Skocz do zawartości

Dead Rising Deluxe Remaster


Pupcio

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak, jak XM wyżej pisał: powinny być oddzielne opcje gry dla świeżaków i weteranów i nie było by niepotrzebnych dyskusji, albo całkowita kustomizacja. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Gdyby tu zaszły jakieś drastyczne zmiany, to może bym się zgodził. To jest ta sama gra, tylko ładniejsza i z najzwyklejszymi usprawnieniami quality of life.

 

Swoją drogą, nikt nie wspomniał, że teraz nie ma już tej śmiesznej strzałki u góry ekranu. Rozumiem, że za nią nie tęsknimy? :D

Opublikowano (edytowane)

RE4R fajnie rozwiązało tę kwestię, bo gierka naprawiła masę archaizmów oryginału, nie idąc jednak na kompromisy w kwestii poziomu trudności. Leon stał się bardziej mobilny i nie przyklejał się już super-glue do podłoża podczas strzelania? Ok, ale w to miejsce wrzucono również szybszych, inteligentniejszych i bardziej agresywnych wieśniaków. Nóż zyskał większy damage i można nim zdejmować wrogów po cichu? Spoko, za to teraz się niszczy i trzeba wydawać hajs na naprawę. Można wykonywać parry? Pewnie, ale tylko pod warunkiem sprawnego noża i za cenę mniejszej ilości klatek nieśmiertelności podczas wykonywania wielu czynności (w og nawet wchodzenie po drabinie dawało Leonowi nietykalność). Pominę już, że poza tym wszystkim mamy kilka różnych poziomów trudności do wyboru, więc każdy gracz może dostosować wyzwanie pod swoje preferencje.

 

Da się więc rozsądnie zaprojektować grę, tym samym ją "uwspółcześniając"? Da, ale to wymaga odrobiny kompetencji i zaangażowania ze strony dewelopera.

Edytowane przez Josh
Opublikowano

No właśnie problem polega na tym, że robiąc identyczną grę udało im się kilka rzeczy chrzanić. A wystarczyło zostawić je tak jak były. 

Opublikowano

Z dwojga złego jeśli ma ten remaster dać zielone światło dla kolejnych remasterow (trojeczce mega by się przydał) albo nawet nowa część to tylko się cieszyć.

Opublikowano
13 minut temu, Pupcio napisał(a):

Tak jak wyżej było pisane powinni dać 2 tryby i po problemie a tak to wyszło jak wyszło chyba

Strata czasu i zasobów dla Capcomu. Pewnie wyszli z założenia że jak chcesz odświeżony oryginał to masz remaster z 2016 i tyle. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Josh napisał(a):

No właśnie problem polega na tym, że robiąc identyczną grę udało im się kilka rzeczy chrzanić. A wystarczyło zostawić je tak jak były. 

Pamiętaj, że tutaj też pewne rzeczy zmienili w drugą stronę. Skazańców nie zablokujesz na drzewie, a np. zombie-policjanci z pistoletami teraz strzelają jak się do nich zbliżasz.

Opublikowano (edytowane)

O, to nie kupuję i poczekam na fanowski overhaul.

 

e; doczytałem i jednak dla mnie większość zmian to qol, kupuję soon

Edytowane przez Nyu
Opublikowano

Trochę pograłem i już mogę napisać: fajny ten remaster, ale faktycznie jest łatwiej. Większość wynika z tych QoL zmian właśnie (lepsze AI ocalałych to jest zbawienie i w końcu nie trzeba rzucać mięsem jak któryś debilnie zablokuje się na hordzie zombie albo przeszkodzie, po prostu są sprytniejsi), ale ktoś tam pojechał po bandzie z tym mnożnikiem PP. Po trzech godzinach mam 19/50 level, gdzie w oryginale jakbym dobił do piątego to by było dobrze :kekw: Poza tym pomniejsze bugi w detekcji ciosów, zdarzyło się zamachnąć bronią która przeleciała przez trafiony cel nie robiąc mu żadnej krzywdy - to taki najpoważniejszy. W zamian chyba nie ma żadnych i-frames podczas przygotowywania się postaci do ciosu, bo wyprowadzając zamach rurą zombie potrafią się wciąć w animację i złapać Franka w swoje zgniłe łapy. Poza tym to stara, dobra jedynka w którą aż chce się grać, jednak Willamette to była cudownie zaprojektowana pod tę rozgrywkę lokacja :banderas:

Opublikowano

Już też nie przesadzaj w og - po pierwszym przejściu gry ratując 80% ludzi i korzystając z pp bonus kończyło się grę na 42 lub 44 lvl.

Opublikowano

No właśnie nie przesadzam, pierwsze godziny gry były ciężkie i składało się na to właśnie ułomne AI towarzyszy oraz mniejszy mnożnik zdobywanych PP. Odpal oryginał i pstryknij 10 zdjęć w hallu z MADONNAAAA MAJ BEJBIIII, a potem zrób to samo w remasterze i powiedz mi, co Ci wyszło. Nie ma chuja na Mariolę, zdobywanie leveli jest ze 2-3x szybsze w remasterze. Już nie wspomnę, że tutaj robiłem jednocześnie rescue mission z 4 ocalałymi i misję fabularną, a dodatkowo mi się zrespili więźniowie na zewnątrz. Oczywiście padli pomimo czwórki NPC biegających obok :kekyayaya: Nie powiesz mi, że w OG było tak lajtowo. Ja tam kończyłem tamtą grę mając może z 30-35 level.

Opublikowano
10 minut temu, Bzduras napisał(a):

No właśnie nie przesadzam, pierwsze godziny gry były ciężkie i składało się na to właśnie ułomne AI towarzyszy oraz mniejszy mnożnik zdobywanych PP. Odpal oryginał i pstryknij 10 zdjęć w hallu z MADONNAAAA MAJ BEJBIIII, a potem zrób to samo w remasterze i powiedz mi, co Ci wyszło. Nie ma chuja na Mariolę, zdobywanie leveli jest ze 2-3x szybsze w remasterze. Już nie wspomnę, że tutaj robiłem jednocześnie rescue mission z 4 ocalałymi i misję fabularną, a dodatkowo mi się zrespili więźniowie na zewnątrz. Oczywiście padli pomimo czwórki NPC biegających obok :kekyayaya: Nie powiesz mi, że w OG było tak lajtowo. Ja tam kończyłem tamtą grę mając może z 30-35 level.

Robiłem platynę dwa miesiące temu, wiem co mówię.

Opublikowano

Ale nie rozumiem - napisałem Ci ile zajmuje zdobywanie lvl w og bo do tego piłeś - że w og zdobywanie szlo wolno levelu to napisałem Ci ile zajmuje zdobycie prawie maksymalnego lvl. Nic nie napisałem, że w remasterze jest szybciej, nawet słowem nie wspomniałem o tej grze.

Opublikowano

No dobrze. I tak nie zmienia to tego, że jest dużo łatwiej teraz niż było kiedyś.

 

Nie zmienia to tego, że gierka jest zajebista i warto w nią zagrać, zwłaszcza jak nie miało się wcześniej styczności z DR.

 

Ankieta pana Capcoma: https://jp.research.net/r/NJB9MRY?lang=en

Opublikowano

Wracając jeszcze do nazewnictwa, o którym była mowa na poprzedniej stronie. Capcom sam określił to odświeżenie jako "Deluxe Remaster":

„To remastery z poprawioną rozgrywką i odświeżoną grafiką (zawierającą nowe modele 3D)”.

Zatem nie jest to pełnoprawny rimejk jak Dead Space/Demon's Souls, ale jest to coś więcej niż klasyczny remaster, jakich sporo.

Swoją drogą, przy okazji Dead Rising Deluxe Remaster poproszono graczy o wypełnienie ankiety.

https://jp.research.net/r/NJB9MRY?lang=en

Oczywiście lepiej, by skupili się na nowych grach, ale wizja rimejku Onimuszy - coś na wzór wybitnego odświeżenia RE2 - nie powiem, działa na wyobraźnie. ^^

W ankiecie podane są kolejne odsłony DR. Jeżeli DRDR dobrze się sprzeda, to z pewnością można liczyć na kolejne kotlety tej serii. 







 

Opublikowano

Podobno nie sprzedaje się zbyt dobrze. I wprowadzanie kolejnego terminu też niepotrzebne - nazwaliby to remake i nikt nie powiedziałbym złego słowa, a tu jakiś deluxe remaster i ludzie wariują - chuj wie co to znaczy, dopiero ta ankieta wyjaśniła ten termin co imo też średnio jej wyszło. Powinno się to nazywać remake i tyle.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...