KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca W Silent Hill 2 i 3 też, ale wiem, że niektórzy nie grali... Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 3 lipca Autor Opublikowano 3 lipca W każdej starej grze są działające lustra, później zaczeli używać technologii która nie działa i zadowoleni Cytuj
łom 2 029 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca 9 godzin temu, Josh napisał(a): Ponoć ciężki temat, żeby zrobić odbicie w lustrze, no ale kurde, często gram w starocie z psx/ps2 i tam na luzaku to wszystko działa mimo zacofanej technologii Co chwilę przewija się ten temat i brak normalnie działających luster to tylko i wyłącznie lenistwo developera. Jeszcze takie ustawione w większych pomieszczeniach, odbijające masę obiektów i poruszających się postaci to może być problem ale ustawione w kiblach (jak w DR) czy innych, małych zamkniętych pomieszczeniach (np. pokój z samego początku TLOU) zawsze powinny działać. 3 Cytuj
Boomcio 4 159 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca Brak odbicia w lustrze? Powinno być odgórnie dozwolone tylko w grach o wampirach, ale wtedy tło się powinno chociaż odbijać. Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca 23 godziny temu, Bzduras napisał(a): A tam fikołki, robisz sobie plik tekstowy w folderze z grą, nazywasz go user.ini, do środka wklejasz gmpcr_unlock_frame_rate = true i zapisujesz. Myk, klatkaż odblokowany. Da się to zrobić ma sd? Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca No pewnie, tylko w trybie pulpitu. Wchodzisz do folderu i robisz dokładnie to, co napisałem i też działa. Masz na gotowo, wrzuć sobie do folderu z grą: https://drive.google.com/file/d/1i2_JAKqsQjC1G6EDKV2CAp6wtFnD0gKV/view?usp=sharing 1 Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca Tragiczne logo i okładka. Ale gierka wygląda fajnie i na do ry remaster. Zanim kupię, to spróbuję pobawić się w dwójce. Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca 4 godziny temu, Nyu napisał(a): Tragiczne logo i okładka. Ale gierka wygląda fajnie i na do ry remaster. Zanim kupię, to spróbuję pobawić się w dwójce. Ok, przespałem się z tym. Cofam. W sensie jest to logo strasznie zle, ale myślę, że nie wyszło im to niechcący. Ten skrótowiec i ten tytuł deluxe remaster, i ten font pochylony jak w star warsach - no jest to tragicznie kiczowate. Jak gra przecież. Rozgrzeszeni (nawet jeżeli mój esteta płacze). Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 3 lipca Autor Opublikowano 3 lipca To drdr jest mega głupie i zabawne, idealnie pasuje do tej gry ale okładka mega słaba Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca 6 godzin temu, XM. napisał(a): jakieś źródło tej "okładki"? Cytuj
suteq 203 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca Pewnie fan-made ale okładka w takiej formie, tylko innej kolorystyce, jest np. na sklepiku Xboksa. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca 48 minut temu, suteq napisał(a): Pewnie fan-made ale okładka w takiej formie, tylko innej kolorystyce, jest np. na sklepiku Xboksa. no to trochę beka z Capcomu. ale sam remaster szokująco dobrze zrobiony po trailerach. Nie spodziewałem się takiego wysiłku dla umierającego IP. Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca 8 godzin temu, Figaro napisał(a): jakieś źródło tej "okładki"? https://www.amazon.com/dp/B0D8M64LF3/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&smid=ATVPDKIKX0DER&th=1&linkCode=sl1&tag=sec2002-20 Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca (edytowane) Capcom tymi remasterami zawsze bada rynek czy gracze są jeszcze zainteresowani daną marką. Zrobili tak z DMC wypuszczając najpierw Czwórkę w postaci Special Edition (chyba kliknęło, skoro kilka lat później dostaliśmy DMC5) i Onimushę (remaster jedynki, który sprzedał się kiepsko, więc o sequelu możemy zapomnieć). Jest szansa, że jeżeli Frank się dobrze przyjmnie to za jakiś czas zobaczymy pełnoprawną piąteczkę. Tylko pytanie czy oni jeszcze mają jakieś pomysły na tę serię, bo po DR4 mam co do tego wątpliwości. Edytowane 4 lipca przez Josh Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Odpaliłem wczoraj oryginał. Oj muszą trochę qol wrzucić do tej gierki żeby była dziś strawna. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Godzinę temu, Josh napisał(a): Zrobili tak z DMC wypuszczając najpierw Czwórkę w postaci Special Edition (chyba kliknęło, skoro kilka lat później dostaliśmy DMC5) Douzupełnię ciekawostką: Capcom samo nie wiedziało, w którą stronę ma iść z marką (i czy w ogóle), dlatego wypuściło tak blisko siebie DMC4SE (18.06.2015) i DmC Definitive Edition (10.03.2015). Która lepiej się sprzeda ta miała dostać sequel i dlatego obecnie mamy DMC5 zamiast DmC2. Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Interesujące. Ciekawe czy gdyby wygrało DmC to czy sequel stworzyłoby znowu Ninja Theory czy oni już wtedy mieli inne plany i pałeczkę przejęłoby samo Capcom. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Tak mocno się nie wgłębiali w historię, ale w którymś wywiadzie z Istuno przewinęło się takie zdanie. Oczywiście teraz ni chuja nie znajdę, bo widziałem to w 2018 roku po zapowiedzi piątki i weź teraz szukaj źródła w tych obscure wywiadach z kanałów po 3 tysiące subów Chyba, że uda mi się wyguglać to wrzucę w edita. 1 Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Godzinę temu, Josh napisał(a): Capcom tymi remasterami zawsze bada rynek czy gracze są jeszcze zainteresowani daną marką. Zrobili tak z DMC wypuszczając najpierw Czwórkę w postaci Special Edition (chyba kliknęło, skoro kilka lat później dostaliśmy DMC5) i Onimushę (remaster jedynki, który sprzedał się kiepsko, więc o sequelu możemy zapomnieć). Jest szansa, że jeżeli Frank się dobrze przyjmnie to za jakiś czas zobaczymy pełnoprawną piąteczkę. Tylko pytanie czy oni jeszcze mają jakieś pomysły na tę serię, bo po DR4 mam co do tego wątpliwości. Tylko na DR trzeba inaczej spojrzeć - od dwójki do czwórki to nie Capcom robił, tylko zamknięte już studio w Kanadzie. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Które nazywało się najpierw Blue Castle Games, a potem Capcom Vancouver, więc jednak to robił Capcom. Po prostu zamiast japońców czujących czaczę zlecili to studiu złożonemu z hipsterów z Kanady. Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Oto mi chodziło Obok wiochy w stylu Case zero (swoją drogą - wczoraj przeszedłem, naprawdę fajny klimat miasteczka, a to raptem jedna ulica z odnogą) wrzucić grę np. na Rejsowiec 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.