Opublikowano 11 kwietnia 201015 l Niestety nie. Ale te rzeczy które zrobiłem w filmiku powyżej, można zrobić na ps2 (posiadając wersje Preview ofc) jeśli ją chcecie, poszukajcie na forach unseen64.net. Najlepiej zapytajcie moderatora Monokoma. Edytowane 11 kwietnia 201015 l przez Pikol
Opublikowano 11 kwietnia 201015 l Dzięki. Trochę szkoda, myślałem, że ze spadochronem sobie poskacze.
Opublikowano 14 maja 201014 l Późno, bo późno, ale w końcu ukończyłem tego SotC'a. O tej godzinie już nie chce mi się rozpisywać, więc napiszę tylko, że ICO>>Shadow. Chociaż gra i tak nader wyborna, do tego piękna i niesamowicie oryginalna. 8/10 Najbardziej wkurzyła mnie końcówka, kiedy Wander zostawał wsysany przez portal. Tyle się namęczyłem, żeby dostać się do Mono (prawie złamałem sobie nadgarstek ), a tam...dupa, niewidzialna bariera.
Opublikowano 15 maja 201014 l Oj tak, ciężko doczłapać do Mono, i zobaczyć że developerzy nie przewidzieli że możemy sie tam dostać, więc poprostu jej tam nie wpakowali xD Co śmieszne w wersji preview za cholere w ten sposób nie dotrzemy do altaru Mono. btw, alternatywny 16 kolos!!!!!!!11111111111 .. ..... ......... no dobra, to tylko statua D;
Opublikowano 15 maja 201014 l Heh, dla mnie w sumie ICO=Shadow of the Colossus. Obie gry mają swoje dobre i słabe strony. ICO według mnie ogólnie lepiej się prezentuje, natomiast w SotC zdecydowanie największym plusem są kapitalne walki. Szczególnie z tymi największymi kolosami (1,3,6,15,16).
Opublikowano 28 czerwca 201014 l SotC jest o śmierci: http://teamicogamers.blogspot.com/2010/06/i-adore-team-ico-by-hillary-neal.html
Opublikowano 28 czerwca 201014 l http://www.vg247.com/2010/06/28/amazon-france-lists-team-ico-collection/#more-104848
Opublikowano 28 czerwca 201014 l wydajac taka kompilacje moga nieźle nakrecic graczy na TLG :> tylko obawiam sie, ze ceny moich limitek ico/sotc moga spaść :< i juz nie beda takie wyjatkowe...
Opublikowano 11 lipca 201014 l Przede wszystkim to niech poprawią framerate, czasami przy dużej ilości bluru i kurzu gra nie wyrabiała. Za to efekty specjalne i sierść robiłby wrażenie nawet dzisiaj, a klimat i historia pokazałaby currentgenowym twórcom gdzie ich miejsce.
Opublikowano 11 lipca 201014 l Najbardziej robi wrażenie animacja konia. Nawet taki RDR gdzie ten element jest również świetnie wykonany nie robi już takiego wrażenia przy SotC, tym bardziej, jeśli weźmiemy pod uwagę kiedy ta gra wyszła. Agro to najlepiej oddany wierzchowiec w grach.
Opublikowano 11 lipca 201014 l Racja w RDR czy AC animacja koni jest mocno średnia, Agro to mistrz. Nie będę mówił o animacjach samych kolosów... Cudo.
Opublikowano 31 lipca 201014 l Ilu trzeba było pokonać kolosów w time attack by zdobyć "spadochron"? Daj znać jak znajdziesz 17-ego kolosa. :potter:
Opublikowano 31 lipca 201014 l Chyba 15, ale nie jestem pewnien. W wersji preview jest fajny błąd, przez który można zdobyć wszystkie itemy w około pół godziny.
Opublikowano 31 lipca 201014 l To nieźle, normalnie by zdobyć lepsze itemy trzeba się trochę pomęczyć, szczególnie na hard, gdzie czasu jest mniej, a punktów witalnych więcej.
Opublikowano 14 sierpnia 201014 l Niezłe ciekawostki o powstaniu ICO i Shadow of the Colossus. Są 2 spoilery dotyczące zakończeń (oznaczone), jak ktoś nie grał, to niech nie czyta. http://ja.gram.pl/blog_wpis.asp?id=389620&n=144
Opublikowano 15 sierpnia 201014 l Wiemy skąd Fumit wziął swoją głęboką inspirację, co do nazwy konia na którym poruszał sie Wanderer. http://www.andriasang.com/e/blog/2010/08/15/ueda_agro_center/
Opublikowano 30 sierpnia 201014 l Wiadomo coś bliżej na temat reedeycji ICO/SoC? Jakieś konkrety?...obok Last Guardian byłyby to chyba najciekawsze tytuły na PS3. W jednym z wywiadów F. Ueda wskazał, że z perspektywy ocenia, iż w SoC "czegoś brakuje". Podał, że pusta przestrzeń powinna być "jakoś" zagospodarowana (przy czym nie chodzi tu o walki etc.), ale w taki sposób aby nie zburzyć unikalnej atmosfery...co Wy sądzicie w tym temacie?;-)
Opublikowano 30 sierpnia 201014 l "Praktycznie zaraz po wydaniu God of War Collection w HD, ludzie dawali nam wskazówki co do tego, jakie gry chcieliby zobaczyć w następnej kolejności. ICO i Shadow of the Colossus znalazły się na szczycie tej listy. Jesteśmy tego świadomi. Chcemy zobaczyć to i zagrać w HD tak samo jak fani.? - powiedział Shuhei Yoshida. co do "poprawek" w sotc... hmmm ja bym wolał tylko podbicie rozdziałki, wymiane kilku tekstur na świeższe i moze kilka easter eggs
Opublikowano 30 sierpnia 201014 l Ja bym chętnie przywitał nowe kolosy, które nie złapały się do finalnej wersji.
Opublikowano 30 sierpnia 201014 l Zwyrodnialec : "Ja bym chętnie przywitał nowe kolosy, które nie złapały się do finalnej wersji." O to to !!!
Opublikowano 31 sierpnia 201014 l Ewentualnie jeszcze obsługa 3D, ciekawe jak wyglądałyby walki z kolosami w takiej perspektywie. Taki Gaius (kolos nr 3) uderza z ogromną siłą w ziemię, a my widzimy jak tumany kurzu lecą nam na twarz. xD
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.