ogqozo 6 541 Opublikowano sobota o 09:50 Udostępnij Opublikowano sobota o 09:50 Kolejna bardzo konsolowo wyglądająca gra w tym roku wychodzi pierwotnie tylko na peceta. Niby jest to "early access", ale wyjątkowo zaawansowany - gra właściwie jest skończona, można ją całą przejść (główny wątek określany na 15-25 godzin, acz można dłubać wielokrotnie dłużej), dalszy rozwój to ma być głównie dodawanie grafiki, zwłaszcza animacji. Beastieball zwraca moją uwagę głównie z jednego powodu. Nikt nie robi wielkiego hype'u na tę grę, graficznie raczej prosta, pomysł w miarę jasny - masz zespół pokemonów, i one zamiast się tłuc atakami to grają w siatkówkę i tak wyglądają RPG-owe walki. ALE jest jeden powód, by się jarać. Beastieball to nowa gra twórców Chicory, czyli jednej z najpiękniejszych, najlepszych i najbardziej pomysłowych gier 2021. Cytuj Odnośnik do komentarza
ogqozo 6 541 Opublikowano sobota o 10:05 Autor Udostępnij Opublikowano sobota o 10:05 Kurde wcisnąłem enter pomyłkowo a nie mogę edytować postów lol, mądra moderacja. Generalnie Beastieball to: - pierwotnie pomysł był na sport drużynowy i ekipę, ale pomysł z pokemonami idealnie wpasował się w plan opowieści. Nasze pokemony będą mogły mieć różne relacje z sobą - być partnerami, przyjaciółmi czy rywalami. To wszystko ma być nie do przewidzenia, więc każdy gracz w swojej grze zobaczy inne sytuacje. Chociaż pokemony nie wydają się mocno odstawać designem, to mają mieć więcej charakteru i istnieć w scenariuszu z racji tych rozwijających się im relacji - pomysł na retro rozwinął się też w trakcie, muzyczka w stylu N64 bardzo dobrze spasowała do gry i rozwinęli estetykę w tym kierunku i cała gra zaczęła się opierać na "nostalgii" - siatkówka to turowe starcie na kilku polach-kwadratach, atakujący ma trzy ruchy (w których, jak rozumiem, może zebrać buffy zanim uderzy piłkę), broniąca strona ma jedną komendę do wyboru. Sporo myślenia nad ustawieniem gdzie kto stoi, podobno, bo z przodu mocniej walisz, ale i mocniej obrywasz. Nie ma typów jak ogień i woda, są bardziej płynne zależności co działa lepiej. Są statusy, korzystne i niekorzystne. - gra, inaczej niż Chicory, jest bardzo otwarta. Właściwie to można iść, gdzie się chce. Mapa od początku jest otwarta. Aby zobaczyć zakończenie, trzeba pokonać 4 na 8 istniejących "gym leaderów" i tyle, można olać tych najsłabszych, tych najmocniejszych, jak kto chce. Scenariusz ma więc mocno inny charakter, bo większość rzeczy dzieje się tylko opcjonalnie i nie jest ustalone, kiedy. Lobanov: "po prostu bardzo uwielbiam Breath of the Wild lol". "Ponieważ istotą gry jest wybranie swoich ulubieńców, to dzięki tej konstrukcji gracz może wyrażać siebie. Można opowiedzieć innym: najpierw poszedłem tam, potem tam... i każda osoba będzie miała inną opowieść" - pokemonów jest 100, są bardziej zaawansowane graficznie niż modele w Chicory. Część z nich projektowały inne osoby, by dodać różnorodności. Niemniej ta część gry jest jedyną, która nie jest skończona w tym early accessie. Modele pokemonów i zwłaszcza animacje będą jeszcze dodawane - "zobaczymy, jak będzie z popularnością gry. Czy lepiej to szybko zamknąć i tyle, czy długo rozwijać, jak Baldura" 12 listopada premiera... tylko na PC. O wersjach konsolowych usłyszymy lub nie po premierze. Jakiś pececiarz będzie grać? Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 529 Opublikowano sobota o 10:45 Udostępnij Opublikowano sobota o 10:45 Wygląda fajnie, będę mieć na oku i dodałem do wishlisty Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.