Boomcio 4 159 Opublikowano 20 września Opublikowano 20 września Tak, jak XM wyżej pisał: powinny być oddzielne opcje gry dla świeżaków i weteranów i nie było by niepotrzebnych dyskusji, albo całkowita kustomizacja. 1 Cytuj
wrog 640 Opublikowano 20 września Opublikowano 20 września Gdyby tu zaszły jakieś drastyczne zmiany, to może bym się zgodził. To jest ta sama gra, tylko ładniejsza i z najzwyklejszymi usprawnieniami quality of life. Swoją drogą, nikt nie wspomniał, że teraz nie ma już tej śmiesznej strzałki u góry ekranu. Rozumiem, że za nią nie tęsknimy? Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 20 września Opublikowano 20 września (edytowane) RE4R fajnie rozwiązało tę kwestię, bo gierka naprawiła masę archaizmów oryginału, nie idąc jednak na kompromisy w kwestii poziomu trudności. Leon stał się bardziej mobilny i nie przyklejał się już super-glue do podłoża podczas strzelania? Ok, ale w to miejsce wrzucono również szybszych, inteligentniejszych i bardziej agresywnych wieśniaków. Nóż zyskał większy damage i można nim zdejmować wrogów po cichu? Spoko, za to teraz się niszczy i trzeba wydawać hajs na naprawę. Można wykonywać parry? Pewnie, ale tylko pod warunkiem sprawnego noża i za cenę mniejszej ilości klatek nieśmiertelności podczas wykonywania wielu czynności (w og nawet wchodzenie po drabinie dawało Leonowi nietykalność). Pominę już, że poza tym wszystkim mamy kilka różnych poziomów trudności do wyboru, więc każdy gracz może dostosować wyzwanie pod swoje preferencje. Da się więc rozsądnie zaprojektować grę, tym samym ją "uwspółcześniając"? Da, ale to wymaga odrobiny kompetencji i zaangażowania ze strony dewelopera. Edytowane 20 września przez Josh Cytuj
Pupcio 18 650 Opublikowano 20 września Autor Opublikowano 20 września Mimo wszystko re4 to remake, zupełnie inna gra, tutaj oprócz kilku usprawnień i trochę lepszej graficzki to identyczna gra Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 20 września Opublikowano 20 września No właśnie problem polega na tym, że robiąc identyczną grę udało im się kilka rzeczy chrzanić. A wystarczyło zostawić je tak jak były. Cytuj
Pupcio 18 650 Opublikowano 20 września Autor Opublikowano 20 września Tak jak wyżej było pisane powinni dać 2 tryby i po problemie a tak to wyszło jak wyszło chyba Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 20 września Opublikowano 20 września Z dwojga złego jeśli ma ten remaster dać zielone światło dla kolejnych remasterow (trojeczce mega by się przydał) albo nawet nowa część to tylko się cieszyć. Cytuj
suteq 203 Opublikowano 20 września Opublikowano 20 września 13 minut temu, Pupcio napisał(a): Tak jak wyżej było pisane powinni dać 2 tryby i po problemie a tak to wyszło jak wyszło chyba Strata czasu i zasobów dla Capcomu. Pewnie wyszli z założenia że jak chcesz odświeżony oryginał to masz remaster z 2016 i tyle. Cytuj
wrog 640 Opublikowano 20 września Opublikowano 20 września 1 godzinę temu, Josh napisał(a): No właśnie problem polega na tym, że robiąc identyczną grę udało im się kilka rzeczy chrzanić. A wystarczyło zostawić je tak jak były. Pamiętaj, że tutaj też pewne rzeczy zmienili w drugą stronę. Skazańców nie zablokujesz na drzewie, a np. zombie-policjanci z pistoletami teraz strzelają jak się do nich zbliżasz. Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 20 września Opublikowano 20 września (edytowane) Gdy piguły wejdą zbyt mocno... Edytowane 20 września przez Amer Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 20 września Opublikowano 20 września Gry Ci się pomyliły. Żak bawi się w Carmageddon. 1 Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 20 września Opublikowano 20 września (edytowane) O, to nie kupuję i poczekam na fanowski overhaul. e; doczytałem i jednak dla mnie większość zmian to qol, kupuję soon Edytowane 20 września przez Nyu Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 21 września Opublikowano 21 września Trochę pograłem i już mogę napisać: fajny ten remaster, ale faktycznie jest łatwiej. Większość wynika z tych QoL zmian właśnie (lepsze AI ocalałych to jest zbawienie i w końcu nie trzeba rzucać mięsem jak któryś debilnie zablokuje się na hordzie zombie albo przeszkodzie, po prostu są sprytniejsi), ale ktoś tam pojechał po bandzie z tym mnożnikiem PP. Po trzech godzinach mam 19/50 level, gdzie w oryginale jakbym dobił do piątego to by było dobrze Poza tym pomniejsze bugi w detekcji ciosów, zdarzyło się zamachnąć bronią która przeleciała przez trafiony cel nie robiąc mu żadnej krzywdy - to taki najpoważniejszy. W zamian chyba nie ma żadnych i-frames podczas przygotowywania się postaci do ciosu, bo wyprowadzając zamach rurą zombie potrafią się wciąć w animację i złapać Franka w swoje zgniłe łapy. Poza tym to stara, dobra jedynka w którą aż chce się grać, jednak Willamette to była cudownie zaprojektowana pod tę rozgrywkę lokacja Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 21 września Opublikowano 21 września Już też nie przesadzaj w og - po pierwszym przejściu gry ratując 80% ludzi i korzystając z pp bonus kończyło się grę na 42 lub 44 lvl. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 21 września Opublikowano 21 września No właśnie nie przesadzam, pierwsze godziny gry były ciężkie i składało się na to właśnie ułomne AI towarzyszy oraz mniejszy mnożnik zdobywanych PP. Odpal oryginał i pstryknij 10 zdjęć w hallu z MADONNAAAA MAJ BEJBIIII, a potem zrób to samo w remasterze i powiedz mi, co Ci wyszło. Nie ma chuja na Mariolę, zdobywanie leveli jest ze 2-3x szybsze w remasterze. Już nie wspomnę, że tutaj robiłem jednocześnie rescue mission z 4 ocalałymi i misję fabularną, a dodatkowo mi się zrespili więźniowie na zewnątrz. Oczywiście padli pomimo czwórki NPC biegających obok Nie powiesz mi, że w OG było tak lajtowo. Ja tam kończyłem tamtą grę mając może z 30-35 level. Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 21 września Opublikowano 21 września 10 minut temu, Bzduras napisał(a): No właśnie nie przesadzam, pierwsze godziny gry były ciężkie i składało się na to właśnie ułomne AI towarzyszy oraz mniejszy mnożnik zdobywanych PP. Odpal oryginał i pstryknij 10 zdjęć w hallu z MADONNAAAA MAJ BEJBIIII, a potem zrób to samo w remasterze i powiedz mi, co Ci wyszło. Nie ma chuja na Mariolę, zdobywanie leveli jest ze 2-3x szybsze w remasterze. Już nie wspomnę, że tutaj robiłem jednocześnie rescue mission z 4 ocalałymi i misję fabularną, a dodatkowo mi się zrespili więźniowie na zewnątrz. Oczywiście padli pomimo czwórki NPC biegających obok Nie powiesz mi, że w OG było tak lajtowo. Ja tam kończyłem tamtą grę mając może z 30-35 level. Robiłem platynę dwa miesiące temu, wiem co mówię. Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 21 września Opublikowano 21 września Ale nie rozumiem - napisałem Ci ile zajmuje zdobywanie lvl w og bo do tego piłeś - że w og zdobywanie szlo wolno levelu to napisałem Ci ile zajmuje zdobycie prawie maksymalnego lvl. Nic nie napisałem, że w remasterze jest szybciej, nawet słowem nie wspomniałem o tej grze. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 21 września Opublikowano 21 września No dobrze. I tak nie zmienia to tego, że jest dużo łatwiej teraz niż było kiedyś. Nie zmienia to tego, że gierka jest zajebista i warto w nią zagrać, zwłaszcza jak nie miało się wcześniej styczności z DR. Ankieta pana Capcoma: https://jp.research.net/r/NJB9MRY?lang=en Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Wracając jeszcze do nazewnictwa, o którym była mowa na poprzedniej stronie. Capcom sam określił to odświeżenie jako "Deluxe Remaster": „To remastery z poprawioną rozgrywką i odświeżoną grafiką (zawierającą nowe modele 3D)”. Zatem nie jest to pełnoprawny rimejk jak Dead Space/Demon's Souls, ale jest to coś więcej niż klasyczny remaster, jakich sporo. Swoją drogą, przy okazji Dead Rising Deluxe Remaster poproszono graczy o wypełnienie ankiety. https://jp.research.net/r/NJB9MRY?lang=en Oczywiście lepiej, by skupili się na nowych grach, ale wizja rimejku Onimuszy - coś na wzór wybitnego odświeżenia RE2 - nie powiem, działa na wyobraźnie. W ankiecie podane są kolejne odsłony DR. Jeżeli DRDR dobrze się sprzeda, to z pewnością można liczyć na kolejne kotlety tej serii. Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Podobno nie sprzedaje się zbyt dobrze. I wprowadzanie kolejnego terminu też niepotrzebne - nazwaliby to remake i nikt nie powiedziałbym złego słowa, a tu jakiś deluxe remaster i ludzie wariują - chuj wie co to znaczy, dopiero ta ankieta wyjaśniła ten termin co imo też średnio jej wyszło. Powinno się to nazywać remake i tyle. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Mogło być gorzej - np. Dead Rising Series X Remaster Cytuj
SlimShady 3 439 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Z trylogią crasha było to samo. Twórcy wymyślają niepotrzebnie jakieś kocopoły typu remaster+, a gołym okiem widać, że to rimejki, tylko wierne. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.