zdrowywariat 514 Opublikowano 23 lutego Autor Opublikowano 23 lutego (edytowane) Ta gra jest piękna, momentami urzeka swoją prostotą: Spoiler Ten moment z nutką w tle… i jeszcze ta nutka: Edytowane 23 lutego przez zdrowywariat 1 Cytuj
oFi 2 568 Opublikowano niedziela o 15:08 Opublikowano niedziela o 15:08 13 godzin temu, zdrowywariat napisał(a): Ta gra jest piękna, momentami urzeka swoją prostotą: Pokaż ukrytą zawartość Ten moment z nutką w tle… i jeszcze ta nutka: Dodałem do WH. Mam nadzieję ze mnie nie oszukasz tymi peanami i będę miał taką samą ekscytacje co Ty Spoiler Cytuj
zdrowywariat 514 Opublikowano niedziela o 15:47 Autor Opublikowano niedziela o 15:47 (edytowane) 41 minut temu, oFi napisał(a): Dodałem do WH. Mam nadzieję ze mnie nie oszukasz tymi peanami i będę miał taką samą ekscytacje co Ty Ukryj zawartość Raczej nie, ale pozostaje jeszcze kwestia gustu, przecież są tu osoby na forum, którym nie spodobało się na przykład wybitne moim zdaniem Celeste, a przykładów można mnożyć. Na pewno nie zawiedziesz się na story, które jest mocnym punktem gry, na soundtracku i wbrew opiniom niektórych tu na grafice. Obejrzałem kilka recek + przeczyłem trochę opinii userów, zanim grę zakupiłem. Nikt nie narzekał na te 3 aspekty, wszyscy chwalą, że gra wygląda pięknie, brzmi pięknie, a story angażuje. Główne zarzuty do gry, jakie znalazłem: - wysoki poziom trudności (checkpointy są GĘSTO rozmieszczone) - ale pierwsi dwaj bossowie są za łatwi - dla niektórych trochę backtracking (są teleporty, przynajmniej jeden na biom) - biedne nagrody za sidequesty (czyli jak w większości gier) Gra mnie też wyrzuciła do menu, czy się zawiesiła ze 3 razy, średnio raz na 2h, wczytanie od nowa trwa kilkanaście sekund, więc jakoś specjalnie tego nie odczułem, dla mnie to żaden minus, choć patch by się przydał. Powtórzę jeszcze raz… story jest zajebiste, brutalne, wielowątkowe, postacie fajnie napisane, a dialogi interesujące. Edytowane niedziela o 15:50 przez zdrowywariat 1 Cytuj
zdrowywariat 514 Opublikowano niedziela o 22:08 Autor Opublikowano niedziela o 22:08 (edytowane) Sorry, are targają mną emocje, jestem po drugim bossie, ta gra to sztos 10 na 10, aspiruje do miana najlepszej metroidvani w jaką grałem: “Now that the Switch version Laika: Aged Through Blood has finally arrived, it can finally join Hollow Knight, Animal Well, and Blasphemous II as a true modern classic in the Metroidvania genre. The premise and gameplay are like no other, seamlessly combining motocross gameplay with badass bullet-time shootouts that constantly feels satisfying. Chuck in one of the best soundtracks we've heard in years and maybe iron out the remaining performance hiccups, and Laika could well be an early contender for Switch GOTY 2025.” https://www.nintendolife.com/reviews/switch-eshop/laika-aged-through-blood - Superb motocross gameplay mixed with Metroidvania mechanics - Brutal combat encounters - A tragic story alleviated by hilarious characters - Soundtrack is one of the best we've heard in years - Provides a hefty yet satisfying challenge... - ...though some may not like its difficulty - A few minor performance issues persist Dawno się tak nie jarałem grą. Nie ma błądzenia, w logach wszystko jest, gdzie pojechać. I balans jest znakomity, poziom trudności rośnie sobie jednym tempem, drugi boss był już trochę trudniejszy, a bossy są pomysłowe. Grafika ma swój styl, potrafi zauroczyć, jest aż 13 biomów, niesamowite, że co przejedziesz kawałek to coś innego, design robi robotę, co chwilę jakieś nowe postacie się napotyka - świetnie zaprojektowane dodam, niebo przybiera wszystkie kolory: Spoiler Wystarczy poczytać opinie userów: ”From the moment I picked this game up I knew how good it was. This is the best game I have ever played. The mechanics are very fun, and even after 60 hours of gameplay I still have fun playing. The music is phenomenal, always fitting the style and mood of the game. The hand-drawn art of the game is very beautiful in and of itself, but also shows the incredible amounts of work, care, and attention to detail that the developers put into the game. The story was gripping and rough, which falls within the taste of many of today’s gamers, and will never fail to make you cry. Couldn’t recommend more, obvious 10/10.” <3 Edytowane poniedziałek o 01:41 przez zdrowywariat 3 Cytuj
ogqozo 6 693 Opublikowano poniedziałek o 19:48 Opublikowano poniedziałek o 19:48 Skubany chciał wymienić 3 przykłady najwybitniejszej metroidówki i sięgnął po Blasphemous 2. Cytuj
zdrowywariat 514 Opublikowano poniedziałek o 22:20 Autor Opublikowano poniedziałek o 22:20 (edytowane) Gra zbiera dziewiątki od recenzentów i dziesiątki od userów, na Steamie ma średnią 93% na prawie 4000 opinii. Główne zarzuty w recenzjach na 7-8 to wysoki poziom trudności, co tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że w gry gra coraz więcej noobów, bo sam nie jestem jakimś wyjadaczem, a sobie radzę. Recenzenci: „Personally, the high difficulty was not for me, the grind becoming so choresome that getting the bathroom cleaned became deeply alluring.” „Laika: Aged Through Blood is a fairly remarkable game, even if it got on my nerves something fierce due to its predilection for unnecessary mechanics.” „While not everyone will take to the controls, which are an important part of the experience, the challenges and strategy will keep the frustration at bay.” Co jest wierutną bzdurą. W grach 2D zwykle używa się lewego analoga/krzyżaka i przycisków, a teraz pojawiała się gra 2D, w której trzeba używać też drugiego analoga do celowania, szybko reagować i na koniec wylądować na kołach i już dla niektórych to koszmar. Jest gas, hamulec, obrót lewo-prawo po przytrzymaniu przez chwilę przycisku, a naciśnięcie tego samego przycisku, gdy ktoś do nas strzeli, to parry. Jest strzał, który daje nam chwilowe bullet time, prawy analog służy do celowania. Do tego trzeba ładować broń backflipem, a parry obrotem do przodu. Po każdej akcji należy wylądować na kołach, ale gra wiele wybacza, więc nawet, gdy trochę źle wylądujesz, to też nie zginiesz. Gra ma coś w sobie z łamigłówki, bo gdy oprychów jest więcej musisz ułożyć plan, kogo zdjąć najpierw, kogo sparować, a przed kim się zasłonić kołami i w trakcie całej akcji dobrze też zrobić backflipa, żeby naładować broń. Dodatkową trudnością jest jeszcze to, że przeciwnicy nie śpią na warcie, więc jeśli ktoś nie ma refleksu niech sobie lepiej włączy Stardew Valley. Nie, gra nie jest, aż taka trudna, chwilę zajmuje, żeby się przyzwyczaić, ale później jak już wlecisz w grupkę oprychów na flow to satysfakcja gwarantowana. Jeśli lubisz wyzwanie, motor, bullet time i konkretne, brutalne, wielowątkowe story z zajebiście napisanymi postaciami to możesz brać w ciemno, to metroidvania dla Ciebie. Puppy rozbraja swoimi tekstami, można przynieść jej na przykład jakąś zabawkę, po tym jak dostała - w spoilerze - rozwaliła mnie zabawnym tekstem… z głębią, dialogi nie są napisane na kolanie, ktoś się przyłożył. Spoiler Game Boya Edytowane poniedziałek o 22:36 przez zdrowywariat Cytuj
oFi 2 568 Opublikowano wtorek o 18:56 Opublikowano wtorek o 18:56 Na psnie wpada co jakiś czas w promce w podobnej cenie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.