CoATI 1 051 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Opublikowano 11 kwietnia 2010 debug na emulatorze pc ;] Cytuj
Zarzykzgr 0 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Opublikowano 11 kwietnia 2010 No ok. a cokolwiek z tych rzeczy jest dostępne w normalnej grze? Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Opublikowano 11 kwietnia 2010 (edytowane) Niestety nie. Ale te rzeczy które zrobiłem w filmiku powyżej, można zrobić na ps2 (posiadając wersje Preview ofc) jeśli ją chcecie, poszukajcie na forach unseen64.net. Najlepiej zapytajcie moderatora Monokoma. Edytowane 11 kwietnia 2010 przez Pikol Cytuj
Zarzykzgr 0 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Dzięki. Trochę szkoda, myślałem, że ze spadochronem sobie poskacze. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Spadochron przecież można zdobyć w time attack. 1 Cytuj
Kazuo 134 Opublikowano 14 maja 2010 Opublikowano 14 maja 2010 Późno, bo późno, ale w końcu ukończyłem tego SotC'a. O tej godzinie już nie chce mi się rozpisywać, więc napiszę tylko, że ICO>>Shadow. Chociaż gra i tak nader wyborna, do tego piękna i niesamowicie oryginalna. 8/10 Najbardziej wkurzyła mnie końcówka, kiedy Wander zostawał wsysany przez portal. Tyle się namęczyłem, żeby dostać się do Mono (prawie złamałem sobie nadgarstek ), a tam...dupa, niewidzialna bariera. Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 15 maja 2010 Opublikowano 15 maja 2010 Oj tak, ciężko doczłapać do Mono, i zobaczyć że developerzy nie przewidzieli że możemy sie tam dostać, więc poprostu jej tam nie wpakowali xD Co śmieszne w wersji preview za cholere w ten sposób nie dotrzemy do altaru Mono. btw, alternatywny 16 kolos!!!!!!!11111111111 .. ..... ......... no dobra, to tylko statua D; Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 15 maja 2010 Opublikowano 15 maja 2010 Heh, dla mnie w sumie ICO=Shadow of the Colossus. Obie gry mają swoje dobre i słabe strony. ICO według mnie ogólnie lepiej się prezentuje, natomiast w SotC zdecydowanie największym plusem są kapitalne walki. Szczególnie z tymi największymi kolosami (1,3,6,15,16). Cytuj
rado 5 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 SotC jest o śmierci: http://teamicogamers.blogspot.com/2010/06/i-adore-team-ico-by-hillary-neal.html Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 http://www.vg247.com/2010/06/28/amazon-france-lists-team-ico-collection/#more-104848 Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 wydajac taka kompilacje moga nieźle nakrecic graczy na TLG :> tylko obawiam sie, ze ceny moich limitek ico/sotc moga spaść :< i juz nie beda takie wyjatkowe... Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 11 lipca 2010 Opublikowano 11 lipca 2010 Przede wszystkim to niech poprawią framerate, czasami przy dużej ilości bluru i kurzu gra nie wyrabiała. Za to efekty specjalne i sierść robiłby wrażenie nawet dzisiaj, a klimat i historia pokazałaby currentgenowym twórcom gdzie ich miejsce. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 11 lipca 2010 Opublikowano 11 lipca 2010 Najbardziej robi wrażenie animacja konia. Nawet taki RDR gdzie ten element jest również świetnie wykonany nie robi już takiego wrażenia przy SotC, tym bardziej, jeśli weźmiemy pod uwagę kiedy ta gra wyszła. Agro to najlepiej oddany wierzchowiec w grach. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 11 lipca 2010 Opublikowano 11 lipca 2010 Racja w RDR czy AC animacja koni jest mocno średnia, Agro to mistrz. Nie będę mówił o animacjach samych kolosów... Cudo. Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 31 lipca 2010 Opublikowano 31 lipca 2010 A jednak da sie dotrzec do tamy na ps2 Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 31 lipca 2010 Opublikowano 31 lipca 2010 Ilu trzeba było pokonać kolosów w time attack by zdobyć "spadochron"? Daj znać jak znajdziesz 17-ego kolosa. :potter: Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 31 lipca 2010 Opublikowano 31 lipca 2010 Chyba 15, ale nie jestem pewnien. W wersji preview jest fajny błąd, przez który można zdobyć wszystkie itemy w około pół godziny. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 31 lipca 2010 Opublikowano 31 lipca 2010 To nieźle, normalnie by zdobyć lepsze itemy trzeba się trochę pomęczyć, szczególnie na hard, gdzie czasu jest mniej, a punktów witalnych więcej. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Niezłe ciekawostki o powstaniu ICO i Shadow of the Colossus. Są 2 spoilery dotyczące zakończeń (oznaczone), jak ktoś nie grał, to niech nie czyta. http://ja.gram.pl/blog_wpis.asp?id=389620&n=144 Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 15 sierpnia 2010 Opublikowano 15 sierpnia 2010 Wiemy skąd Fumit wziął swoją głęboką inspirację, co do nazwy konia na którym poruszał sie Wanderer. http://www.andriasang.com/e/blog/2010/08/15/ueda_agro_center/ Cytuj
JanzKijan 1 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Wiadomo coś bliżej na temat reedeycji ICO/SoC? Jakieś konkrety?...obok Last Guardian byłyby to chyba najciekawsze tytuły na PS3. W jednym z wywiadów F. Ueda wskazał, że z perspektywy ocenia, iż w SoC "czegoś brakuje". Podał, że pusta przestrzeń powinna być "jakoś" zagospodarowana (przy czym nie chodzi tu o walki etc.), ale w taki sposób aby nie zburzyć unikalnej atmosfery...co Wy sądzicie w tym temacie?;-) Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 "Praktycznie zaraz po wydaniu God of War Collection w HD, ludzie dawali nam wskazówki co do tego, jakie gry chcieliby zobaczyć w następnej kolejności. ICO i Shadow of the Colossus znalazły się na szczycie tej listy. Jesteśmy tego świadomi. Chcemy zobaczyć to i zagrać w HD tak samo jak fani.? - powiedział Shuhei Yoshida. co do "poprawek" w sotc... hmmm ja bym wolał tylko podbicie rozdziałki, wymiane kilku tekstur na świeższe i moze kilka easter eggs Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Ja bym chętnie przywitał nowe kolosy, które nie złapały się do finalnej wersji. Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Zwyrodnialec : "Ja bym chętnie przywitał nowe kolosy, które nie złapały się do finalnej wersji." O to to !!! Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Ewentualnie jeszcze obsługa 3D, ciekawe jak wyglądałyby walki z kolosami w takiej perspektywie. Taki Gaius (kolos nr 3) uderza z ogromną siłą w ziemię, a my widzimy jak tumany kurzu lecą nam na twarz. xD Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.