wrog 640 Opublikowano 18 października Opublikowano 18 października 13 minut temu, Bzduras napisał(a): Nie tyle zabolał, co denerwuje mnie to we współczesnym internecie. Nie padasz do stóp nowej grze/filmowi/serialowi to z automatu jesteś "hejterem". Tak samo jak nie trawię pseudoargumentu "ale każdy ma prawo do swojego zdania" gdy się z kimś nie zgadzasz - plażo, dokładnie z tego prawa o którym mówisz korzystam, o co ci chodzi Spłyca to dyskusję i antagonizuje drugą stronę podejściem "jak się nie zgadzasz to jesteś gupi". Oczywiście, że nie wszystko musi się podobać albo kogoś ekscytować. Gracze w necie często jednak nie potrafią zachować umiaru, co też jest strasznie denerwujące. Do tego pewnie jeszcze przez jakiś czas coś, co komuś nie odpowiada, będzie Concordem, nawet kiedy gry nie będą miały ze sobą praktycznie nic wspólnego. Wracając do gry, tutaj dość istotne info: Cytat “FBC: Firebreak should be easy to get into and quickly understandable, not feel like a second job or that you have to spend an hour setting up your loadouts etc. before you get into a session. This is not that game,” Puha makes clear. “It’s a pick-up-and-play experience [about] having fun with your friends when you have the time. That’s not to say that FBC: Firebreak doesn’t have deep player progression and things to unlock, it does, but this isn’t about logging in every day for some loot or fear of missing out on materials. “I would not describe it as a ‘game as a service’, but yes, post-launch, we will be releasing a steady supply of new content for players to get excited about, keep the game fresh, engage with the community and give a reason to come back.” Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 18 października Opublikowano 18 października Teraz ten termin parzy, więc wielu twórców unika lub wprost zaprzecza że ich gra to będzie GAAS, mimo iż często po premierze okazuje się już inaczej. Cytuj
wrog 640 Opublikowano 18 października Opublikowano 18 października Wiadomo, że dużo zależy od tego, jak definiujesz grę usługę. Dlatego też dałem dłuższy fragment wypowiedzi, który więcej wyjaśnia. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 18 października Opublikowano 18 października Umiaru xd Coś się nie podoba to po prostu się nie podoba proste a nie, że Matke Boską Świętą obraziłem. Concord nie ma tu nic do rzeczy. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 233 Opublikowano 18 października Opublikowano 18 października Dobra, ale tak uczciwie - ilu graczy widząc zapowiedź kolejnego copy/paste shooterka, czy to co-op, battleroyale czy PvP, patrzy na to i z ekscytacją mówi - o tak, o to chodziło, tego było nam trzeba! Prawda jest taka, że gracze są wniebowzięci, bo single wraca do łask, wracają serie i gatunki które traktowano po macoszemu, tworzą się nowe IP. Wiadomo, kwestia gustu, ale JEBAĆ te coopowe gówna i każdego kto kosztem swoich graczy łapać się próbuje takich cashgrabów 1 Cytuj
creatinfreak 3 859 Opublikowano 18 października Opublikowano 18 października Jest świat Alana/Control i będzie w gamepassie. Dwa dobre warunki aby w to zagrać. Czasem i jakiś gass może być strawny. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 18 października Opublikowano 18 października Ja chcę to zobaczyć. Control też wszyscy "jebali" przed premierą Cytuj
Wredny 9 707 Opublikowano 18 października Opublikowano 18 października 8 godzin temu, Paolo de Vesir napisał(a): Dobra, ale tak uczciwie - ilu graczy widząc zapowiedź kolejnego copy/paste shooterka, czy to co-op, battleroyale czy PvP, patrzy na to i z ekscytacją mówi - o tak, o to chodziło, tego było nam trzeba! Akurat dobre battleroyale jakieś bym chętnie przytulił, ale takie poważne, jak PUBG - w miarę realistyczne, taktyczne, a nie jakieś kolorowe gówno z supermocami (i nie chodzi mi tylko o skórki, bo te cukierkowe są wszędzie), albo Warzone dla ADHDowców z masą jakiegoś hałasu w eterze. Cytuj
Patricko 1 439 Opublikowano 19 października Opublikowano 19 października Akurat ogrywam Controla i widzę, że Remedy wypuszcza coś w uniwersum. Podjarka, że jakiś spin off z wydarzeń w Firebreak, ale zapał trochę opadł po info, że to coop strzelanka fpp (chyba pierwsza od Remedy?), ale nie mówię nie póki co. Trailer też wyglądał trochę miałko, szczególnie bronie jakieś takie biedne i udziwnione na siłę. No i ten młodzieżowy klimat z rapsami w tle, kolorkami walącymi po gałach... Po co? Wypuszczają grę niby sami, nie pod naciskiem EGS, więc może włożą w to trochę serducha i okaże się nawet grywalne. Tym bardziej, że sami przekonują, iż nie będzie żadnych mechanik fomo i konieczności dziennego logowania, żeby być na bieżąco. Choć z drugiej strony zdziwię się jak nie będzie tu żadnego battle passa czy innego wyciągania łapek po hajs. Póki co poczekam na jakieś większe info i dłuższy gameplay. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.