mattaman 294 Opublikowano 7 maja 2015 Opublikowano 7 maja 2015 (edytowane) Logitech musiałby chcieć dogadać się z Sony (jak zrobił to Fanatec). A że kółek robić nie będą, to raczej mają to w pompie. Edytowane 7 maja 2015 przez mattaman Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 8 maja 2015 Opublikowano 8 maja 2015 Powiedzcie mi - w T100 jak wcisne przycisk autocentrowania to kierownica chodzi lzej, nie stawia takiego oporu, ale juz z przyciskiem (mryga czerwona lamka) opor kierownicy jest taki jakbym bez wspomagania jezdzil - to normalne ? Cytuj
pistaczek 44 Opublikowano 9 maja 2015 Opublikowano 9 maja 2015 Jak miga to autocentrowanie jest włączone. Musisz odpowiednio ustawić FFB na suwakach w grze, tak aby grać tylko na ciągłym czerwonym ledzie, migający powinien usztywniać kierownicę bo logicznym jest, że na chama będzie auto centrować. I tak to jest normalne. 1 Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 9 maja 2015 Opublikowano 9 maja 2015 (edytowane) Dzieki, ale powiem szczezrze ze przy milionie opcji z CARS od sily ukladu przenoszacego, po tlumienie korekte, progi na cisku nie mam pojecia jak to ustawic Zrobilem konfiguracje raz jeszcze i przestalo mrygac. Edytowane 9 maja 2015 przez easye Cytuj
pistaczek 44 Opublikowano 9 maja 2015 Opublikowano 9 maja 2015 Jak podłączysz kierownicę w systemie to może migać, najważniejsze, aby podczas gry nie migało, a jak miga to naciśnij przycisk F. Później podeślę Ci moje ustawienia, długo nad nimi grzebałem i jeździ mi się zupełnie inaczej (dużo lepiej). Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 9 maja 2015 Opublikowano 9 maja 2015 Metodą prób i błędów doszedłem do takich ustawień (mam T300) Glowne ustawienie FF - 100 Opór opon (w kalibracji FF - 50) Dodatkowo każda fura ma swoje ustawienia FF i tam zawsze "skala Fz" daje na 140-150 (lepiej czuć nierówności i tarki) oraz wygładzanie daje na 0. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 9 maja 2015 Opublikowano 9 maja 2015 (edytowane) Jak podłączysz kierownicę w systemie to może migać, najważniejsze, aby podczas gry nie migało, a jak miga to naciśnij przycisk F. Później podeślę Ci moje ustawienia, długo nad nimi grzebałem i jeździ mi się zupełnie inaczej (dużo lepiej).Byloby milo, jak nacisne F to wylaczam centrowanie i mam mniejszy opor, nawet po ponownej kalibracji. Dziwne, bo w menu dziala inaczej, zaczynam wyscig inaczej...Ktos moglby mi napisac lopatologicznie jak powinienem wszystko ustawic, bo poki co to FF i centrowanie podczas wyscigow dziala mi tylko na mrugajacej diodzie... Jak wcisne F to nawet podczas 1 kalibracji gdzie mam wykonac obrot kierownica w lewo badz prawo, nie wraca mi ona do punktu wyjscia. Edytowane 9 maja 2015 przez easye Cytuj
pistaczek 44 Opublikowano 10 maja 2015 Opublikowano 10 maja 2015 (edytowane) Do T100 Po pierwsze kalibrujesz kierownice i pedały (kierownicę 90 w lewo, 90 w prawo. Nie więcej) ustawienia FFB Opór opon - 180 tłumienie przy ruchu koła - 0,04 tłumienie przy rychu do kwadratu - -0,01 wyrównanie pozycji koła - 0,20 zakr odc martwej strefy - 0,15 reg odc mart strefy - 0,01 reszta default Konfiguracja mart str kierowania 5 czułość kierowania 70 mart str przepustnicy 5 czuł przepustnicy 55 martw str hamowania 0 czulosc hamowania 70 force feedback 100 reszta defaul Ustawienia auta w boksie skal głowna 26 Fx 48 Fy 48 Fz 54 Mz 100 reszta default Te ustawienia na ciągłym ledzie są "lajtowe", aczkolwiek jeździ się na nich bardzo dobrze. Jeżeli chcesz usztywnić kierownicę to włączasz auto centrowanie (mrugająca dioda led - preferuję takie ustawienie). Na karty jest ustawiona za duża czułość sterowania, sugeruje więc zjechać do 40-50 i później regulować w karcie skalę FX tak, aby na diagu na telemetrii złagodzić amplitudę (szarpanie kierownicy). Ewentualnie omijać karty szerokim łukiem. Na dzień dzisiejszy to są w miarę dobre ustawienia na T100. Codziennie jeszcze coś grzebię. Należy pamiętać, o rozgrzaniu opon Edytowane 10 maja 2015 przez pistaczek 1 Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 10 maja 2015 Opublikowano 10 maja 2015 Jaka kierownice teraz forumek poleca do piecyka by podpiac? Nie chcialbym raczej wydawac fortuny, ale zeby miala FF i dawala ogolnie frajde. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 10 maja 2015 Opublikowano 10 maja 2015 (edytowane) DFGT nie ma nic lepszego w tej cenie a najlepiej G27(Tu trzeba dużo wiecej wydać) Edytowane 10 maja 2015 przez eX4cT_PL 1 Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 10 maja 2015 Opublikowano 10 maja 2015 (edytowane) Logitech G27, imo najrozsądniejsza w cenie i jakości. Można ją dziś kupić w zakresie cen 450 - 800zł Edytowane 10 maja 2015 przez ussr 1 Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 10 maja 2015 Opublikowano 10 maja 2015 Dzieki, daje plusa exactowi, koniec swiata. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 10 maja 2015 Opublikowano 10 maja 2015 Wyszlo 300 funtow ze stojakiem, grubo Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 10 maja 2015 Opublikowano 10 maja 2015 DFGT nie ma nic lepszego w tej cenie a najlepiej G27(Tu trzeba dużo wiecej wydać) Logitech G27, imo najrozsądniejsza w cenie i jakości. Można ją dziś kupić w zakresie cen 450 - 800zł Jedzie g27 do mnie ze stojakiem. Lepiej chlopcy zebym sie nie zawiodl teraz na was Cytuj
pistaczek 44 Opublikowano 10 maja 2015 Opublikowano 10 maja 2015 (edytowane) Wszystko ładnie objaśnione ilm Niestety pod T100 jego ustawienia są absolutnie nie do przyjęcia Nie wiem jak na Twojej T300. A z jego tłumaczeniem to też tak średnio na jeża bo mniej więcej mówi co od czego jest (wciąż nie wiesz jaki to ma wpływ na jazdę), ale też jeździ suwakami jak mu pasuje. Najlepiej samemu kombinować i tyle. Jeżeli ktoś nie ma do tego cierpliwości no to nie pogra komfortowo i będzie się irytował. Edytowane 10 maja 2015 przez pistaczek Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 10 maja 2015 Opublikowano 10 maja 2015 (edytowane) Dzieki wielkie za pomoc - wychodzi na to, ze juz sama kalibracje zle robilem. Ja T100 ustawilem jak na tym filmie mniej wiecej, zostawiajac np. mart str kierowania 5 i tez jezdzi sie bardzo dobrze, ale zaraz ststuje tez Twoje ustawienie pistaczek. Mattaman mial racje - T100 bardzo przypomina stara kierownice Logitecha Drive FX do 360tki, ale w cenie 340 zl polecam, bo i tak fan 3 razy wiekszy niz podczas jazdy na padzie. Szkoda tylko, ze wibracje nie sa wieksze przy wjezdzaniu na pobocze. Edytowane 10 maja 2015 przez easye Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 10 maja 2015 Opublikowano 10 maja 2015 (edytowane) @pistaczek, w przypadku T300 głównie chodzi o ustawienie FF na 100 i tire force na 115. Resztę reguluje się w opcjach fury i tak: Skala FX odpowiada za czołosc gazu i hamulca. Skala FY odpowiada za zachowanie w zakrętach. Skala FZ odpowiada za czułość wyboi i nierówności na drodze. Skala MZ odpowiada za zachowanie kiery w momencie utraty przyczepności. Napewno w przypadku T100 te ustawienia będą inne niż na filmie. Trzeba potestować. Szkoda tylko, ze wibracje nie sa wieksze przy wjezdzaniu na pobocze. Zwiększ parametr Fz. Edytowane 10 maja 2015 przez mattaman Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 10 maja 2015 Opublikowano 10 maja 2015 Powinna byc taka opcja do wszytskich samochodow, bo powiem szczezrze ze srednio mi sie chce grzebac w tuningu kazdego z osobna Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 10 maja 2015 Opublikowano 10 maja 2015 DFGT nie ma nic lepszego w tej cenie a najlepiej G27(Tu trzeba dużo wiecej wydać) Logitech G27, imo najrozsądniejsza w cenie i jakości. Można ją dziś kupić w zakresie cen 450 - 800złJedzie g27 do mnie ze stojakiem. Lepiej chlopcy zebym sie nie zawiodl teraz na was Będziesz zadowolony, koniecznie opisz wrażenia. Cytuj
badoch 2 Opublikowano 10 maja 2015 Opublikowano 10 maja 2015 Czyli polecacie T100? Logitech swoim brakiem wsparcia PS4 i X1 ostro namieszał, kiedyś bezkonkurencyjną kierownicą w tej cenie było DFGT. 900 stopni obrotu, dobry FF i wykonanie deklasowały konkurencję. Teraz zostaje mi kupić Thrustmastera T100 lub nic, bo więcej wydać nie mogę, a z kolei nie wiem czy warto w tą kierownicę zainwestować. Nie wiecie przy okazji czy jacyś producenci nie planują przypadkiem wypuścić na rynek nowe modele kierownic do 500 zł? ^_^ Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 11 maja 2015 Opublikowano 11 maja 2015 no chyba sie nie zapowiada, skoro niedlugo mina 2 lata, a ruchu w temacie nie ma zadnego! Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 11 maja 2015 Opublikowano 11 maja 2015 (edytowane) Nie wiecie przy okazji czy jacyś producenci nie planują przypadkiem wypuścić na rynek nowe modele kierownic do 500 zł? ^_^Teraz kółka robią tylko Thrustmaster i Fanatec. Żadna z tych firm na chwilę obecną nie produkuje "tanich" kierownic. Jest jeszcze Madcatz, ale oni trzepią totalny badziew przeważnie bez FF. Edytowane 11 maja 2015 przez mattaman Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 11 maja 2015 Opublikowano 11 maja 2015 Jak to do końca jest z tym T100... każda gra to będzie obsługiwała, czy tylko wybrane? Zastanawiam się nad tym kółkiem, ale jeśli to nie ma pełnego wsparcia ze strony Sony, to chyba lepiej dozbierać kasy i kupić T300 by w przyszłości uniknąć problemów. Ogólnie kibel straszny z tymi kierownicami Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 11 maja 2015 Opublikowano 11 maja 2015 (edytowane) T100 nie jest dedykowana do PS4, ale dziala ze wszytskimi grami, jakie na PS4 wyszly - od NFS, po The Crew, wiec chyba nic sie tutaj nie zmieni, zwlaszcza ze Thrustmaster ma umowe z Sony. Edytowane 11 maja 2015 przez easye Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.