Skocz do zawartości

Resident Evil 4


konsola

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

RE4 po TEW? Wiedz C0r że jak po skończeniu TEW będziesz mówił że re4 gorsze to sprowadzisz na siebie gniew połowy forum. :reggie:

Opublikowano

Skończę RE4 na pewno dwa razy, teraz i na professionalu, jeśli po tych dwóch przejściach będę miał takie odczucia że TEW > RE4 to odpuszczę sobie posta we właśnie ukończyłem i już nigdy nie wypowiem się na temat RE4. Prewencyjnie :pipi:

Opublikowano (edytowane)

Gunplay słaby czy tez mało satysfakcjonujący? RE4 i GeoW dwa najlepsze gunplaye jakie gry mają do zaoferowania. 

 

Właśnie wpadłeś na czarna liste, kolego, hehe.

Edytowane przez XM.
  • Plusik 1
Opublikowano

Weź pod uwagę że to wstępna ocena po jakichś 2.5h gry, mając na razie tylko ten mały pistolet maszynowy i zwykły pistolet.

 

Ten gunplay nie jest zły w sensie samego strzelania, nie powinienem może tego co mi nie pasuje nazywać gunplayem, tylko nieduża ilość krwi i dość powtarzalne animacje postrzelonych przeciwników jakoś nie dają mi ogromnej radochy.

 

Ale koniec oceniania z mojej strony, kolejny post jak będę przynajmniej w połowie gry.

Opublikowano (edytowane)

Przeżyjmy to jeszcze raz:

 

 

 

Znacie ten filmik? Robił 10 lat temu i dalej robi. C0r nie oglądaj bo dużo spoiluje.

Edytowane przez mate5
Opublikowano

Dokładnie, choć i tak nie ma porównania do stroju Ady. Wyobrażacie sobie latanie po górach w sukience wieczorowej i w szpilkach? Całkowicie nierealistyczne. 6/10

Opublikowano

Tez zwrocilem na to uwage i wydalo mi sie to zwyczajnie glupie jakby nie mogli dac animacji zaleznej od ilosci ammo.

Powodzenia z animacją ładowania Strikera z magazynkiem na 100 naboi :P

  • Plusik 1
Opublikowano

W ogóle wysyłanie agenta rządowego do jakieś wioski w pojedynkę żeby odnalazł i obronił córkę prezydenta z pistoletem i ziółkiem leczniczym w asyście dwóch portierów z Biedronki. 2/10

  • Plusik 1
Opublikowano

 

Tez zwrocilem na to uwage i wydalo mi sie to zwyczajnie glupie jakby nie mogli dac animacji zaleznej od ilosci ammo.

Powodzenia z animacją ładowania Strikera z magazynkiem na 100 naboi :P

Ups, zapomnialem, ze tak mozna napakowac guna xD

 

Ada to klasyczna japana wiesniara, oczywiscie japonce nie sa tego swiadomi. Prawdziwy popis wiochy daje w szóstej czesci.

Opublikowano

Z ciekawości, da się jakoś szybciej operować tym co posiadamy, zmieniać bronie, granaty, czy zawsze trzeba wchodzić do ekwipunku i wybierać broń?

 

Nie przeszkadza mi to, ale wolę się upewnić.

Opublikowano (edytowane)

Nie da się. No i zamiast "nie przeszkadza mi to" powtarzaj za mną: 

 

Konieczność wchodzenia do menu ekwipunku za każdym razem połączone ze sztywnością designu tego ekwipunku i dźwiękami jakie jego obsługa wydaje dodaje niezmiernie do moich wrażeń i jestem pod wrazeniem kunsztu developerów

 

Konieczność wchodzenia do menu ekwipunku za każdym razem połączone ze sztywnością designu tego ekwipunku i dźwiękami jakie jego obsługa wydaje dodaje niezmiernie do moich wrażeń i jestem pod wrazeniem kunsztu developerów

 

Konieczność wchodzenia do menu ekwipunku za każdym razem połączone ze sztywnością designu tego ekwipunku i dźwiękami jakie jego obsługa wydaje dodaje niezmiernie do moich wrażeń i jestem pod wrazeniem kunsztu developerów

 

Konieczność wchodzenia do menu ekwipunku za każdym razem połączone ze sztywnością designu tego ekwipunku i dźwiękami jakie jego obsługa wydaje dodaje niezmiernie do moich wrażeń i jestem pod wrazeniem kunsztu developerów

 

Konieczność wchodzenia do menu ekwipunku za każdym razem połączone ze sztywnością designu tego ekwipunku i dźwiękami jakie jego obsługa wydaje dodaje niezmiernie do moich wrażeń i jestem pod wrazeniem kunsztu developerów

 

Konieczność wchodzenia do menu ekwipunku za każdym razem połączone ze sztywnością designu tego ekwipunku i dźwiękami jakie jego obsługa wydaje dodaje niezmiernie do moich wrażeń i jestem pod wrazeniem kunsztu developerów

 

Konieczność wchodzenia do menu ekwipunku za każdym razem połączone ze sztywnością designu tego ekwipunku i dźwiękami jakie jego obsługa wydaje dodaje niezmiernie do moich wrażeń i jestem pod wrazeniem kunsztu developerów

 

Konieczność wchodzenia do menu ekwipunku za każdym razem połączone ze sztywnością designu tego ekwipunku i dźwiękami jakie jego obsługa wydaje dodaje niezmiernie do moich wrażeń i jestem pod wrazeniem kunsztu developerów

Edytowane przez mate5
Opublikowano

Dobra, jestem już w zamku.

 

Ja pier.dolę :obama: Cofam słowa o tym gunplayu od razu, wiadomo, początek był niemrawy pod względem strzelania, ale teraz mam ulepszonego shotguna, TMP i _Red_9 i strzela się fantastycznie. Ten crowd control, granaty oślepiające i zapalające też robią robotę, tak że wspaniale jest pod tym względem.

 

Te walki z bossami są zaje.biście emocjonujące, El Gigante i Mendez padli ledwo, ledwo, gra na szczęście zrobiła się odpowiednio wymagająca. Sterowanie też świetnie dopełnia gameplay, jedynym "dynamicznym" ruchem jaki możemy wykonać jest szybki obrót o 180 stopni w drugą stronę i to jest genialne, przy walce z bossami czy siostrami z piłą mechaniczną aż mi się ręce na padzie spociły, daaaaamn :obama:

Opublikowano

Ja rano odpaliłem sobie na Wii i nie wiem kiedy a tutaj już 2h pyknely. Skill z czasów GaCka pozostal. Niby znam już tą grę na pamięć, wiem kiedy jaki przeciwnik się pojawi i w których beczkach jest amunicja a i tak chce się mi się dalej grać. Chyba będę musiał zakupić na PS4 w pudełeczku.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...