edytowane)

A co wam da nowy sprzęt xd? Przecież to będzie tak samo działało. To jak działa Link's Awakening i po 5(!) latach kolejna gra na tym samym silniku, oraz to jak działają Pokemony S/V to tylko i wyłącznie zasługa developera, który albo nie umie, albo ma wyjebane*.

*w przypadku Gamefreak i nie umie i ma wyjebane

Edytowane przez tlas
  • beka z typa 1
Opublikowano
1 minutę temu, tlas napisał(a):

A co wam da nowy sprzęt xd? Przecież to będzie tak samo działało. To jak działa Link's Awakening i po 5(!) latach kolejna gra na tym samym silniku, oraz to jak działają Pokemony S/V to tylko i wyłącznie zasługa developera, który albo nie umie, albo ma wyjebane*.

*w przypadku Gamefreak i nie umie i ma wyjebane

Nooo... BotW na Switchu OLED działa trochę lepiej niż na zwykłym. U Sony, MS wydajność emulacji się poprawia. Nowy sprzęt z kompatybilnością wsteczną ma dużą szansę być szybszy w starych grach.

Opublikowano

Gdyby to był jakiś dealbreaker to recenzenci by odejmowali punkty a tymczasem gra siedzi na 86 oczkach na meta.

 

W dungeonach jest 60 fps a 30 na open world.

 

Gdybym czytał tylko forumowych ekspertów to nigdy w żadną grę bym nie zagrał  xd

 

50 minut temu, tlas napisał(a):

A co wam da nowy sprzęt xd? Przecież to będzie tak samo działało. To jak działa Link's Awakening i po 5(!) latach kolejna gra na tym samym silniku, oraz to jak działają Pokemony S/V to tylko i wyłącznie zasługa developera, który albo nie umie, albo ma wyjebane*.

*w przypadku Gamefreak i nie umie i ma wyjebane

 

 

Zapomniałeś tylko dodać

 

Cytat

tak będzie, trust me bro

 

Opublikowano
3 hours ago, GearsUp said:

Recka DF nieaktualna chłopaki. Patch 1.0.1 trochę pozmieniał

 

Gra w ruchu lockuje do 30 klatek i gra nie pływa.

 

 

 

 

No ale jak ktoś chce stałych 60 i nie ma ciśnienia to może poczekać na S2

Tyle są warte te gry w fizycznych wydaniach, na Nintendo to samo co na pozostałych konsolach. Za 15 czy 20 lat będziecie w to chcieli pograć w ramach retrogrania i po wyłączeniu serwerów grać się będzie bez parchy i w skaczącym framerate.

  • Plusik 1
Opublikowano
41 minut temu, Czoperrr napisał(a):

Tyle są warte te gry w fizycznych wydaniach, na Nintendo to samo co na pozostałych konsolach. Za 15 czy 20 lat będziecie w to chcieli pograć w ramach retrogrania i po wyłączeniu serwerów grać się będzie bez parchy i w skaczącym framerate.

 

Gra z carta bez day1 patcha bedzie jako jedyna śmigała w betonowych 60fps na następnej maszynce Nintendo :D

 

image.thumb.jpeg.fa8985892862124d7d48ae1a6e49662e.jpeg

image.thumb.jpeg.3cc15c9c6c1cec32177ff36c66b77d34.jpeg

image.thumb.jpeg.ab6ebf75575bd643a56745f3e86f51ec.jpeg

image.thumb.jpeg.55086a13a1e261432598835f8527933f.jpeg

 

 

  • Plusik 2
Opublikowano
2 godziny temu, Czoperrr napisał(a):

Tyle są warte te gry w fizycznych wydaniach, na Nintendo to samo co na pozostałych konsolach. Za 15 czy 20 lat będziecie w to chcieli pograć w ramach retrogrania i po wyłączeniu serwerów grać się będzie bez parchy i w skaczącym framerate.


Kartridże na Switcha mają żywotność około 20 lat. 

  • Plusik 1
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Trust me bro.

 

Teoria a praktyka to dwie różne rzeczy, wiem że Switch przestał ci czytać BOTW ale trafiłeś po prostu na felerny egzemplarz. Kolekcjonujesz retro sprzęty więc teoretycznie to co piszą na internetach o dyskach HDD zakłada, że dzisiaj już żaden stary laptop czy inny sprzęt nie powinien ci się odpalać a jaka jest praktyka?

Edytowane przez GearsUp
Opublikowano
19 godzin temu, Dr.Czekolada napisał(a):

Nintendo wspomniało gdzieś, że S2 poprawi performance gierek z wstecznej czy klasycznie nintendziarskie majaki?

Przecież nawet wsteczna nie jest potwierdzona, chłopaku.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...