Skocz do zawartości

Zablokowane konto na stałe


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Gram w coda już od 5 lat na pc. Nigdy nie miałam shadowbanów. Jestem graczem mega przeciętnym i nigdy nie oszukiwałam. To co mnie spotkało ostatnio ze strony activision to się w głowie nie mieści. Zaczęło się od tego, że po raz pierwszy dostałam shadowbana. Na maila otrzymałam informacje, że jakiś użytkownik podpiął swoje konto steam z gra cod pod moje konto na acti. Napisałam do acti, że nie potrafię tego fejkowego użytkownika usunąć i poprosiłam ich o pomoc. Niestety otrzymałam tylko informację, że muszę złożyć wniosek o przywrócenie konta. Nie zrobiłam tego bo w końcu udało mi się tego hackera odpiąć z mojego konta. Musiałam najpierw odpiąć swoje konto z battleneta i wtedy mogłam dopiero jego usunąć. Szybko ponownie połączyłam swoje konto, zmieniłam hasło do acti, do battlenet oraz założyłam nową skrzynkę mailową. Wszędzie pozabezpieczałam konta dwuetapowym logowaniem, żeby na przyszłość takiej sytuacji już nie było. Ta cała sytuacja miała miejsce w maju br. I do wczoraj miałam spokój.. zero banów aż tu nagle perm. Wchodzę na pocztę mailową a tam informacja, że podczas rutynowej kontroli wykryli coś nie tak i dezaktywowali mi hasło do acti. W tym mailu była opcja zmiany hasła, ale już nie mogłam tego zrobić ze względu na perma (nie mogłam się zalogować do acti). Dajcie znać, czy da się to jakoś rozwiązać? najgorsze jest to, że nie można się z nimi inaczej skontaktować, jak tylko po zalogowaniu do acti :( Czy da się wgl odzyskać konta zablokowane na stałe?

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 4
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...