Beelzeboss 322 Opublikowano 27 września 2024 Opublikowano 27 września 2024 W koncu opuszcza steam Cytuj
Shankor 1 665 Opublikowano 27 września 2024 Opublikowano 27 września 2024 W GP ogra się jak złoto. Najs. Cytuj
messer88 6 761 Opublikowano 28 września 2024 Opublikowano 28 września 2024 Gierka podobno bardzo dobra, może się weźmie. Chociaż czas to słaby. Cytuj
giger_andrus 3 237 Opublikowano 29 września 2024 Opublikowano 29 września 2024 U mnie obowiązkowo wjedzie, najlepiej w pudełku. Cytuj
S_600 252 Opublikowano 30 listopada 2024 Opublikowano 30 listopada 2024 Ktoś wie co daje perk Breather Jade? Gierka mega dobra, parowanie satysfakcjonujące, 4 boss daje mocno w kość, tylko te spowolnienia na switchu mocno podnoszą poziom trudności W końcu jakiś powiew świeżości w gatunku. Cytuj
ogqozo 6 632 Opublikowano 30 listopada 2024 Opublikowano 30 listopada 2024 A nie ma napisane? Internal damage to czerwone na pasku HP. No i je odnawia na prawdziwe HP kiedy walisz tym atakiem. Możliwe że najlepszy jadeit w grze, można go połączyć z tymi które używają internal damage do wzmocnienia ataku czy ograniczenia "zielonych" obrażeń itp. Cytuj
Szymek 1 059 Opublikowano 4 grudnia 2024 Opublikowano 4 grudnia 2024 (edytowane) Mial ktoś problem ze zdobycie urządzenia do rozwalania różowych? Nie wiem jak pchnąć to dalej. Boss Fuxi pokonany, dialogi na bazie zrobione, komputerek prosi o włosy Ji kiedy ona leży dawno ubita a w ekwipunku nie ma włosów Nie było tematu Edytowane 4 grudnia 2024 przez Szymek Cytuj
S_600 252 Opublikowano 11 grudnia 2024 Opublikowano 11 grudnia 2024 Ok, ostatni boss ubity, samemu bez podpowiedzi, mega satysfakcjonujące uczucie, podobne pare lat temu miałem przy Ludwiczku z BB. 4 dni po pare godzin. Udało się. Polecam Cytuj
Rotevil 124 Opublikowano 19 grudnia 2024 Opublikowano 19 grudnia 2024 Jest polska wersja jak coś, wczoraj pograłem z godzinkę i dobrze się zapowiada, ciekawy styl graficzny, parowanie intuicyjne, zobaczymy jak to dalej będzie. Cytuj
Masorz 13 247 Opublikowano 19 grudnia 2024 Opublikowano 19 grudnia 2024 Ja już w końcówce gry i napiszę tyle- REWELACJA. Chyba najlepszy Hollow Knight od czasów premiery Hollow Knighta. Cytuj
messer88 6 761 Opublikowano 19 grudnia 2024 Opublikowano 19 grudnia 2024 Prawdziwa perła z gamepassa. Świetni główni bossowie chociaż widziałem dopiero 2 po 9h bo od początku jest dużo opcji na eksplorację, faktycznie jest sekiro-like combat bo mobki to tam chuj ale z niektórymi bossami deflektujesz albo giniesz. Cytuj
Atherius 42 Opublikowano 21 grudnia 2024 Opublikowano 21 grudnia 2024 Jest polska wersja jak coś, wczoraj pograłem z godzinkę i dobrze się zapowiada, ciekawy styl graficzny, parowanie intuicyjne, zobaczymy jak to dalej będzie.Sprawdzałem wersję z xgp i nie ma PL napisów, na steam w karcie gry jest info, że są. Cytuj
Rotevil 124 Opublikowano 21 grudnia 2024 Opublikowano 21 grudnia 2024 No to widocznie tylko na Steamie jest polski. Cytuj
ogqozo 6 632 Opublikowano 11 stycznia Opublikowano 11 stycznia Gra jest bardzo ładnie zrobiona, ale nie porównałbym jej aż do Hollow Knighta. Dla mnie, naprawdę jest to jeszcze jedna gra, która pokazuje, że soulsowanie jest teraz standardowym sposobem grania. I nie umiem wiele więcej powiedzieć niż: jeśli ktoś lubi soulsowanie, to chyba może to robić bez końca, za to jak nie lubi, to trudno. Osobiście, zmęczyłem się tym jakiś czas temu, i czuję, że powoli odpuszczam cały gatunek. Gry soulsowe polegają bowiem głównie na tym. Trzeba po prostu bardzo kochać ten system walki, żeby dosłownie nigdy się nie znudził. Masa osób tak ma, więc nie ma co się dziwić twórcom. No ale ja nie mam aż takiej nieskończonej miłości do niego. Wszystko tu jest. Jak ktoś lubi walczyć wręcz gdy jednocześnie z dupy lecą w niego strzały łuczników. Jeśli lubi tracić masę doświadczenia i kasy, bo niecierpliwie spieszył odebrać stratę i w ten sposób tylko szybciej zginął. Jeśli lubi jak boss go zabija w 5 sekund, po czym trzeba spędzić minutę na oglądaniu animacji i człapaniu z powrotem tą samą banalną ścieżką z powrotem do bossa. Klepać tych samych przeciwników, błądząc i szukając czegoś na mapie. (Dla jasności: w grze można sobie zawsze ustawić poziom obrażeń, płynnie suwakiem, aż do 1%, więc niby zawsze można po prostu to zrobić i iść przez grę jak burza, wiem... Jednak to gra wypełniona walką i byłoby dla mnie dziwne sobie wyłączać główny element gry. Walki nie są pojedynczo jakoś wyjątkowo trudne, natomiast w grze nie ma tak wiele poza nimi). Jako że to gra 2D, mamy tu oczywiście więcej czytelności ataków i przestrzeni, co wyrównuje z kolei wysokie tempo ataków przeciwników. To nie tak że jakikolwiek element jest słaby - włącznie z dość rozbudowaną jak na soulsy opowieścią i dialogami - gra jest po prostu bardzo wypełniona walką. Warstwa RPG nie jest zbyt głęboka, więc trzeba lubić sekirować w 2D. Jednak powiedziałbym, że Sekiro jest bardzo elastyczne, sporo wybacza w porównaniu z tą grą. Przeciwnicy cały czas atakują i po prostu MASZ zrobić właściwą rzecz w danym momencie, głównie chodzi o wciśnięcie skoku albo parry, czasem turlanka. W grze jest np. łuk, który zajmuje ćwierć ekranu menu wyposażenia, ale niech ktoś powie, ile razy w grze faktycznie przydaje się ten łuk. Hollow Knight oczywiście ma elementy soulsowej walki, ale to kropla w morzu co oferuje gra. Co to w ogóle jest "Sols" lol. To nawet nie jest jedyna gra soulsowa z takim tytułem w tym roku, na PC pojawił się też Void Sols. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.