Skocz do zawartości

Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition


Jeez_PS

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 213
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dobra, trafilem na jakis dziwny segment, gdzie nie bylo widac nadajnika. Przy innych czerwony slup swiatla jest dobrze widoczny z daleka.

 

R + gora na krzyzaku wlacza kamere z lotu ptaka, ktora pomaga przy eksploracji.

Opublikowano

Mogłyby te leniwe beztalencia z gamefreak na tydzień zatrudnić się w monolith do mycia podłogi by podpatrzeć jak może wyglądać open world i gierki na switcha 

 

Btw są w tej części comba typu break/topple/launch/smash? 

Opublikowano

Może dla niektórych oczywiste, dla mnie nie było i może ktoś skorzysta z tipa, po wymaksowaniu danej klasy można grać jej sprzętem/artami na innej. I tak sobie cisnę koks buildem duelist a leveluje mi się elegancko winged viper i będzie można sobie później grać mając już dobre arty. 

Opublikowano
23 minuty temu, messer88 napisał(a):

Może dla niektórych oczywiste, dla mnie nie było i może ktoś skorzysta z tipa, po wymaksowaniu danej klasy można grać jej sprzętem/artami na innej. I tak sobie cisnę koks buildem duelist a leveluje mi się elegancko winged viper i będzie można sobie później grać mając już dobre arty. 

Ale tej bazowej klasy z którą startujemy chyba to nie dotyczy

Opublikowano
29 minut temu, messer88 napisał(a):

Ale wymaksujesz coś innego to się możesz pewnie przenieść na driftera i grać setupem z tamtej. 

Gdzie to się przełącza? Rank na tej drugiej z kolei klasie to trwa chyba wieczność w stosunku do Driftera. 

Opublikowano
11 godzin temu, Daffy napisał(a):

Mogłyby te leniwe beztalencia z gamefreak na tydzień zatrudnić się w monolith do mycia podłogi by podpatrzeć jak może wyglądać open world i gierki na switcha 

 

Btw są w tej części comba typu break/topple/launch/smash? 

Gamefreak to jest ciekawy przypadek,od tylu lat wydaje techniczne i stylistyczne gówno i nikt dosłownie nikt ich nie walnie w łeb żeby czegokolwiek się nauczyli. Nintendo przecież mogło by ich pocisnac i wysłać z 5 ogarniętych żeby im pokazali którym się klika żeby zrobić grafikę. Sorry za offtop ale mnie telepie na myśl że mogliśmy dostać poksy np z grafiką i stylem zeldy botw a mamy coś co wygląda jak wysryw kopacza dołów poskładany na kolanie przy użyciu laptopa z biedry w czasie przerw na fajkę.:pizza:

Opublikowano

Co ludzie mają wiecznie z tymi pokemonami. Gdyby zrobić grę tego typu, to i wy byście jej nie kupili, i fani pokemonów by nie mieli pokemonów. Co się dzieje z dorosłymi "mężczyznami" w wieku dość nadal młodym, że tak ich wiecznie męczy, że śmie ISTNIEĆ jakaś gra, która nie jest dokładnie tego typu jak by chcieli.

 

Większość twórców w Game Freak siedzi kompletnie nad tym, czego w tych grach w ogóle nie ma, nad online i nad tym, żeby działał system walki, animacji i rozwoju 1000 postaci. Zero szans myślenia o jakichś Xenoblade'ach. Czemu nie porównać tego do, nie wiem, Persony, gdzie postaci jest sto (10 x  mniej), system ma kompletnie zero balansu i nie pociągnąłby jednego dnia jakiegokolwiek sensownego multi, a postać chodzi po statycznych tłach, tylko do Xenoblade'a akurat lol. Czemu nie do Forzy albo Halo jeszcze? Czemu czepiać się tej jednej gry non stop, ile można tak żyć. Ale co to ja miałem.

 

 

22 godziny temu, Daffy napisał(a):

Btw są w tej części comba typu break/topple/launch/smash? 

 

Nie do końca. Głównie jest topple, które oczywiście można użyć, by zdemolować przeciwnika. Topple nie ma ostrej granicy, że tylko w sytuacji X może się stać, ale na pewno założenie statusa stagger mooocno obniża odporność na topple. Nie jest to jednak jedyny sposób, by osiągnąć topple, każda technika topple może go założyć bezpośrednio (dla większości przeciwników, niektórzy mają immunity na bezpośredni topple), tylko wyjściowo szansa jest bardzo mała, zależy od odporności. Można też "wiecznie" topple'ować w (chyba nadal nieopisany w grze) sposób, że po topple robisz stun, bo stun zatrzymuje licznik topple'a. Jest to więc swego typu daze, ciężko to osiągnać i 99,9% gry nie wymaga, ale jest jak najbardziej możliwe.

 

Gdy gra mówi o "combo", generalnie chyba ma na myśli po prostu użycie dwóch technik w miarę po sobie (jest kilka dobrych sekund dostępnych). Np. "when triggering ranged combo" oznacza po prostu "po odpaleniu techniki na broń palną". Widać jak to działa po pojawiającym się lub nie wykrzykniku na ikonce danego artu.

 

Bez wątpienia podstawą szybkiego rozwalania przeciwników jest wykorzystywanie wszelakich tego typu małych comb i podstawowych warunków. Jak widać w ulepszeniach technik, szybko można np. sobie nabić mnożnik x3 bodaj do obrażeń od tyłu, wtedy podstawa to z tego korzystać. Albo właśnie mnożnik, gdy przeciwnik ma topple'a. Już po użyciu kilku punktów BP te mnożniki stają się bardzo wysokie.

 

No i Overdrive, oczywiście, ten to ma swoje comba i w ogóle ma wszystko hehe. Ale widoczne są na ekranie po prawej, to co tu dodawać.

Opublikowano

Szkoda że nie dali znaczników do wszystkich czerwonych homarów, trochę mało wypełniona jest ta mapka miasta :/

 

W ogóle jaki ten "subquest" jest ogromny lol, jest tyle innych które jakoś tam się z nim ostatecznie wiążą, i są wymagane by zobaczyć zwieńczenie wątku. Pomijając że trzeba zebrać 100 homarów.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...