Skocz do zawartości

FBC: Firebreak


elvis004

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Nie wiem skąd to zaskoczenie skoro to był ich najbardziej zaawansowany projekt, a Control 2 może wystartował dopiero po AWII albo i nie, bo Maxa chyba wcześniej wypuszczą.

1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Zakładam, że zrobienie tej gry kosztuje znacznie mniej niż się spodziewamy, a na dobrą sprawę mają już wszystko - mapy, assety, pewnie tylko kamerkę doszlifować i pora na CS. A nuż im zaskoczy.

 

Dokładnie. Tak samo jak Control zrobili na assetach po Quantum Break względnie tanio.

Odnośnik do komentarza

Ja przejdę, bo lubię to całe uniwersum i Remedy, chcę zobaczyć ich podejście do coopa.

 

No właśnie - przejdę coopa. Od kiedy gry, które można normalnie ukończyć i nie są multikami, tylko coopami, są tak nielubiane? Nie żebym był wielkim zwolennikiem, ale dobry coop zawsze spoko, a to wygląda jak jakiś L4D w świecie Remedy, czyli moze być i bardzo grywalne, i niecodziennie.

 

Chyba wiem czemu. Bo do tego wszystkiego powyżej dochodzi ta młodzieżowa narzuta, którą okryto ten projekt. Faktycznie wygląda dziecinnie, jak jakiś The Finals i próba gonienia trendów.  No i wiadomix, pewnie to będzie GaaS z mikro.

 

Ale ja się cieszę, że to będzie gierka kooperacyjna z fajnym lotem. Raz przejdę, praktycznie za darmo, i git, niech umiera :Coolface:

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Bzduras napisał(a):

Klasyka gatunku nigdy się nie starzeje: "masz wątpliwości? Masz uwagi? Coś ci się nie podoba? Lol, HEJTER"

No jedyne uwagi, jakie widzę na początku tego tematu, to narzekanie, że Remedy robi grę pod koopa. O tym projekcie wiemy od 2021 roku. Tak, mnóstwo ludzi chce takich gier i nie wiem skąd zdziwienie, że Remedy próbuje czegoś innego, gdy nawet Alan Wake 2 ciężko się sprzedawał. Jak ktoś chce tradycyjny tytuł singlowy od nich, to dostanie Control 2.

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, wrog napisał(a):

No jedyne uwagi, jakie widzę na początku tego tematu, to narzekanie, że Remedy robi grę pod koopa.

A taka szalona myśl mi wpadła teraz jak to czytałem: może to znak, że ludzie niespecjalnie chcą od Remedy gry pod koopa? Tym bardziej, że w niedalekiej przeszłości już mieliśmy przykłady studiów znanych z dobrych singlówek, które zabierały się za multiplayerowe gaasy (a nie oszukujmy się, teraz gierki multiplayer muszą być gaasami od początku bo inaczej ludzie narzekają na "brak contentu" i płaczą, że "nie ma żadnych nowości i już mi się znudziło") wychodziły na tym jak Rocksteady na Suicide Squad, parafrazując klasyka.

9 minut temu, wrog napisał(a):

nawet Alan Wake 2 ciężko się sprzedawał

Tutaj to już trochę sami strzelili sobie w stopę brakiem fizycznej wersji na premierę i odcięciem największego źródła dochodu na PC, czyli Steama. Tak, wiem, Epic finansował projekt i bez nich pewnie by w ogóle nie powstał, jednak realia są jakie są i jeśli na PC nie jesteś ze swoim tytułem na Steamie to równie dobrze możesz szacować ilość sprzedanych kopii w liczbie dwucyfrowej.

9 minut temu, wrog napisał(a):

Jak ktoś chce tradycyjny tytuł singlowy od nich, to dostanie Control 2.

I tu zataczamy kółeczko do pierwszego cytatu: chyba jednak ludzie chcieli zobaczyć Control 2, a nie multiplayerowego szczelanina w świecie Control.

 

Ale ja jestem hejterem, więc pewnie nie mam racji i to po prostu zazdrość, zawiść i żółć wylewająca mi się uszami napisała tego posta.

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, Nyu napisał(a):

Od kiedy gry, które można normalnie ukończyć i nie są multikami, tylko coopami, są tak nielubiane?

 

Od coopa jest bardzo blisko do gry multiplayer, w dodatku często wymagającej ciągłego podłączenia do internetu. Menu główne takich gier wygląda często jak nigdyś lobby trybów PvP, z całą masą reklam, sklepikiem, kilkoma walutami, daily chalanges itp. Mnie szczerze mówiąc lekko skręca w środku kiedy coś takiego widze, bo na swój sposób odrywa to gaming od korzeni.

 

To zapewne jest jakieś zboczenie, ale wystarczyłoby aby UI jak powyżej był widoczny dopiero po odpaleniu trybu "Multiplayer" z normalnego, singlowego menu głównego, ale tak nie będzie, bo trzeba grać na FOMO, zachęcać do kupna mikrotransakcji itp. Może to wynikać też z faktu, że grając w singlu w taką grę czujesz jakbyś obcował z niepełnym produktem.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ja tam Remedy życzę jak najlepiej i niech im się wiedzie, bo uwielbiam ich gry. Tutaj jednak jak widzę trailer gry z ich uniwersum, w którym kierujemy ekipą pochlapaną kolorową farbą, strzelającą do przeciwników żywcem wyrwanych z Control i podłożonym do tego wesołym umc-umc rapem (trapem, dancehallem, nie wiem nie znam się, jakieś współczesne pierdu-pierdu) to stylistycznie tak bardzo mi się to nie klei, że wręcz odrzuca. Do tego widmo gaasa, to co napisał Paolo o FOMO i całej reszcie modern multiplayer maintenance gierki i nie potrafię wykrzesać z siebie ekscytacji. Może się mylę, może gra będzie hitem i miliony będą przy niej trwać przez długie lata, a projekt przyniesie furmankę siana i pozwoli studiu rozwijać kolejne projekty tak, jak chcą. Mimo wszystko na ten moment, po tym trailerze ode mnie zero podjaranka, a raczej "dzięki, ale nie, dzięki".

Odnośnik do komentarza
15 minut temu, Bzduras napisał(a):

I tu zataczamy kółeczko do pierwszego cytatu: chyba jednak ludzie chcieli zobaczyć Control 2, a nie multiplayerowego szczelanina w świecie Control.

 

Ale ja jestem hejterem, więc pewnie nie mam racji i to po prostu zazdrość, zawiść i żółć wylewająca mi się uszami napisała tego posta.

No patrz, a ja nie mam nic przeciwko eksperymentom i chętnie zobaczę, jak Remedy poradzi sobie z grą pod koopa, bo bardzo dużo czasu spędzam z tego typu grami. Poza tym zdajesz sobie sprawę, że nic nie tracisz z powodu FBC? To nie jest tak, że ta gra powstaje zamiast Control 2. Remedy w miarę na bieżąco podaje status produkcji swoich tytułów. Ta jest najbliżej premiery, więc właśnie ją pokazali. Control 2 powstaje. Zobaczysz, jak będzie gotowe do pokazania.

 

Strasznie z jakiegoś powodu zabolał Cię ten hejter, ale na to już nic nie poradzę. Przynajmniej dzięki temu lepiej wyartykułowałeś swoje zastrzeżenia. Buziaczki na zgodę :)

Edytowane przez wrog
Odnośnik do komentarza

To nie jest hejt na sam multi lol.

Mieli potencjał na coś fajnego i klimatycznego. Spodziewałem się multi strzelanki tpp z mocami parautilitarian jak Jessie. Dla mnie przykładem fajnych gier coop/multi to Helldivers 2 i Space Marine 2.

Ten trailer tutaj aż woła welp nie mamy kasy. No sorry mam z tego powodu udawać hajp, że gramy jakimiś szambonurkami w tle muzyczki jak z jakiegoś nowego Cod czy innego gówna dla dzieci?

Odnośnik do komentarza
Teraz, wrog napisał(a):

No patrz, a ja nie mam nic przeciwko eksperymentom i chętnie zobaczę, jak Remedy poradzi sobie z grą pod koopa, bo bardzo dużo czasu spędzam z tego typu grami. Poza tym zdajesz sobie sprawę, że nic nie tracisz z powodu FBC? To nie jest tak, że ta gra powstaje zamiast Control 2. Remedy w miarę na bieżąco podaje status produkcji swoich tytułów. Ta jest najbliżej premiery, więc właśnie ją pokazali. Control 2 powstaje. Zobaczysz, jak będzie gotowe do pokazania.

No i fajno, miłej gry. Przecież to, że mi się nie podoba i napisałem o tym dwa czy trzy posty nie sprawi, że nagle gierka zostanie anulowana, a Ty sobie nie zagrasz.

1 minutę temu, wrog napisał(a):

Strasznie z jakiegoś powodu zabolał Cię ten hejter, ale na to już nic nie poradzę.

Nie tyle zabolał, co denerwuje mnie to we współczesnym internecie. Nie padasz do stóp nowej grze/filmowi/serialowi to z automatu jesteś "hejterem". Tak samo jak nie trawię pseudoargumentu "ale każdy ma prawo do swojego zdania" gdy się z kimś nie zgadzasz - plażo, dokładnie z tego prawa o którym mówisz korzystam, o co ci chodzi :) Spłyca to dyskusję i antagonizuje drugą stronę podejściem "jak się nie zgadzasz to jesteś gupi".

  • This 1
Odnośnik do komentarza

Z tym projektem na pewno im dobrze nie będę życzył, bo to tak nie wygląda, że sobie jedno istnieje obok drugiego bez żadnego wpływania na siebie. Wystarczy zobaczyć, co się stało z ND, jak byli wjebani w gaasa(w tym przypadku był bardzo wyczekiwany), a który poszedł na śmietnik.

Zasoby nie są nieskończone, tak samo jak sukces GTA Online wpłynęł na całego Rockstara. Także oby żyło te dwa tygle rozruchowo jak concord, w celu sprawdzenia, czy działa, a kasę niech koszą na AW2 GOTY, bo to, co pokazali, pasuje do tego uniwersum, jak świni siodło.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...