Opublikowano 3 lutego 201213 l Pokazali w końcu Crimson Shroud Matsuno: http://www.guild01.jp/crimsonshroud/index.html Ciekawe co z tego wyjdzie.
Opublikowano 23 lutego 201213 l Oddział Monolith Soft z Kyoto robi grę na 3DS-a - oficjalnie dziś potwierdzone. Można by rzec, że spekulując w temacie o ich nowym projekcie na Wii U myliłem się i jednocześnie miałem racje... http://www.ppe.pl/news-13962-Monolith_Soft_tworzy_tez_na_3DSa.html http://www.monolithsoft.co.jp/recruit/jobs.html Oczywiście moim dywagacjom z PPE musiała umknąć pewna kwestia, której nie dostrzegłem w listopadzie, albo o której zapomniałem - otóż Hiroshi Uchiyama w wywiadzie przeprowadzonym w tamtym czasie jest przedstawiony w mało widocznym miejscu na stronie jako reżyser, a Honne jak osoba nadzorująca produkcję. Jeśli Uchiyama ma takie stanowisko, to obniża to chyba trochę szanse na nową część Baten Kaitos. Co więcej -- a to musiało mi już umknąć zupełnie -- Honne podobno ma ambicje stworzenia eRPeGa innego niż wszystkie. Czy w takim razie chciałby wracać do BK? Szczerze powiedziawszy nie będę płakał. Wolałbym jednak coś zupełnie nowego. Fani być może by się ucieszyli na wieść o trzeciej części, ale resztę tylko wyalienują i obniżą potencjalną sprzedaż. Zwłaszcza, że BK bestsellerem nigdy nie było... Anyway, kim jest Uchiyama? Wydreptana przez niego ścieżka kariery źle nie wygląda. Najpierw zaczynał od Cosmic Fantasy z PC Engine po czym zaliczał kolejno: Radical Dreamers, Xenogears, Chrono Cross, Xenosaga Ep. I, obie części Baten Kaitos, Soma Bringer i Dragon Ball Kai. Są to głównie prace przy modellingu, ale np. Takahashi, Nomura czy wreszcie sam Honne też zaczynali jako graficy przecież. PS. Po rozpoczęcia rekrutacji do projektu Takahashiego i K.Kojimy niedługo później zamieszczono wywiady, w których wyjaśniali kogo potrzeba, ujawniając z grubsza swoje założenia, więc tym razem może będzie podobnie.
Opublikowano 14 marca 201213 l No więc Matsuno rozgadał się o Crimson Shroud. Podobno rzucanie kośćmi nie stanowi już o wszystkim, dla mnie bomba. Grafikę z pierwszych lat PS1 jakoś więc przeboleję. http://www.ppe.pl/ne...son_Shroud.html Uwaga, jeden z najdłuższych newsów w historii PPE.: P I jeszcze odnośnie mojego poprzedniego posta z tego tematu - jeśli kogoś interesuje gra Monolith na 3DS-a to może zajrzeć do mnie na bloga, gdzie wycisnąłem jeszcze kilka dodatkowych szczegółów z ostatniego wywiadu z Yasuyukim Honne.
Opublikowano 26 marca 201213 l http://www.ps3site.pl/tales-of-xillia-trafi-do-europy/104881 No i kolejny po Graces powód do radochy.
Opublikowano 1 kwietnia 201213 l http://www.ps3site.pl/tales-of-xillia-trafi-do-europy/104881 No i kolejny po Graces powód do radochy. Niestety juz wczesniej zaklepywano tak nazwy i w US i EU(np. Tales of Hearts, Tales of Innocence) i niestety nie oznaczaja wydania gry/gier w angielskiej wersji Edytowane 2 kwietnia 201213 l przez Sanryu
Opublikowano 27 czerwca 201212 l Square Enix to avoid large-scale internal development after Final Fantasy XIII-2 "Because it's a large-scale project, we had to keep it secret, but this led to user testing happening way too late in the process," he said. "We heard a lot of feedback about things we needed to fix, and we decided we would do that with FFXIII-2. ... We decided that we would have a milestone every month, and realized we needed to applied more Western technology and production techniques. We learned this not only from GDC, but also from Eidos [now owned by Square Enix]." "We are also thinking that we will not do large-scale internal development any longer." he said. "We have a lot of great creators in Square Enix, but for larger-scale development we will be doing more distributed and outsourced development to reach our targets on time." http://www.gamasutra.com/view/news/173093/Square_Enix_to_avoid_largescale_internal_development_after_Final_Fantasy_XIII2.php?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+GamasutraNews+%28Gamasutra+News%29
Opublikowano 20 sierpnia 201212 l Behold! Nadciąga sequel TWEWY... prawdopodobnie: http://www.square-enix.co.jp/subaseka/ Jeśli tak zapowiedź powinna pojawić się w nowym Jumpie, czyli jakoś w tym tygodniu.
Opublikowano 20 sierpnia 201212 l Raczej 3DS/Vita albo sam 3DS. Wątpie aby SE ryzykowalo kase wydajac taki "niszowy" produkt na martwą konsolę.
Opublikowano 20 sierpnia 201212 l Z tą Vitą to ja wątpie, bo musieli by trochę przebudować koncepcje gry...
Opublikowano 20 sierpnia 201212 l Na 3DSie też musza, bo główna akcja musi się dziać na górnym ekranie, nie na dotykowym.
Opublikowano 20 sierpnia 201212 l A dlaczego główna akcja nie może się dziać na ekranie dotykowym? Bo to 3DS.
Opublikowano 20 sierpnia 201212 l No i? A kto mówi, że wszystko w grze musi korzystać z technologii 3d? Cooking Mama jakoś na 3DS'a wyszło, a tam wszystko robi się na dolnym ekranie. Edytowane 20 sierpnia 201212 l przez ragus
Opublikowano 2 września 201212 l Nie ma tematu do ogólnych rozważań rpgowych, to napisze tutaj, bo odnosi się do nowości. S-E wypuściło w tym tygodniu FF Dimensions na iOSa. Perspektywa nowego staroszkolnego FFa była bardzo kusząca, jednak gra szybko wzbudziła kontrowersje wśród fanów serii i graczy tego rynku po oświadczeniu przez firmę, że całość - podzielona na rozdziały - będzie kosztowała $30, które na tej platformie jest ceną wygórowaną i z pozoru totalnie nieadekwatną biorąc pod uwagę, że na screenach FFD wyglądało jakby było zrobione przez amatorów w RPG Makerze. Oprawą graficzną nawet nie dorasta do pięt temu, co widzieliśmy naście lat temu na SNESie - niech ten szpetny screen z interfejsu służy jako przykład - http://a4.mzstatic.c...58090623048.png Jednak wiadomo, grafika to nie wszystko. Gra może zaskoczyć wszystkich błyskotliwą fabułą, interesującym światem i wieloma innymi elementami, wielu pewnie chciało się na nią skusić. Czekała na nich niespodzianka. Otóż S-E wypuściło darmowy prolog, w menu którego można dokupić dalsze epizody - przynajmniej w teorii, bo gra została wypuszczona w takim stanie, że żadne się nie liście nie pokazywały i tym sposobem nawet jak ktoś chciał kupić FFD, to nie miał takiej możliwości. Nie dość, że gra z pierwszych opinii jest średnia, to wydawca sam zablokował ludziom dostęp do kupna ich produktu. Dokładając do tego cyrk z Versusem, trylogię o którą nikt nie prosił, fiasko związane z FFXIV i inne zapytam krótko - co się dzieje z tą firmą? Dodam, że łatka naprawiająca błąd już wyszła, ale fakt pozostaje faktem, że coś takiego nie powinno się przytrafić tak dużej firmie. Edytowane 2 września 201212 l przez Hela
Opublikowano 2 września 201212 l Zapomniałeś dodać pierdyliard płatnych DLC do jednej z części "trylogii", brak lokalizacji Agito na język angielski, a także poroniony pomysł wydawania odświeżonego FFVII na PC z dziesiątkami DRMów i wymogiem bycia online i bez wersji Steam. A to tylko jeśli mówimy o samej serii FF. Zresztą, FFVII też miał podobne problemy - ludzie którzy kupili grę zaraz po jej wypuszczeniu w sklepie squeenix nie mogli jej odpalić, bo ciągle wyrzucała błędy, albo krzyczała, że user nie jest online, podczas gdy inni w ogóle jej nie mogli zakupić, gdyż usługa była niedostępna w połowie regionów świata... No ale czego oczekujesz? Seria FF to kura znosząca złote jaja. Ludzie z klapkami na oczach polecą na sam tytuł, choćby byli świadomi tego, że czeka ich rozczarowanie. Magia tytułu na wielu działa do dziś, a squeenix tylko to wykorzystuje idąc po najmniejszej linii oporu. Bo czy DRMy, błędy i brak Steama myślisz przeszkodził na przykład ludziom przed skuszeniem się na n-ty re-release siódemki? Albo na zakup XIII-2 i durnych DLC aby nerdy mogły patrzeć na główną bohaterkę w stroju kąpielowym? Zresztą, daleko szukać nie musisz - sprawdź w tym dziale ile osób wyczekuje premiery FFX HD. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, ale obawiam się po prostu, że jakkolwiek poronione niektóre pomysły i wpadki squeenix by nie były, to nadal kasę trzepią równo.
Opublikowano 18 stycznia 201312 l Nie wiem na ile crunchyroll news można wierzyć, ale... http://www.crunchyroll.com/anime-news/2012/12/31-1/toki-to-towa-trademarked-for-european-release jeśli coś z tego wyjdzie to fajnie nawet oO
Opublikowano 1 lutego 201312 l Art z nowej gry Monolith Soft powstającej na 3DS-a? http://kontownia.files.wordpress.com/2013/02/monolith_3ds.jpg Oddział w Kyoto szuka kolejnych pracowników. Yasuyuki Honne powiedział, że powierzono mu bardzo poważną misję i że szukają ludzi, którzy mają pojęcie o technologii HD. Jak mówi, chce zaoferować ludziom warunki do tego, by mogli jak najlepiej zademonstrować swoje umiejętności.
Opublikowano 1 lutego 201312 l No i jak się tu znowu nie jarać, jak coś ciekawego podsyłasz Enkidou:). Jestem ciekaw co z tego wyjdzie, i ciekawi mnie czy art przedstawia parę głównych bohaterów?
Opublikowano 24 kwietnia 201311 l Final Fantasy's PS1 glory days recaptured in indie gameThe Black Tower is an RPG epic in the style of classic Square RPGs http://youtu.be/nKd3UbRm1hY What becomes antiquated will eventually become cool again. It happened to 16-bit sidescrollers and voxels, so why not pre-rendered backgrounds and world maps? The Black Tower is a love letter to PlayStation Japanese RPGs, currently developed by a three person team. The Black Tower is only the second game designed by Simon Mesnard, who released Myst-like adventure game ASA: A Space Adventure in December. The project is currently a prototype that may blossom into a full release via crowdfunding, according to Mesnard. After all, three people can't easily make a game of this scale without taking a decade in development time. http://vimeo.com/64305136 The above prototype gameplay includes audio and visuals that aren't final but should give a good impression of how deep Mesnard's Final Fantasy VII fandom goes. To this day, I still admire pre-rendered backdrops, but I have to commend Mesnard for finding a clever way to produce the same effect on modern hardware. By layering high-poly backgrounds on low-poly foregrounds, The Black Tower offers a similar effect though backdrops are actual 3D renders that pan alongside player movement. With all the praise we throw at Final Fantasy VII and Chrono Trigger, it's encouraging to see someone pay tribute to them without turning to RPG Maker. The footage of The Black Tower lacks polish but is impressive, regardless. Here's hoping the three developers continue on in this massive endeavor. Follow the development on the game's blog. Recapturing The Poetics And Epic Moments Of PS1-Era Final Fantasy In TBT: The Black Tower [indie Statik] Zapowiada się ciekawie. Edytowane 24 kwietnia 201311 l przez Paliodor
Opublikowano 28 kwietnia 201311 l Powstaje nowa część z serii Atelier. Tym razem jest to Atelier Escha & Logy: Alchemists of the Dusk Sky. Gra zostanie wydana w Japonii już 27 czerwca tego roku jako ex na PS3. Poniżej opening:
Opublikowano 5 maja 201311 l Nowe screeny z nadchodzącej angielskiej wersji Time and Eternity: http://www.destructoid.com/time-and-eternity-screens-look-as-gorgeous-as-ever-253087.phtml Premiera w USA latem tego roku, wydawcą jest NIS America.
Opublikowano 5 maja 201311 l Warto nadmienić, że premiera w EU jest praktycznie w tym samym czasie, to samo tyczy się dwóch kolejnych gier od NISA czyli Guided Fate Paradox, na który najbardziej czekam (prawie kupiłem wersję JP) i Disgaea D2. Bardzo fajnie, że NISA atakuje rynek z jednakowymi premierami do wersji US, szkoda tylko że nie ma szans na edycje limitowane właśnie dlatego bo to NISA, oni w EU takich nie wydają
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.