Nemesis 1 269 Opublikowano 9 maja 2011 Opublikowano 9 maja 2011 Alien Ressurection - najtrudniejszy FPS w jaki kiedykolwiek grałem. To był prawdziwy horror science-fiction. Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 9 lipca 2011 Opublikowano 9 lipca 2011 Zgadzam się. Alien Ressurection. Żaden FPS nie wymagał chyba takiego oszczędzania amunicji. Gra jest właśnie takim prawdziwym survival horrorem, w którym należy walczyć o przetrwanie. Czujemy się w nim zwierzyną, a nie myśliwym. Ale trudność też była skutkiem skopanego celowania. Granie w te grę na padzie jest strasznie uciążliwe i niewygodne z racji braku precyzji. Gdyby system celowania zapożyczono choćby z Medal of Honor, byłoby łatwiej. Przeszedł ktoś na hardzie? Cytuj
ciwa22 856 Opublikowano 13 grudnia 2012 Opublikowano 13 grudnia 2012 (edytowane) Discworld 1 - najbardziej hardkorowa przygodówka w jaką grałem, jeśli ktoś ukończył ją bez opisu, to jest dla mnie mega kozakiem, Alien Trilogy (zabrakło amunicji na szóstym levelu) i singiel Bomberman World (bossowie to masakra, szczególnie finałowy)na pewno na czele listy. Exhumed też nie skończyłem, bo parę skoków było zbyt hardkorowych, a save'a można było zrobić tylko między kolejnymi poziomami, które do krótkich nie należały. Edytowane 13 grudnia 2012 przez ciwa22 Cytuj
assassine 1 724 Opublikowano 17 grudnia 2012 Opublikowano 17 grudnia 2012 Wyłamię się tu trochę, mi większy problem sprawiał Tomb Raider IV niż III będąc tym samym wg mnie najtrudniejszym TR z jakim się zmierzyłam ( a grałam we wszystkie na psx). Dino Crisis też było trochę upierdliwe. Cytuj
ciwa22 856 Opublikowano 18 grudnia 2012 Opublikowano 18 grudnia 2012 Racja Assassine, Dino Crisis 1 miał dość trudne zagadki, szczególnie dla kilkunastoletniego szczyla dopiero poznającego tajniki języków obcych, Sam jestem ciekawy, czy dzisiaj dałbym radę bez opisu. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 18 grudnia 2012 Opublikowano 18 grudnia 2012 Ja ostatnio próbowałem pograć w Dino Crisis. Nie mogę się przyzwyczaić do tego archaicznego sterowania postacią Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 28 października 2014 Opublikowano 28 października 2014 Żadne Tomb Raider nie sprawił mi problemów. Dla mnie najtrudniejsze są w tej kolejności. Alien Resurrection - nieskończyłem Vagrant Story - utknąłem gdzieś w lesie, w tamtych czasach nie rozumiałem systemu broni. Wipeout 2097 - skończyłem ale była piekielnie trudna. Cytuj
grzybiarz 10 296 Opublikowano 5 listopada 2014 Opublikowano 5 listopada 2014 Driver 2 - dotarłem do drugiej płyty, gdzie miałem chyba minutę na załatwienie kilku gostków. Pad był spocony, ja wkurzony do czerwoności, próbowałem chyba ze sto razy i nic. Nie mogłem tego przejść, bo zawsze time out. Tak wyglądał protoplasta GTA3: Kurde, ta grafa była brzydsza niż w jedynce, no ale w końcu to sandbox na 33-megahercowym sprzęcie. Cytuj
StitchGT 3 Opublikowano 14 lutego 2015 Opublikowano 14 lutego 2015 Ja ostatnio zacząłem sobie grać w Oddworld: Abe's Odysee, a ponieważ że gram w to pierwszy raz i nie miałem z tym styczności, gra dla mnie jest mega-trudna. To samo też jak ktoś nie ogarnia środowiska Legacy of Kain: Soul Reaver, to też może się gubić i kręcić kilka razy w jednym miejscu. Cytuj
Mimok 0 Opublikowano 10 lipca 2015 Opublikowano 10 lipca 2015 Dla mnie najtrudniejsza gra pt. Alien Resurrection. Cytuj
marcinwks 1 002 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 (edytowane) Colony Wars Będzie mi się to śniło po nocach. Powracało w koszmarach, marach, jawach i zjawach. Soulsy, Bloodborne i inne to gierki dla przedszkolaków i dla dzieci. Zagrajcie w to. Wasze życie na zawsze pozostanie zmienione. Edytowane 6 sierpnia 2015 przez marcinwks Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Obie Colony Wars mam skończone, plus do tego obie G-Police. Pamiętam że z fajnych gier to Exhumed - trudny ale nie niemożliwy. Inny tytuł to Power Slave Kula World - dużo dość ciężkich leveli gra znana tez jako Kula Quest i Roll Away Treasures of the Deep - też nie skończyłem Cytuj
daking74 0 Opublikowano 19 sierpnia 2015 Opublikowano 19 sierpnia 2015 A co powiecie na Kurushi? Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj
jakubde85 14 Opublikowano 17 września 2015 Opublikowano 17 września 2015 Alien Resurrection , i ostatnia misja Drivera. Cytuj
columbo 1 108 Opublikowano 21 października 2015 Opublikowano 21 października 2015 Wipeout 2097 - dalsze wyścigi w "kampanii" to spory hardcore, nawet jak dla wieloletniego fana serii. Mój pad od PS3 już ledwo zipie, nie mówiąc już o oczach.Tomb Raidery jako seria - generalnie niespecjalnie mi leżała i szczerze podziwiam osoby, które przez pierwsze trzy części lecą niemalże z zamkniętymi oczami.Tak czytam, że sporej liczbie osób kłopoty sprawiał Vagrant Story. Serio, polecam wrócić do tej gierki po latach. Ja tak zrobiłem jakieś dwa, trzy lata temu i zachwyciłem się nią na nowo zdobywając w niej wszystko poza pełnym ekwipunkiem z damascusa. Ta gra jest po prostu niesamowita i klimatem bije naprawdę wiele produkcji, jakie ukazały się w kolejnych generacjach konsol. Cytuj
Czoperrr 5 133 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 Incredible Crisis, nie potrafię mashować przycisków, a to jest podstawą tej produkcji. Cytuj
michal 558 Opublikowano 21 sierpnia 2016 Opublikowano 21 sierpnia 2016 Driver 2 - dotarłem do drugiej płyty, gdzie miałem chyba minutę na załatwienie kilku gostków. Pad był spocony, ja wkurzony do czerwoności, próbowałem chyba ze sto razy i nic. Nie mogłem tego przejść, bo zawsze time out. Tak wyglądał protoplasta GTA3: Kurde, ta grafa była brzydsza niż w jedynce, no ale w końcu to sandbox na 33-megahercowym sprzęcie. a jak udała się misja w Havanie gdzie trzeba było rozwalić 4 samochody w 7 minut? ;] Cytuj
Arm9_Team 22 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Opublikowano 31 sierpnia 2016 (edytowane) Alien Ressurection Możliwy "dead end" ujawniający się po wielu godzinach gry (brak ammo) , złośliwe "instanty" oraz wrednie rozstawieni rywale, przez co musimy ginąc, ginąć i ginąć. Kiepski frame-rate nie ułatwia celowania. Edytowane 31 sierpnia 2016 przez Arm9_Team Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 2 września 2016 Opublikowano 2 września 2016 Alien Resurection to byl koszmar. Fajny horror fajna gra ale trudna przez sterowanie i tez framerate. Cytuj
Sylvan Wielki 4 621 Opublikowano 2 września 2016 Opublikowano 2 września 2016 Faktycznie animacja potrafi utrudnić życie w grach. Sam odpuściłem platynę w znakomitym The Bureau: XCOM Declassified ponieważ gra notorycznie przycinała, przez co celowanie było niezwykle utrudnione i irytująco najwyższy poziom utrudniało.Ale wracając do ery PSX (to były czasy), pamiętam, że kapitalne FFT do połowy gry było iście wymagająca pozycją. Czar prysł, gdy do drużyny dołączył święty rycerz Cidolfas Orlandu, który był przepotężny - niezwykle silny, wytrzymały, atakował kilku przeciwników na raz, a najważniejszym aspektem u niego było to, że miał auto-haste założone. Praktycznie tylko ninja (ale ten był wątły) był na planszy szybszy. Cytuj
pic3k 130 Opublikowano 2 września 2016 Opublikowano 2 września 2016 Alien: Resurrection,specjalnie dla tej gry kupiłem myszkę a i tak nie udało mi się jej ukończyć. 3 Cytuj
grzybiarz 10 296 Opublikowano 2 września 2016 Opublikowano 2 września 2016 Myszki do PSXa nie miały rolki, bo w sumie co tam scrollować Marzyłem kiedyś o myszce do Broken Sworda, ale ostatecznie nie miałem ani tego, ani tego. A te screeny z opisu do PSX Fana, były tak soczyste, że po prostu pragnąłem tej gry, z chęci posiadania, czytałem nawet opis. Cytuj
Pawel_PL 1 Opublikowano 8 października 2016 Opublikowano 8 października 2016 Zgadzam się Alien Resurrection to był hardcore. Dopiero na kodach udało mi się przejść Cytuj
squaresofter 221 Opublikowano 14 września 2017 Opublikowano 14 września 2017 Tryb Tofu w Resident Evil 2. Nigdy go nie ukończyłem. Cytuj
grzybiarz 10 296 Opublikowano 14 września 2017 Opublikowano 14 września 2017 trudne było. Nawet w recenzji w PSX EXTREME tak napisali. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.