tjery 1 266 Opublikowano 7 września Opublikowano 7 września (edytowane) Tematu nie ma, to se założę. Widziałem po temacie NBA, że trochę fanów kosza jest. Gram od 2 dni, ale najpierw perspektywa, przerwę miałem od PS4 i chyba 2K19, chociaż jeszcze chyba grałem w którąś początkową z tych next genowych na PS5, ale niedużo. Wyszła na PC w końcu wersja next gen to mówię, wezmę, sprawdzę jak to teraz wygląda. No i jest zajebiście. Oczywiście w żadne maj kariery i inne tryby online się nie bawię, bo tam to pewnie jeszcze większe gówno i kasyno niż było. Ale offline to jest najlepszy 2K w jaki w życiu grałem. Gameplay to jest szczyt gier sportowych: - pro play, który już wcześniej wprowadzili, czyli prawdziwe animacje większości zawodników, począwszy od biegu, gestów, cieszynek, rekacji skończywszy wszelkiego rodzaju rzutach, layupach, pakach, dryblingu - no dla kogoś zainteresowanego NBA to mokry sen. Teraz ten pro play dopieścili na maksa (sam porównania do poprzednich części nie mam, ale po opiniach widzę, że w 2k24 było to gorzej zaimplementowane, za bardzo oparte na długich animacjach, teraz jest o wiele bardziej responsywne, każdą animację można w każdym momencie przerwać, jest o wiele bardziej fluid wszystko) - nawiązując do powyższego fluid to to co można robić w ofensywie to to o czym zawsze marzyłem (a grałem w każda 2K od chyba 2K9 do czasów PS5), mogę to z czystym sumieniem powiedzieć, że teraz można odwzorować praktycznie każdą akcję i styl gry danego zawodnika z prawdziwej NBA a) drybling - postawili totalnie na kontrolę w każdym momencie, nie ma już tych długich animacji, których nie da się przerwać, lekko cierpi na tym "realizm", bo czasem jakieś przejście animacji przez takie podejście wygląda dziwnie, ale 1000x lepiej tak, niż oglądanie animacyjki przez 3 sekundy, której nie możesz przerwać, np. nowe go to shots, trzymasz prawy analog do góry i każdy zawodnik ma swój signature drybling przechodzący w rzut, ale co jest piękne w każdym momencie możesz to przerwać i przejść w inny drybling, rzucić szybciej, podać, zaatakować kosz, no wszystko, zajebiście to się sprawdza b) W KOŃCU shot contest ogarnęli, nie wystarczy już stać koło kogoś, żeby gra od razu to rozpoznawała jako contest, liczy się odległość, wzrost, statystyki, uwolnienie się od obrońcy, takiego Luke może próbować kontestować Trae, ale i tak ma Open, bo przewaga wzrostu jest zbyt duża, to prowadzi do tego, że w końcu w tej grze można wykorzystywać mismatche i przewagę fizyczną i takim Durantem przy dobrym timingu rzutu trafiać nawet hard contesty tak jak to często robi w rzeczywistości c) spacing - zmniejszyli wielkość zawodników w stosunku do parkietu dzięki czemu nareszcie jest odpowiedni spacing na parkiecie i miejsce do gry, a nie, że co chwilę ktoś na siebie wpada w tłumie - na szczęście mocno do przodu poszła też gra w obronie, poprawili mocno AI, poprawili kontakty miedzy obrońcą a dryblującym, fajnie się odcina linie, fajnie czuć permiter defense, nadążanie za dryblującym, nacisk, crowding, prześlizgiwanie się pod zasłoną, nie ma już tych "sucking" animacji, gdzie biegłeś koło stawiającego zasłonę i Cię animacyjka wciągała w niego, wszystko jest o wiele bardziej naturalne i realistyczne. Tak samo pod koszem, czuć kto jest elitarnym paint defenderem i jak stoi pod obręczą lepiej się tam nie pchać - no i sama ilość nowych animacji, sytuacji boiskowych, których nigdy nie było, walka o pozycję pod koszem, jakieś bumpy, walka o lose ball, stripy piłki podczas dwutaktu, walka o zbiórkę, podbijanie piłki palcami i potem dalsza walka o nią, no przekozacko to wszystko wygląda. Ilość animacji i różnych możliwości zarówno w obronie jak i w ataku powoduje, że praktycznie każda akcja, sytuacja boiskowa, wygląda inaczej, cały czas czuć, że się gar w kosza, kreuje pozycję, walczy o piłkę, czuć fizyczność i atletyzm. Np. w takim paint defense, ilość nowych animacji i zachować powoduje, że można wybronić sytuacje, które kiedyś można było odłożyć pada i czekać na wyrok, bo wiadomo było, że "to wejdzie", bo gierka nie pozwoli tego wybronić. Ogólnie co jest chyba największym plusem, to właśnie to, że nie ma sytuacji, w których z góry wiesz, że gierka i animacje Ci na coś nie pozwolą, że nie masz na pewne sytuacje wpływu, że gra już zdecydowała. Po prostu FLUIDITY. No i to co dla mnie mega ważne to to, że to jak do przodu poszło AI to bania mała, zmiana poziomu trudności to nie tylko podjebanie procentów kompowi, zaczynają po prostu grać lepiej, agresywniej, gwiazdy wykorzystują swój potencjał, grają lepszy defense, nie czuć, że jest się po prostu oszukiwanym przez lepszy FG% kompa. No i powtórzę się z w końcu, ale w końcu ogarnęli tendencje AI, zawodnicy grają tak jak real life, W KOŃCU Ci którzy tak robią real life robią pull up jumpery z półdystansu. No i też W KOŃCU komp na HOFie nie jest jebanym automatem w obronie, który się klei cały czas do Ciebie jak mucha do gówna niezależnie od tego kto kogo broni. Obrońcy reagują na zwody, na kierunki, czuć kiedy broni Cię Harden a kiedy Holiday, czuć kiedy masz przewagę szybkości PG przy mismatchu na centrze. Co do szybkości jeszcze to też W KOŃCU to ogarnęli, centrzy już nie doganiają magicznie guardów w kontrach. Jeszcze co do animacji to są naprawdę świetne, przejście z chodu do truchtu, przejście z biegu do dwutaktu, płynniutko jak masełko, nie ma tego momentu gdzie widzisz, o, animacyjka się załączyła i nagle koleś wchodzi z biegu w dwutakt, wszystko idzie naturalnie. Wiadomo, że idealnie nie jest, cały czas zdarzają się dziwne animacje (głównie związane z tą kontrolą, o której wcześniej wspomniałem, postawili tu na responsywność kosztem czasem dziwnych przejść animacji), cały czas zdarza się clipping, trzymanie za obręcz nadgarstkiem itd. Głównie takie rzeczy widać na powtórkach, no ale są. Także podsumowując dla offline playera i kogoś kto grał w gry o enbiej od dzieciaka to takie spełnienie enbiejowych marzeń Edytowane 7 września przez tjery 6 Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 7 września Opublikowano 7 września (edytowane) Lepsze od...? Spoiler Pytam bo to ostatni gierkowy kosz w jaki grałem (i w sumie bardzo mi się podobał). Ok, żarty na bok, wiem że to dwie zuuuupełnie inne gry, ale przyznaję że narobiłeś smaku. Obadałem sobie świeżutki gameplay i... kurde, jak to wygląda i jak się porusza. Nooo, technologia mocno poszła do przodu. Biorę na celownik zdecydowanie bo w sumie kusi by popykać luźno PvP. Edytowane 7 września przez Amer Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 7 września Opublikowano 7 września Ja tam uwielbiałem karierę offline, grałem sobie na najniższym poziomie centrem i było miodzio! Super że w końcu NextGen na PC, poczekam aż trochę stanieje i na bank biorę. Sprawdzałeś może czy działa haptyka na padzie od PlayStation? Cytuj
tjery 1 266 Opublikowano 7 września Autor Opublikowano 7 września (edytowane) 14 minut temu, Amer napisał(a): Lepsze od...? Pokaż ukrytą zawartość Pytam bo to ostatni gierkowy kosz w jaki grałem (i w sumie bardzo mi się podobał). Ok, żarty na bok, wiem że to dwie zuuuupełnie inne gry, ale przyznaję że narobiłeś smaku. Obadałem sobie świeżutki gameplay i... kurde, jak to wygląda i jak się porusza. Nooo, technologia mocno poszła do przodu. Biorę na celownik zdecydowanie bo w sumie kusi by popykać luźno PvP. No jest naprawdę dobrze, ale tu typowo realizm, najlepiej wiedzieć chociaż trochę o NBA, kto, jak, gdzie, kiedy, bo inaczej można się frustrować, zamiast się dobrze bawić No i jest tu spory próg wejścia, nie weźmiesz pada i nie będą od razu wychodziły fajne akcje, sam po takiej przerwie musiałem sporo spędzić we free play na hali, żeby przyswoić nowe rzeczy, jak się robi jaki drybling, jak dany rzut, jak to jak tamto, tu na start jest naprawdęęęę sporo do ogarnięcia, ale potem sam miód 12 minut temu, easye napisał(a): Ja tam uwielbiałem karierę offline, grałem sobie na najniższym poziomie centrem i było miodzio! Super że w końcu NextGen na PC, poczekam aż trochę stanieje i na bank biorę. Sprawdzałeś może czy działa haptyka na padzie od PlayStation? Nie ma nawet zwykłych wibracji już nawet nie pamiętam czy kiedyś były w ogóle, ale jakoś ich braku w ogóle nie poczułem, dopiero jak teraz napisałeś to rzeczywiście, wibracji żadnych niet A i zapomniałem o jeszcze jednej ważnej rzeczy, o wiele lepszy foot planting jest, widać, że kładą stopę, dociążają, nie pływają już tak jak kiedyś, nie ma łyżew, o wiele mniej jest dziwnego przesuwania się, takich sytuacji jak kiedyś, że się załączała animacja i cię przesuwało ze stopami na parkiecie o 30 centymetrów, żebyś był w dobrym miejscu, żeby pasowało do animacji. Edytowane 7 września przez tjery Cytuj
tjery 1 266 Opublikowano 7 września Autor Opublikowano 7 września Teraz, maciucha napisał(a): Nie no wibracje to zawsze były Człowiek stary, pamięć już nie ta może na kompie nie ogarnęli póki co, widzę teraz, że są tematy odnośnie wibracji, wrzucą jakąś paczkę do ich kasyna za 20 ziko z wibrejszyns Cytuj
kazetwu 63 Opublikowano 7 września Opublikowano 7 września Shot meter zrobili dziwny w tej edycji Cytuj
tjery 1 266 Opublikowano 7 września Autor Opublikowano 7 września 3 minuty temu, kazetwu napisał(a): Shot meter zrobili dziwny w tej edycji Jo, ta strzałka jest z dupy. Ale ja i tak zawsze wyłączam i patrzę na dłonie, teraz są spoko opcje z wybraniem momentu puszczenia, ja sobie dałem na push, tak jakoś mi najlepiej siedzi, ale okienko przy normal risk normal reward na exellenta jest dosyć małe, chyba mniejsze niż kiedyś, bo póki co zielone rzadko wchodzi. Ale z drugiej strony mało póki co grałem, trzeba wyczuć timing rzutu poszczególnych grajków. Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 7 września Opublikowano 7 września Szkoda, haptyka na PS5 była rewelacyjna, czułeś na padzie zmęczenie zawodnika, wiedziałeś kiedy się pod kosz wepchniesz a kiedy nie ma szans, mogli zrobic na PC! Widać nie można mieć wszystkiego, dobrze że w końcu po latach silnik dali! Cytuj
tjery 1 266 Opublikowano 7 września Autor Opublikowano 7 września 21 minut temu, easye napisał(a): Szkoda, haptyka na PS5 była rewelacyjna, czułeś na padzie zmęczenie zawodnika, wiedziałeś kiedy się pod kosz wepchniesz a kiedy nie ma szans, mogli zrobic na PC! Widać nie można mieć wszystkiego, dobrze że w końcu po latach silnik dali! A widzisz, to rzeczywiście szkoda, może ogarną w jakimś paczu. Haptyki może nie ma, ale za to 120 klateczek daje taką radę, że hej. Wiadomo, 60 złe nie jest, ale 120 to inny wymiar płynności Cytuj
maciucha 11 648 Opublikowano 7 września Opublikowano 7 września Dlaczego dotychczas pc mialo stary silnik? Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 8 września Opublikowano 8 września Bo mieli wyjebane, jak kiedyś EA ze swoją FIFA. Cytuj
wojtas011 564 Opublikowano 8 września Opublikowano 8 września W dniu 7.09.2024 o 14:01, easye napisał(a): Ja tam uwielbiałem karierę offline, grałem sobie na najniższym poziomie centrem i było miodzio! Super że w końcu NextGen na PC, poczekam aż trochę stanieje i na bank biorę. No tak od wejścia next gen, nie ma kariery offline, musisz gonić po parku (możesz grać sezon nba ofc) zabawne w sumie jest to, ze po 2,5 roku 2k wyłącza serwery to jedyne tryby co działają to myleague/gm i play now. Ja pierwszy raz od 19 nie tykam na razie, 24 myteam to byl dramat i przywrócenie ah nie zmienia mojego nastawienia Jestem ciekawy jak moderzy zaszaleją na nowym silniku Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 8 września Opublikowano 8 września No masz karierę i ligę NBA, park możesz olać. Cytuj
wojtas011 564 Opublikowano 8 września Opublikowano 8 września gralem w 23 i musiałem gonić po tym durnym mieście robiąc jakieś questy żeby odpalić mecz Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 8 września Opublikowano 8 września Ja pograłem dużo w edycję 2K22, potem mniej w 2K23 i całkowity odpust 2k24. Ja w sportówki w singla grać nie umiem, szybko mnie to nudzi. Kariera jest męcząca do rozkręcenia, grasz totalnym pizdzielcem z overallem 60 który nie umie nic, za mecz dostajesz michałki, czysty grind. Park to samo, myteam też Rok temu usunęli aukcje a w tym roku jako nowość dodali XD do tego toxic community grająca metą gdzie cała drużyna rzuca z połowy trójki. Sama gra technicznie jest ok, grafika czy animacje to top. Ale to tylko w singlu. Reszta to kasyno. A te funkcje dual sensa to od razu wyłączałem, na dłuższa mete meczące gdzie w 3 kwarcie to juz trzeba caly czas dusić R2 żeby robić sprint. Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 8 września Opublikowano 8 września 2 godziny temu, wojtas011 napisał(a): gralem w 23 i musiałem gonić po tym durnym mieście robiąc jakieś questy żeby odpalić mecz Ok, ale te wymagane to wciąż były mecze offline. Cytuj
iDAK 44 Opublikowano 7 października Opublikowano 7 października (edytowane) W dniu 7.09.2024 o 15:38, tjery napisał(a): A widzisz, to rzeczywiście szkoda, może ogarną w jakimś paczu. Haptyki może nie ma, ale za to 120 klateczek daje taką radę, że hej. Wiadomo, 60 złe nie jest, ale 120 to inny wymiar płynności Szkoda, że multi ograniczają do 60 klatek, ale i tak wersja PC jest w tym roku wybitna. Edytowane 7 października przez iDAK Cytuj
Misiek36 0 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada Siema chłopaki pomużcie jak wchodzę w lineups management coaching i coach gameplan to nie mogę korzystać z playbooka danej drużyny bo nie mam play selection tylko view plays i nie mogę dodawać akcji jak zrobić żeby było play selection pomóżcie pozdrawiam Michał Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.