Skocz do zawartości

Nowości RPG


_mike

Rekomendowane odpowiedzi

 

Arland widzę, że podają PS3 ;p

 

Na stronie USK można podejrzeć, rzeczywiście jest tam Hypercollection, ale na PS3 ... więc to albo fake, albo pomyłka z PS4, albo nie wiem co ;p

Edytowane przez sakiu
Odnośnik do komentarza

Ciekawe czy to będzie klasyczne jrpg, czy też jakaś gierka dziwoląg/popierdółka.

 

Z innej beczki NISA zapowiedziała wydanie limitki Atelier Shallie:

 

NIS America is working with Koei Tecmo Games to distribute and Atelier Shallie: Alchemists of the Dusk Sea limited edition bundle. This package includes the PlayStation 3 game, an art book, soundtrack CD, and 16" x 24" poster packaged in a limited edition box.

 

The Atelier Shallie limited edition costs $64.99 and will only be available from the NISA Online Store.

 

atelier_sh02_thumb.png atelier_sh03_thumb.jpg atelier_sh05_thumb.jpg atelier_sh04_thumb.png


Read more at http://www.siliconera.com/2014/12/12/atelier-shallie-limited-edition-announced-north-america-europe/#o342Ye1yFVvy2qXK.99
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

NISa potwierdziła wydanie trylogii Arland Atelier na PS3:

 
Arland Atelier Trilogy coming to Europe in March
posted on 01.09.15 at 12:10 PM EST by Sal Romano (@salromano)
Includes Atelier Rorona, Totori, and Meruru.

Atelier-Trilogy-EU-Ann-280x322.jpg

NIS America has confirmed it will release The Arland Atelier Trilogy in Europe on March 6 for PlayStation 3.

The bundle includes:

Atelier Rorona: The Alchemist of Arland

The popular alchemic RPG series from Gust makes an evolutionary change with
Atelier Rorona
with a stunning cell-shaded animation style! Rorona must prove to a knight of Arland that the alchemy workshop she works for can function in the city’s economy, and is required to pass several examinations to assess the workshops ability. Guide Rorona and explore dungeons for key ingredients, craft new items, and battle enemies using the power of alchemy!

Atelier Totori: The Adventurer of Arland

Atelier Totori
follows the story of a new alchemist and her travels around Arland several years after the events of Atelier Rorona: The Alchemist of Arland. Guide Totori on her journey exploring the world, help improve her alchemy, and search for her long-lost mother all while enjoying the in-depth synthesis and battle systems!

Atelier Meruru: The Apprentice of Arland

Atelier Meruru
follows the story of spunky Princess Meruru, who finds herself entranced by alchemy and vows to become Totori Helmold’s apprentice. With new and updated game systems and returning characters from Atelier Rorona and Atelier Totori, Atelier Meruru will once again capture the hearts and minds of all the Atelier fans out there.

The Atelier Rorona included with the trilogy set is not the enhanced Atelier Rorona Plus released by Koei Tecmo last year. It is the original Atelier Rorona published by NIS America in 2010.

NIS America did not announce a price, but Amazon UK lists it at £35.38.

Read more at http://gematsu.com/2015/01/arland-atelier-trilogy-coming-europe-march#k8gYD3EQSXDW5Vqz.99

 

Wszystko spoko tylko największym minusem jest to,że zamiast wrzucić do paczki Roronę Plus to dali zwykłą wersję.
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Nihon Falcom zapowiedziało na Vite grę przypominającą mi Persony.

 

 

 Falcom za pośrednictwem oficjalnej strony Tokyo Xanadu podzielił się pierwszymi screenami z tego tytułu. Natomiast nowe szczegóły na temat gry przekazał w najnowszym wydaniu Dengeki PlayStation .

Wstęp

17-letni Kou Tokisaka jest zwyczajnym uczniem żyjącym na przedmieściach Tokio, konkretnie w Morimiya. Podczas powrotu do domu z pracy, zostaje uwikłany w pewien incydent w starej części miasta.

Asuka Hiiragi po powrocie do Japonii rozpęczniała naukę w szkole, do której uczęszcza Kou. Wygląd oraz przyjazna osobowość pozwoliły jej zostać popularną przewodniczącą klasy. Być może także dlatego pewnego dnia zostaje napadnięta przez grupę delikwentów, którzy zaciągają ją w bardziej ustronne miejsce. Będący w okolicy zdarzenia Kou postanawia śledzić sprawców i ich ofiarę, lecz w pewnym momencie zostaje świadkiem strasznego zdarzenia. Z niewyjaśnionych przyczyn nagle trafia do w nieznanego, niesamowitego miejsca, w którym wspomniani delikwenci zostają zjedzeni przez niewyobrażalne monstrum zwane chciwością. Kolejnym niewytłumaczalnym zdarzeniem jest pojawienie się w rękach Asuki migoczącego błękitnym światłem miecza…

Kou Tokisaka

Jego rodzice spędzają dużo czasu, pracując za granicą, przez co od nadchodzącej wiosny będzie zmuszony mieszkać samotnie. Nie należy do żadnego ze szkolnych klubów,  ale podejmuje się wielu półetatowych prac. Czuje wewnętrzny przymus pomocy każdej potrzebującej osobie, co nie raz naraziło go na kłopoty. Z tego też powodu poznał Asukę.

Jego typ broń Soul Device jest połączeniem miecz oraz bicza.

Asuka Hiiragi

Asuka uczęszcza do tej samej szkoły co Kou oraz niedawno powróciła ze Stanów. Pomimo że jest szanowaną i lubianą przez wszystkich uczennicą, jest to tylko pokazówka, której wymaga skrywana przez nią tajemnica. W rzeczywistości każdej nocy otrzymuje rozkazy od organizacji posiadającej „Soul Device” i bada incydenty powiązane z Innym Światem.

Chciwość

Chciwością zostały nazwane kreatury włóczące się po labiryntach Innego Świata, a ich prawdziwa historia nie jest znana. Pojawiają się w różnych typach, kształtach i rozmiarach, jednakże nie rosną i nie potrafią rozmnażać się jak inne żywe istoty. Według dość specyficznych domysłów monstra te pochodzą z dodatkowego wymiaru i są sztucznie tworzone. Normalna broń na nie działa, jedynie „Soul Device” może je zranić.

Soul Device

Specjalne bronie, które mogą posiadać jedynie osoby powiązane z Innym Światem. Występują w wielu formach, lecz żadna z nich nie jest do siebie podobne. Stworzone z cząsteczek duszy oraz materiałów z Innego Świata są jedyną opcją w walce z chciwościami.

Zaćmienie

Jest zjawiskiem, podczas którego świat realny oraz Inny przeplatają się w tzw. specjalnych bramach. Na nasz świat nakładają się wtedy labirynty Innego Świata, co prowadzi do wielu niewytłumaczalnych zjawisk. Normalni ludzie nie są w stanie rozpoznać tego stanu, lecz to właśnie wtedy odbywają się tajemnicze wypadki oraz powstają miejskie legendy.

Xiphone

Xiphones to terminale przechowujące dane osobiste z funkcją komunikacji. Ten odpowiednik smartphonów stał się popularny około dziesięć lat temu, ponieważ oferował także połączenie z różnymi serwisami społecznościowymi oraz umożliwiał uruchamianie gier. Jednak jego najważniejsza funkcją jest przechowywanie aktualnych danych fizjologicznych swego posiadacza, które ułatwiają korzystanie z różnych miejsc, np. szpitali, oraz służą jako system zabezpieczeń.

Screen-Shot-2014-12-17-at-9.21.06-PM.png

Tokyo-Xanadu_2015_02-26-15_001.jpg

Tokyo-Xanadu_2015_02-26-15_002.jpg

Tokyo-Xanadu_2015_02-26-15_003.jpg

Tokyo-Xanadu_2015_02-26-15_004.jpg

 

Ciekawe jak im to wyjdzie. 

Odnośnik do komentarza

Fajnie się prezentuje to Tokyo Xanadu. Ofc na wersję zrozumiałą dla przeciętnego posiadacza Vity pewnie nie ma co liczyć :/

Ogólnie to muszę przyznać,że dorobek Falcom jest olbrzymi.Szkoda,że jedynie garstka ich gierek została przetłumaczona na ang.

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

Dokładnie, dobrze,że chociaż YS wychodzi po ang. A na Steam ma się w marcu pojawić kolejna gierka od Falcom.Mianowicie Gurumin: A Monstrous Adventure

http://store.steampowered.com/app/322290/

 

A skoro jesteśmy w temacie Falcom to Xseed na swoim profilu Tumblr poinformował,że prace nad tłumaczeniem tekstu do The Legend of Heroes: Trails in the Sky Second Chapter zostały zakończone:

 

The Legend of Heroes: Trails in the Sky Second Chapter - Localization Blog #1

Trials Trails in the Sky

tumblr_inline_nkg9yp4j4B1siwbnr.png

The End is Nigh.

Trails in the Sky SC’s text is done. I announced this back in January when I passed in the last file, but I think even those who know can sit back and appreciate that statement one more time. Trails in the Sky SC, a game that’s been baking in Gehenna’s oven for almost four years now, is finally on its way to something like an actual release date.

Initially, my duty on Trails SC was to oversee the project in a general sense. As the original editor for the previous game (and a person with the intimate and inane details of hundreds of NPCs burned into her brain), I was the logical choice to look over the sequel. I was to go over the edited files as they were finished, ensure the tone didn’t stray too far from FC, and fiddle with treasure chest text whenever a new bottle of wine was opened. From November 2013 until mid-2014 I busied myself with sifting through the main scenario, reformatting that text into a usable format with attractive windows, meddling here and there, and pulling the terminology into line. System text was not translated at the time the main scenario or NPC files were done, so I also took a seven month stroll through nightmare memory lane revisiting FC’s system text to make sure SC’s files matched internally and externally. This lead to a lot of amusing notes being added to the massive spreadsheet of NPCs I had created before I started on the project and some embarrassing discoveries.

tumblr_inline_nkg5upd81B1siwbnr.png

While I went through the main scenario text I also ran each major scene by a recorded playthrough of the game. SC’s main scenario is roughly twice the size of FC’s (*please see the “Dirty Breakdown”) and has more Olivier than ever. Based on just that alone, I think I can assure you guys with some certainty that you’re going to enjoy the hell out of the story. You’ll also probably need a spreadsheet to keep track of all the citizens of Liberl since they refused to stay in their respective regions and kept getting married and going on pilgrimages and…

tumblr_inline_nkg9xl7gAB1siwbnr.png

I Dream In .csv…

After finishing up my review/reformatting of the completed scenario text, I then moved on to scouring what NPC files were completed. But Trails being what it is (a game that eats people), I was brought on in full as a replacement editor back in July of 2014 to finish the remaining fifty percent of the game by December. I didn’t.

For the next six and half months until mid-January I spent a lot of time in the company of late night TV. As much as working on Trails at that pace feels like drowning half the time, I did, however, gain an appreciation anew of just how detailed this series is. It’s no secret to anyone who’s played FC that every damn thing in these games has something to say and they switch it up a lot. What’s been done even better in SC, however, is the scope and depth of these random characters you might pass by in other games. I followed an NPC with an existential crisis and a few screws loose all around Liberl, I applauded as a neglected wife got her revenge over the course of three chapters by mastering her husband’s beloved hobby, new generations were born, NPCs met, dated and got married… I’m still kind of in awe at the sheer planning that went into this game. (I can say that now that I’m done and past being horrified at the sheer planning that went into this game.)

For those not as impressed with the daily machinations of minor characters, there are other things to look forward to in SC, like fishing. And casino games. And new books. Did I mention there’s fishing? The magic system has also been beefed up (Combo attacks! New crafts!), and there are some pretty cool new books secreted about Liberl. And if you’re still concerned about replay value, know that early on you’ll have to buddy up with either Schera or Agate* and both branches are worth a playthrough.

Trails in the Sky SC has overcome a lot of hurdles getting to this point and tried the patience of many a fan. I’ve read the forums and seen the feedback online. Boy have I seen the feedback… You guys have been pretty great and understanding, though, seriously. It’s an absolute pleasure, then, to finally get to share some more details, especially some of the early jacked-up fruits of our labor.

tumblr_inline_nkg2g8pXP51siwbnr.jpg

                                                     (Yay QA)

tumblr_inline_nkgba44ey21siwbnr.jpg

(I’m going to make his name “Mustachioed Dandy” and see if anyone notices)

 

Expect more, less wonky-looking details to reveal themselves in the next several months as we polish things on our way to release. And while that date’s not set yet, what I can tell you with pretty good authority is that though this game has been a long time coming, it’s one that’s definitely worth the wait.

-Jess

(More Trails and spider talk to be found on Twitter: @HProtagonista)(*TeamAgate4Lyfe)

 

Some final Trails numbers:

tumblr_inline_nkg2h2NbHe1siwbnr.pngtumblr_inline_nkg2hzOUyk1siwbnr.png

Disclaimer: All graphics made with great time and little skill using the touch pad of a dying laptop gummed up with the detritus of a 1000 bagels.

Disclaimer 2: Some information in the graphics was based on guesstimates arrived at by rooting through the recycle bin.

 

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

Z tego co kojarzę to oprócz wersji na Steam ma być również ona wydana na PSP.

Ja bym bardzo chciał żeby ktoś wydał po ang te odsłony z PS3. Ograłem troszkę demka i bardzo mi się spodobały. Przyjemny gameplay, świetny chara design i fabuła zapewne również bardzo dobra.

Ale pewnie ilość tekstu do tłumaczenia skutecznie blokuje wszelkie nadzieje na wersję w zrozumiałym języku.

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Składanka Tales of Graces F / Tales of Symphonia Chronicles zostanie wydana w Europie:

 

Collection due out next week, according to Amazon Germany.

Bandai Namco is planning the release of a Tales of Graces F / Tales of Symphonia Chronicles Compilation in Europe, according to an Amazon Germany listing.

image: http://gematsu.com/wp-content/uploads/2015/03/ToGF-ToSC-Collection-EU-Listing.jpg

ToGF-ToSC-Collection-EU-Listing.jpg

As the title indicates, the compilation includes Tales of Graces F and Tales of Symphonia Chronicles, with the latter made up of Tales of Symphonia and Tales of Symphonia: Dawn of the New World.

The compilation is listed for release next Friday, March 27 at €19.99.


Read more at http://gematsu.com/2015/03/tales-of-graces-f-tales-of-symphonia-chronicles-compilation-coming-to-europe#kAb6xpfI2R9f4XtP.99
Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

NIS ma jeszcze jeden tytuł w tym roku do wydania. Firma w całości skupi się na produkcji gier na Ps4 i PS Vita. Osobiście się cieszę, lubię produkcje od Nippon Ichi. Disgea zjadła mi mnóstwo czasu, kolejna część pewnie zrobi to samo

http://gematsu.com/2015/03/nippon-ichi-software-new-games-ps4-ps-vita-only-new-ps4-title-this-year
 

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Jakos nie widzialem informacji o tym na forumku. Tri-Ace zostało wykupione przez jakas firme skupiona na komorkach.

 

>Star Ocean franchise is dead forever

>Valkyrie Profile IP is dead forever

>Infinite Undiscovery IP is dead forever

>Resonance of Fate IP is dead forever

 

Większość już to zapewne wie ale śmierć Star Ocean jest nieaktualna. Robi je właśnie Tri Ace.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...