Qjon 276 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Nie byłbym pewien - przecież AhMan zapowiedział, że zakończył pracę i już nie będzie tworzyć kolejnych iRShelli, a kodu źródłowego dziad udostępnić nie chciał winner - już pierwsza łatka wyszła - i co wnosi? NIC! Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 29 czerwca 2008 Autor Opublikowano 29 czerwca 2008 no to jeszcze tak z 3-4 latki i moze cos z tego bedzie... ale z tego co pamietam to zawsze pierwsza latka lub dwie poprawialy jakies problemu nie wykryte w fazie 'beta testow'... hmmm boje sie tego recovery w xmb... pewnie znowu jakies noobki cos s(pipi)a w latwy sposob i znowu bedzie lament na forum ;/ ... Cytuj
Pan Pieczarka 167 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Cześć chłopacy, ja tu z pytaniem. Otóż od kiedy zainstalowałem 3.90 M33, moje sejwy z PSXa przestały działać. "Trudno, będę grał od nowa" pomyślałem. No więc gram sobie gram, by potem w Saved Data zamiast obrazka z Eboota ujrzeć... jakiegoś wampirka rodem z Castlevani. I to na wszystkich Psxowych sejwach. I tu nadeszła pora na pytanie - wiecie, o co kaman i jak to usunąć? Cytuj
nWo 1 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 nie chodzi o nowego irshella ale o 3.90, poprzednio tez go przystosowano do kompatybilności z cfw 3.90 M33 a sam shell wyszedł zanim pojawił się ten cfw. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Pieczarka - jak ci sejwy nie działają, to popróbuj na różnych POPsach Co do ikonki Draculi - to już legendarny błąd Z którym DaX walczył prawie przez wszystkie łatki w 3.80 Masz 3.90m33-3? Jeśli nie, to doinstaluj, zasejwuj byle jaki sejw na nowym sofcie i skopij se po prostu z takiego byle jakiego zapisu plik icon0.png do folderu z twoim ulubionym Zapisem z ikonką Draculi Bo za bardzo poradzić sobie z tym inaczej nie można... Cytuj
winner 183 Opublikowano 30 czerwca 2008 Opublikowano 30 czerwca 2008 http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=41724 :o omg Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 30 czerwca 2008 Opublikowano 30 czerwca 2008 Co OMG? To, że jest patent, NIC nie znaczy. Co prawda mogą zająć się tym, ale od patentu do wydania konsoli to hoho... A tak w ogóle, myślę, że byłoby to już nowe PSP jak z ekranem dotykowym (zerżnęli z DS'a hehe, już widzę jak fanboje PSP sikają z radości ), jak to niby miałoby być to samo PSP, przecież nie mogłyby powstawać gry wykorzystujące ekran dotykowy, bo na starych PSP nie dałoby się grać... Jezu, jak ktoś w ogóle może takie przypuszczenia puszczać w eter, potem czyta się bzdury, że to będzie PSP 3000 z dotykowym ekranem i funkcją dzwonienia . Cytuj
winner 183 Opublikowano 30 czerwca 2008 Opublikowano 30 czerwca 2008 No fakt troche dziwne raczej taka ciekawostka lub zapowiedź PSPhone ew. PSP2 Cytuj
lodziarz 0 Opublikowano 1 lipca 2008 Opublikowano 1 lipca 2008 siema czy ktoś wogóle gra z forumowiczów w MADDENA Cytuj
_mike 318 Opublikowano 1 lipca 2008 Opublikowano 1 lipca 2008 Suikoden VI w drodze na PSP http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=29106 czyli jednak bedzie w co grac?:> Skoro DS ma DQ9 to PSP dostanie S6 - jakas nowa tendencja? Czy lenistwo, bo sie nie chce robic grafiki HD Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 1 lipca 2008 Opublikowano 1 lipca 2008 Jako posiadacz obu kieszonsolek i żadnej konsoli zdolnej wygenerować grafikę HD jestem jak najbardziej ZA! Szczególnie, że ta generacja może pozwolić już na naprawdę bogate i równie rozbudowane gry co na stacjonarkach (tak, DS również). Cytuj
winner 183 Opublikowano 3 lipca 2008 Opublikowano 3 lipca 2008 Ej a w Phantasy Star Portable zagramy online ( to będzie taki MMO)??? Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 3 lipca 2008 Autor Opublikowano 3 lipca 2008 pewnie nie... demo ma tylko adhock'a do 4 graczy Cytuj
tomsecret1993 20 Opublikowano 3 lipca 2008 Opublikowano 3 lipca 2008 (edytowane) Coś z moim analogiem nie tak. "Siedzi" on niżej niż w slimie brata, przez co zrobiła mi się nawet rysa nad nim na obudowie w kształcie niecałego półkola, no i chodzi trochę ciężej, po przysiśnięciu i kręceniu kółek stuka. Trochę mnie to w(pipi)a, bo podobno w slimie powinien być wyżej, a jest niżej niż w moim poprzednim facie. Można go jakoś "podnieść" bez odkręcania faceplatu (nie chcę tracić gwarancji). :nie_wiem: Nie wiem czy było tak od początku, bo nie zwróciłem uwagi, ale teraz jest ryska. Edytowane 3 lipca 2008 przez tomsecret1993 Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 3 lipca 2008 Autor Opublikowano 3 lipca 2008 wyciagnij go i na plastikowy trzpien daj jakis ogranicznik Cytuj
tomsecret1993 20 Opublikowano 4 lipca 2008 Opublikowano 4 lipca 2008 (edytowane) Ogranicznik tzn. jakiś paproch (kawalątek chusteczki) żeby był wyżej. Niestety, z tego co wiem w slimie nie można zdjąć nakładki analoga bez odkręcania, bo jest przyklejona <_< EDIT: Czytałem na psp team, że może to być wina nadmiernego dokręcenia śrubki (chodzi o tą po drugiej stronie analoga?) tylko, że nie mam takiego śrubokręta, mój jest trochę za duży. Jak myślicie mam oddać na gwarancji do sprawdzenia (żeby nic się potem nie spier...? Edytowane 4 lipca 2008 przez tomsecret1993 Cytuj
winner 183 Opublikowano 4 lipca 2008 Opublikowano 4 lipca 2008 Ja mam FATa i już zdejmowałem nakładke żeby sprawdzić co tam jak wygląda. Też macie tak, że gdy troche mocniej przyciśniecie (troszeczke dosłownie) analog tak jakby tarł i nie idzi enim płynnie kierować? (mam z tym problem bo przy graniu w SOCOMA przez neta trudno mi się celuje a ci kolesie to normalnie jak mychą operują :o) Cytuj
tomsecret1993 20 Opublikowano 4 lipca 2008 Opublikowano 4 lipca 2008 Ja mam FATa i już zdejmowałem nakładke żeby sprawdzić co tam jak wygląda. Też macie tak, że gdy troche mocniej przyciśniecie (troszeczke dosłownie) analog tak jakby tarł i nie idzi enim płynnie kierować? (mam z tym problem bo przy graniu w SOCOMA przez neta trudno mi się celuje a ci kolesie to normalnie jak mychą operują :o) No właśnie, że ja mam tak w slimie. Analog nie skręca płynnie tylko skokowo. Cytuj
firana140 622 Opublikowano 4 lipca 2008 Opublikowano 4 lipca 2008 ej a może po prostu na obrzeżach "dołka" w obudowie w którym siedzi analog zrobiły się już małe dziurki w plastiku i trzon gałki przeskakuje między jednym otarciem a drugim? ? ja tak miałem w dual shocku 2, też odczuwałem lekki ruch skokami przy wychylaniu analoga Cytuj
winner 183 Opublikowano 4 lipca 2008 Opublikowano 4 lipca 2008 nie nie nie, to całkiem co innego poprostu nie idzie go płynnie przesunąć (np wycelowac płynnie w cel) Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 4 lipca 2008 Opublikowano 4 lipca 2008 A wiecie, że na stronie Capcomu istnieje Devil May Cry na PSP? http://www.capcom.co.jp/game/list/psp.html Cytuj
winner 183 Opublikowano 5 lipca 2008 Opublikowano 5 lipca 2008 no no zobaczymy co z tego wyjdzie, na ign'ie też była notka na ten temat Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.