Skocz do zawartości

PS3 Extreme


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, BRY@N napisał(a):

Możliwe, że kiedyś też mniej zwracałem uwagę na takie problemy techniczne tym bardziej po graniu na słabym PC

Myślę, że wtedy każdy z nas miał inną wrażliwość na tego rodzaju kwestie techniczne. Duży margines tolerancji. Wtedy to była nasza "nowa generacja gier", pierwsza dostosowana do trybu full HD (w teorii), pewien przełom i wciąż duży progres graficzny. A że wiele gier nadal działało chwilami w 15fps, to tego nawet nie odczuwaliśmy, bo na poprzedniej generacji to też bywało normą i byliśmy w jakimś stopniu przyzwyczajeni. 

Ostatnio ogrywałem Arkham Origins na PS3, i to jak ta gra działa, to był jakiś dramat. Szczególnie przy poruszaniu się po mieście. Regularne spadki do kilku klatek na sekundę, loadingi w locie, dławienie się obrazu, kilka razy zawiesiło mi całą konsolę. Ale w mojej pamięci było wszystko ok, każdy problem techniczny był starannie wymazany ze wspomnień. Mimo wszystko grę ponownie ukończyłem, w 100% wyczyściłem mapę, spoglądam na nią z wyrozumiałością i sympatią.

Każdorazowo trochę się boję wracać do gier z tamtej generacji, ale jak już przełknę pierwsze, zazwyczaj gorzkie odczucia, to potem gra już leci całkiem przyjemnie.

 

Ale tak, wciąż trzeba dużej tolerancji, większej niż wtedy. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Zależy jaka gra. Mi parę gier siadło i dziś (zjechany killzone 2 w ps3 extreme dla mnie dalej trzyma 9/10). 

Batman origins mialem również trochę spadków jakości ale jakoś mi to tak bardzo nie przeszkadzało, bo jak już się doleciało do celu to gra wynagradzała całą tą podróż z nawiązką.

 

Ale byla jedna gra dla mnie nie grywalna totalnie - splinter cell pandora tommorow. 

Taki pokaz slajdow to ja nie pamiętam na ps2 - skopany port hd niestety widać w tej części z ps3. Jedynka i chaos theory lepiej zostały przeportowane.

 

 

Opublikowano
2 godziny temu, czapa napisał(a):

Może grałeś wcześniej na X360? Było o tym wspominane ale multiplatformy na PS3 to była tragedia.

Bez przesady. Parę rzeczywiście tak, ale większość była po prostu trochę lepsza na x360 ale nadal spoko grywalna na PS3. Brak AA, większe spadki klatek, tego typu rzeczy. Jak się porównuje to PS3 jest gorsze, ale gry są nadal ok.

Opublikowano
4 godziny temu, czapa napisał(a):

Może grałeś wcześniej na X360? Było o tym wspominane ale multiplatformy na PS3 to była tragedia.

 

Chyba żartujesz... Przecież pomijając skrajne przypadki typu Bajonetka w większości szpil różnice były marginalne - zdecydowanie gorzej pod tym względem stały multiplatformy od Sony (i Nintendo) na wcześniejszej generacji, wiele takowych na PS2 i GC'a (doskonałym przykładem Wreckless, które wyłącznie w przypadku wersji na X'a było warte zakupu) cierpiało na poważne cięcia i uproszczenia względem edycji xboksowych, a nie że tylko animacja bardziej chrupała.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...