Opublikowano 29 czerwca 200816 l Nie byłbym pewien - przecież AhMan zapowiedział, że zakończył pracę i już nie będzie tworzyć kolejnych iRShelli, a kodu źródłowego dziad udostępnić nie chciał winner - już pierwsza łatka wyszła - i co wnosi? NIC!
Opublikowano 29 czerwca 200816 l Autor no to jeszcze tak z 3-4 latki i moze cos z tego bedzie... ale z tego co pamietam to zawsze pierwsza latka lub dwie poprawialy jakies problemu nie wykryte w fazie 'beta testow'... hmmm boje sie tego recovery w xmb... pewnie znowu jakies noobki cos s(pipi)a w latwy sposob i znowu bedzie lament na forum ;/ ...
Opublikowano 29 czerwca 200816 l Cześć chłopacy, ja tu z pytaniem. Otóż od kiedy zainstalowałem 3.90 M33, moje sejwy z PSXa przestały działać. "Trudno, będę grał od nowa" pomyślałem. No więc gram sobie gram, by potem w Saved Data zamiast obrazka z Eboota ujrzeć... jakiegoś wampirka rodem z Castlevani. I to na wszystkich Psxowych sejwach. I tu nadeszła pora na pytanie - wiecie, o co kaman i jak to usunąć?
Opublikowano 29 czerwca 200816 l nie chodzi o nowego irshella ale o 3.90, poprzednio tez go przystosowano do kompatybilności z cfw 3.90 M33 a sam shell wyszedł zanim pojawił się ten cfw.
Opublikowano 29 czerwca 200816 l Pieczarka - jak ci sejwy nie działają, to popróbuj na różnych POPsach Co do ikonki Draculi - to już legendarny błąd Z którym DaX walczył prawie przez wszystkie łatki w 3.80 Masz 3.90m33-3? Jeśli nie, to doinstaluj, zasejwuj byle jaki sejw na nowym sofcie i skopij se po prostu z takiego byle jakiego zapisu plik icon0.png do folderu z twoim ulubionym Zapisem z ikonką Draculi Bo za bardzo poradzić sobie z tym inaczej nie można...
Opublikowano 30 czerwca 200816 l Co OMG? To, że jest patent, NIC nie znaczy. Co prawda mogą zająć się tym, ale od patentu do wydania konsoli to hoho... A tak w ogóle, myślę, że byłoby to już nowe PSP jak z ekranem dotykowym (zerżnęli z DS'a hehe, już widzę jak fanboje PSP sikają z radości ), jak to niby miałoby być to samo PSP, przecież nie mogłyby powstawać gry wykorzystujące ekran dotykowy, bo na starych PSP nie dałoby się grać... Jezu, jak ktoś w ogóle może takie przypuszczenia puszczać w eter, potem czyta się bzdury, że to będzie PSP 3000 z dotykowym ekranem i funkcją dzwonienia .
Opublikowano 30 czerwca 200816 l No fakt troche dziwne raczej taka ciekawostka lub zapowiedź PSPhone ew. PSP2
Opublikowano 1 lipca 200816 l Suikoden VI w drodze na PSP http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=29106 czyli jednak bedzie w co grac?:> Skoro DS ma DQ9 to PSP dostanie S6 - jakas nowa tendencja? Czy lenistwo, bo sie nie chce robic grafiki HD
Opublikowano 1 lipca 200816 l Jako posiadacz obu kieszonsolek i żadnej konsoli zdolnej wygenerować grafikę HD jestem jak najbardziej ZA! Szczególnie, że ta generacja może pozwolić już na naprawdę bogate i równie rozbudowane gry co na stacjonarkach (tak, DS również).
Opublikowano 3 lipca 200816 l Coś z moim analogiem nie tak. "Siedzi" on niżej niż w slimie brata, przez co zrobiła mi się nawet rysa nad nim na obudowie w kształcie niecałego półkola, no i chodzi trochę ciężej, po przysiśnięciu i kręceniu kółek stuka. Trochę mnie to w(pipi)a, bo podobno w slimie powinien być wyżej, a jest niżej niż w moim poprzednim facie. Można go jakoś "podnieść" bez odkręcania faceplatu (nie chcę tracić gwarancji). :nie_wiem: Nie wiem czy było tak od początku, bo nie zwróciłem uwagi, ale teraz jest ryska. Edytowane 3 lipca 200816 l przez tomsecret1993
Opublikowano 4 lipca 200816 l Ogranicznik tzn. jakiś paproch (kawalątek chusteczki) żeby był wyżej. Niestety, z tego co wiem w slimie nie można zdjąć nakładki analoga bez odkręcania, bo jest przyklejona <_< EDIT: Czytałem na psp team, że może to być wina nadmiernego dokręcenia śrubki (chodzi o tą po drugiej stronie analoga?) tylko, że nie mam takiego śrubokręta, mój jest trochę za duży. Jak myślicie mam oddać na gwarancji do sprawdzenia (żeby nic się potem nie spier...? Edytowane 4 lipca 200816 l przez tomsecret1993
Opublikowano 4 lipca 200816 l Ja mam FATa i już zdejmowałem nakładke żeby sprawdzić co tam jak wygląda. Też macie tak, że gdy troche mocniej przyciśniecie (troszeczke dosłownie) analog tak jakby tarł i nie idzi enim płynnie kierować? (mam z tym problem bo przy graniu w SOCOMA przez neta trudno mi się celuje a ci kolesie to normalnie jak mychą operują :o)
Opublikowano 4 lipca 200816 l Ja mam FATa i już zdejmowałem nakładke żeby sprawdzić co tam jak wygląda. Też macie tak, że gdy troche mocniej przyciśniecie (troszeczke dosłownie) analog tak jakby tarł i nie idzi enim płynnie kierować? (mam z tym problem bo przy graniu w SOCOMA przez neta trudno mi się celuje a ci kolesie to normalnie jak mychą operują :o) No właśnie, że ja mam tak w slimie. Analog nie skręca płynnie tylko skokowo.
Opublikowano 4 lipca 200816 l ej a może po prostu na obrzeżach "dołka" w obudowie w którym siedzi analog zrobiły się już małe dziurki w plastiku i trzon gałki przeskakuje między jednym otarciem a drugim? ? ja tak miałem w dual shocku 2, też odczuwałem lekki ruch skokami przy wychylaniu analoga
Opublikowano 4 lipca 200816 l nie nie nie, to całkiem co innego poprostu nie idzie go płynnie przesunąć (np wycelowac płynnie w cel)
Opublikowano 4 lipca 200816 l A wiecie, że na stronie Capcomu istnieje Devil May Cry na PSP? http://www.capcom.co.jp/game/list/psp.html
Opublikowano 5 lipca 200816 l no no zobaczymy co z tego wyjdzie, na ign'ie też była notka na ten temat
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.