porschman 3 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 Panowie proszę o info jakie gry na PS3 obsługują sprzęgło w kierownicy Logitech G27. Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj
Gość mevek Opublikowano 20 kwietnia 2011 Opublikowano 20 kwietnia 2011 czesc. a ja szukam kierownicy z calym osprzetem dla mojego mlodszego znajomego. chcialbym nabyc kierownice z siedzeniem, mocowaniem na TV i glosnikami. moze spotkal ktos, cos takiego i chcialby sie tym pochwalic? pozdrawiam.. Cytuj
MeL 34 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 czesc. a ja szukam kierownicy z calym osprzetem dla mojego mlodszego znajomego. chcialbym nabyc kierownice z siedzeniem, mocowaniem na TV i glosnikami. moze spotkal ktos, cos takiego i chcialby sie tym pochwalic? pozdrawiam.. ja właśnie robię sobie stojak Cytuj
MEVEK 3 546 Opublikowano 31 maja 2011 Opublikowano 31 maja 2011 czesc. a ja szukam kierownicy z calym osprzetem dla mojego mlodszego znajomego. chcialbym nabyc kierownice z siedzeniem, mocowaniem na TV i glosnikami. moze spotkal ktos, cos takiego i chcialby sie tym pochwalic? pozdrawiam.. ja właśnie robię sobie stojak i jak tam projekt? moze podeslesz nam foty jakies? polamania elektrod. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 1 czerwca 2011 Opublikowano 1 czerwca 2011 Sprawdź tutaj Stojak pod kierownice Cytuj
sz5car 0 Opublikowano 6 czerwca 2011 Opublikowano 6 czerwca 2011 Witam , przewertowałem wątki o kierach i zapodam pytania. Czy aktualnie warto jeszcze zakupić Logi Dfpro czy juz tylko szukać Gt.Grałem na starym driving forcie, myśle że dodatkowy zapas kręcenia mi wystarczy.G-25 lub 27 to wyższa pólka i narazie sobie daruje.I druga sprawa czy dfpro jest w pełni kompatybilna z ps3, chodzi o rew.b naturalnie.Dzięki i Pozdro. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 6 czerwca 2011 Opublikowano 6 czerwca 2011 Jeśli kierownica jest w dobrym stanie (a to naprawdę świetny i bardzo wytrzymały sprzęt), to jak najbardziej warto ... oczywiście cena tez powinna być rozsądna . Co do kompatybilności z PS3, to nie ma absolutnie żadnych problemów, ba! kierownica sprawnie obsługuje więcej gier niż G27 . Także jak masz okazję kupić DFP w dobrym stanie i za dobre pieniądze, to atakuj śmiało. Na pewno się nie zawiedziesz Cytuj
MeL 34 Opublikowano 6 czerwca 2011 Opublikowano 6 czerwca 2011 czesc. a ja szukam kierownicy z calym osprzetem dla mojego mlodszego znajomego. chcialbym nabyc kierownice z siedzeniem, mocowaniem na TV i glosnikami. moze spotkal ktos, cos takiego i chcialby sie tym pochwalic? pozdrawiam.. ja właśnie robię sobie stojak i jak tam projekt? moze podeslesz nam foty jakies? polamania elektrod. tu pisałem : http://www.psxextreme.info/topic/85187-stojak-pod-kierownice/page__view__findpost__p__2393597 Cytuj
sz5car 0 Opublikowano 6 czerwca 2011 Opublikowano 6 czerwca 2011 (edytowane) Jeśli kierownica jest w dobrym stanie (a to naprawdę świetny i bardzo wytrzymały sprzęt), to jak najbardziej warto ... oczywiście cena tez powinna być rozsądna . Co do kompatybilności z PS3, to nie ma absolutnie żadnych problemów, ba! kierownica sprawnie obsługuje więcej gier niż G27 . Także jak masz okazję kupić DFP w dobrym stanie i za dobre pieniądze, to atakuj śmiało. Na pewno się nie zawiedziesz Dzięki za odpowiedz co do cen to sam wiesz jak gt poszły do góry,używki na gw. poniżej 300 ciężko złapać, natomiast na pchlim jest oferta dfp około 250 cos do utargowania myślę. Na alledrogo taniej szczerze nie znajde, a obserwuje od dawna i trochę mi pasi ta oferta.Sprzęt wart myślę tej ceny? Edytowane 6 czerwca 2011 przez sz5car Cytuj
winner 183 Opublikowano 7 lipca 2011 Opublikowano 7 lipca 2011 Mam DFP. Opłaca się ją wymienić na DFGT (nigdy na niej nie grałem, czym się różnią). Ewentualnie jeśli jestem fanem wyścigówek to czy spodoba mi się G27 i H-Shifter? Grałem troszkę na G25, ale na G27 nie, a ponoć jakość wykonania jest o wiele lepsza. Kupiłbym G25, ale dostępność bardzo słaba, a nowe g27 można wyrwać za 850zł. PS: nie kasujcie postów.... Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 8 lipca 2011 Opublikowano 8 lipca 2011 Z DFP na DFGT nie opłaca się przesiadać. Jak DFP już Ci nie wystarcza, to kolejny level to minimum G27 Cytuj
winner 183 Opublikowano 8 lipca 2011 Opublikowano 8 lipca 2011 Szukam nowych "doznań". Jest tu ktoś kto posiada G27 i mógłby się wypowiedzieć co do jej jakości i funkcjonalności? Cytuj
SM1 25 Opublikowano 11 lipca 2011 Opublikowano 11 lipca 2011 (edytowane) Szukam nowych "doznań". Jest tu ktoś kto posiada G27 i mógłby się wypowiedzieć co do jej jakości i funkcjonalności? G27 i H-shifter to wyzwanie, i odrębny styl jazdy niż na shifterach przy kierownicy bez sprzęgła Sekwencyjna skrzynia to banał i opanowanie jej to kilka rundek a sprzęgło+ skrzynia w układzie H to już przeniesienie nawyków z codziennego doświadczenia za kierownicą. W przypadku GT5 - ruszanie z pół sprzęgła – jak wpadniesz w trawę lub zatrzymasz się na bandzie nie wystarczy wbić bieg i palnik bo nie ruszy tylko jak w życiu sprzęgło współpracuje z gazem . - podczas sekwencyjnej zmiany biegów nie słychać jak sprzęgło wyje podczas redukcji przy hamowaniu silnikiem – na skrzyni w układzie H nie dość że wyje to jeszcze przy gwałtownej redukcji może spowodować uślizg (niesamowite uczucie, spotęgowane wielokrotnie w porównaniu do sekwencji) - bieg wsteczny – małe a cieszy nie trzeba szukać /\ tylko intuicyjnie zapinasz z lewarek:) - przejście z sekwencji na H następuje automatycznie po wciśnięciu sprzęgła (jak klepniesz manetkę wracasz do sekwencji żadnego grzebania w menu) Dirt 3 tu nie będę się rozpisywał bo ma się wrażenie że G27 zostało stworzone do tej gry, prowadzenie, zmiana biegów rewelacja…w co nie wsiądziesz masz uczucie jak byś znał ten furnik na wylot niesamowita frajda z jazdy. Jeżeli masz DFP to przesiadka na g27 podbije poprzeczkę trudności w GT5…przykładowo, wyzwanie vettela na G27 męczyłem, męczyłem i brąz, kiera mi siadła na czas naprawy wstawiłem DFP i za pierwszym podejściem srebro…to samo z licencjami, miałem 3 w sreberku odpaliłem DFP i od razu gold (może to mniejsza średnica kierownicy i lekko działające pedały?) Reasumując do mega frajdy z prowadzenia samochodu G27+sprzekło+H…do super czasów DFP, ta kierownica jest ponadczasowa Edytowane 11 lipca 2011 przez SM1 Cytuj
winner 183 Opublikowano 12 lipca 2011 Opublikowano 12 lipca 2011 Jeśli w GT5 i Dircie 3 gra się dobrze na kierownicy to miód. Uwielbiam te gry i jestem coraz bardziej skłonny zainwestować w G27, zwłaszcza że być może dostanę za DFP jakieś 350zł. PS: Możesz opisać bardziej szczegółowo współpracę GT5 i G27? Sprzęgło itp. Cytuj
SM1 25 Opublikowano 12 lipca 2011 Opublikowano 12 lipca 2011 (edytowane) Jeśli w GT5 i Dircie 3 gra się dobrze na kierownicy to miód. Uwielbiam te gry i jestem coraz bardziej skłonny zainwestować w G27, zwłaszcza że być może dostanę za DFP jakieś 350zł. PS: Możesz opisać bardziej szczegółowo współpracę GT5 i G27? Sprzęgło itp. trudno opisać trzeba spróbować jazda na shifterach bez sprzęgła wygląda tak http://www.youtube.c...feature=related międzygaz i brak bezwładności kół pomiędzy zmianą biegów z kolei z H-shifterem brak miedzygazu (pisk sprzęgła wynikający z różnicy obrotowej), możliwość "zluzowania" biegu i posłuchania silnika:) na początku filmiku słychać wyraźnie ... podgazowanie i dopiero puszcza sprzęgło, dzięki temu nawet F500 można palić gumę w miejscu:) co jeszcze... - lewar chodzi rewelacyjnie nie masz wrażenia że męczysz zabawkę jak to miało miejsce w G25 - pedały są twarde jak w samochodzie (w DFP nie stawiają żadnego oporu w porównaniu do g27) - lubię śmigać bez statystyk wiec ledy przydają się podczas zmiany biegów tyle na szybko...polecam Edytowane 12 lipca 2011 przez SM1 Cytuj
winner 183 Opublikowano 12 lipca 2011 Opublikowano 12 lipca 2011 Rozumiem, że skok sprzęgła w takich grach jak Dirt i GT5 jest w pełni analogowy, a nie na zasadzie włącz/wyłącz. Cytuj
SM1 25 Opublikowano 12 lipca 2011 Opublikowano 12 lipca 2011 Rozumiem, że skok sprzęgła w takich grach jak Dirt i GT5 jest w pełni analogowy, a nie na zasadzie włącz/wyłącz. na chwilę obecną tylko polyphony postarało się w tym zakresie, w D3 śmiga się rewelacyjnie, mocno intuicyjnie for fun, pomylisz biegi i nic się nie stało;) Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 16 lipca 2011 Opublikowano 16 lipca 2011 http://www.insidesimracing.tv/videos/view/553/0/Inside-Sim-Racing-Episodes od 5:17 Bardzo fajne shiftrery do DFGT Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 16 lipca 2011 Opublikowano 16 lipca 2011 38/40 dolcow? Drogo, ale wyglądają fajnie. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 16 lipca 2011 Opublikowano 16 lipca 2011 Michał, pytanko. Na stronie Fanateca jest kierownica za 150 euro już z pedałami. Kompatybilna z PS3. Będzie to lepszy wybór niż DFGT ? Zbroje się na premierę F1 2011 Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 16 lipca 2011 Opublikowano 16 lipca 2011 Pewnie chodzi Ci o Porsche 911 Carrera Wheel ? Jeśli tak , to tu masz opcję full wypas: http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/product_info.php?cPath=21&products_id=99&osCsid=482fd57f31f8fbb5ecbfae8154608271 Kierownica, pedały, shifter H + shifter sekwencyjny oraz stojak RennSport Wheel Stand V2. Wszystko w cenie 200 euro. Natomiast co do samej kierownicy, to w zasadzie niewiele o niej wiem. Jest to model kompatybilny tylko z PS3 i PC... FF nie jest napędzany paskiem tak jak w GT2 i GT3 tylko mechanizm jest oparty na zębatkach, więc FF nie będzie juz tak naturalny jak w wyższych modelach. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 16 lipca 2011 Opublikowano 16 lipca 2011 Hmm.. mnie zmiażdżył już ten FF w DFGT także wielkich wymagań nie mam. 200 Euro to sporo siana. Chyba ciągle skłaniam się ku DFGT. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 16 lipca 2011 Opublikowano 16 lipca 2011 Zależy jeszcze co masz na myśli pisząc "zmiażdżył" . W DFGT FF jest mocniejszy nawet od tego w G27... tu jest kwestia tego w jaki sposób ten efekt do ciebie dociera . Porównując to do jazdy prawdziwym samochodem, to na DFGT masz podobne wrażenia jak jazda z wywalonymi końcówkami drążków kierowniczych... na kierownice jest przenoszona cała masa stuków i puków . W G27 efekt ten został zredukowany poprzez zastosowanie dwóch silników, jednak problem dalej da się odczuć (dużo zależy tez od samej gry... w Dirt 2 stuki są bardzo duże). Natomiast w Fanatec'ach napędzanych paskiem tego typu problemy nie występują w ogóle ... niektórzy postrzegają to jako wadę, bo na pierwszy rzut oka kierownica kopie po łapkach łagodniej, jednak efekt jest znacznie bardziej zbliżony do tego z czym mamy do czynienia prowadząc prawdziwy samochód Cytuj
orion50 632 Opublikowano 16 lipca 2011 Opublikowano 16 lipca 2011 Hmm.. ciężko mi się tutaj odnieść bo autem drogowym jechałem maks 160 km/h po drodze równej jak stół, a w GT5 czy F1 takie prędkości są średnie, albo i niższe. DFGT już bardzo mi się podobało, ale ja nie mam dużych wymagań. Na Logi Drive FX jeździło mi się dobrze Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 17 lipca 2011 Opublikowano 17 lipca 2011 (edytowane) Logi DFGT to kawał bardzo porządnej kierownicy... na pewno będziesz z niej zadowolony . Czasy też da się na niej kręcić nie gorsze niż na droższych kierownicach Hmm.. ciężko mi się tutaj odnieść bo autem drogowym jechałem maks 160 km/h po drodze równej jak stół Do tego wystarczy kawałek standardowej (czyli dziurawej ) polskiej drogi, auto z wytłuczonym zawieszeniem i zawrotna prędkość rzędu 30 km/h. Wrażenia podobne do tego co mamy na kierownicy do konsoli Edytowane 17 lipca 2011 przez Michał102 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.