orion50 632 Opublikowano 6 marca 2011 Opublikowano 6 marca 2011 Ja bym polecał Split/Second wiem, że odkop, ale mam pytanko. W autach WRC biegi zmienia się bez sprzęgła nie? Na jakiej zasadzie działa taka skrzynia ? Nie H tylko w przód i w tył. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 6 marca 2011 Opublikowano 6 marca 2011 (edytowane) W samochodach rajdowych stosuje się kłową skrzynię biegów, w której nie trzeba używać sprzęgła do zmiany biegów. Skrzynia taka zbudowana jest na prostych zębach, a zmiana biegów realizowana jest za sprawą oleju pod bardzo dużym ciśnieniem. Sprzęgło w takiej skrzyni potrzebne jest jedynie do ruszania z miejsca. Natomiast przełożenia zmienia się za pomocą lewarka lub specjalnej dźwigni przy kierownicy - ciągnąc do siebie wbijamy bieg w górę, odpychając redukujemy. Edytowane 6 marca 2011 przez Michał102 1 Cytuj
Ekansik 294 Opublikowano 14 kwietnia 2011 Opublikowano 14 kwietnia 2011 Czyli tak jak w kierownicach do konsol? Cytuj
orion50 632 Opublikowano 14 kwietnia 2011 Opublikowano 14 kwietnia 2011 Tak jak w tych co nie mają skrzyni w systemie H. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 16 kwietnia 2011 Opublikowano 16 kwietnia 2011 Ja mam pytanie. Jakie parametry ma amatorskie auto rajdowe, jakie są to auta i jaki może być koszt budowy takie sprzętu? Zastanawiam się nad takim wozem, coby kiedyś się pobawić, oczywiście jak będę dysponował odpowiednio dużym funduszem. Cytuj
ziolo69 20 Opublikowano 22 maja 2011 Opublikowano 22 maja 2011 (edytowane) Ja mam pytanie. Jakie parametry ma amatorskie auto rajdowe, jakie są to auta i jaki może być koszt budowy takie sprzętu? Zastanawiam się nad takim wozem, coby kiedyś się pobawić, oczywiście jak będę dysponował odpowiednio dużym funduszem. Zanim w ogóle zaczniesz myśleć o braniu udziału w rajdach zastanów się czy grawitacja twoich klejnotów jest wystarczająca. Jeśli tak to zapisz się do jakiejś szkoły rajdowej, zrób licencję, bierz udział w KJS'ach, A POTEM myśl o rajdach. A pytanie jest zbyt ogólne. Nie da się konkretnie określić za ile można zbudować "rajdówkę". Można kupić Opla Astrę 93' zaspawać, wybebeszyć, wstawić klatkę i kubły. Wymiana hebli, zawieszenia, obręczy, wstawienie rozpórek i na własną odpowiedzialność możesz próbować swoich sił w SS'ach. Może to nie rajdy, ale zawsze jest to okazja na sprawdzenie swoich umiejętności. Aktualnie mam przyjemność jazdy wybebeszoną Hondą Civic TR 05'. Już nie liczę ile kasy na nią poszło, ale spokojnie mógłbyś kupić za to coś komfortowego zza zachodniej granicy. Pomyśl też o kosztach eksploatacji takiej maszyny. Sama benzyna wyżera kieszenie, a to mały procent tego, na co możesz się porwać. Szerokości! Edytowane 22 maja 2011 przez ziolo69 Cytuj
orion50 632 Opublikowano 22 maja 2011 Opublikowano 22 maja 2011 Słowa rajdy użyłem w kontekście jak najbardziej ogólnym Dzięki za odpowiedź. Na razie nie stać mnie na taką zabawę, ale kiedyś, kto wie. Cytuj
ash77 3 Opublikowano 25 czerwca 2011 Opublikowano 25 czerwca 2011 najlepiej zacząć od jazdy w KJSach wybebeszonym maluchem 126p - troche podremontowac silnik, hamulce i za 2tysie mozna sie bawić i wygrywać w tej klasie co są właśnie maluchy a jak sie umie co nieco przy maluchu zrobic to jeszcze koszty mogą spaść Cytuj
White 23 Opublikowano 2 lutego 2012 Opublikowano 2 lutego 2012 Jaka jest najlepsza gra traktująca o F1 na PS2? Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 28 maja 2012 Opublikowano 28 maja 2012 Moglby mi ktos wytlumaczyc na chlopski rozum, na czym polegal anti lag system stosowany w F1 w latach 80? Roznil sie od tego, stosowanego w rajdach, ale nie potrafie doszukac sie jakichs sensownych, przyswajalnych dla mnie informacji na ten temat. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 23 czerwca 2013 Opublikowano 23 czerwca 2013 Mam dylemat co wybrać: Dirt 3 czy Most Wanted (od Criterion'a)? Wiem, że może te dwa tytuły ciężko porównywać, bo z jednej strony mamy zamknięte tory i bardziej offroad, a z drugiej otwarte miasto, no ale w co Waszym zdaniem lepiej pograć, jaka gra ma lepszy model jazdy? Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 23 czerwca 2013 Opublikowano 23 czerwca 2013 Jestem za DiRT 3 jeśli wybierać jedną. Niemniej warto zaliczyć i tak obie. MW kupiłem nówkę za 75 zł, sprzedałem za 60, więc koszt jest niewielki. MW to bardzo udana gra, ale łatwa i krótka. Ukończenie wszystkich wyścigów nie zajmuje dużo czasu, a potem teoretycznie można włóczyć się po mieście i szukać bilbordów, ale poza graniem na calaka/platynę nie ma to żadnego sensu i wbrew podnietom HIV'a w PSX, nie jest bynajmniej zajmujące. Czyli dość intensywnie, ale nie za długo. Model jazdy przyjemny, auta są stabilne przy dużych prędkościach, a banalne poślizgi można przeciągać bez końca. Oczywiście arcade pełną gębą. Policja stara się przeszkadzać, ale łatwo jest nie dać się złapać. A, no i przez handicap ściganie się jest w praktyce fikcją, to bardziej efektowna gra akcji o jeżdżeniu autem niż prawdziwe wyścigi, nawet jeśli dobór aut i ich niezłe wykonanie cieszą fanów motoryzacji. W DiRT 3 jest więcej do roboty, rajdy i wyścigi są dość różnorodne, ładnie wypada otoczenie. Na pewno większe zróżnicowanie, raz kręcisz czasy w Afryce, raz kręcisz bączki w Gymkhanie. Więcej do roboty, platyny (medale) zawsze stanowią jakieś tam wyzwanie (chociaż do platyny w PGR startu nie mają), no ale jest przynajmniej świadomość, że coś zależy od umiejętności gracza. Model jazdy łatwy do ogarnięcia, na pewno trochę bardziej zaawansowany niż w NFS. Cytuj
Neo3016 8 Opublikowano 27 lipca 2013 Opublikowano 27 lipca 2013 Takie troche dziwne pytanie ale jakie znacie tytuly w ktorych wystepuje Nissan Skyline GT-R? Cytuj
Emet 1 098 Opublikowano 28 lipca 2013 Opublikowano 28 lipca 2013 (edytowane) Chyba we wszsytkich samochodówkach z ostatnich kilku lat (oprócz rajdówek i gier bez licencji na auta w ogóle) Edytowane 28 lipca 2013 przez Emet 1 Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 6 sierpnia 2013 Opublikowano 6 sierpnia 2013 najlepsze wyscyigi motocykli tej generacji? (bez motogp 13- za drogie:) ? Cytuj
rado 5 Opublikowano 9 lutego 2014 Opublikowano 9 lutego 2014 samochodowka na ps3 z najlepszym dzwiekiem aut? dzieki z gory Cytuj
Gość osiol Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 ostatnie NFS-y (Hot Pursuit, Most Wanted - w Rivals nie grałem, ale pewnie też) - napakowane efektami, ale ryki są mięsiste i głośne Ferrari Challenge/Supercar Challenge - dźwięk ślizgającego się sprzęgła przy zmianie biegów wkurza, poza tym cudo, szczególnie stare modele Ferrari gierki od Codemasters - DiRT 3, GRID 2, F1 2013 - podobnie jak w serii NFS Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 15 lutego 2014 Opublikowano 15 lutego 2014 W TDU 2 dźwięki są meega, ale model jazdy nie jest taki super Cytuj
Luqat 974 Opublikowano 15 lutego 2014 Opublikowano 15 lutego 2014 No, ale kolega nie pytał o model jazdy. Poza tym wszystko kwestia gustu. Jednemu pasuje, a innemu nie. Może akurat trafi w dziesiątę, a przy okazji będzie się cieszył fajnym dźwiękiem ;-) Cytuj
Gość osiol Opublikowano 15 lutego 2014 Opublikowano 15 lutego 2014 Nie będzie. Udźwiękowienie w TDU2 to dno. "Jedynka" była pod tym względem w porządku. Oczywiście to tylko moje zdanie. Pozdrawiam serdecznie. Cytuj
standby 1 725 Opublikowano 22 lutego 2014 Opublikowano 22 lutego 2014 Jaka jest najlepsza scigałka na psp?NFS:HP jest warte uwagi?Poleccie dobre tytuły oprócz Gran turismo Cytuj
EndyenAshish 1 Opublikowano 12 lutego 2015 Opublikowano 12 lutego 2015 samochodowka na ps3 z najlepszym dzwiekiem aut? dzieki z gory Racedriver: Grid Cytuj
niedohajc 0 Opublikowano 13 października 2015 Opublikowano 13 października 2015 poradźcie mi proszę jakieś wyścigi na ps4. czekam na nfs ale doweidziałem się, że nie będzie opcji multi offline. jakiś dobry tytuł na taką konsolę do pościgania się ze znajomymi? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.