Josh 4 596 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Głupoty gadasz. Fajnie będzie się grać drobną kobietą rozdającą kopniaki i kładącą na łopaty bez problemu kilku rosłych byczków z tarczami i maczugami i z pewnością bardzo pozytywnie wpłynie to na wiarygodność malowniczej krainy yo/tei Pierwszy Ghost był całkiem w porządku grą. Powiedziałbym nawet że Sucker Punch zrobiło lepszego Assassina, niż Ubisoft od początku swojego istnienia, chociaż po kilkudziesięciu godzinach zacząłem już odczuwać znużenie w kółko powtarzanymi czynnościami i nie wiem czy będę chciał robić to samo po raz drugi w innej grze. Musieliby mocno przemodelować gameplay, sporo pozmieniać w systemie walki i grubo pokombinować z całym pobocznym contentem, bo jeżeli to dalej będzie bieganie za liskami, cięcie bambusa i rozwalanie posterunków to średniutko, zwłaszcza że nie ma się co czarować - plenery z pewnością będą bardzo podobne co w Tsushimie, więc może być ostre uczucie deja vu podczas grania. Być może sam deweloper zdaje sobie z tego sprawę i szuka świeżości gdzie się tylko da, stąd kobieta zamiast faceta w głównej roli. Anyway na ten moment nie czekam, ale będę śledził kolejne materiały, może czymś zachęcą. Cytuj
mario10 536 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Akurat ścinanie bambusów było dla mnie spoko, ale już liski po jakimś czasie nużyły i niektóre te dodatkowe aktywności mogliby ograniczyć, ale cała reszta dla mnie miodzio. Cytuj
Donatello1991 1 427 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Mi się wydaje, że pójdą bardziej w skradanie. Broń palna będzie na większych. Cytuj
Josh 4 596 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września To by była najlepsza opcja, która zrobiłaby dobrze zarówno gameplayowi, jak i logice. Może też pójście w stronę mniejszego obszaru działań bez robienia maratonu, żeby dostać się na drugi koniec wyspy to jakiś sposób. Mniej goowno-questów, ale za to ciekawsze, więcej interesujących lokacji zamiast niekończących się pól i lasów (z tym może być problem biorąc pod uwagę miejsce akcji), bardziej dopracowane, może trochę nieliniowe story? W GoT najbardziej podobały mi się opcjonalne starcia z przekoksowanymi samurajami, takich sekretnych bossów mogą dać więcej. Bambusy niech sobie odpuszczą, to będzie w Assassin's Creed Shadow. Cytuj
Pupcio 18 510 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Może pójdą w bardziej w rdr2? Ta scena jak sobie odpoczywa przy ognisku z konikiem troche rozbudziła wyobraźnie ale to pewnie tylko pod trailer Chociaż jak sie odważyli porzucić Jina i zrobić 300 letni skok to może i gameplayowo będą większe zmiany niż podmiana lisów na wilki Cytuj
RoL 561 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Potwierdzono już jakich zaimków używa główna postać? Czy będzie się dało je zmienić podczas fabuły? 1 Cytuj
XM. 10 936 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września W zależności od wyborów fabularnych będą się zmieniać. 8 Cytuj
Josh 4 596 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Po śmierci zamiast "game over" czy "you died" pojawi się wielki napis WAS/WERE 3 1 Cytuj
Pupcio 18 510 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września 3 godziny temu, RoL napisał(a): Potwierdzono już jakich zaimków używa główna postać? Czy będzie się dało je zmienić podczas fabuły? ching/chong Cytuj
McDrive 3 108 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Tu baba mi jakoś nie przeszkadza. W oryginale też było dużo "silnych i niezależnych" przydupasów, a miało to sens i było dobrze zrobione. Tym bardziej, że robią z tego serię niepowiązanych gier, to w przyszłych mogą pojawić się różni bohaterowie. Cytuj
Farmer 3 277 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Problemem nie jest aktorka ale jej wpływ na całokształt gry. Sorry bardzo ale to nie czasy pierwszego Maxa Payne'a gdzie morda ledwo przypominała aktora. Teraz bardzo łatwo przenieść mordę aktora/aktorki i wpływa to na odbiór gry w pewnym stopniu. Reedus w DS, Monaghan w Jedi Fallen Order czy Brown w Detroit Become Human. Zresztą kij tam z aktorką jeżeli wzorem trendów z Hollywood nie będą potrafili zbalansować postaci pobocznych tworząc albo miękkie faje albo bezbarwne by główna protagonistka prezentowała się wystarczająco "silnie". Kwestii technikaliów nie tykam bo to był ledwie teaser. Analiza grafiki na podstawie teasera oczywiście mechanik z GoT będzie od groma. Osobiście mam już dość jesiennych scenerii i pól pełnych kwiatów. Piękne to, jak najbardziej ale nudne i puste. Przesunięcie historii o 300 lat powinno pozwolić na wprowadzenie nieco większych mieścin, a nie tylko obozy i jeden mały zamek. Pupcio słusznie zauważył, że RDR2 to dobry przykład do naśladowania jeżeli chodzi o budowę świata. Cytuj
Observer 10 440 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września (edytowane) Byle tylko nie było jak w RDR 2 że dojazd na koniu na misje czasem zajmował mi dłużej niż dojazd samochodem do pracy. Edytowane 26 września przez Observer 3 2 Cytuj
Josh 4 596 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września To ja już wolę woke niż taką ślamazarność. 1 1 1 Cytuj
mario10 536 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września 31 minut temu, Observer napisał(a): Byle tylko nie było jak w RDR 2 że dojazd na koniu na misje czasem zajmował mi dłużej niż dojazd samochodem do pracy. Oj tam takie było tempo gry, a całą grę zjeździłem konno ciesząc się widokami i wyłapując misje dodatkowe Cytuj
Rooofie 165 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Przecież ta forma role-playingu pomiędzy misjami w RDR2 była najlepsza. Te schematyczne i liniowe questy pamiętały jeszcze czasy GTA 3. Jeśli ktoś oczekiwał ciągłej akcji to lepiej pograć w CoDa. 1 1 Cytuj
Josh 4 596 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Ja tam wolę jak w gry się gra. Symulator spaceru czy jazdy koniem, w którym przez 70% gry się zwiedza, a cała reszta to właściwy gameplay niech sobie zostawią dla jakichś gówno-gierek ze Steama. Pewnie z tego powodu co roku odświeżam sobie trylogię GTA z ps2 i cały czas bawię się świetnie, a RDR2 olałem po godzinie. 3 1 1 Cytuj
Pupcio 18 510 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Rdr2 po prostu oddziela prawdziwych graczy od przebodźcowanych zagrywów oczywiście nie ma nic złego że wolicie gta i inne gry dla najmłodszych ale nie chodźcie tą samą stroną chodnika co ja 3 Cytuj
Observer 10 440 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Jest różnica między "chcę" a "musze", w RDR czy GTA można sobie pozwiedzać świat na spokojnie, to nawet najlepszy fragment rozgrywki jak dla mnie - ale jest różnica między przygodą, a jazdą po raz kilkudziesiętny tą samą drogą do/z obozu i oglądaniem tych samych skryptów. Jak byłym młodszy tez nie miałem nic przeciwko temu żeby gry marnowały mój czas, ale im bliżej do grobu tym bardziej cenie każdą minutę, zrozumiesz Pupcio po pierwszym badaniu czterdziestolatka 1 1 1 Cytuj
McDrive 3 108 Opublikowano 27 września Opublikowano 27 września Ja mam ogólnie w tyłku jaką długą drogę muszę pokonać od "bazy"/ startu do samego miejsca o ile coś się dzieje po drodze. Jakieś fajne dialogi lub losowe zdarzenia to dla mnie mus jeżeli trzeba pokonać dłuższy dystans. W przeciwnym razie zespół zjebał grę i prowadzenie fabuły skoro muszę co chwilę napieprzać z jednego końca mapy na drugi żeby zadać pytanie lub dostarczyć głupi przedmiot. Cytuj
DarkStar 120 Opublikowano 28 września Opublikowano 28 września W dniu 26.09.2024 o 18:05, Farmer napisał(a): Przesunięcie historii o 300 lat powinno pozwolić na wprowadzenie nieco większych mieścin, a nie tylko obozy i jeden mały zamek Jako że akcja umiejscowiona będzie na Hokkaido, to spodziewam się właśnie takiej pustki. To jest coś, czego mi w Tsushimie bardzo brakowało. Chciałbym dostać grę o samuraju w żyjącym świecie. Ja rozumiem, że trwa wojna, ale ludzie i tak muszą gdzieś żyć. W grze nie było ani jednego miasteczka, żadnego zamku, po którym można pochodzić, nie będącego tylko bazą Mongołów i wypełnionego przeciwnikami. W Yotei będziemy na zadupiu, praktycznie poza granicami Japonii, gdzie psy szczekają dupami, tak że można zapomnieć o miastach. 1 Cytuj
Donatello1991 1 427 Opublikowano 28 września Opublikowano 28 września Na pewno będzie szałas z żoną głównej bohaterki. 1 Cytuj
Rtooj 1 646 Opublikowano 28 września Opublikowano 28 września Już widzę jak gra będzie skazana na nudę z powodu rzetelnego oddania realiów Cytuj
lukas_k96 306 Opublikowano 28 września Opublikowano 28 września Wygląda fajnie na trailerze, w jedynce bawiłem się znakomicie, bo zawsze chciałem pograć w taką produkcję, czyli coś ala Assassin's Creed, ale w klimatach azjatyckich. Mam nadzieję, że dowiozą i zrobią grę jeszcze lepszą niż Tsushima. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.