Perez 1 817 Opublikowano 24 czerwca Opublikowano 24 czerwca Lipcowy numer dostępny od 4 lipca (czwartek) Prenumerata wysyłka 1 lipca (poniedziałek) Cena magazynu - 24,99 zł. (116 stron) Roger: Do Los Angeles na dobre wróciły gry. Może nie na taką skalę jak za najlepszych czasów E3, ale liczba konferencji, imprez i zapowiedzi nowych tytułów zaskoczyła nawet najstarszych górali, zwłaszcza po konferencji Microsoftu. Mieliśmy na miejscu naszego wysłannika – warana Komodo – który nie tylko przygotował pełną przygód relację zza kulis wszystkich imprez, ale miał też okazję zapoznać się z największymi hitami zaprezentowanymi w Mieście Aniołów, zapełniając 20 stron magazynu. Niebawem minie też 40 lat od premiery książki „Polowanie na Czerwony Październik”. Tom Clancy zaangażował się w gry wideo w czasach, kiedy były one traktowane jak rozrywka dla dzieci. Rainbow Six, przez Splinter Cell, kończąc na The Division – prawie 50 produkcji z jego nazwiskiem, chociaż z większością z nich nie miał nic wspólnego. Tak, to drugi temat numeru w lipcowym wydaniu, a Dżujo spędził nad nim kilka upalnych, czerwonych dni, dokopując się do wielu ciekawych faktów. Przy okazji mistrzostw Europy w piłce nożnej SoQ przygotował z kolei tekst o nieudanych eksperymentach Roberta Lewandowskiego z grami wideo, których podsumowaniem jest krytykowana przez wielu współpraca piłkarza z firmą G2A. Piszemy też o tym, skąd się wzięły One Day Patche i do jakich patologicznych sytuacji doprowadzili niektórzy deweloperzy. Analizujemy ponadto kulisy powstania marki Helldivers, która przy okazji sequela podbiła niespodziewanie rynek, by po kontrowersyjnych zmianach spaść boleśnie z konia. Co może zdziałać mobilizacja graczy w imię walki z machiną pazerności? O tym też napisaliśmy. A co powiecie na to, że Dracula jest dziadkiem wiedźmy z Blair? W stylistyce found footage, gdzie świat realny miesza się z tym fikcyjnym, wszystko jest możliwe, w czym utwierdzi Was świetny tekst pióra Adamusa. Z racji tego, że ostatnio bardzo głośno zrobiło się o Bethesdzie, zabieramy Was w fascynującą podróż do początków tego kultowego już studia, opowiadając zarówno o jasnej, jak i ciemniej stronie firmy będącej bohaterem jednego z największych deali w historii naszej branży. W dziale Retro poczytacie też o najbardziej znanych zabytkach piractwa w Polsce, czyli kultowych miejscach jak Stadion Dziesięciolecia czy giełda w Katowicach, które stały się dla wielu graczy pokoleniowym pomnikiem. Piszemy też o tym, jak powstała jedna z najważniejszych gier na pierwsze PlayStation – Vagrant Story – oraz opisujemy romans zachodniego studia z japońską marką przy okazji rebootu Devil May Cry stworzonego przez twórców Heavenly Sword. O recenzjach niewiele, bo czerwiec to w kalendarzu premier spokojny miesiąc. Jednak wbrew pozorom poza tuzami pokroju Elden Ring: Shadow of the Erdtree czy Shin Megami Tensei V zrecenzowaliśmy blisko 20 gier, więc jest w czym przebierać, nawet jeśli duża część to przedstawiciele nurtu indie. Miłych wakacji i wypoczynku. I koniecznie podsyłajcie swoje fotografie z PSX Extreme z najbardziej egzotycznych miejscówek, jakie odwiedzicie. Liczymy na Was TEMATY NUMERU Summer Game Fest Tom Clancy – pisarz, który stał się symbolem gier wideo CO NOWEGO Life is Strange: Double Exposure Atomfall Gori: Cuddly Carnage PLAYTEST UFL Open Beta RECENZJE Astor: Blade of the Monolith BIT.TRIP RERUNNER Destiny 2 – Ostateczny kształt Drug Dealer Simulator 2 Elden Ring Shadow of the Erdtree F1 24 Fading Afternoon Lorelei and the Laser Eyes Luigi’s Mansion 2 HD Lysfanga: The Time Shift Warrior Monster Hunter Stories Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruins MultiVersus Nine Sols Shin Megami Tensei V: Vengeance Skeler Boy Smerfy: Village Party Spin Rhythm XD Still Wakes the Deep The Land Beneath Us V Rising HARDKOR Lewandowskiego romanse z grami Helldiversi – błąd krytyczny Day One Patch Found footage – poetyka taśmy znalezionej w piwnicy Naoki Yoshida – wywiad z twórcą Final Fantasy XIV RETRO Retrocenzja – Black Mirror Bethesda – tango down Przestrzenie piractwa dawniej i dziś Elektroniczna magija – jak powstało Vagrant Story Devil May Cry – Dante, którego nie było? FELIETONY Fabularna tawerna [Zax] Savepoint [Michał Walkiewicz] Dwóch zgryźliwych tetryków [Mielu / Marcellus] Na piechotę [Piechota] Od gracza dla graczy [Mazzi] Okiem maniaka [Roger] STAŁE RUBRYKI Co nowego Ohayo Nippon Dobre, bo polskie Hyde Park Headshot Myszaq lubi Region Filmowy Comix Zone Bardzo Ambitny Kącik Anime Graczpospolita Głos Ludu Patronite Listy W przypadku jakichkolwiek kłopotów z dostawą, opóźnień lub innych problemów - prosimy o maile na sklep@psxextreme.pl lub posty w tym temacie. Informacje o najnowszym PE znajdziecie także na: Facebooku, Instagramie i X/Twitterze. 5 3 1 1 Cytuj
Shen 9 690 Opublikowano 24 czerwca Opublikowano 24 czerwca Vagrant Story, jedyne z "wielkch" jrpg ery szaraka od którego się odbiłem. 2 Cytuj
Ukukuki 7 101 Opublikowano 24 czerwca Opublikowano 24 czerwca No szkoda ,że największy budżet na okładkę miał Drug Dealer Chętnie poczytam o Helldiversi – błąd krytyczny i Day One Patch. No i recenzję DLC do Eldenka Dział retro, standardowo wszystko w moim guście. Cytuj
dee 8 816 Opublikowano 24 czerwca Opublikowano 24 czerwca Może jakieś wrzutki do numeru w ramach kampanii reklamowej potężnej marki Drug Dealer Simulator? 2 Cytuj
grzybiarz 10 314 Opublikowano 24 czerwca Opublikowano 24 czerwca 56 minut temu, Ukukuki napisał(a): No szkoda ,że największy budżet na okładkę miał Drug Dealer Ale okładka mi się podoba. troche jak gta style Cytuj
Grześ 412 Opublikowano 24 czerwca Opublikowano 24 czerwca Sprytne zagranie z okładką symulatora dragów zamiast Smerfami, żeby odwrócić uwagę od tego, że to magazyn o gierkach dla dzieci 1 Cytuj
Pix 971 Opublikowano 24 czerwca Opublikowano 24 czerwca 1 godzinę temu, Shen napisał(a): Vagrant Story, jedyne z "wielkch" jrpg ery szaraka od którego się odbiłem. Miałem to samo. Odbiłem się od tego przesadnie skomplikowanego systemu walki i rozwoju postaci, chociaż grę doceniam. Soulsy mogą się chować ze swoim poziomem trudności. Za gówniarza próbowałem nawet przejść z solucją z psx fana (czy jak tam ten magazyn się nazywał), ale nawet to nie pomogło i utknąłem gdzieś w połowie. Ale kiedyś jeszcze wrócę do Vagrant Story. Gra miała zajebisty mroczny klimat, ciekawy świat i interesującą fabułę. 1 Cytuj
LeifErikson 1 116 Opublikowano 24 czerwca Opublikowano 24 czerwca Kolejna okładka z cyklu "chowamy przed wizytą znajomych". Choć artystycznie-kolorystycznie fajnie się prezentuje, taka wakacyjna. Temat o Lewandowskim i jego inwestycjach w gry fajnie się zapowiada, bo już nawet zapomniałem o jego przedsięwzięciach, a trochę tego było. Piractwo też się łyknie, tak jak i found footage - swego czasu mega intrygujący gatunek. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 24 czerwca Opublikowano 24 czerwca Mielu pisze recenzję DLC do Eldena? Ciekawe jaką ocenę dostanie gra, kompletnie się tego nie spodziewam Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 24 czerwca Opublikowano 24 czerwca okładka w barwach arki gdynia ale szybko zapowiedź nowego numeru, jeszcze poprzedniego nie skończyłem... 1 Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 24 czerwca Opublikowano 24 czerwca Okładka to chyba żart. Niezła sraka. 1 Cytuj
maciucha 11 650 Opublikowano 25 czerwca Opublikowano 25 czerwca Okładka kozak. Taki wakacyjny vibe pomieszany z 2008 rokiem. 2 1 Cytuj
smd87 2 Opublikowano 25 czerwca Opublikowano 25 czerwca (edytowane) Okładka bardzo ładna - jak wyżej napisano ma taki 'wakacyjny vibe' i stanowi miłą odmianę od standardowych okładek, gdzie zazwyczaj w centrum jest jakaś postać z gry i tyle. Edytowane 25 czerwca przez smd87 Cytuj
Bowser 118 Opublikowano 25 czerwca Opublikowano 25 czerwca Świetna okładka, idealnie pasuje na wakacyjny numer! Cytuj
Pix 971 Opublikowano 25 czerwca Opublikowano 25 czerwca Ma swój urok ta okładka. A tytuł najgorszej okładki roku 2024 i tak zgarnie we wrześniu piłeczka od ea z jakimś kopaczem Cytuj
Mari4n 471 Opublikowano 26 czerwca Opublikowano 26 czerwca Vagrant Story W sumie w tym roku jeszcze go nie przechodziłem, trzeba to nadrobić. Cytuj
sadiker 63 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca W dniu 24.06.2024 o 21:58, Pix napisał(a): Miałem to samo. Odbiłem się od tego przesadnie skomplikowanego systemu walki i rozwoju postaci, chociaż grę doceniam. Soulsy mogą się chować ze swoim poziomem trudności. Za gówniarza próbowałem nawet przejść z solucją z psx fana (czy jak tam ten magazyn się nazywał), ale nawet to nie pomogło i utknąłem gdzieś w połowie. Ale kiedyś jeszcze wrócę do Vagrant Story. Gra miała za(pipi)isty mroczny klimat, ciekawy świat i interesującą fabułę. No ja też. Średnio co 5 lat próbuję i zawsze się odbijam. Jak przy ostatniej próbie(2 lata temu) walczyłem z trzecim bossem(chyba to był jakiś golem czy coś) to moje ataki nie zadawały prawie żadnych obrażeń i jedyną strategią na pokonanie go było bieganie w kółko, leczenie się, odbijanie jego ataków i zadawanie mu obrażeń dzięki zdolności Reflect Damage. Jeszcze też pomagało Raging Ache która odbijało 10% otrzymanych obrażeń na wroga. W sumie to nie wiem czy tak miałem robić czy coś zawaliłem przy tworzeniu broni. Cytuj
Mari4n 471 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca @sadiker Może to głupie pytanie, ale używałeś kombosów chain ability? Cytuj
sadiker 63 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca Tak, obrażenia i tak były marne. Nawet przed chwilą sprawdziłem Boss Guide na gamefaqs.com i okazało się, że właśnie tak trzeba go pokonać("Most of your attacks will do zilch damage, so the real key to this battle is reflecting damage"). Więc nie jestem aż taki beznadziejny Cytuj
pawelgr5 1 508 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca W dniu 24.06.2024 o 20:13, Shen napisał(a): Vagrant Story, jedyne z "wielkch" jrpg ery szaraka od którego się odbiłem. To bylby jeden z najbardziej wyczekiwanych remakow jak by tylko zaczeli cos z tym robic. Musieliby dzis wrzucic sporo QoL ale tak to bylby cymesik. 1 Cytuj
Mari4n 471 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca 21 minut temu, sadiker napisał(a): Tak, obrażenia i tak były marne. Nawet przed chwilą sprawdziłem Boss Guide na gamefaqs.com i okazało się, że właśnie tak trzeba go pokonać("Most of your attacks will do zilch damage, so the real key to this battle is reflecting damage"). Więc nie jestem aż taki beznadziejny Ja go normalnie klepałem, combo na 25+ hitów 2-3 razy i pada jak śmieć. Szkoda że dwójka nie wyszła, a były takie plany. 1 Cytuj
łom 2 026 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca 18 minut temu, sadiker napisał(a): Tak, obrażenia i tak były marne. Nawet przed chwilą sprawdziłem Boss Guide na gamefaqs.com i okazało się, że właśnie tak trzeba go pokonać("Most of your attacks will do zilch damage, so the real key to this battle is reflecting damage"). Więc nie jestem aż taki beznadziejny A wiedziałeś że czym większy Risk tym większa szansa na krytyk? Jak nie masz pasującej broni do danego przeciwnika nabijasz Risk do 50 i kontynuujesz combo tylko jak trafi krytyk i wtedy ciosy w combosie będą zadawały przykładowo kolejno 5,6,7,8,9... zamiast 0,1,2,3,4... 1 1 Cytuj
sadiker 63 Opublikowano 27 czerwca Opublikowano 27 czerwca Dobra, przekonaliście mnie, dam tej grze jeszcze jedną szansę. 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.