Pix 911 Opublikowano 11 listopada Opublikowano 11 listopada Boże, Zaxa to już się czytać nie da. Przy Metaphor narzeka, że wszyscy recenzenci się mylą chwaląc Metaphor, kilka stron dalej narzeka, że wszyscy recenzenci się mylą krytykując dlc do Starfielda. I tak od dobrych kilku lat - wszyscy pierdolą głupoty, tylko Potężny Bartosz, wielki znawca branży, potrafi rozróżnić crapa od goty. Weź się człowieku zamknij w jakimś bunkrze, najlepiej ze stosem wszystkich gier bethesdy i żyj sobie spokojnie w swojej bańce, a nam oszczędź zaxowych mądrości. 5 3 Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 11 listopada Opublikowano 11 listopada Spokojnie, niedługo premiera Microsoft Flight Simulator 2024 to będzie zmiana tematu na parę miesięcy xd Cytuj
Kmiot 13 660 Opublikowano 11 listopada Opublikowano 11 listopada Zax już lata temu utworzył jakąś bańkę w swojej głowie, w której tylko on ocenia gry sprawiedliwie, tylko on ostrzega perełki, reszta branży się nie zna, Elite Dangerous, Microsoft Flight Simulator, głos Bayeka z Assassin's Creed Origins, gównozestawienia i topy na PPE, jak zdarta płyta. Chodzą słuchy, że nadal czeka na patche do Skull & Bones. Chłopa i jego wiecznych żali do świata ciężko się czyta o wielu miesięcy. 1 1 Cytuj
SlimShady 3 380 Opublikowano 11 listopada Opublikowano 11 listopada Nie można zapomnieć o mechawariorze, no i czekamy na trójeczkę mordora, żeby pierwszy raz w historii zabrakło skali w oceniaczce. Cytuj
Ukukuki 6 949 Opublikowano 11 listopada Opublikowano 11 listopada 33 minuty temu, Kmiot napisał(a): Microsoft Flight Simulator Przecież ta gra jest doceniana. Czy jest jakieś drugie dno? Cytuj
Kmiot 13 660 Opublikowano 11 listopada Opublikowano 11 listopada Chodzi po prostu o to, że Zax od lat na okrętkę mieli te same tematy i do tych samych gier (ich elementów) porównuje nowe tytuły. Nawet jeśli odniesienie ma być dodane na siłę. A od jakiegoś czasu zamiast skupić się na swojej robocie, to ogląda się na innych recenzentów, złorzecząc jacy to oni kiepscy są i się nie znają. Cytuj
SlimShady 3 380 Opublikowano 11 listopada Opublikowano 11 listopada "Ludzie myślą, że ta gra jest rewelacyjna, ale tak naprawdę nie jest to prawda, na co zaraz przedstawię dowody w spoilerze". Spoiler "O, a tutaj mamy jubileuszowego patcha do samolocików, ale gracze, co dziwne, zamiast poczekać cztery lata, narzekali, że nie ma co robić, a nawet jak nie było co robić, to mogli użyć wyobraźni i samemu wymyślić sobie zadania, więc nie rozumiem ich oburzenia i braku cierpliwości". 2 Cytuj
sadiker 57 Opublikowano 11 listopada Opublikowano 11 listopada Roger, tak się nie robi. Wrzuć chociaż jeden skan tego "Tasmana". Cytuj
A_Bogush 391 Opublikowano poniedziałek o 21:14 Opublikowano poniedziałek o 21:14 Dziękuję Panie @Perez Przyjemność po mojej stronie 1 1 Cytuj
Enepsignos 11 Opublikowano czwartek o 05:27 Opublikowano czwartek o 05:27 Zastanawia mnie jedna rzecz. Głowa bohatera na banerze reklamowym. Czy jej podobieństwo do tej, którą można zauważyć w menusach Metaphor ReFantazio to przypadek czy celowe zagranie? Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Roger 2 080 Opublikowano czwartek o 08:54 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano czwartek o 08:54 W dniu 11.11.2024 o 19:18, sadiker napisał(a): Roger, tak się nie robi. Wrzuć chociaż jeden skan tego "Tasmana". To jest amatorka pełną gębą, ale ma wartość sentymentalną 7 11 2 Cytuj
rodi84 50 Opublikowano czwartek o 09:01 Opublikowano czwartek o 09:01 Rozbo, za ten 4 akt w Diablo 2 to karny jeżyk się należy;) Cytuj
Pix 911 Opublikowano czwartek o 09:02 Opublikowano czwartek o 09:02 No i się nawet wkręciłem trochę. Ten gość przeżył ostatecznie ten atak? Cytuj
K.Adamus 679 Opublikowano czwartek o 10:53 Opublikowano czwartek o 10:53 Dobra Roger, no to mamy materiał na kolejny numer specjalny XD 1 1 Cytuj
Roger 2 080 Opublikowano czwartek o 11:50 Opublikowano czwartek o 11:50 2 godziny temu, Pix napisał(a): No i się nawet wkręciłem trochę. Ten gość przeżył ostatecznie ten atak? Zginął, ale pomścił go brat Cytuj
oFi 2 471 Opublikowano czwartek o 12:05 Opublikowano czwartek o 12:05 Tego Tasmana to bym kupował razem ze szmatlawcem co miesiąc jakby wychodził. Czegoś takiego na rynku nie ma. Piękna retro kreska 1 Cytuj
Patapon 13 Opublikowano czwartek o 21:00 Opublikowano czwartek o 21:00 Skandal. Czemu na okładce nie ma drobnym maczkiem: " Podstawka do kupienia oddzielnie" ? Żądam przeprosin na 3 stronie szmatławca w kolejnym numerze. 1 Cytuj
Adolfo 29 Opublikowano wczoraj o 05:07 Opublikowano wczoraj o 05:07 Kolega Nomen Dubium pokazał, że Tomb Raider nowego milenium wywołuje niemałe emocje, a jak zauważyłem, część Angel of Darkness jest wybitna, choć niemal pogrzebała markę i przez swoje błędy doprowadzała fanów do rozpaczy. Wtedy właśnie narodziła się Rayne, która pretendowała do bycia nową królową gier video. Czas pokazał, że Lara nie oddała łatwo tego tytułu. Taki okres to był, lata 00, nowe milenium, wszystko mroczniejsze, to Tomb Raider też był mroczny, Blood Rayne mogło zadebiutować właśnie wtedy i zrobić szum. Angel of Darkness to także teledysk na Vivie, utwór niemieckiego dja, zapomniany już trance, to podbijało hype na grę. A dla Polaków było czymś niesamowitym, oglądaliśmy na naszych telewizorach zachodnie dobro i mieliśmy ciary na plecach. Ech, można by pisać wiele, ale wolę by ktoś poprowadził solidny research i dostarczył nam długi tekst w lutowym numerze obok recenzji drugiej trylogii remasterów. Poważnie rozważcie powstanie takiego tekstu, który mógłby spłodzić np. redaktor najlepszego tekstu w tym miesiącu. A najlepszy tekst w tym miesiącu to oczywiście Outlast. Takie rzeczy nie tylko fajnie się czyta, ale chłonie się jak gąbka te intrygujące fakty, jak w wielkich trudach powstawała gra, ambitni niedocenieni twórcy i sukces mniejszego tytułu przebijają się przez niebyt. Przeplatane cytaty developerów prowadzące dalej historię budując dynamikę - po prostu wszystko tu zagrało. Mogę być nieobiektywny, bo jestem fanem horrorów, a to w końcu Outlast, tytuł mający już jakąś renomę w środowisku. Do tego fajna oprawa. Numer coś się blady zrobił, a tu ładny podkład, idealna ciemność. Tylko te dziwne wstawki jak z parady równości nie bardzo pasują do takiego ciężkiego mroku. Stawkę podbił Myszaq, który tym razem wyciągnął mocarne tytuły, ale akurat takie się pojawiły, to głupio by było o nich nie wspominać. Caddo Lake i Substancja to dla mnie horrorowe zaskoczenia roku. Pingwin, choć nie taki horror, ale wystarczająco ciężki klimat to z kolei serialowe zaskoczenie roku. Brawo za takie kombo! Gdy Łopusz zamykał Pixela, to przerzucał działy i rubryki do PSX EXTEME, w tym jakiś dziwny komiks, którego nie rozumiałem. Szkoda, że nie pokusił się o transfer redaktora Marcina M. Drewsa, który pisał właśnie podobne teksty jak ten o Outlaście. Jednak dzięki temu, że powstają takie materiały jak ten o trylogii Red Barrels, to nie czuć tak tej straty. Choć nie obraziłbym się gdybym kiedyś coś poczytał z ręki tego pana. Dużo się mówi o niespółmiernej liczbie tekstów do poziomu tytułu. Jestem fanem Life is Strange, choć głównie pierwszej części i ewentualnie dodatku. Po cichu liczyłem, że ten tytuł zostanie jakoś bardziej doceniony. Ale obiektywnie spoglądając, to aż strona na recenzje jest całkiem w porządku. O jakiejś publicystyce nawet nie marzę. Ciężko się dopasować to preferencji każdego czytelnika, gdzie każdy uważa inną markę za tą wybitną. Fajnie wplątano historię PlayStation przed tekst o PS5 PRO, taka synergia treści robi fajną robotę. Aż dwóch redaktorów pokusiło się o wspomnienia związane z osobą Piotra Babieno. I to również się niesamowicie czytało. Tak to jest jak się poznaje czempiona jeszcze zanim zostaje czempionem. Kiedyś oglądałem dwugodzinny wywiad z Piotrem, który przeprowadził Mateusz Witczak, wspaniale się słuchało. To fascynująca osoba na naszym rodzimym rynku, mój idol. Pewnie go spotkałem kiedyś na stoisku na PGA gdy promowano tam Layers of Fear (mam przypinkę wbitą w tablicę korkową, napawa mnie dumą), ale wtedy go nie znałem, nie wiedziałem, że będzie moim obiektem podziwu. To tak jakby ktoś spotkał Hideo Kojimę i na niego uwagi nie zwrócił, a potem pograł w MGSa, DS i po latach zdał sobie sprawę, że mógł go gdzieś minąć... Znalazłem wywiad: Już w poprzednich numerach widać było dużą ilość branżowych reklam. To cieszy. Jako gracz chcę być karmiony takim kontentem marketingowym. No i nie wspominając, że taka ilość reklam świadczy o silnej pozycji pisma. Co do grafiki. Ten koślawy pasek źle wyglada, jak dla mnie można zrezygnować z tego elementu, tylko udziwnia odbiór wizualny. Przy tekście o Outlaście już pisałem o kolorowych wstawkach, zupełnie nie pasujących do klimatu. Zauważyłem, że tu się wszystko wrzuca na surowo. Może nie jest to profesjonalne określenie, ale chodzi mi o to, że np. loga w PS3 Extreme, jak i elementy graficzne w gazetkach nie mają żadnej ramki. I sądzę, że właśnie delikatne obramowanie czy to zdjęć, czy nawet belek z nazwami i tekstami, mogłoby mocno poprawić estetykę. Jak i rezygnacja z szarego koloru, źle on wygląda. Sądzę, że lepiej wyglądałby tekst biały na czarnym. Również fajnie kiedy strony są bardziej kolorowe, jak przy Outlaście czy Sonicu. Pismo wygląda co raz lepiej to cieszy. Dzięki Perez, że doceniasz uwagi moje i Bogusha. Liczymy na dalszą pozytywną implementację zmian. 5 Cytuj
K.Adamus 679 Opublikowano wczoraj o 15:10 Opublikowano wczoraj o 15:10 9 godzin temu, Adolfo napisał(a): O jakiejś publicystyce nawet nie marzę. Ciężko się dopasować to preferencji każdego czytelnika, gdzie każdy uważa inną markę za tą wybitną. Why not? Leif ostatnio tutaj wrzucał, że przeczytałby zbiorczy tekst o Mafii i za miesiąc takowy się ukaże Warto sugerować tutaj o czy chcielibyście czytać bo 1) dla nas to fajna sugestia i zawsze miło komuś zrobić przyjemność 2) po ilus latach pisania czasami brakuje juz weny z wymyślaniem tematów. Najgłośniejsze tytuły były już opisane sto razy, ulubione każdy autor wziął na warsztat dawno temu, nie zawsze też uda się leżąc w łóżku wykrzyczeć nagle w środku nocy: "kurde, napisze o tym, to genialny temat!". Wbrew pozorom bierzemy pod uwage opinie z forum/maili 4 Cytuj
Ken Adams 274 Opublikowano wczoraj o 16:47 Opublikowano wczoraj o 16:47 ok Jesli nie bylo to • pliska artykul traktujacy o podrozach w czasie w grach wideo lub w filmach • pliska ranking gier wideo z najladniejsza woda / artykul o grach, w ktorych woda gra pierwsze skrzypce (pozwalam na rozszerzenie tematu o wieksza ilosc zywiolow) 1 Cytuj
K.Adamus 679 Opublikowano wczoraj o 18:21 Opublikowano wczoraj o 18:21 1 godzinę temu, Ken Adams napisał(a): ok Jesli nie bylo to • pliska artykul traktujacy o podrozach w czasie w grach wideo lub w filmach • pliska ranking gier wideo z najladniejsza woda / artykul o grach, w ktorych woda gra pierwsze skrzypce (pozwalam na rozszerzenie tematu o wieksza ilosc zywiolow) Pierwsze chyba było prz deathloop (pętle czasowe), drugie - może nie jako zestawienie, ale ewolucja technologii i różne sztuczki - do rozważenia, choć tu na pewno ktoś bardziej "techniczny" niż ja Cytuj
Nomen dubium 9 Opublikowano 17 godzin temu Opublikowano 17 godzin temu A jak Ci się Adolfo podobała recka Shivy, o ile oczywiście numery z 2003 r. posiadasz? Dawno to było w związku z czym niewiele szczegółów pamiętam, pochwalił chyba m.in. czas rozgrywki i animację Lary (czyli podobnie jak ja, pominął jednak kilka istotnych atutów wymienionych przeze mnie na poprzedniej stronie) ganiąc za to różne niedoróby (wynikające rzecz jasna z przedwczesnego wydania gry) wystawiając finalnie ocenę 7=, i w sumie to nie wiem czy mam propsować czy skrytykować tę notę, bo z jednej strony sam cenię sobie TAoD o oczko wyżej, a z drugiej to jednak i tak dał o stopień więcej niż wynosi średnia na Meta, niech więc będzie że szanuję te jego 7 "na szynach" połowicznie... A, no i jaką ocenę sam byś Aniołkowi Ciemności wystawił oraz jak widzisz pozostałe części, bo moimi ulubionymi są trójka i czwórka (piątka była za krótka, a jedynka i dwójka miały fatalną jakość dźwięku, stąd stawiam je nieco niżej) którym dałbym po 9? 19 godzin temu, Adolfo napisał(a): Ech, można by pisać wiele, ale wolę by ktoś poprowadził solidny research i dostarczył nam długi tekst w lutowym numerze obok recenzji drugiej trylogii remasterów. Na zbyt wiele w tej kwestii to bym nie liczył, a "recenzja" pewnie znów zajmie 1/3 strony - za to jak za parę lat wyjdzie remaster remastera The Last of Us I/II (GTA 5 już za sobą ma taki podwójny remaster wypuszczony w kilkuletnich odstępach, pora więc na innych równie kreatywnych twórców) można się spodziewać recki na dwie strony, jakżeby inaczej. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.