ogqozo 6 716 Opublikowano niedziela o 18:46 Opublikowano niedziela o 18:46 Najważniejsze to zapisać grę przed przyjęciem misji, która wysyła się do Sylvalum hehe Cytuj
beardo0 128 Opublikowano niedziela o 20:02 Opublikowano niedziela o 20:02 Dobra, trafilem na jakis dziwny segment, gdzie nie bylo widac nadajnika. Przy innych czerwony slup swiatla jest dobrze widoczny z daleka. R + gora na krzyzaku wlacza kamere z lotu ptaka, ktora pomaga przy eksploracji. Cytuj
Daffy 10 869 Opublikowano niedziela o 22:28 Opublikowano niedziela o 22:28 Mogłyby te leniwe beztalencia z gamefreak na tydzień zatrudnić się w monolith do mycia podłogi by podpatrzeć jak może wyglądać open world i gierki na switcha Btw są w tej części comba typu break/topple/launch/smash? Cytuj
devilbot 3 829 Opublikowano niedziela o 22:35 Opublikowano niedziela o 22:35 5 minut temu, Daffy napisał(a): break/topple/launch/smash Spotkałem się tylko przez 25h z break i topple i potem są Arty co zadają większy dmg jak przeciwnik ma topple. Cytuj
messer88 6 989 Opublikowano poniedziałek o 07:35 Opublikowano poniedziałek o 07:35 Może dla niektórych oczywiste, dla mnie nie było i może ktoś skorzysta z tipa, po wymaksowaniu danej klasy można grać jej sprzętem/artami na innej. I tak sobie cisnę koks buildem duelist a leveluje mi się elegancko winged viper i będzie można sobie później grać mając już dobre arty. Cytuj
Daffy 10 869 Opublikowano poniedziałek o 08:00 Opublikowano poniedziałek o 08:00 23 minuty temu, messer88 napisał(a): Może dla niektórych oczywiste, dla mnie nie było i może ktoś skorzysta z tipa, po wymaksowaniu danej klasy można grać jej sprzętem/artami na innej. I tak sobie cisnę koks buildem duelist a leveluje mi się elegancko winged viper i będzie można sobie później grać mając już dobre arty. Ale tej bazowej klasy z którą startujemy chyba to nie dotyczy Cytuj
messer88 6 989 Opublikowano poniedziałek o 08:17 Opublikowano poniedziałek o 08:17 Ale wymaksujesz coś innego to się możesz pewnie przenieść na driftera i grać setupem z tamtej. Cytuj
KrYcHu_89 2 639 Opublikowano poniedziałek o 08:47 Opublikowano poniedziałek o 08:47 29 minut temu, messer88 napisał(a): Ale wymaksujesz coś innego to się możesz pewnie przenieść na driftera i grać setupem z tamtej. Gdzie to się przełącza? Rank na tej drugiej z kolei klasie to trwa chyba wieczność w stosunku do Driftera. Cytuj
messer88 6 989 Opublikowano poniedziałek o 09:16 Opublikowano poniedziałek o 09:16 Musisz zrobić na max, ja mam wszystkie 3 od strikera do duelisty na max, jest taki złoty znaczek obok. I wtedy możesz te bronie wyekwipować na innej klasie normalnie używającej innych zestawów. 1 Cytuj
kudlaty88 516 Opublikowano poniedziałek o 10:05 Opublikowano poniedziałek o 10:05 11 godzin temu, Daffy napisał(a): Mogłyby te leniwe beztalencia z gamefreak na tydzień zatrudnić się w monolith do mycia podłogi by podpatrzeć jak może wyglądać open world i gierki na switcha Btw są w tej części comba typu break/topple/launch/smash? Gamefreak to jest ciekawy przypadek,od tylu lat wydaje techniczne i stylistyczne gówno i nikt dosłownie nikt ich nie walnie w łeb żeby czegokolwiek się nauczyli. Nintendo przecież mogło by ich pocisnac i wysłać z 5 ogarniętych żeby im pokazali którym się klika żeby zrobić grafikę. Sorry za offtop ale mnie telepie na myśl że mogliśmy dostać poksy np z grafiką i stylem zeldy botw a mamy coś co wygląda jak wysryw kopacza dołów poskładany na kolanie przy użyciu laptopa z biedry w czasie przerw na fajkę. 1 Cytuj
devilbot 3 829 Opublikowano poniedziałek o 18:37 Opublikowano poniedziałek o 18:37 Mam już skella i dostęp do około 100 questów z czego z 30 to takie dłuższe affinity. Jestem zajebany znacznikami. Cytuj
ogqozo 6 716 Opublikowano poniedziałek o 21:11 Opublikowano poniedziałek o 21:11 Co ludzie mają wiecznie z tymi pokemonami. Gdyby zrobić grę tego typu, to i wy byście jej nie kupili, i fani pokemonów by nie mieli pokemonów. Co się dzieje z dorosłymi "mężczyznami" w wieku dość nadal młodym, że tak ich wiecznie męczy, że śmie ISTNIEĆ jakaś gra, która nie jest dokładnie tego typu jak by chcieli. Większość twórców w Game Freak siedzi kompletnie nad tym, czego w tych grach w ogóle nie ma, nad online i nad tym, żeby działał system walki, animacji i rozwoju 1000 postaci. Zero szans myślenia o jakichś Xenoblade'ach. Czemu nie porównać tego do, nie wiem, Persony, gdzie postaci jest sto (10 x mniej), system ma kompletnie zero balansu i nie pociągnąłby jednego dnia jakiegokolwiek sensownego multi, a postać chodzi po statycznych tłach, tylko do Xenoblade'a akurat lol. Czemu nie do Forzy albo Halo jeszcze? Czemu czepiać się tej jednej gry non stop, ile można tak żyć. Ale co to ja miałem. 22 godziny temu, Daffy napisał(a): Btw są w tej części comba typu break/topple/launch/smash? Nie do końca. Głównie jest topple, które oczywiście można użyć, by zdemolować przeciwnika. Topple nie ma ostrej granicy, że tylko w sytuacji X może się stać, ale na pewno założenie statusa stagger mooocno obniża odporność na topple. Nie jest to jednak jedyny sposób, by osiągnąć topple, każda technika topple może go założyć bezpośrednio (dla większości przeciwników, niektórzy mają immunity na bezpośredni topple), tylko wyjściowo szansa jest bardzo mała, zależy od odporności. Można też "wiecznie" topple'ować w (chyba nadal nieopisany w grze) sposób, że po topple robisz stun, bo stun zatrzymuje licznik topple'a. Jest to więc swego typu daze, ciężko to osiągnać i 99,9% gry nie wymaga, ale jest jak najbardziej możliwe. Gdy gra mówi o "combo", generalnie chyba ma na myśli po prostu użycie dwóch technik w miarę po sobie (jest kilka dobrych sekund dostępnych). Np. "when triggering ranged combo" oznacza po prostu "po odpaleniu techniki na broń palną". Widać jak to działa po pojawiającym się lub nie wykrzykniku na ikonce danego artu. Bez wątpienia podstawą szybkiego rozwalania przeciwników jest wykorzystywanie wszelakich tego typu małych comb i podstawowych warunków. Jak widać w ulepszeniach technik, szybko można np. sobie nabić mnożnik x3 bodaj do obrażeń od tyłu, wtedy podstawa to z tego korzystać. Albo właśnie mnożnik, gdy przeciwnik ma topple'a. Już po użyciu kilku punktów BP te mnożniki stają się bardzo wysokie. No i Overdrive, oczywiście, ten to ma swoje comba i w ogóle ma wszystko hehe. Ale widoczne są na ekranie po prawej, to co tu dodawać. Cytuj
ogqozo 6 716 Opublikowano wtorek o 07:13 Opublikowano wtorek o 07:13 Szkoda że nie dali znaczników do wszystkich czerwonych homarów, trochę mało wypełniona jest ta mapka miasta W ogóle jaki ten "subquest" jest ogromny lol, jest tyle innych które jakoś tam się z nim ostatecznie wiążą, i są wymagane by zobaczyć zwieńczenie wątku. Pomijając że trzeba zebrać 100 homarów. Cytuj
KrYcHu_89 2 639 Opublikowano wtorek o 07:55 Opublikowano wtorek o 07:55 Świetny jest gameplay loop w tej grze i ten autosave co pierdnięcie, niczym nie trzeba się przejmować :). Cytuj
ogqozo 6 716 Opublikowano wtorek o 19:42 Opublikowano wtorek o 19:42 Tak jak Devil nie wiem w sumie, po co tu patrzeć na save'y. Nic się nie traci. W sensie, są rzeczy, których można pożałować (może z 10-15 wątków pobocznych ma znaczące konsekwencje wyborów, kompletnie nieogłaszane przez grę), ale ten autosave chyba jest jeden, nie da się cofnąć do czasu sprzed zaczęcia misji itd. W ogóle to grając po sobie w obie gry teraz widzę pokrewieństwo Japończyków Cytuj
KrYcHu_89 2 639 Opublikowano środa o 09:25 Opublikowano środa o 09:25 Trzeba przyznać, że pierwsze godziny tej gry przypominają trochę Assassin's Creed, tzn. dużo skradania xD. Właśnie odkryłem, że za online wpada dużo przedmiotów leczących, w sumie nie robie tam nic, samo wpada w Rewards, za to, że jestem online i coś sobie robie. W dniu 24.03.2025 o 11:05, kudlaty88 napisał(a): Gamefreak to jest ciekawy przypadek,od tylu lat wydaje techniczne i stylistyczne gówno i nikt dosłownie nikt ich nie walnie w łeb żeby czegokolwiek się nauczyli. Nintendo przecież mogło by ich pocisnac i wysłać z 5 ogarniętych żeby im pokazali którym się klika żeby zrobić grafikę. Sorry za offtop ale mnie telepie na myśl że mogliśmy dostać poksy np z grafiką i stylem zeldy botw a mamy coś co wygląda jak wysryw kopacza dołów poskładany na kolanie przy użyciu laptopa z biedry w czasie przerw na fajkę. Chętnie bym zagrał w jakieś pokemony, bo ostatnie co grałem to Pokemon Gold :D, ale od tych nowych mnie coś odrzuca, ten styl graficzny to padaka, jakich mało. Ogram chętnie grę z dzieciństwa, jak zrobi ją ktoś umiejący oddać styl, ewentualnie niech zrobią w retrostyle i też gitarka, a nie jak z podrzędnych mobilek na pierwszego Iphone'a. 1 Cytuj
ogqozo 6 716 Opublikowano środa o 20:40 Opublikowano środa o 20:40 Nawet nowi gracze od razu zauważą, które postaci zostały dodane w wersji Switch. Są znacznie słabsze: nie są częścią świata przez całą opowieść, pojawiają się nagle z dupy, mają tylko swoją odrębną scenkę, napisaną w znacznie niższym standardzie, niż wybitny scenariusz z Wii U. Praktycznie w każdym zdaniu czuć, że nie było takiego pomysłu hehe. Jak dla mnie, takie dodatki są niepotrzebne. Ktoś mówił o powolnym levelowaniu klas. Tutaj warto swoją drogą dodać, że to się potężnie skaluje w tej grze. Przeciwnicy na niskim poziomie nie dają prawie nic klasowego expa, za to pokonując kogoś dużo nad nami, możemy wymaksować klasę pokonując kilku przeciwników. Klasowy exp jest chyba nadal w 100% oparty na poziomie przeciwnika, niczym innym. Nawet warto to pamiętać, bo w tej grze trudność przeciwnika nie jest specjalnie powiązana z jego levelem - zwłaszcza rozmiar ma ogromne znaczenie, najwięksi przeciwnicy są o wieeeele mocniejsi niż mali na tym samym poziomie. Tak więc jeśli ktoś chce wylevelować liczne klasy w grze, to najlepiej mu będzie kosić świniaki i inne żuczki na wysokim poziomie - w ten sposób zdobędzie mało expa, nie podnosząc swojego poziomu postaci, za to zbierze szybko dużo punktów rozwoju klasy. Oczywiście, jak wszystko, kompletnie się to zmienia po zdobyciu mecha. Mechy nie podnoszą nam levelu, za to możemy dzięki nim rozwalać znacznie mocniejszych przeciwników, niż na nogach. Ogólnie jednak, sporo żuczków i prosiaczków ma niski poziom, więc masterowanie klas może być dość łatwe wcześnie w grze, za to pod koniec gry może wymagać walki z samymi supermonstrami na maksymalnych poziomach, co nie będzie tak zróżnicowane i szybkie. Cytuj
ogqozo 6 716 Opublikowano czwartek o 17:38 Opublikowano czwartek o 17:38 Na pewno bardzo warto korzystać z online (nawet tej części dostępnej offline lol), jeśli ktoś chce więcej wycisnąć z gry. Tickety to zbawienie dla tych, co chcą dopakować skład. Jeszcze nie jestem pewien, jak bardzo, czy zmieniono dropy, ale w tej grze jest DUŻO bardzo RZADKICH rzeczy, które chce się mieć - by np. skonstruować najmocniejsze mechy. Możliwość kupowania ich jak w sklepie wiele daje. Akurat te misje online to można klepać w trybie handheld, puścić sobie muzyczkę czy coś i je ponawalać. Jeszcze nie wiem, czy dropy są tak samo rzadkie na Switchu, ale jeśli tak, to znacznie szybciej narąbać tickety i kupić niektóre brakujące przedmioty. Także salvage tickety są przez dużą część gry na wagę złota. Mechy są bardzo drogie do odbudowania, gdy nam je rozwalą (a kto pograł godzinę w tę grę, ten pewnie wie, że jeśli nie będzie bardzo uważał, to zajebią go łatwo). Mi za pierwszym razem to blokowało grę na dziesiątki godzin, mechy są naprawdę drogie. Cytuj
Daffy 10 869 Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu Alez mnie wkurza robienie tych zyg zagow na mapach bo sobie wymyślili, że co z tego że quest na 15lv ale damy wkoło pełno stworzeń z jakimiś chorymi levelami, które jeszcze są agresywne Cytuj
beardo0 128 Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu No, rozwiazania troche nadgryzione zebem czasu. Idz i eksploruj gdzie chcesz, a ze wokol beda stworzenia 20lvl wyzsze nikt nie wzial pod uwage. Mogli zrobic jakies strefy ze stworzeniami odp do levelu, czy jakies skalowanie. Znajdowanie znacznikow i odkrywanie zlomu w hexagonach tez tak srednio mnie kreci bym powiedzial. Gra sprawia wrazenie okrojonego Tears of the Kingdom pod wzgledem ekploracji. Az zlapalem sie na tym, ze chcialem wyjsc przez sufit z jakiejs jaskinii 😀 Moze za malo gralem i widzialem jeszcze, ale takie moje pierwsze wrazenia. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.