Opublikowano 23 grudnia 202423 gru Niepopularna opinia, ale mnie akurat ten angielski dub bardzo pasuje. Gram głównie na słuch i np. w takim Kiwami część kwestii w ogóle mi uciekała, bo zapominałem, że trzeba czytać...
Opublikowano 31 grudnia 202431 gru https://www.pushsquare.com/news/2024/12/like-a-dragon-pirate-yakuza-in-hawaii-just-keeps-on-getting-bigger
Opublikowano 9 stycznia9 sty Kuuurwaaaa To jest niepojęte, ile tutaj będzie czystego, konsolowego funu. Biorę na premierę, zajebiście, że w fajnej cenie będzie.
Opublikowano 9 stycznia9 sty 2 minuty temu, Rozi napisał(a): Kuuurwaaaa To jest niepojęte, ile tutaj będzie czystego, konsolowego funu. Biorę na premierę, zajebiście, że w fajnej cenie będzie. Też day1 i też na plejkę. Czysty fun :).
Opublikowano 9 stycznia9 sty Wszystko fajnie, ale nie przepadam za bitwami morskimi Ani w Assasynach, ani innych podobnych. I tak kupie... edit i kupilem xD Głupio nie wziąć w ciemno, gdy z paczkomatem w ramach Smarta wychodzi ok 198 zł. Nawet jeśli to będzie jakimś cudem 7/10.
Opublikowano 14 lutego14 lut Pograłem chwile w demo... Okropnie wygląda ta gra. Totalnie hype wyleciał ze mnie
Opublikowano 14 lutego14 lut Yakuza zawsze była troche butterface, ale gameplay chociaż dobry? Bo już mam palec na "zwróć towar"
Opublikowano 14 lutego14 lut Ale to będzie jebany hicior Walka jest najszybsza w całej serii, można skakać, walić kombosy, przyciągać hakiem, wskrzeszać klony i potężnych bogów-pomocników. Można przebierać Majimę od stóp do głów w różne ciuszki, peruki, akcesoria (dla poszczególnych partii ciała osobno), z Gaidena wzięto przyciąganie różnych rzeczy linką z hakiem - np. motyli, czy surowców. Można też wskakiwać na dachy Karaoke kochanym Goro? NO KURWA! A jak wygląda Madlantis, czyli piracki hub w jaskini A no i raczej bez przejścia Infinite Wealth nie ma co tutaj podchodzić, bo nie będzie się kojarzyło pewnych postaci, organizacji. Jadę z KCD i potem od razu biorę tę gierkę, oni są niesamowici!
Opublikowano 16 lutego16 lut W dniu 14.02.2025 o 12:44, Rozi napisał(a): Ale to będzie jebany hicior Walka jest najszybsza w całej serii, można skakać, walić kombosy, przyciągać hakiem, wskrzeszać klony i potężnych bogów-pomocników. Można przebierać Majimę od stóp do głów w różne ciuszki, peruki, akcesoria (dla poszczególnych partii ciała osobno), z Gaidena wzięto przyciąganie różnych rzeczy linką z hakiem - np. motyli, czy surowców. Można też wskakiwać na dachy Karaoke kochanym Goro? NO KURWA! A jak wygląda Madlantis, czyli piracki hub w jaskini A no i raczej bez przejścia Infinite Wealth nie ma co tutaj podchodzić, bo nie będzie się kojarzyło pewnych postaci, organizacji. Jadę z KCD i potem od razu biorę tę gierkę, oni są niesamowici! Zapisy z dema przechodzą może?
Opublikowano 18 lutego18 lut Nie zagram na premierę, bo Henryk, ale pudełeczko się kupi na PS5. Świetne recki, oczywiście budżet na cutscenki ścięty mocno (to chyba będzie najmniej w historii serii), to było wiadomo już na premierę, a tak to Dżakuza + Piraci <3. Czekam na spinoffy zombie, nigdy nie grałem w te Dead Souls :).
Opublikowano 19 lutego19 lut Recki są pozytywne! Żadnych wspominek o grafice, więc chyba nie jest tak źle jak w demie mi się wydawało. Hype powrócił
Opublikowano 20 lutego20 lut Kod na darmowy Kiryu outfit, rejestracja na https://cp.sega-account.com/ ważne do 25 lutego
Opublikowano 20 lutego20 lut This promotion is not available for your platform or registered country/region
Opublikowano 20 lutego20 lut Dawno juz nie bylo zebym nie bral Dzakuzi na Premiere ale teraz to sie boje ze nie przejde na 100% przed Monster Hunterem i Majima musi poczekac ( Nie dam sie nabrac jak na Gaiden ze niby gra na 20h xD )
Opublikowano 20 lutego20 lut 23 godziny temu, Kern napisał(a): Recki są pozytywne! Żadnych wspominek o grafice, więc chyba nie jest tak źle jak w demie mi się wydawało. Hype powrócił Po wyłączeniu hdra wszystkio wygląda cacy w demie. Strasznie skopali tą funkcję. Plaża jest przejaskrawiona okropnie z tym.
Opublikowano 20 lutego20 lut Sprawdziłem demko i niestety gra nie spełnia moich oczekiwań. Mamy rok 2025, a wciąż brak realistycznej interakcji z NPC. Zamiast tworzyć żyjący świat, w którym postacie mają swoje rutyny i reagują na działania gracza, to większość z nich stoi nieruchomo nie wnosząc nic do immersji. Świat gry wydaje się statyczny i pozbawiony głębi. No i taki jest. Wiele drzwi i budynków, które wyglądają na dostępne, okazują się być jedynie elementami tła, z którymi nie można wejść w interakcję. Walka to oczywiście znowu klepanie kilku przycisków na krzyż i modlenie się, że tym razem rng nie zablokuje ciosu. Wiele walk sprowadza się do tego, że przeciwnicy po prostu stoją i czekają na swoją kolej do ataku, zamiast dynamicznie reagować. mega zawód, Sega odcina kupony od lat.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.