Skocz do zawartości

Tides of Annihilation


Shen

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, jimmy napisał(a):

Chinole jak to chinole, mistrzowie kopiowania, ale bez tego błysku geniuszu. Gameplay dużo rozjaśni, fajnie że jutro.

W dzisiejszych czasach przyjmuje z otwartą buzia rzemieślnicze, ale bardzo dobre gry. 

Opublikowano

Myślę, że w zeszłym roku chinole wystarczająco się wykazali, że potrafią robić dobre gry.

 

Czasy fake trailerów na kradzionych assetach chyba już przeminęły ;)

Opublikowano
1 godzinę temu, Shen napisał(a):

Pisali coming soon:wujaszek:

 

Jeżeli pisali, że inspiracją jest m.in. Stellar Blade z zeszłego roku, to nie wiem czy bym stawiał nawet na 2026. Chyba, że to tylko taki marketingowy bełkot poprzez przypięcie się do innej dobrze przyjętej gry.

Opublikowano
18 minut temu, SnoD napisał(a):

 

Jeżeli pisali, że inspiracją jest m.in. Stellar Blade z zeszłego roku, to nie wiem czy bym stawiał nawet na 2026. Chyba, że to tylko taki marketingowy bełkot poprzez przypięcie się do innej dobrze przyjętej gry.

A poszukaj https://wccftech.com/tides-of-annihilation-qa-2026-tentative-launch-30-hours-light-rpg-elements-exclusive-screens/

 

Odpowiedź: Nie inspirowali, ktoś tak napisał (nie oni), bo Stellar wyszedł niedawno, a babka też urodziwa w przeciwieństwie do wielu innych gier ostatnio. 

 

Gra nie została też zapowiedziana wczoraj, tylko znacznie wcześniej, bo na GC 2024. Było to wewnętrzne Q&A.

 

Aha oczywiście to nie jest gra na 2025, to się zgadza. 

Opublikowano

Chyba pierwszą porządną chińską grą SINGLOWĄ na konsole, jaką pamiętam, było FIST: Forged in Shadow Torch z 2021 roku. Swoją drogą, to nie wiem, czemu nigdy nie widziałem by ktokolwiek o niej mówił, recenzje miała przyzwoite, wyszła na wszystko, w tym Switcha, cena dość niska.

 

Oczywiście był to widoczny zlepek na zasadzie "ok, dajmy wszystko co powinno być w gatunku", ale nie znaczy, że źle wykonany.

 

 

W ostatnich latach, wiele firm naraz uznało: "kurde, ogromna część całego rynku gier to Chiny, czemu by nie robić chińskich gier AAA", ale myślę, że to zdanie ma też drugą stronę. Otóż skoro takie masy Chińczyków, kupujące wszystkie zachodnie (i japońskie!) hity AAA na peceta w tak ogromnej liczbie, już są tak wielkie - to pewnie nagle nie urosną. O ile Wukong był pewnym fenomenen pioniera, był przyjęty jako święto, to te wszystkie teraz zapowiadane produkcje nie będą mogły wszystkie naraz być numerem jeden. Pojawi się konkurencja, a wraz z nią, nieunikniony zawód - ludzie nigdy nie kupują wszystkiego, czas i portfel nie rosną od wzrostu podaży.

 

Co to jasno znaczy - jakaś część z tych gier wtopi masę kasy. I zobaczymy, jak wtedy wydawcy będą reagować w dalszych latach.

 

Takie wahadło jest częste w historii. Jest "boom" na coś, wszyscy się rzucają na to... za jakiś czas z tego właśnie powodu jest przeciwieństwo boomu. W przypadku gier, gdzie klienci potrafią być bardzo bezlitośni, a produkcja AAA trwa bardzo długo i trudno przewidzieć stan końcowy na początku, prowadzi to często do ogromnych strat, co z kolei wywołuje wielkie zmiany trendów. Chińczycy teraz są na tym wczesnym etapie, ale to jeszcze nic nie mówi, co na dłuższą metę jest możliwe. Może za 20 lat Chiny będą dominować developerkę gier, a może będą małym graczem. (Kurde, jak zacząłem pisać to zdanie to sobie pomyślałem: hm, Jarek, myślisz że ile generacji konsol jeszcze zobaczysz za swojego życia, żeby w ogóle zweryfikować co się stanie naprawdę? Ile cyklów developerki gier AAA? Ze trzy to niezły typ over/under?).

Opublikowano

Gameplay 

 

 

Fajne, jak na 102 złote (to price bug będzie). 

 

Ukradli UI z FF XVI lol. 

image.png.8cc564d777ec507d475650b91399282f.png

vs

image.png.5ab391687f1d77928aca4a8bce8b54ba.png

 

Cytat

Here's some context. This game and Black Myth: Wukong are two projects invested in by Tencent, and there were different expectations set on these two projects. Black Myth: Wukong targeted the Chinese market, but for this project, we targeted a Western audience, so we chose the Arthurian legends. 

 

Wymagania należy stawiać po tym gameplayu wysoko 2026/ może 2027, ale poziom Wukonga to minimum. 

Opublikowano
12 minut temu, Szermac napisał(a):

Ukradzione wszystko od wszystkich xD

Nawet brak odbić w lustrach w 2025 jak u innych :nosacz3: 

Mi się podoba, kiedyś może uda się ograć jak nie zapomnę 

Opublikowano

Skojarzenia ze stellar blade mocne. Same cycate niunie, zniszczony świat, nawet jakaś gówniara w roli przydupasa głównej bohaterki tak samo jak w przygodzie Ewki. Pewnie się ogra, bo brakowało przez długi czas takich tytułów, ale liczę, że chińczyki w końcu zaczną coś sami wymyślać, a nie tylko zrzynać wszystko od wszystkich.

Opublikowano

Otóż to, jak wyjdzie fajna giereczka to co mnie obchodzi czy sami wymyślili UI czy spisali od kolegi tak żeby facetka się nie kapnęła. Ma się w to dobrze grać. Chociaż na tym dłuższym gameplayu czuć troszeczkę drewniaczka, ale przynajmniej nie jest to kolejny bezjajeczny soulslike.

Opublikowano

Różnica w grafie miedzy grą a przerywnikami jest zauważalna. To było wiadome, z tego silnika i sprzętów cudów się już nie wyciśnie.

Poza tym sama rozgrywka wygląda na powrót do cinematic experience, a walka press X to awesome.

 

Hajpik opadł, chociaż potencjał jest.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...