Opublikowano 15 stycznia15 sty 44 minuty temu, Observer napisał(a): No nie wiem w console wars niektórzy pisali że RedFall to mesjasz, ale to chyba przed premierą. A najlepsza gra w wampirach ostatnich lat to Vampire Survivors RPG*
Opublikowano 16 stycznia16 sty Zapowiada się obiecująco. Mocny, brutalny klimat wylewa się z tego trailera. Czekam na więcej szczegółów, które mają zostać zaprezentowane w połowie roku.
Opublikowano 16 stycznia16 sty Ja również czekam, bo zapowiada się bardzo dobrze. Klimat jest, mam nadzieję, że dowiozą fabularnie i będziemy mieli drugiego godnego Wiedźmina
Opublikowano 16 stycznia16 sty Kolejna polska gierka, na którą mocno czekam. Fajnie by było, jakby jednak nad dubbingiem popracowali, by pozbyć się tego drewna, rodem z desek Teatru Wielkiego. Główny bohater super, fajny, naturalny, ale rycerze i główny wampir to typowa, nadmierna egzaltacja, której tak w polskim dubbingu nienawidzę (z ciekawości odpaliłem angielski i tam rycerze brzmią lepiej, wampir w sumie podobnie pompatycznie). Chciałbym, żeby wreszcie do kogoś dotarło, że w rzeczywistości ludzie tak nie mówią, jakby deklamowali "Inwokację" na jakimś szkolnym przedstawieniu - zdecydowanie więcej naturalności by się przydało. Naprawdę nie chciałbym grać po angielsku w tak bardzo słowiańskiej grze.
Opublikowano 16 stycznia16 sty 7 godzin temu, Wredny napisał(a): Kolejna polska gierka, na którą mocno czekam. Fajnie by było, jakby jednak nad dubbingiem popracowali, by pozbyć się tego drewna, rodem z desek Teatru Wielkiego. Główny bohater super, fajny, naturalny, ale rycerze i główny wampir to typowa, nadmierna egzaltacja, której tak w polskim dubbingu nienawidzę (z ciekawości odpaliłem angielski i tam rycerze brzmią lepiej, wampir w sumie podobnie pompatycznie). Chciałbym, żeby wreszcie do kogoś dotarło, że w rzeczywistości ludzie tak nie mówią, jakby deklamowali "Inwokację" na jakimś szkolnym przedstawieniu - zdecydowanie więcej naturalności by się przydało. Naprawdę nie chciałbym grać po angielsku w tak bardzo słowiańskiej grze. Tylko pytanie zasadnicze. Jak naturalnie brzmi wampir?
Opublikowano 16 stycznia16 sty 4 godziny temu, GSPdibbler napisał(a): Tylko pytanie zasadnicze. Jak naturalnie brzmi wampir? Mnie tam w Krwi i Wino głosy wampirów i wampirzyc bardzo pasowały w rodzimym języku.
Opublikowano 16 stycznia16 sty 22 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a): Mnie tam w Krwi i Wino głosy wampirów i wampirzyc bardzo pasowały w rodzimym języku. W wiedźminku 3 to nawet pierdnięcie wieśniaka brzmi jak poezja. Tam wszystkie głosy są ideolo. Regis fantastyczny.
Opublikowano 5 marca5 mar Ok, czytałem trochę ostatnio o tym, co tam kombinują, i nawet ma to swój charakter. Gra ma być NARRACYJNYM SANBOXEM. Jak wiadomo z moich postów, takich to już trochę jest i są czasem bardzo fajne, ale brzmi to jak coś, czego może nikt nie robił z takim budżetem i grafiką. The Blood of Dawnwalker's design director explains the ARPG's time-as-resource mechanic, and how 'both action and inaction have consequences’ | PC Gamer Niczym w Personach itd., czas będzie mijał, gdy wybierzemy jakąś aktywność. Poza tym spoko, można sobie chodzić do woli, tylko wybory sprawiają że następuje kolejny noc/dzień. W ten sposób będziemy zmuszeni do budowania swojej drogi i odpuszczania niektórych rzeczy. Bohater ma mieć 30 dni na powstrzymanie złoli. Twórcy sami przywołują mema "ojej, Ciri jest w tarapatach... pora pograć w Gwenta" lol. Tutaj ma tak nie być, skończyła się zabawa. Piaskownica ma się odnosić i do głównego wątku i do tego, że różne poboczne, niby małe rzeczy też będą się z nim wiązać. Priorytetem jest maksymalna wolność w każdym momencie. Nie pierwszy RPG, który coś takiego obiecuje, ale plan "zrobienia czegoś poważniejszego niż Wiedźmin" brzmi dość ambitnie...
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.