Skocz do zawartości

Shadow of the Colossus

Featured Replies

  • Odpowiedzi 273
  • Wyświetleń 150,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Zwyrodnialec
    Zwyrodnialec

    Na początku gry jak ten Dormin gada do Wanderera, to tylko mi się wydaje, czy to jakiś bełkot jest? Napisy są po angielsku (swoją drogą lipna czcionka). A pytam dlatego, bo mam instrukcje w językach s

  • Zwyrodnialec
    Zwyrodnialec

    A jeszcze jedno, występuje to też między innymi w God Of War (szczególnie w drugiej części - podczas wstawek na silniku gry) takie migotanie tekstur, widać to w SOTC na początku w intrze jak kolo prz

  • Zwyrodnialec
    Zwyrodnialec

    Rzeczywiście na pudełku jest 320kB, ale na karcie zabiera 319kB xD. I tak trochę mniej niż w ICO, które zajmuje 354kB.

Opublikowano

No ok. a cokolwiek z tych rzeczy jest dostępne w normalnej grze?

Opublikowano

Niestety nie. Ale te rzeczy które zrobiłem w filmiku powyżej, można zrobić na ps2 (posiadając wersje Preview ofc)

 

jeśli ją chcecie, poszukajcie na forach unseen64.net. Najlepiej zapytajcie moderatora Monokoma.

Edytowane przez Pikol

Opublikowano

Dzięki. Trochę szkoda, myślałem, że ze spadochronem sobie poskacze.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Późno, bo późno, ale w końcu ukończyłem tego SotC'a. O tej godzinie już nie chce mi się rozpisywać, więc napiszę tylko, że ICO>>Shadow. Chociaż gra i tak nader wyborna, do tego piękna i niesamowicie oryginalna. 8/10

 

Najbardziej wkurzyła mnie końcówka,

kiedy Wander zostawał wsysany przez portal. Tyle się namęczyłem, żeby dostać się do Mono (prawie złamałem sobie nadgarstek :teehee: ), a tam...dupa, niewidzialna bariera.

 

Opublikowano

Oj tak, ciężko doczłapać do Mono, i zobaczyć że developerzy nie przewidzieli że możemy sie tam dostać, więc poprostu jej tam nie wpakowali xD

Co śmieszne w wersji preview za cholere w ten sposób nie dotrzemy do altaru Mono.

 

btw, alternatywny 16 kolos!!!!!!!11111111111

 

..

.....

.........

no dobra, to tylko statua D;

 

Opublikowano

Heh, dla mnie w sumie ICO=Shadow of the Colossus. Obie gry mają swoje dobre i słabe strony. ICO według mnie ogólnie lepiej się prezentuje, natomiast w SotC zdecydowanie największym plusem są kapitalne walki. Szczególnie z tymi największymi kolosami (1,3,6,15,16).

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

wydajac taka kompilacje moga nieźle nakrecic graczy na TLG :>

 

tylko obawiam sie, ze ceny moich limitek ico/sotc moga spaść :< i juz nie beda takie wyjatkowe...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przede wszystkim to niech poprawią framerate, czasami przy dużej ilości bluru i kurzu gra nie wyrabiała. Za to efekty specjalne i sierść robiłby wrażenie nawet dzisiaj, a klimat i historia pokazałaby currentgenowym twórcom gdzie ich miejsce.

Opublikowano

Najbardziej robi wrażenie animacja konia. Nawet taki RDR gdzie ten element jest również świetnie wykonany nie robi już takiego wrażenia przy SotC, tym bardziej, jeśli weźmiemy pod uwagę kiedy ta gra wyszła. Agro to najlepiej oddany wierzchowiec w grach.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ilu trzeba było pokonać kolosów w time attack by zdobyć "spadochron"?

 

Daj znać jak znajdziesz 17-ego kolosa. :potter:

Opublikowano

Chyba 15, ale nie jestem pewnien. W wersji preview jest fajny błąd, przez który można zdobyć wszystkie itemy w około pół godziny.

Opublikowano

To nieźle, normalnie by zdobyć lepsze itemy trzeba się trochę pomęczyć, szczególnie na hard, gdzie czasu jest mniej, a punktów witalnych więcej.

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wiadomo coś bliżej na temat reedeycji ICO/SoC? Jakieś konkrety?...obok Last Guardian byłyby to chyba najciekawsze tytuły na PS3.

 

W jednym z wywiadów F. Ueda wskazał, że z perspektywy ocenia, iż w SoC "czegoś brakuje". Podał, że pusta przestrzeń powinna być "jakoś" zagospodarowana (przy czym nie chodzi tu o walki etc.), ale w taki sposób aby nie zburzyć unikalnej atmosfery...co Wy sądzicie w tym temacie?;-)

Opublikowano

"Praktycznie zaraz po wydaniu God of War Collection w HD, ludzie dawali nam wskazówki co do tego, jakie gry chcieliby zobaczyć w następnej kolejności. ICO i Shadow of the Colossus znalazły się na szczycie tej listy. Jesteśmy tego świadomi. Chcemy zobaczyć to i zagrać w HD tak samo jak fani.?

- powiedział Shuhei Yoshida.

 

co do "poprawek" w sotc... hmmm ja bym wolał tylko podbicie rozdziałki, wymiane kilku tekstur na świeższe i moze kilka easter eggs

Opublikowano

Ja bym chętnie przywitał nowe kolosy, które nie złapały się do finalnej wersji.

Opublikowano

Zwyrodnialec : "Ja bym chętnie przywitał nowe kolosy, które nie złapały się do finalnej wersji."

 

O to to !!! :)

Opublikowano

Ewentualnie jeszcze obsługa 3D, ciekawe jak wyglądałyby walki z kolosami w takiej perspektywie. Taki Gaius (kolos nr 3) uderza z ogromną siłą w ziemię, a my widzimy jak tumany kurzu lecą nam na twarz. xD

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.