Skocz do zawartości

RoadCraft


SebaSan1981

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Takie info jeszcze znalazłem:

-Devi uprzedzają, że gra nie będzie skupiać się na jeżdżeniu.
- Nie będzie paliwa, pojazdy mają nieskończoną wachę. Dla mnie spory minus. Zostało to potwierdzone przez devów na ich discordzie.
- Będą działające wycieraczki.
- Ręcznej skrzyni biegów też chyba nie ma, w każdym razie nie było jej nigdzie widać podczas gameplayów.
- Prawdopodobnie brak modyfikowania pojazdów.

Resztę już widzieliśmy na trailerach. Wygląda na to, że cała para poszła w fizykę, zarządzanie flotą i ogarnianie mapy, a sama jazda będzie tutaj chyba tylko formą przejechania z punktu A do B, żeby naprawić kolejną rzecz.

No jestem bardzo ciekaw co z tego wyjdzie, niektóre rzeczy trochę mnie ostudziły (szczególnie info o braku paliwa). Akurat się ogra Dooma i będzie wiadomo czy warto kupować.

  • Smutny 1
Opublikowano

Najwyraźniej nie umieli tego mądrze rozwiązać. Stacje paliw byłyby głupie gdyby działały w miejscach katastrof od razu. Stawianie ich w dowolnej lokalizacji też mogłoby być "takie se".

Mnie ogólnie wkurwiało jak ciężarówki chłeptały paliwo w SR, a stacje paliw były w dziwnych miejscach albo nie było ich na mapie wcale :facepalm: Sama mechanika w grze fajna, ale gdzie jest sens rozstawiania cystern w kluczowych miejscach na mapach albo ciągnięcie za sobą cysterny :reggie:

Opublikowano

Stacje nie, ale jakieś mauzery w bazie czy coś i by wystarczyło. W ekipie zawsze ktoś jeździł cysterną i robił za mobilną stacje paliw i to było fajne. Grając solo rozumiem irytację ciągłego tankowania, no ale studio szczyci się tym, że robią symulacje po czym wycinają jeden z ostatnich aspektów, który tę symulacje przypomina. Jedyna nadzieja, że wrzucą może kiedyś jakiś tryb hardcore i wszyscy będą zadowoleni.

Z dobrych wiadomości. Dev potwierdził, że będzie można budować drogi gdziekolwiek chcemy i tworzyć ścieżki wg własnego uznania. Jak jest woda to zasypujemy piachem, jak drzewa to wycinka. Podobno można nawet małe budynki zasypać i zrobić z nich górkę.

  • Plusik 2
  • Dzięki 1
Opublikowano

W snowrunerze wiadomo, że zużycie paliwa było nierealistyczne, bo mając zbiornik 200L w ciężarówce nawet w takich warunkach paliwo nie skończy się po 15-20 minutach, ale to musiałaby być mapa jak w ETS, żeby to realistycznie wypadło. Tu mogli jednak dodać taki element, budujesz w jakimś obszarze drogę, zwozisz sprzęt no to logiczne, że przywozisz też cysterne z paliwem.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pograłem w demko i z grubsza się zgadzam z tym filmem dwa posty wyżej, wszystkie maszyny działają znakomicie, budowanie dróg też jest świetne. Uproszczenia trochę bolą, najbardziej brakuje mi skrzyni biegów, niby niewielki feature, ale człowiek przyzwyczaił się do tego przez ostatnie lata. No i optymalizacja na razie mocno kuleje, gra wygląda zauważalnie lepiej niż Snowrunner i Expeditions, ale momentami dropy klatek są ciężkie nawet na detalach medium-low na rtxie 4060. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...