Gerath 2 Opublikowano 28 września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 września 2009 (edytowane) Czy majac karte Visa Electron (mbank) moge zaplacic im w paypal ? - zadzwoń do nich WSP robi polska firma Zresztą nawet cena jest niższa w Polsce niż w reszcie europy czy US z tego co pamiętam Panowie - mam pytanie, poniewaz przymierzam sie do kupna stojaka pod kierownice i samej kierownicy, czy jest jakis typ, ktory dziala zarowno pod konsola M$ jak i PS3? nie chcialbym kupowac 2 oddzielnie... - do WSP jest przystawka dzięki której, stojak działa pod oficjalną kierą M$ i G25 AFAIR. Co do kier to nie wiem. Edytowane 28 września 2009 przez Gerath Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 345 Opublikowano 29 września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 września 2009 Na allegro jest firma ktora robi jeszcze fajniejsze uniwersalne stojaki za 265 zl - wygladaja 2 razy bardziej stabilnie, no i sa z Warszawy - jak kupie - wkleje zdjecia i info dla zainteresowanych. Kierownica dedykowana do Xboxa 360 NIE BĘDZIE działać z PS3. Jak jest w przypadku PC to nie wiem. Mając dwie konsole zdecydowanie bym kupił dobre kółko Logitecha (w Polsce) do PS3. Ta - i w co na niej grac? Pewnie - moge czekac na GT do usranej smierci, ale wole kupic poki co kierownice do X'a, niedlugo FORZA 3, jak wyjdzie w koncu kiedys GT to sie pomysli nad dokupieniem innej kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k Opublikowano 29 września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 września 2009 (edytowane) z Ferrari Challenge czy ledwo wydane Supercar Challenge na kierownicy nie będziesz się nudził. Na allegro jest firma ktora robi jeszcze fajniejsze uniwersalne stojaki za 265 zl - wygladaja 2 razy bardziej stabilnie, no i sa z Warszawy - jak kupie - wkleje zdjecia i info dla zainteresowanych.jak możesz to daj linka do aukcji... Edytowane 29 września 2009 przez pawel_k Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 345 Opublikowano 29 września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 września 2009 http://allegro.pl/item750933313_stanowisko_pod_kierownice_rowniez_g25.html Dla mnie wyglada to o wiele stabilniej. Rozmawialem z czlowiekiem, ktory to sprzedaje - sa juz nowsze wersje w pelni regulowane (wraz z regulacja wysokosci, odleglosci pedalow itp.) i co najwazniejsze gorna podstawke robia uniwersalna - pasujaca pod moja kierownice jak i pod taki G25. Jutro, pojutrze jade do firmy i sam to sprawdze, bo jezeli wsyztsko jest tak, jak mnie Pan zapewnial przez telefon, to kupuje od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza
iKozak 1 Opublikowano 1 października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 października 2009 (edytowane) Prosto i krótko najlepsze gry na G25 pod ps3. Grałem na padzie w ridge racer 7 (4/10) - stopień frajdy Motor Storm: PR (6/10) Burnout (7,5/10) Grid (8/10) NFS: undercover (0.5/10) Grałem także w demka: Dirt 2 (bardzo fajna gra kręciłem 3:02) i dzisiaj grałem w shifta jak dla mnie to dziwnie te samochody jeżdżą wszystko zachowują się podsterownie nie ważne czy samochód ma napęd na przód czy na tył; bardzo łatwo wpadają w poślizg. Jak już wspominałem we wszystkie te gry grałem na padzie kierownice miałem kupić przed premierą GT5 ale że nie mogłem się powstrzymać to będę miał ją w poniedziałek. Edytowane 2 października 2009 przez iKozak Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 345 Opublikowano 3 października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 października 2009 Kierownica to jednak 2 razy wiekszy FUN - po raz pierwszy gram w wyscigi majac widok ze srodka fury i po raz pierwszy gra mi sie naprawde przednio. Co do tego stojaka, ktory podalem wyzej jest mega stabilny - polecam wszytskim, ktorzy nie maja miejsca na kierownica nigdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza
iKozak 1 Opublikowano 4 października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 października 2009 A ja mam kolejne pytanie oprócz tego które jest 2 posty wyżej.... Robię sam stelaż pod kierownice i mam pytanie pod jakim kontem powinny być pedały bo jak oglądam fabryczne stelaże to żaden z nich nie leży płasko tylko są pochylone w kierunku kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Lucky77 21 Opublikowano 5 października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 października 2009 A ja mam kolejne pytanie oprócz tego które jest 2 posty wyżej.... Robię sam stelaż pod kierownice i mam pytanie pod jakim kontem powinny być pedały bo jak oglądam fabryczne stelaże to żaden z nich nie leży płasko tylko są pochylone w kierunku kierowcy. Najlepiej samemu sprawdzić i eksperymentować jak będzie najwygodniej. Próbowałem kiedyś z podstawką pod pedały pod kątem i bolą stopy bo są wygięte i pięta nie ma prawidłowego podparcia. Moim zdaniem na płasko najlepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Suboshi 3 Opublikowano 6 października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 października 2009 Co do stojaków to mogę polecić Wheel Stand Pro. Dzisiaj rano przyszła pocztą. Bardzo stabilna ( na zdjęciach sprawia odwrotne wrażenie, ale po skręceniu ani drgnie. W końcu kierownica ze stojakiem ważą prawie 20 kg). Do tej pory grałem z kierownicą na stole, ale teraz gra się zupełnie inaczej. Nawet FF reaguje inaczej. No i szybka przesyłka, zapłąciłęm za nią w czwartek -PayPal- wysłali ją w piatek a dzisiaj o 8 rano listonosz był już z paczką u mnie ( a przesyłka szła z Polski do Irlandii) Cytuj Odnośnik do komentarza
AbraHAM 8 Opublikowano 7 października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 października 2009 (edytowane) Prosto i krótko najlepsze gry na G25 pod ps3. Grałem na padzie w ridge racer 7 (4/10) - stopień frajdy Motor Storm: PR (6/10) Burnout (7,5/10) Grid (8/10) NFS: undercover (0.5/10) Grałem także w demka: Dirt 2 (bardzo fajna gra kręciłem 3:02) i dzisiaj grałem w shifta jak dla mnie to dziwnie te samochody jeżdżą wszystko zachowują się podsterownie nie ważne czy samochód ma napęd na przód czy na tył; bardzo łatwo wpadają w poślizg. Jak już wspominałem we wszystkie te gry grałem na padzie kierownice miałem kupić przed premierą GT5 ale że nie mogłem się powstrzymać to będę miał ją w poniedziałek. Ja testowalem GT25 na poszczegolnych grach : Motor Storm: PR (0/10) gra kierownicy poprostu nie obsluguje nie wiem jak sprawiles ze kierownica dziala GT5:P (9/10) nie dalem ma oceny bo gra nie widzidzi kolka GT25 tylko Log GT PRO i nie ma obslogi sprzegla NFS Shift (8/10) niesamowite doznania przy prowadzeniu , czuc wielka roznice przy prowadzeniu kazdego auta , daje tylko 8 bo sama gra jest srednia , potrafi znudzic Midnight Club LA: (9+/10) bylaby dycha ale na kierownicy nie da sie ustawic robienia swiecy motorem kierownice testuje jakies 3 tygodnie tak ze wiem ze przedemna hektolitry miodu do odkrycia , kierownica ma niestety pewne wady , krotki kabel usb (za taka cene mogli dac juz polaczenie bluetooth) Mam oytanie do posiadaczy GT25, czy u was wstrzasy tez sa tak slabe jak u mnie ?? Edytowane 7 października 2009 przez AbraHAM Cytuj Odnośnik do komentarza
Suboshi 3 Opublikowano 8 października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 października 2009 Domyślam się że w grateżch masz ustawioną moc FF na max. Wpływ na to może też mieć to do czego masz G25 przykręcone. Jak grałem na biuku to w super car chalange czy NASCAR 09 kierownice po prostu wyrywało czasami z rąk. Teraz jak gram an wheel stand pro to troche słabsze są ( jednak ruchoma konstrukcja amortyzuje troche wstrząsy ). PS: Jak wygląda sprawa sprzegła w midnight club na ps3? Cytuj Odnośnik do komentarza
AbraHAM 8 Opublikowano 8 października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 października 2009 PS: Jak wygląda sprawa sprzegła w midnight club na ps3? Nie ma sprzegla , mozesz wybrac auto albo menual i roznica jest tylko taka ze na auto biegi przerzucaja sie same albo rzerzucasz je spustami albo skrzynia gora dol, a na menuala przerzucasz biegi sam , ale nie wymaga to wciskania sprzegla, zreszta ta gra to czyste arcade tak ze jak grac to tylko na auto a cala przyjemnosc czerpac z kierowania autem , gdzie kazde auto prowadzi sie inaczej ( kierownica dostosowywyje sile oporu) , jest profesjonalnie , mastery z R* postaraly sie , Cytuj Odnośnik do komentarza
Gerath 2 Opublikowano 12 października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 października 2009 GT5:P (9/10) nie dalem ma oceny bo gra nie widzidzi kolka GT25 tylko Log GT PRO i nie ma obslogi sprzegla - sprzęgło jest - przed wyścigiem (przed startem nie w menu) wciskasz "trójkąt" na kierownicy (tam gdzie jest skrzynia). Cytuj Odnośnik do komentarza
iKozak 1 Opublikowano 12 października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 października 2009 Motor Storm: PR (0/10) gra kierownicy poprostu nie obsluguje nie wiem jak sprawiles ze kierownica dziala Tylko że ja pisałem że w te wszystkie gry które wymieniłem grałem na padzie i pytałem jakie gry będą najlepsze na g25. I ogólnie nie miałem jeszcze na czym tej kierownicy wypróbować (grałem tylko w demo Shifa i próbowałem driftu w gridze) ale zamówiłem już gt5:P i się zobaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Re 6 Opublikowano 18 października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 października 2009 Mam problem, którego nie mogę rozkminić. WRC 4, bądź Evoled. Gram na Driving Force GT. Nie ma 900%. Giera obsługuje 900?? W opcjach gry nic nie ma. Instrukcja na ten temat milczy. A kombinacja klawiszy na kierze przełączająca 900 nie działa. Czyli co w WRC4 nie da się 900 grać??? Cytuj Odnośnik do komentarza
Lucky77 21 Opublikowano 20 października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 października 2009 Mam problem, którego nie mogę rozkminić. WRC 4, bądź Evoled. Gram na Driving Force GT. Nie ma 900%. Giera obsługuje 900?? W opcjach gry nic nie ma. Instrukcja na ten temat milczy. A kombinacja klawiszy na kierze przełączająca 900 nie działa. Czyli co w WRC4 nie da się 900 grać??? Z tego co pamiętam seria WRC nie obsługuje 900% obrotu. Zresztą nie wyobrażam sobie w tej serii takiego obrotu kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza
Re 6 Opublikowano 20 października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 października 2009 (edytowane) Aż takiego to nie, ale przecież samochody WRC mają skręt 520 lub 540 stopni. Nie pamiętam dokładnie, ale na pewo 500 coś. Edytowane 20 października 2009 przez Re Cytuj Odnośnik do komentarza
Siarex 4 Opublikowano 28 października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 października 2009 Parę dni temu kupiłem kierownicę Driving Force GT i od tego czasu grałem głównie w GT5: Prologue, w związku z czym nasunęły mi się dwa pytania: 1. Po dłuższej sesji kierownica dość mocno się grzeje, czy to normalne czy lepiej dać jej odsapnąć? 2. Jak w tej kierownicy z wytrzymałością ? Czy po np. roku(na tyle mam gwarancję) dostaje jakiś luzów, albo silnik pada i feedback nie działa tak jak powinien? Do tej pory działa pięknie i jestem pod ogromnym wrażeniem tym bardziej, że wcześniej nigdy nie grałem na porządnej kierownicy z feedbackiem Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza
poiuytr 12 Opublikowano 28 października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 października 2009 No to teraz grasz na porządnej kierownicy z feedbackiem. Ja to ustrojstwo wyłączam gdzie tylko mogę, zwłaszcza w WRC, gdzie mam tzw. power steering bo bez tego daleko bym nie zajechał. O tej kierownicy poczytaj najlepiej na forum Blackhole Motorsports w dziale Hardware konkretniej tutaj --> dział hardware. Jeśli nie ma topicu to załóż konto i załóż temat. Ale najpierwsz przewertuj 12 stron tego działu bo pewnie jest tam i temat o DF GT bo jeśli masz znaleźć fachowe odpowiedzi na każde pytanie to tylko tam. Powiem że chłopaki zmodyfikowali nawet G25 wstawiając wiatraki chłodzące i mocniejsze silniki (chyba), a efekt końcowy to kierownica jeszcze lepiej oddająca realia FF Cytuj Odnośnik do komentarza
Siarex 4 Opublikowano 28 października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 października 2009 (edytowane) No to teraz grasz na porządnej kierownicy z feedbackiem. Ja to ustrojstwo wyłączam gdzie tylko mogę, zwłaszcza w WRC, gdzie mam tzw. power steering bo bez tego daleko bym nie zajechał. O tej kierownicy poczytaj najlepiej na forum Blackhole Motorsports w dziale Hardware konkretniej tutaj --> dział hardware. Jeśli nie ma topicu to załóż konto i załóż temat. Ale najpierwsz przewertuj 12 stron tego działu bo pewnie jest tam i temat o DF GT bo jeśli masz znaleźć fachowe odpowiedzi na każde pytanie to tylko tam. Powiem że chłopaki zmodyfikowali nawet G25 wstawiając wiatraki chłodzące i mocniejsze silniki (chyba), a efekt końcowy to kierownica jeszcze lepiej oddająca realia FF Tematu nie było podobnego a nie będę zakładał nowego, bo specjalistycznej odpowiedzi nie potrzebuje. Jedynie opini użytkowników którzy mają do czynienia z tą kierą od dłuższego czasu PS. Feedback wyłączasz, bo ci przeszkadza czy zrzyna kierownice(bo szczerze nie widzę sensu w kupowaniu kierownicy z FF jeżeli się go nie używa)? Edytowane 28 października 2009 przez Siarex Cytuj Odnośnik do komentarza
Morikage 111 Opublikowano 28 października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 października 2009 Parę dni temu kupiłem kierownicę Driving Force GT i od tego czasu grałem głównie w GT5: Prologue, w związku z czym nasunęły mi się dwa pytania: 1. Po dłuższej sesji kierownica dość mocno się grzeje, czy to normalne czy lepiej dać jej odsapnąć? 2. Jak w tej kierownicy z wytrzymałością ? Czy po np. roku(na tyle mam gwarancję) dostaje jakiś luzów, albo silnik pada i feedback nie działa tak jak powinien? Do tej pory działa pięknie i jestem pod ogromnym wrażeniem tym bardziej, że wcześniej nigdy nie grałem na porządnej kierownicy z feedbackiem Z góry dzięki za odpowiedzi. DFGT posiadam od roku i działa bez zarzutu - w GT5P gram z FF ustawionym na max. Luzami, czy padaniem silniczków od FF chyba też nie masz się co przejmować. Wiele osób do dzisiaj z powodzeniem gra na wysłużonych DFP, a DFGT to ulepszona wersja tamtego modelu, ale rozumiem Twoje obawy, bo sam na początku bałem się, czy siła FF nie zarżnie mi kierownicy :wink: Nie wiem tylko co Ci powiedzieć na temat grzania się kierownicy, nie zauważyłem w swoim egzemplarzu niczego niepokojącego, ale też nie grałem na niej dłużej niż +/- 3h dziennie. W moim przypadku, dopiero pełna wersja GT5 będzie prawdziwym crash-testem dla tego "kółka" i wtedy okaże się z czego jest zrobione. Cytuj Odnośnik do komentarza
Siarex 4 Opublikowano 28 października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 października 2009 Parę dni temu kupiłem kierownicę Driving Force GT i od tego czasu grałem głównie w GT5: Prologue, w związku z czym nasunęły mi się dwa pytania: 1. Po dłuższej sesji kierownica dość mocno się grzeje, czy to normalne czy lepiej dać jej odsapnąć? 2. Jak w tej kierownicy z wytrzymałością ? Czy po np. roku(na tyle mam gwarancję) dostaje jakiś luzów, albo silnik pada i feedback nie działa tak jak powinien? Do tej pory działa pięknie i jestem pod ogromnym wrażeniem tym bardziej, że wcześniej nigdy nie grałem na porządnej kierownicy z feedbackiem Z góry dzięki za odpowiedzi. DFGT posiadam od roku i działa bez zarzutu - w GT5P gram z FF ustawionym na max. Luzami, czy padaniem silniczków od FF chyba też nie masz się co przejmować. Wiele osób do dzisiaj z powodzeniem gra na wysłużonych DFP, a DFGT to ulepszona wersja tamtego modelu, ale rozumiem Twoje obawy, bo sam na początku bałem się, czy siła FF nie zarżnie mi kierownicy :wink: Nie wiem tylko co Ci powiedzieć na temat grzania się kierownicy, nie zauważyłem w swoim egzemplarzu niczego niepokojącego, ale też nie grałem na niej dłużej niż +/- 3h dziennie. W moim przypadku, dopiero pełna wersja GT5 będzie prawdziwym crash-testem dla tego "kółka" i wtedy okaże się z czego jest zrobione. Dzięki za odpowiedź. To nie jest jakieś naprawdę mocne nagrzewanie, że dotknąć nie można, ale jest cieplutka po dłuższej sesji. Mimo wszystko, pomijając moje martwienie się o każdy duperel wydaje się być w normie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Lucky77 21 Opublikowano 29 października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 października 2009 No to teraz grasz na porządnej kierownicy z feedbackiem. Ja to ustrojstwo wyłączam gdzie tylko mogę, zwłaszcza w WRC, gdzie mam tzw. power steering bo bez tego daleko bym nie zajechał. Powiem że chłopaki zmodyfikowali nawet G25 wstawiając wiatraki chłodzące i mocniejsze silniki (chyba), a efekt końcowy to kierownica jeszcze lepiej oddająca realia FF Tego nie rozumiem. Wyłączasz FF gdzie się tylko da a potem wspominasz o przerobionej kierownicy gdzie FF jest ponoć jeszcze lepszy. Dziwne podejście masz do tego systemu... no ale to Twój sport. Dla mnie dobry FF to podstawa. Mam Logitech Driving Force Pro już ok 5 lat i niczym się nie przejmuje bo w dalszym ciągu sprawuje się jak nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza
speedi torun 1 Opublikowano 30 października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 października 2009 Witam miłośników czterech kółek Jestem szczęśliwym posiadaczem kółka Microsoftu, do tego mam porządny stabilny stojak WSP i niestety nie mogę z tego zestawu wyciągnąć maximum możliwości :confused: Przynajmniej tak mi się wydaje Jesli chodzi o samą frajdę z jazdy to jest miodnie, ale czasy które uzyskuję niestety są dużo gorsze niż na padzie. Dotyczy to różnych tytułów i różnych typów wyścigów. Cały czas nie mogę się doszukać ustawień kierownicy, które pomogły by mi w pełni panować nad autem tak jak ja bym sobie tego życzył. Na padzie jakoś łatwiej mi idzie zakładanie kontry przy poślizgach, a na kierownicy jak popełnię niewielki błąd to pozamiatane :angry2: Mam prośbę - napewno wielu z Was już z tą kierownicą objechało pewnie równik (kilkukrotnie ), więc zapodajcie jakieś wnioski - ustawienia mile widziane. Wiem że każdy preferuje inny styl jazdy, ale od czegoś trzeba zacząć. Może jest jakaś strona gdzie są wzorowe ustawienia do tego kółka. Ja narazie zauważyłem, że bez FF jeździ mi się lepiej.... Cytuj Odnośnik do komentarza
Siarex 4 Opublikowano 30 października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 października 2009 Ja proponuję powyłączać wszelkie wspomagacze(ABS, TCS), oraz uruchomić manuala i wtedy porównać oba kontrolery Z tego co do tej pory zauważyłem opanowanie kierownicy zajmuje trochę czasu, ale jak już przeskoczysz ten próg żaden, pad ci nie da takiej frajdy(i precyzji) przy wychodzeniu z zakrętu 500 konnym autem na tylni napęd jak kierownica Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.