Opublikowano 14 lutego14 lut Nie, nie to nie wygląda jak dmc. Rysław mówi, że to soulsy, a jemu podobno można wierzyć.
Opublikowano 14 lutego14 lut 3 minuty temu, Beelzeboss napisał(a): Nie, nie to nie wygląda jak dmc. Rysław mówi, że to soulsy, a jemu podobno można wierzyć. 45 lat doświadczenia od czasów Pacmana robi swoje. W tym wieku już można pomylić czasem Soulsy z Devil May Cry.
Opublikowano 14 lutego14 lut Mi to raczej wygląda na brak doświadczenia skoro jedyne co do głowy przyszło to soulslike. Nie spodziewalem się wiele po casualu, co gra na easy.
Opublikowano 15 lutego15 lut 7 godzin temu, Beelzeboss napisał(a): Nie spodziewalem się wiele po casualu, co gra na easy. nic dziwnego że na forum dość popularny jupiter „growy”
Opublikowano 15 lutego15 lut 4 godziny temu, messer88 napisał(a): nic dziwnego że na forum dość popularny jupiter „growy” No Panowie gry się nie zaczęły od Demon's Souls na PS3 xD. Za 20 lat też będziecie grać na easy.
Opublikowano 16 lutego16 lut Autor https://wccftech.com/tides-of-annihilation-qa-2026-tentative-launch-30-hours-light-rpg-elements-exclusive-screens/ Cytat Can you share the game's current development progress? Now, we are still in the Alpha stage. At the end of this year (2024), we are going into the beta phase, with a tentative launch window of 2026. Again, we’re very much in the early dev phases where we are still getting feedback, so this is all subject to change. To coming soon trochę na wyrost chyba Cytat Do you already have an estimate of the game's length? There should be over thirty hours of gameplay on average. How many bosses will there be in the game? Over thirty, each with their own abilities. Players will have to prepare for very challenging boss fights.
Opublikowano 16 lutego16 lut Niby fajnie, że dużo bossów, tylko żeby się nie skończyło chodzeniem od jednego do drugiego.
Opublikowano 16 lutego16 lut to, plus żeby się nie okazało że będą to wariacje później innego bossa w kilku przypadkach.
Opublikowano 16 lutego16 lut Graliście w Wukonga? Wszak robią to Ci sami ludzie, w praktyce bowiem mają ten sam cel (Embracer wyznaczył dwie podobne gry jedna na Chiny, druga na zachód z podobnym gameplayem, długością, rozgrywką), więc w sumie można się spodziewać, że głównie będzie to walka z bossami, tak pewnie co 20 minut.
Opublikowano 16 lutego16 lut Projekty bossów i walka z nimi w Wukongu wysoko zawiesiły poprzeczkę. Oby tu pykło. Szkoda, że jeszcze poczekamy trochę. W tym roku Lost Soul Aside i Ninja Gaiden 4 zaspokoją
Opublikowano 16 lutego16 lut 4 minuty temu, Szermac napisał(a): Projekty bossów i walka z nimi w Wukongu wysoko zawiesiły poprzeczkę. Oby tu pykło. Szkoda, że jeszcze poczekamy trochę. W tym roku Lost Soul Aside i Ninja Gaiden 4 zaspokoją Jeszcze Phantom Blade 0 (chociaż tam też może być 2026).
Opublikowano 17 lutego17 lut Cudne info, cieszy spora ilość kustomizacji, czy to skilli jak i wyglądu, przez długość gry. Może kitajce dodadzą NG+, byłby sztos!
Opublikowano 17 lutego17 lut 10 minut temu, Snake_Plissken napisał(a): Cudne info, cieszy spora ilość kustomizacji, czy to skilli jak i wyglądu, przez długość gry. Lubisz przebierac lalki? Przyznaj sie. Trailer robil ale po gameplayu <ziew>.
Opublikowano 17 lutego17 lut 5 minut temu, Mejm napisał(a): Lubisz przebierac lalki? Przyznaj sie. Zawsze!
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.