R4Zi3L 1 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Opublikowano 31 sierpnia 2010 No napewno te tumanty kurzu ie wycialby ci poza ramy obrazu jesli widziales jak dziala 3DTV. Ja tez uważam ze mozna by coś wsadzić w te przestrzenia, np jakies budowle do zwiedzania. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Opublikowano 31 sierpnia 2010 kurz moze nie ale jakies "wieksze cząsteczki" owszem np kamyki. co do dodatkowych kolosów to jestem na tak ale w jakims dodatkowym trybie :> Cytuj
kamil_j87 1 Opublikowano 7 września 2010 Opublikowano 7 września 2010 Zwyrodnialec : "Ja bym chętnie przywitał nowe kolosy, które nie złapały się do finalnej wersji." O to to !!! Zdecydowanie jestem na tak! Zresztą Team ICO Collection (czy jak to się oficjalnie nazywa) kupię tylko jeśli będą właśnie tego typu dodatki i/lub jeśli w tej kolekcji znajdzie się też Last Guardian. W innym przypadku to nie ma trochę sensu, bo ICO i SotC przeszedłem już łącznie kilkanaście razy i chciałbym czegoś więcej niż tylko podbitej rozdziałki, choć nie wykluczam, że może mi "odbić" i po zobaczeniu gry w akcji pobiegnę do sklepu/zamówię preorder Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 7 września 2010 Opublikowano 7 września 2010 O wszelkich dodatkach można raczej zapomnieć, tym bardziej o dodaniu TLG do kolekcji. Ile by to miało kosztować, na pewno nie mniej niż 350 PLN. Mogli by zrobić tak jak z Godem, czyli kolekcja kilka miesięcy wcześniej w cenie ok 150 zł, a po premierze nowej gry danie zestawu wszystkich trzech pozycji (jak GoW Trilogy). Zmiany pewnie będą podobne jak w u Kratosa, czyli podbicie rozdziałki do HD, stały framerate i trofea. W SotC był chyba dźiwęk 5.1 więc to też będzie mile widziane (przy godzie poszli na łatwizne i nawet tego nie dali, co wg mnie obniża ogólne wrażenia z obcowania z tym tytułem). Jezeli w jakimś tam stopniu będą nowe tekstury to już to będzie wielki sukces, ale szczerze to wątpie w to (w sensie w nowe tekstury, bo łykam z miejsca ten zestaw). Cytuj
R4Zi3L 1 Opublikowano 7 września 2010 Opublikowano 7 września 2010 W SotC był chyba dźiwęk 5.1 więc to też będzie mile widziane PS2 nie obsluguje 5.1 w grach (jedynie w filmikach). W grach jest tylko stereo wiec jedynie Dolby Pro Logic II co jest takim niby 5.1, jak presety DSP. Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 7 września 2010 Opublikowano 7 września 2010 O wszelkich dodatkach można raczej zapomnieć, tym bardziej o dodaniu TLG do kolekcji. Ile by to miało kosztować, na pewno nie mniej niż 350 PLN. Mogli by zrobić tak jak z Godem, czyli kolekcja kilka miesięcy wcześniej w cenie ok 150 zł, a po premierze nowej gry danie zestawu wszystkich trzech pozycji (jak GoW Trilogy). Zmiany pewnie będą podobne jak w u Kratosa, czyli podbicie rozdziałki do HD, stały framerate i trofea. W SotC był chyba dźiwęk 5.1 więc to też będzie mile widziane (przy godzie poszli na łatwizne i nawet tego nie dali, co wg mnie obniża ogólne wrażenia z obcowania z tym tytułem). Jezeli w jakimś tam stopniu będą nowe tekstury to już to będzie wielki sukces, ale szczerze to wątpie w to (w sensie w nowe tekstury, bo łykam z miejsca ten zestaw). Aby gra wyglądała jak na screenach, to już będzie sukces, bo nie oszukujmy się, są retuszowane, gra tak dobrze nie wygląda nawet na statycznym ujęciu. Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 (edytowane) http://img585.imageshack.us/f/pathtothedam.jpg :o Edytowane 7 grudnia 2010 przez Pikol Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Biały Agro, do odblokowania chyba tylko przez save z ICO. Przy okazji widziałem nieraz jak niektórzy łapali się ptaków i można było sobie tak latać, jak to zrobić? Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Łapanie się ptaków akurat jest łatwe, ale nigdy nie udało mi się lecieć na nim dłużej niż kilkanaście sekund. Można się też złapać ryby. Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Do dlozszego latania potrzebny turbo controller. Bialy agro chyba po hard time attack jest odblokowany. Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 (edytowane) Ha, no to już wiem dlaczego miałem z tym problem. Bonusowo były dwa malowania dla wierzchwca (biały i brązowy), jeden za save z ICO, a drugi za Hard Time Attack, ale nie jestem pewny który za co. Ja z nieciepliwością czekam na kolekcje. Edytowane 7 grudnia 2010 przez Square Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Ja miałem białego po użyciu save'a z ICO. Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Jak miales save z ICO to pojawial sie tylko symbol na czole Agro. Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 11 grudnia 2010 Opublikowano 11 grudnia 2010 http://uk.ps3.ign.com/articles/113/1139580p1.html troche info na temat reedycji. Cytuj
MEVEK 3 510 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 (edytowane) takie male pytanko... do czego mozna by porownac ta gre, bym mogl ja sobie wyobrazic - jej obraz? nie mam ps2, ale czaje sie na kolekcje, ktora ma zostac wydana na ps3. prezentuje sie naprawde swietnie, tak wiec nie chcialbym by to bylo RPG - bo tych produkcji nie ogrywam w ogole. to wazne dla mnie, takze prosze o wypowiedz Edytowane 9 września 2011 przez 4 mE Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 Nie ma podobnej gry i na pewno nie jest to RPG. Po prostu udajesz się z jednego punktu (świątynia) w wędrówkę w celu odnalezienia kolosa i po kolei je eliminujesz. Gra jest bardzo specyficzna i może znużyć schematycznością. Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 5 stycznia 2012 Opublikowano 5 stycznia 2012 Chyba moje ostatnie video z tego uniwersum 1 Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 5 stycznia 2012 Opublikowano 5 stycznia 2012 Jak zwykle kapitalny filmik, gratuluje pomysłowości i samozaparcia. Co to za muza z 7:43 ? Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 6 stycznia 2012 Opublikowano 6 stycznia 2012 Dzięki Ten kawałek z 7:45 wyrwałem z gierki flash, Mirror's edge - Jeśli go chcesz to wyślim mi PM to wyślę Ci mp3. Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 6 stycznia 2012 Opublikowano 6 stycznia 2012 No bardzo chętnie, ale nie możesz otrzymywać nowych wiadomości. Co do filmiku to ile czasu zajęło ci go przygotowanie ? Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 6 stycznia 2012 Opublikowano 6 stycznia 2012 (edytowane) W sumie niewiele, bo pare klipów miałem gotowych, a reszte rzeczy ponagrywałem w trakcie. Sam montaż rozbiłem sobie na 3 dni. edit: tu masz te mp3 http://www.megaupload.com/?d=JF27RTFW Edytowane 6 stycznia 2012 przez Pikol 1 Cytuj
Re 6 Opublikowano 9 stycznia 2012 Opublikowano 9 stycznia 2012 (edytowane) A oto spojlery i pare ciekawych rzeczy. a pro po gry, jeśli ktoś się chciałby przeczytać Jak można odnieść się do Shadow of Colossus wobec historii i mitów oraz Biblii. Kraina zabezpieczona murami, wielkie budowle i wszystko co znajdujemy w grze ma swoją inspirację. Dormin od tyłu znaczy Nimrod. Postać Nimroda wspomniana jest w Księdze Rodzaju. Czytamy tam m.in., iż był on "najsławniejszym na ziemi myśliwym". Wiadomo także, że to on jest sprawcą budowy wieży Babel. Wystarczy sobie przypomnieć także ostatniego kolosa, który był... wysoką wieżą. A sama głowa kolosa przypominała wyglądem samego Dormina w postaci uwolnionej duszy z końca gry. Z mitów Hebrajskich dowiedzieć się można, że Nimrod/Dormin był człowiekiem, słynnym myśliwym, który wzniósł wieże Babel i że wieża ta nie było jego pierwsza wielką budowlą. Można także wyczytać, iż wybudował sobie wielką fortecę. Przez swą pychę Nimrod wyrządził więcej zła niż jakikolwiek inny człowiek od czasów Potopu, ponieważ wystawiał wielkie kamienne i drewniane posągi bóstw, którym cały świat musiał oddawać cześć. Nimrod miał powiedzieć "Zemszczę się na go Bogu za to, że utopił moich przodków". Planowano się posłużyć wieżą babel, by zaatakować niebo, zniszczyć Boga i ustanowić na Jego miejsce bożków. Teracha, obejrzał budowanie wieży i przeklał budowniczych w imieniu Boga, ponieważ widział, że jeśli cegła wypadała komuś z rąk i roztrzaskiwała się, wszyscy lamentowali nad stratą, lecz jeśli jakiś człowiek spadał i ginął, jego sąsiedzi nawet nie odwracali głowy. W grze Nimrodem, jak widać jest Dormin. Wywnioskować można, iż Lord Emon przeklął (albo żył także bardzo długo, albo przekleli Dormina jego przodkowie) Dormina w imieniu Boga i posłużył się do unicestwienia go pewnym mieczem (który wykrada bohater gry), przez co dusza Dormina została przeklęta i być może z pomocą Boską rozdzielielona na 16 wielkich figur/bóstw, które sam Dormin zbudował. Ostatnią jest sama wieża. Odtąd wielkie zbudowane figury przedstawiające bóstwa z fragmentami duszy Dormina ożyły i ślepo wędrowały po krainie zbudowanej przez Dormina, przeklęte na wieki, a sam głos Dormina słyszalny jest w całej jego krainie/fortecy. Koniec końców, wszyscy ludzie opuścili tą krainę, a sam Lord pilnował miecza, który już raz ukaral Dormina prawdopodobnie z interwencją Boga. Ukarany Dormin znalazł się na granicy światów żywych i martwych, w swojej własnej krainie/twierdzy, gdzie i tam znalazł sposób by się wydostać, gdy niespodziewanie przybywa bohater gry wraz z wykradzionym mieczem i zawiera z Dorminem pakt, powiedzmy dość niejasny, gdyż bohater nie poznaje do końca konsekwencji tego co zrobi i że przyczyni się do powstania Dormina, tym razem jeszcze silniejszego. Miecz, który przyczynił się do zguby Dormina, może także go z powrotem ożywić. Pod koniec jak widać przybywa z pomocą ciała bohatera gry i mocą umarłych jako wielki duch/kolos. Jednak Dormin/Nimrod znany jest w mitach także z tego, że dotrzymuje słowa i w grze ożywia dziewczynę bohatera. Jak wiadomo złe czyny ze szlachetnych pobótek mogą mieć szanse na odpokutowanie i jak widać Bóg daje tą drugą szansę w postaci dziecka. Nasz bohater powstaje połączony z duchem Dormina (rogi) jako dziecko i z tego co na końcu mówi Lord, że w tej krainie znowu teraz może być życie i, że dziecko, którą znalazła dziewczyna bohatera będzie musiało w przyszłości odpokutować swoje czyny, a dalej cóż... ICO. Dodam, że podczas lotu orła na literach w krainie zaczyna padać, co wcześniej nie miało miejsca i jak widać przeważnie wszędzie było sucho i brak życia (oprócz jaszczurek i orłów). Nadeszła nadzieja. Tak widzę Shadow of Colossus. . Edytowane 9 stycznia 2012 przez Re 2 Cytuj
Meanthord 325 Opublikowano 12 stycznia 2012 Opublikowano 12 stycznia 2012 Pikol, jak kazdy z Twoich filmow, ten rowniez jest swietny . 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.