Opublikowano 12 lutego12 lut Idealnie, ta sama mechanika, inne podobieństwa do Returnala, to będzie gra roku. Tylko logo do kitu. Edytowane 12 lutego12 lut przez Rtooj
Opublikowano 12 lutego12 lut Po ograniu Returnal to można tylko powiedzieć jedno o tej grze - day one, bez dyskusji.
Opublikowano 12 lutego12 lut Wpis na blogu https://blog.playstation.com/2025/02/12/announcing-saros-the-next-game-from-housemarque-coming-2026/ Od startu zapowiada się grubo https://en.m.wikipedia.org/wiki/Saros_(astronomy)
Opublikowano 12 lutego12 lut Dowiozą gameplay, ale niepodrabialnego klimatu Returnala już niekoniecznie. Cóż, czekam na coś więcej.
Opublikowano 12 lutego12 lut Szkoda szczempić ryja, to będzie sztos. Liczę na pokręcone motywy fabularne jak w Returnalu. O reszte nie ma się co martwić.
Opublikowano 12 lutego12 lut Teraz, Paolo de Vesir napisał(a): Dowiozą gameplay, ale niepodrabialnego klimatu Returnala już niekoniecznie. Cóż, czekam na coś więcej. Ja bynajmniej nie oczekuje klimatu returnalka tylko czegoś nowego, a muza w trailerze wyjebista.
Opublikowano 12 lutego12 lut Z drugiej strony lepsze nowe IP niż na siłę sequel Returnala który jest dziełem kompletnym.
Opublikowano 12 lutego12 lut Chociaż facet o właściwej karnacji, a nie baba i w dodatku w kwiecie wieku.
Opublikowano 12 lutego12 lut Wszystkie przesłanki świadczą że będzie lepiej niż w returnalu. Mam nadzieję że gameplay jednak w 1 połowie roku. No i to może być gra dla której trzeba się będzie przesiąść na ps5 pro.
Opublikowano 12 lutego12 lut Ciekawi mnie jaki twist gameplayowy wprowadzą aby uniknąć uczucia grania w reskin Returnala. No strasznie boli ten brak chociaż fragmentu rozgrywki.
Opublikowano 12 lutego12 lut 28 minut temu, Rtooj napisał(a): Idealnie, ta sama mechanika, inne podobieństwa do Returnala, to będzie gra roku. Tylko logo do kitu. No coś tam lekko pozmieniali, będzie więcej perma progresu, dla mnie spoko. Oby był system usypiania runa dla matek od początku, a nie jak wszyscy przejdą.
Opublikowano 12 lutego12 lut Większy perm progres to zawsze jeszcze więcej radości z gry, jedyne co muszą zrównoważyć to by gra zawsze była wyzwaniem a łatwość znowu była spowodowana doświadczeniem a nie ulepszeniami.
Opublikowano 13 lutego13 lut Jak usłyszałem to charakterystyczne udźwiękowienie, to już wiedziałem, że to nowa gra od twórców Returnala, nie mogę się doczekać
Opublikowano 13 lutego13 lut Skojarzyło mi się z Pitch Black i potworach, które wychodzą przy zaćmieniu słońca. Edytowane 13 lutego13 lut przez mario10
Opublikowano 14 lutego14 lut Returnal był dla mnie sporym, pozytywnym zaskoczeniem, także z chęcią poczekam na pierwszy gameplay i zobaczę co tam wysmażyli
Opublikowano 20 marca20 mar Po tym jak ludzie się spłakali o wysoki poziom trudności w Returnalu ten stały progres ludka musi być w grze. Dla mnie to nie robi różnicy, bo liczę na tryb co op od premiery, jest na to szansa. Mówię o tym trybie, bo w Returnalu spędziłem koło 500 godzin grając z innymi graczami. Tylko dlatego żeby mieć wyższy poziom trudności. Pomagałem graczom średnim, którzy się zacięli. Wybierałem takich żeby nie było łatwo, bo z wymiataczami z wysoką rangą gra była samograjem. Marzy mi się jakiś tryb hardcore z większą ilością przeciwników i większą ilością życia potworów, do tego co op jak w Returnalu i bym miał grę na lata.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.