Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie podoba mi się ta nowa Zelda, do całkowitego zaorania. Links Awakening i styl graficzny był fajny, a tutaj? Jakoś takie mdłe i nijakie, no i ten dziwny gameplay. Totalnie meh. Trzeba czekać na kolejną nową Zeldę. 

  • Odpowiedzi 174
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
1 minutę temu, Basior napisał(a):

A jak są tam koroki i można z tego zrobić robota który je tym taboretem napi'erdala to już będzie można :D

 

Opublikowano

Niech wymyślają nowe rzeczy, wiadomo że nie zawsze każdy nowy pomysł będzie trafiony, nikt nie ma 100% skuteczności. Do mnie te gimmicki z trailera trafiają, summonowanie bardzo fajne

 

c4I0Yln.gif

Opublikowano

Pamiętacie jeszcze hejt na styl graficzny na Wind Wakera, a później na Link Between Worlds przed premierą? Nie zdziwię się jak tutaj też po premierze zmienimy zdanie

Opublikowano

No silnik ten sam poza nowymi mechanikami. Gra zapewne dalej będzie korzystała z double-buffer Vsynca więc klatkarz to będzie  30-60, nic pomiędzy więc przejścia między planszami dalej nie będą ultrapłynne

  • Minusik 2
  • 1 miesiąc temu...
Gość Nyu
Opublikowano

Plusik.

 

Po 30h i pierwszym dungeonie w totku odpadłem. A tutaj ma się ochotę zagrać. 

Opublikowano

U mnie też 40+h i wysiadka na queście ze zbieraniem 10 chrabąszczy xD może kiedyś.

 

Większe szanse że grałbym więcej zaraz po skończeniu BoTW gdzie było mi mało tego świata. 

 

Fajnie jakby to jeszcze latało w 60. 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Jeśli ta gra będzie tak dobra jak sprzedawany za 68 zł Crypt Custodian, to już będzie dobrze.

Opublikowano

Pokazały się relacje z grania w pokaz na PAX (zazwyczaj koło godziny grania) i jednak są obiecujące.

 

Częste jest zwrócenie uwagi na to, że gra ma w sobie sporo z piaskownicowego nastroju dużych Zeld na Switcha - podobno nieraz człowiek się zadziwi tym, w jak kreatywny i absurdalny sposób (wiele razy zwłaszcza pada właśnie takie słowo, "absurdalny", "dziwny" itp.) właśnie rozwiązał zagadkę, a wiele mediów nawet wprost pisze że gra się w to "jak w małe Tears of the Kingdom".

 

Drugie co często jest podkreślane, to całkiem wymagający poziom rozwiązywania łamigłówek (ogur będzie się męczył). Niektórzy mówią, że najtrudniejsze zagadki to walki, przynajmniej na początku - może być trudno wynaleźć metodą poradzenia sobie z potworami. Z kolei to, co wygląda na trudną zagadkę, nieraz okazuje się zabawnie łatwe, gdy robimy jakąś niespotykaną w grach rzecz z jedną z mocy.

 

Podobno gra ma duży świat, z przydatną opcją zaznaczania punktów na mapie. Samych echów podobno jest bardzo, bardzo dużo, w praktyce wydają się wręcz nieskończone, i niektórych to przeraża, jak będzie w całej grze - hejterzy niszczenia się broni już mogą szykować łzy.

 

 

 

 

IGN: "wymagający, pomysłowy, świeży, i po prostu fajnie się gra. Każda zagadka i walka to pole do eksperymentów, a jednocześnie ma ten specyficzny czar Zeldy. To klasyczna Zelda pomieszana z rozgrywką opartą na kreatywności, która tak inspiruje dziś młodsze pokolenie"

 

Eurogamer: "po wielu dekadach, Nintendo znalazło sposób, by grać Zeldą. Jest o tyle inaczej, że nie pomylisz tego z graniem Linkiem, a zarazem masz uczucie grania w prawdziwą Zeldę - to nie jest pomijalny spinoff typu Princess Peach: Showtime. Nie mogę się doczekać, by pograć więcej. Gra ma pomysły jak z Tears of the Goatdom, ale wygląda na to, że w łatwiejszej do ogarnięcia skali"

 

CG Magazine: "naprawdę jestem zaskoczony, jak spodobała mi się gra. Zakładałem, że to będzie uproszczona, przesłodzona wersyjka Zeldy, dla młodszych casual fanów. A to wygląda na uroczo namalowaną przygodę, która jednak zachowuje podstawową, opartą na myśleniu rozgrywkę Zeldy, dając też sporo wolności graczowi"

 

Press Start AU: "ostrożnie podchodziłem do jakiegokolwiek optymizmu w sprawie Echoes of Wisdom, ale godzinka gry rozwiała moje obawy i przekonała mnie, że to jest gra, której osobiście zawsze chciałem. Jest dość lekka i nie trzeba się angażować, ale nie traci przy tym kreatywnych rozwiązań, którymi działały ostatnie duże Zeldy"

 

  • Plusik 2
Opublikowano

Pamietam jak kiedys zapowiadano taka gierke, ktora bedzie generowac na ekran cokolwiek co tylko wyobraznia grajacego zapragnie, w trailerze pokazywano, jak ktos wpisuje chtulu i wow pojawial sie chtulu(!) swiat zwariowal, gierka wyszla, ale wszystko na co bylo stac graczy to wpisac chtulu

pozyjemy zobaczymy

Graficznie ta zelda jest dla mnie odpychajaca i nie chodzi mi o ta slodka plastelinowa estetyke ale te fioletowe plazmowate plamo-portale w calym swiecie wyglada to brzydko

pozyjemy zobaczymy

Opublikowano
1 godzinę temu, Ken Adams napisał(a):

Pamietam jak kiedys zapowiadano taka gierke, ktora bedzie generowac na ekran cokolwiek co tylko wyobraznia grajacego zapragnie, w trailerze pokazywano, jak ktos wpisuje chtulu i wow pojawial sie chtulu(!) swiat zwariowal, gierka wyszla, ale wszystko na co bylo stac graczy to wpisac chtulu

pozyjemy zobaczymy

Graficznie ta zelda jest dla mnie odpychajaca i nie chodzi mi o ta slodka plastelinowa estetyke ale te fioletowe plazmowate plamo-portale w calym swiecie wyglada to brzydko

pozyjemy zobaczymy


Wiem o jakim tytule mówisz, zapewne masz na myśli Scribblenauts :D 

  • Lubię! 1
Opublikowano
3 hours ago, ogqozo said:

 

 pisze że gra się w to "jak w małe Tears of the Kingdom".

 

 

 

Nic bardziej zniechęcić mnie nie może. Połączenie średnio lubianego przede mnie Link's Awakening i nielubianego TotK. Wow. Pierwsza Zelda na dużą konsolę od ponad 20 lat którą odpuszczam

Opublikowano

Link's Awakening ma jakieś 26 lat. Ma prawo straszyć archaizmami jeżeli chodzi o progres i tamten remake nic za bardzo w tej materii nie zmienił. Wciąż współczesnego odbiorcę czekało tonę rozkmin gdzie pójść żeby ruszyć z grą dalej.

 

Sam co prawda nie mam szczególnego hajpu na Echoes, ale poza tym samym stylem graficznym wstrzymywał bym się z porównywaniem gier pod jakimkolwiek innym względem do czasu aż się nie zagra.

  • Plusik 1
  • This 1
Opublikowano

Też dalej jakoś nie jestem do końca kupiony ale mimo wszystko poza oprawą to z kolejnymi gameplayami zaczynam się coraz mocniej przekonywać. Tutaj chłop dość fajnie opowiada jakie ma wrażenia po demku (początek gry więc spoilery jak ktoś jest wrażliwy) 

 

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, messer88 napisał(a):

GOTY 

 

widzę że układanie łózek to będzie jedna z podstaw gameplayu tutaj xD 

 

Spanie podczas walki :banderas:

 

Było coś takiego w grach kiedyś? Co Nintendo to Nintendo

Edytowane przez GearsUp
  • Haha 1
Opublikowano
8 minut temu, GearsUp napisał(a):

 

Spanie podczas walki :banderas:

 

Było coś takiego w grach kiedyś? Co Nintendo to Nintendo

Zdarzało mi się zasnąć nie raz w grze Nintendo ^^. 

Opublikowano

Wertykalność mapy wygląda dobrze, widać będzie wiele metod przemieszczania się jak np za pomocą tego ptaka. Akurat w to Nintendo potrafi co udowodnili przy TOTK

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...