Gość pawel_k Opublikowano 14 grudnia 2008 Opublikowano 14 grudnia 2008 mi działały manetki, a właściwie to nic nie przestawiałem. działały zarówno na starym driving force (tym najstarszym, z obrotem 180 stopni) i g25... Cytuj
ryder 0 Opublikowano 14 grudnia 2008 Opublikowano 14 grudnia 2008 ok, już do wszystkiego doszedłem, właściwie dziwie sie ze nie wpadlem na pomysł żeby sprawdzić te możliwość wcześniej... wystarczy drążek biegów ustawić na tryb sekwencyjny, wtedy manetki też reagują Cytuj
Re 6 Opublikowano 26 grudnia 2008 Opublikowano 26 grudnia 2008 (edytowane) Eeee tam zamiast teraz brać Driving Force Pro lepiej wziąć w tej samej cenie Driving Force'a GT z tym podświetlanym logo GT:D Wykonanie o niebo lepsze i niezłe pedały. Takie tańsze G25, jak ktoś nie potrzebuje do wyścigowych gierek sprzegła i i sekwencyjnej, bo wnętrze zdaje się jest takie same:) I dzięki bogu, że klawisze i krzyżak znów jest na kierze:D Mam ją i powiem, ,że miło się śmiga nią w np. Wrc 4 czy któreś z GT:D mNIAMM A co do kalibracji to się automatycznie kalibrują. Do Gt po swojemu do rajdówek po swojemu:) Edytowane 26 grudnia 2008 przez Re Cytuj
PiotrB 9 Opublikowano 26 grudnia 2008 Opublikowano 26 grudnia 2008 (edytowane) Za to za śmieszne uważam, że nigdzie nie jest napisane jak zmiejszyć kąt kiery czy wibracje i ogólnie info jakieś. Instrukcja to 4 obrazki i nic więcej, a reszte właściwie się dowiedziałem z tego forum o.O. Nigdzie nie ma podanej kombinacji klawiszy, ani na pudle, ani w środku, hehehe biggrin.gif Do DFP była dołączana instrukcja gdzie była podana kombinacja jak zmniejszyć siłę force feedback'a do 40% (domyślnie jest 100%), ale już jak zmniejszyć kąt obrotu nie podawali. Jak zmniejszyć kąt obrotu dowiedziałem się dzięki HIVowi, który podał tą kombinację w PE (przy okazji recenzji GT4: Prologue). Póki co moje DFP rev B trzyma się bardzo dobrze (3 lata już ma), ale musiałem ją kilka razy naprawiać. Dokładnie znam ten sprzęt . EDIT: hehe, Re zmieniłeś posta. Edytowane 26 grudnia 2008 przez PiotrB Cytuj
Re 6 Opublikowano 26 grudnia 2008 Opublikowano 26 grudnia 2008 tak:D Bo jakoś tak nie po polskiemu wyszło:D BTW. nie wiem czy to kwestia ustawień w opcjach czy głupia polityka Polyphony, ale wsteczny jest makabryczny. W GT4 nawet w manualu nie można zejść na wsteczny. Nie rozumiem tego. Nie zrobili tego tak jak w innych gierach, że np. jest wteczny w hamulcu. Nie zrobili też, że wsteczny jest w lewarku. Za to zrobili w Trójkącie. I fajnie się gra na kierze do momentu kiedy trzeba cofnąć, a akurat kiera jest skręcona. Zaczyna się szukanie trójkąta, albo innego przypisanego klawisza na kierownicy. Nie wspominając o trzymaniu guzika i kręceniu kierownicą. Czy taka sama kpina jest w GT5P?? Czy w manualnej skrzyni można zejść z 1 na R. ?? Czy może ja jestem za tępy;D Cytuj
PiotrB 9 Opublikowano 26 grudnia 2008 Opublikowano 26 grudnia 2008 Niestety Re taka sama kpina jest i w GT5P. Też zawsze mnie to denerwowało. Nie wierzę, że nikt jeszcze o tym błędzie nie napisał do Polyphony. Także pewnie o tym wiedzą, ale nie chce im się tego zmieniać lub mają inne sensowne wytłumaczenie . Cytuj
wirusek 1 Opublikowano 26 grudnia 2008 Opublikowano 26 grudnia 2008 Mam kiere Logitecha Driving Force EX, grałem w kilka dem na ps3 (np. GRID) w instrukcji pisze że mogę ją kalibrować wciskając na 3 sekundy przycisk mode, lecz nic się wtedy nie dzieje, czy to może być wina kierownicy, czy ściema producenta. Druga sprawa mam tą kierownice trochę przechyloną o jakiś 1 stopień w prawo jak załączam grę, można to w jakiś sposób z kalibrować? Cytuj
FLooK 1 Opublikowano 26 grudnia 2008 Autor Opublikowano 26 grudnia 2008 Mam kiere Logitecha Driving Force EX, grałem w kilka dem na ps3 (np. GRID) w instrukcji pisze że mogę ją kalibrować wciskając na 3 sekundy przycisk mode, lecz nic się wtedy nie dzieje, czy to może być wina kierownicy, czy ściema producenta. Druga sprawa mam tą kierownice trochę przechyloną o jakiś 1 stopień w prawo jak załączam grę, można to w jakiś sposób z kalibrować? Nie wiem jak jest z EXem, ale DFP kalibruje się samo przy każdym włączeniu (gry i konsoli), ewentualnie można skalibrować ją w samej grze. Niestety wszystkie gry nie mają tych opcji. Ze znanych mi produkcji to chyba tylko Enthusia posiada taką opcję. Cytuj
janasa 0 Opublikowano 2 stycznia 2009 Opublikowano 2 stycznia 2009 siema,posiadam oryginalną kierwonice do 360 wirelles coś tam:) ta biała w każdym razie, w forzie sprawdza sie znakomicie,chyba pod nią została zrobiona:) w dirta grac sie nie da wogóle,albo codemasters coś poyebao albo gra zrobiona tylko na pada,z innymi tytułami już jest lepiej(Grid,Nascar, no i pgry:),ale kupiłem ją ze wzgledu na colina a tu zonk,jedyny minus że nie ma ręcznego,tylko na guzikach co drażni jak cholera,chce zapuścić ręczny to momentalnie przełączam kamere,włączam statysyki i inne ustrojstwa(ABXY wszystkie na raz) i trzeba wystosowac petycje do codemaster żeby F1 nie spieprzyli jak dirta bo chyba bym sie pociął, ps po co w tej kierze jest slot na baterie bo jak gram z nimi i bez nich nie widze różnicy,oczywiscie w pudełku polskiej instrukcji brak,gdzie my żyjemy? Cytuj
adi 189 Opublikowano 2 stycznia 2009 Opublikowano 2 stycznia 2009 Według mnie akurat w Dirta ,grało na tej kierze się wysmienicie.?Ustawiałeś w opcjach Deadzone pedałów i kółka do własnych preferencji?Bo defaultowo jest po prostu ustawiony na 100 % i dlatego pierwsze wrazenie nie jest zbyt pozytywne, ale po chwili kombinacji "pod siebie" gra sie rewelacyjnie (w demo graliśmy z bratem kilka godzin ) Cytuj
msk 0 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 Już jest dostępny do pobrania nowy profiler logitecha oznaczony numerkiem 5.04 - od teraz Driving Force GT jest obsługiwane jako ono same, a nie DFP. 21 przycisków dostępnych(pokrętło jest jako dwa przyciski, jeden dla obrotu zgodnie z ruchem wskazówek zegara, a drugi dla obrotu przeciw). Co prawda na część brakuje miejsca w profilerze, ale działa wszystkie 21 przycisków(w tym paddlesy)+shifter(przynajmniej w Live for Speed). Cytuj
Goldi69-PL- 0 Opublikowano 5 marca 2009 Opublikowano 5 marca 2009 Kupilem kierownice Logitech DriveFX Axial do x360, wlaczylem na dziendobry demo GRID'a Wrazenie: MAXYMALNA PORAZKA kombinowalem z ustawieniami, czesc z netu z wersji pod PC zapozyczylem ale nic nie daje, lipnie na maxa sie jezdzi, nie mowiac o tym ze FF to wogole jakas padaka, raz w zyciu gralem na automatach na sega rally 10 lat temu, to tam mi malo rak nie urwalo a tu chodzi jak by poprostu nienaoliwiona byla, zero oporu nie mowiac ze w druga strone nie kreci, klikalem ten guzik odpowiedzialny za naterzenie ff i nie widze roznicy moze cos nie tak z demem, bo w necie widzialem ze jest zakladka w grze (wersja PC) gdzie sie sile FF i virbacji ustawia a tu tego nie ma. I niech ktos kto gra na tym kolku poda mi ustawienia bo jak narazie to siano wyrzucone w bloto. Cytuj
SM1 25 Opublikowano 5 marca 2009 Opublikowano 5 marca 2009 Kupilem kierownice Logitech DriveFX Axial do x360, wlaczylem na dziendobry demo GRID'a Wrazenie: MAXYMALNA PORAZKA kombinowalem z ustawieniami, czesc z netu z wersji pod PC zapozyczylem ale nic nie daje, lipnie na maxa sie jezdzi, nie mowiac o tym ze FF to wogole jakas padaka, raz w zyciu gralem na automatach na sega rally 10 lat temu, to tam mi malo rak nie urwalo a tu chodzi jak by poprostu nienaoliwiona byla, zero oporu nie mowiac ze w druga strone nie kreci, klikalem ten guzik odpowiedzialny za naterzenie ff i nie widze roznicy moze cos nie tak z demem, bo w necie widzialem ze jest zakladka w grze (wersja PC) gdzie sie sile FF i virbacji ustawia a tu tego nie ma. I niech ktos kto gra na tym kolku poda mi ustawienia bo jak narazie to siano wyrzucone w bloto. Goldi - Grid to raczej słaba gra, jeżeli chodzi o ukazanie możliwości FF, zaciągnij demo Dirt i zobacz jak tam się mają sprawy – na PS3 przy kierownicy DFP mało rąk mi nie pourywało przy standardowych ustawieniach:) Cytuj
nWo 1 Opublikowano 22 marca 2009 Opublikowano 22 marca 2009 Ja mam pytanie. Planuje kupic kiere, bardzo chcialbym kupić DFP ale coś ostatnio cięzko ją dostać. Wg mnie warta jest juz tylko 280-310pl nie więcej. A to z racji tego ze mozna dostać DF GT za okolo 380 pln co wg mnie jest dość dobrą ceną kiera jest nowsza ale nie wiem czy działa tak samo jak DFP z grami takimi jak RBR, rFactor i GTR2. Czy ktos z was ma te kierownice? Czy moze to sprawdzić. Szczerze mówiąc nieche mi sie po raz 5 z koleji kupować DFP, fantastyczna kierownica ale pora roszyć do przodu a na G25 az tyle szmalu nie wydam. W tej chwili interesuje mnie DF GT tylko czy wspolpracuje ona tak samo z grami na PC jak DFP?? Cytuj
SM1 25 Opublikowano 22 marca 2009 Opublikowano 22 marca 2009 Ja mam pytanie. Planuje kupic kiere, bardzo chcialbym kupić DFP ale coś ostatnio cięzko ją dostać. Wg mnie warta jest juz tylko 280-310pl nie więcej. A to z racji tego ze mozna dostać DF GT za okolo 380 pln co wg mnie jest dość dobrą ceną kiera jest nowsza ale nie wiem czy działa tak samo jak DFP z grami takimi jak RBR, rFactor i GTR2. Czy ktos z was ma te kierownice? Czy moze to sprawdzić. Szczerze mówiąc nieche mi sie po raz 5 z koleji kupować DFP, fantastyczna kierownica ale pora roszyć do przodu a na G25 az tyle szmalu nie wydam. W tej chwili interesuje mnie DF GT tylko czy wspolpracuje ona tak samo z grami na PC jak DFP?? DF GT – w porównaniu z DFP wykazuje większą kulturę pracy – taka przesiadka z go kard-a na klasę średnią wyższą lepiej mi się na niej jeździło niż na G25. - jest cichsza (mam takie wrażenie) - ma zdecydowanie mniejszy luz na kole. (albo mojego DFP tak zajechałem) - wrażenie solidniejszej konstrukcji. Pod PC działa na sterownikach z DFP więc nic nie musisz nic zmieniać. Nie wiem jak z klawiszami funkcyjnymi na PC bo jedynie odpaliłem kierownicę na demku GTR2 i działa. Spokojnie możesz ją kupić do PC Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 22 marca 2009 Opublikowano 22 marca 2009 Warto brać tego Logitecha FX do 360? Są jakieś inne wady oprócz wibracji? (które mam w du.pie btw) Jaka jest różnica między nią a MSową? Dzięki za odp. Cytuj
Fisiu 4 Opublikowano 23 marca 2009 Opublikowano 23 marca 2009 Polecam Ci M$ową, jest bardzo dobra. Poza tym mogę Ci tanio ją sprzedać Cytuj
rydziu87 5 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 jestem świeży w temacie kierownic i mam zapytanie czy driving force GT ma manetki za kierownicą do zmiany biegów? jak kiera sprawuje się z GT5 oraz innymi ścigałkami? http://www.allegro.pl/item599528922_kierow...ce_gt_nowa.html jak myślicie, dobra cena? Cytuj
msk 0 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Ma, lecz nie są to łopatki jak w G25, tylko paddlesy jak w DFP. Zdjęcie Cena jest w sumie dobra, teraz to kółko stoi tak po ~450, np. w proline. Cytuj
rydziu87 5 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Ma, lecz nie są to łopatki jak w G25, tylko paddlesy jak w DFP. Zdjęcie Cena jest w sumie dobra, teraz to kółko stoi tak po ~450, np. w proline. a wygodnie się obsługuje te paddlesy? Cytuj
PiotrB 9 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Bardzo wygodnie. Gram na nich z pięć lat już. Cytuj
msk 0 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Tak, są tak ulokowane, że dobrze się z nich korzysta. Cytuj
Re 6 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Są na tyle świetne, że jak pierwszy raz grałem na standzie w Carrefour czy gdzieś tam to myślałem, że to normalne łopatki, a dopiero jak zajrzałem za kierownicę to się zdziwiłem i przeżyłem pozytywnego szoka, że to paddlesy Od kierownic Driving Force lepszy jest tylko kolejny "lepszy" model Driving Force Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 6 kwietnia 2009 Opublikowano 6 kwietnia 2009 hej mam pytanko - brat sobie kupil niedanwo kierownice ale nie ma zbytnio jak jej zamontowac gdziekolwiek i smęci znacie jakies stornki z domowymi sposobami na zrobienie fotela do kierownicy? tzn konstukcji montowanej do fotela do ktorej mozna przyczepic kierownice znalazlem kilka takich do kupienia ale oczywiscie sa drogawe, nie moge znalesc zanej instrukcji "zrob to sam" Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.