mattaman 294 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Moja ma ponad 1,5 roku i żadnych problemów nie mam. Cytuj
Kaper 666 17 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Moja ma ponad 1,5 roku i żadnych problemów nie mam. To powinieneś się tylko cieszyć . Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Wiadomo że w necie zawsze bardziej będzie słychać tych którymś coś nie działa. Nie mówię że T300 jest bezawaryjna, ale też nie ma co przesadzać. Cytuj
Kaper 666 17 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Wiadomo że w necie zawsze bardziej będzie słychać tych którymś coś nie działa. Nie mówię że T300 jest bezawaryjna, ale też nie ma co przesadzać. Wiadomo też jest gdyby była bezawaryjna, to ludzie by nie pisali że się psuje . Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Czy mógłby się wypowiedzieć jakiś użytkownik T300 jak to z awaryjnością jest?. W internetach krążą opinie że to dość awaryjny sprzęt. Stoje przez wyborem między T300 a G29, przeboleje brak sprzęgła w zestawie i prawie trzy razy droższy gearbox, ale jeśli będę się bawił co chwilę w serwisowanie to chyba lepiej wybrać sprawdzone rozwiązania Logitecha. Awaryjność w tej kierze występuje i nie jest ona wyssana z palca, znam osobiście dwóch takich którym się z(pipi)*** ta kiera. Oczywiście możesz trafić na egzemplarz który pozwoli na bezproblemową jazdę.Logitech od lat się nie zmienia, stare rozwiązania są niezawodne, ale porównując z rozwiązaniami Thrusta są 100 lat za murzynami, jak ci to nie przeszkadza to tylko się cieszyć . Ale najlepszym obecnie rozwiązaniem jest zakup T500, sprawdzona konstrukcja, uznawana za pancerną i w zestawie masz już jakieś porządne pedały a nie zabawki z T300, w sumie T300 z lepszymi pedałami przekracza kosz T500, jak dla mnie jest to jedyny obecnie najsensowniejszy zakup do kwoty niecałych 2k. Może T500 nie jest oficjalną kierownicą pod Ps4, no ale wiadome jest to, że najlepsze ścigałki znajdziemy i tak na Pc. Różnice technologiczne między Thrumasterem a Logitecha wiem że są kolosalne i nie że mi nie przeszkadzają, zależy mi też na niezawodności. Co do T500 myślałem, ale nieruchome łopatki jakoś mnie nie przekonują. Cytuj
Kaper 666 17 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Czy mógłby się wypowiedzieć jakiś użytkownik T300 jak to z awaryjnością jest?. W internetach krążą opinie że to dość awaryjny sprzęt. Stoje przez wyborem między T300 a G29, przeboleje brak sprzęgła w zestawie i prawie trzy razy droższy gearbox, ale jeśli będę się bawił co chwilę w serwisowanie to chyba lepiej wybrać sprawdzone rozwiązania Logitecha.Awaryjność w tej kierze występuje i nie jest ona wyssana z palca, znam osobiście dwóch takich którym się z(pipi)*** ta kiera. Oczywiście możesz trafić na egzemplarz który pozwoli na bezproblemową jazdę.Logitech od lat się nie zmienia, stare rozwiązania są niezawodne, ale porównując z rozwiązaniami Thrusta są 100 lat za murzynami, jak ci to nie przeszkadza to tylko się cieszyć . Ale najlepszym obecnie rozwiązaniem jest zakup T500, sprawdzona konstrukcja, uznawana za pancerną i w zestawie masz już jakieś porządne pedały a nie zabawki z T300, w sumie T300 z lepszymi pedałami przekracza kosz T500, jak dla mnie jest to jedyny obecnie najsensowniejszy zakup do kwoty niecałych 2k. Może T500 nie jest oficjalną kierownicą pod Ps4, no ale wiadome jest to, że najlepsze ścigałki znajdziemy i tak na Pc. Różnice technologiczne między Thrumasterem a Logitecha wiem że są kolosalne i nie że mi nie przeszkadzają, zależy mi też na niezawodności. Co do T500 myślałem, ale nieruchome łopatki jakoś mnie nie przekonują. Musiałbyś pograć u kogoś kto ma T500. Też się tego obawiałem, ale po jakimś czasie nie przeszkadza to. Te łopatki mają ok 17cm i bez problema da się grać. W przyszłości można zmienić obręcz na taką która manetki ma, a te z T500 daje się wymontować bez straty utraty gwarancji, nawet na stronie Thrusta jest pokazane jak je zdemontować . Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Dzięki,bede musiał jeszcze raz przemyśleć sprawe z tą T500. To co dorzuciłem na początku może okazać się wygraną. Moja ma ponad 1,5 roku i żadnych problemów nie mam. A mocno ją katujesz czy raczej spokojnie z FFB? Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Opublikowano 11 kwietnia 2016 FFB mam średnio ustawiony, ale gram bardzo dużo. Właściwie codziennie jeżdżę w iRacing. Cytuj
oddball66 18 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Opublikowano 11 kwietnia 2016 (edytowane) Największą wadą T500 jest brak oficjalnej certyfikacji Sony na PS4. Czy kierownica działa decydują developerzy poszczególnych gier. Póki co jest wszyscy chyba dodają jej obsługę ale ile to potrwa tego nikt nie wie (np. czy GT7 będzie ją obsługiwać). Z T300 nie ma takiego problemu wszystkie gry muszą ją obsługiwać - jest to oficjalnie certyfikowany produkt pod PS4. Jest też ciut nowocześniejsza. Niestety jej awaryjność trochę przeraża. Mi właśnie T300 padła po 1,5 roku (i nie była specjalnie używana) i mam gruby dylemat co kupić w jej miejsce. Edytowane 11 kwietnia 2016 przez oddball66 Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Opublikowano 11 kwietnia 2016 (edytowane) Ciężki dylemat, ale T300 narazie prowadzi z racji bycia oficjalnym kołem PS4 a nie ukrywam że większość czasu będzie podpięta pod konsole. Niby T500 też jest wspierana teraz w każdej grze, ale nie wiadomo co będzie za jakis czas. @UP Tyle nie odświeżalem strony że nie widziałem postu, ale chodzi to ten sam plus na korzyść T300 Edytowane 11 kwietnia 2016 przez gamerTHC Cytuj
Kaper 666 17 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Największą wadą T500 jest brak oficjalnej certyfikacji Sony na PS4. Czy kierownica działa decydują developerzy poszczególnych gier. Póki co jest wszyscy chyba dodają jej obsługę ale ile to ptrwa tego nikt nie wie (np. czy GT7 będzie ją obsługiwać). Z T300 nie ma takiego problemu wszystkie gry muszą ją obsługiwać - jest to oficjalnie certyfikowany produkt pod PS4. Jest też ciut nowocześniejsza. Niestety jej awaryjność trochę przeraża. Mi właśnie T300 padła po 1,5 roku (i nie była specjalnie używana) i mam gruby dylemat co kupić w jej miejsce. Tu jest lista, obsługiwanych gier na Ps4 http://ts.thrustmaster.com/eng/index.php?pg=view_files&gid=1&fid=2&pid=316&cid=12 A czy będzie nowe GT to trzeba poczekać. Tego właśnie w konsolach nienawidzę, co generacja to najlepiej kupić nową kiere, wiadome hajs się musi zgadzać, cyckać ile się da ze społeczeństwa. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Opublikowano 11 kwietnia 2016 widzialem na allegro logitech g29 za 999PLN, jakies wysylane bezposrednio z UK, nie wiem czy sie nie skusze Cytuj
teddy 6 884 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Mi właśnie T300 padła po 1,5 roku (i nie była specjalnie używana) i mam gruby dylemat co kupić w jej miejsce. A gwarancja? Mi powiedzieli w sklepie, że dwa lata przysługuje gwarancja na tą kierownice Cytuj
Marczello 23 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Jestem prawie, że zdecydowany na Thrustmaster 500 RS. Dziwi mnie tylko, ze nigdzie nie ma oficjalnej informacji, ze kierownica działa z ps4? Jest to starszy model niż T300? Jestem troche zdziwiony tym, ze chce wydać kase na kierownice i nie ma na rynku kierownicy oficjalnie wspieranej przez Sony z górnej półki. Albo mamy do wyboru G29, która jak czytam jest przestarzała technologicznie, albo T300, która jest awaryjna albo T500, która jest nowoczesna, nieawaryjna ale za to nie wspierana przez Sony. Można trochę oszaleć Cytuj
Lucky77 21 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 A czy będzie nowe GT to trzeba poczekać. Tego właśnie w konsolach nienawidzę, co generacja to najlepiej kupić nową kiere, wiadome hajs się musi zgadzać, cyckać ile się da ze społeczeństwa. Mało powiedziane. Ja mam 4 konsole i wychodzi mi na to, że powinienem mieć trzy kierownice (X360-Xbox One - PS4). Naczytałem się o tych dziwnych czipach zabezpieczających. Kusi mnie gra na kierownicy w Forza. Mam G29, która jest kopią G920 (lub na odwrót). Przez jakiś mały układ scalony nie mogę grać na X.O. Tak jak piszesz, kasa musi się zgadzać. Cytuj
Dud.ek 2 057 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Mam thrustka t100 ale nie dziala ff, tzn nie ma oporu na kole ani wibracji. Kiera podlaczona do prądu i odlączona dziala tak samo. Walniety zasilacz czy cos trzeba wlaczyc? Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Po podłączeniu kiera się kalibruje? Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Czyli niestety śmietnik. Cytuj
Dud.ek 2 057 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Odsyłam na gwaranacje, sie nagrałem Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Jakby ktoś się zastanawiał- Wheel Stand GT (ten najtańszy, za 200 zł) pasuje do T150. Cytuj
oddball66 18 Opublikowano 13 kwietnia 2016 Opublikowano 13 kwietnia 2016 Mi właśnie T300 padła po 1,5 roku (i nie była specjalnie używana) i mam gruby dylemat co kupić w jej miejsce.A gwarancja? Mi powiedzieli w sklepie, że dwa lata przysługuje gwarancja na tą kierownice Kupione na firmę i niestety w tym przypadku jest rok gwarancji. Także gwarancji już nie mam. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 13 kwietnia 2016 Opublikowano 13 kwietnia 2016 Doradzał zakupu G29 nikomu nie będę ponieważ ludzie śmieją się z niej że taka zacofana technologicznie, a ona po prostu dostarcza mi po 3 do 4 godzin dobrej rozrywki dziennie. Ta kierownica jest chyba tylko dla osób które nie zwracają uwagi na głośniejsze silniczki zamiast cichych pasków i chcą cieszyć się sprzętem i graniem kilka lat. Żadne kółko z literką G nie sprawiało mi problemów. Wybór będzie raczej oczywisty. Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 13 kwietnia 2016 Opublikowano 13 kwietnia 2016 Do thrustmasterów można dokupić sam hamulec ręczny? Bez skrzyni biegów sobie radzę (mam t150), ale łapanie ręcznego przyciskiem na kierownicy to masakra, szczególnie przy większych kątach skrętu. Pod tym względem DFGT był lepszy. Może ktoś się bawił w samodzielne dorabianie? Ale to raczej wyższa szkoła jazdy ;] Cytuj
Kaper 666 17 Opublikowano 13 kwietnia 2016 Opublikowano 13 kwietnia 2016 Doradzał zakupu G29 nikomu nie będę ponieważ ludzie śmieją się z niej że taka zacofana technologicznie Kupując te same jajko, tylko w innej skorupie i w dodatku jeszcze okrojone z H-shiftera, to trudno by się z tego nie śmiali . Ta kierownica jest chyba tylko dla osób które nie zwracają uwagi na głośniejsze silniczki zamiast cichych pasków i chcą cieszyć się sprzętem i graniem kilka lat. Żadne kółko z literką G nie sprawiało mi problemów. Wybór będzie raczej oczywisty. Miałem kierownice z logi i nie mogę złego słowa o nich powiedzieć, tylko z przesiadki z dfgt na G27 nie było takiego bumu co z G27 na T500 i chyba tylko zaślepiony fanboy nie odróżni różnic jaka dzieli przepaść tych kierownic. Nie chodzi czy tam ma zębaty a ta paski, czy jedna chodzi ciszej od drugiej, tylko o samą precyzje i przyjemność. Wybór powinien być oczywisty jak ktoś nie chce kupować kolejnego jajka w ładniejszej skorupce, bo przesiadka z G27 na G29 jest moim zdaniem głupotą, oczywiście nie mam na myśli graczy którzy grają na Ps4 i chcą nadal pozostać przy produkcie z logi, tylko ta polityka z cyckania gracza akurat mi się nie podoba, Nie wiem czy to wina Logitecha czy Sony że G27 nie działa jak należy, ale to jest oczywiste świństwo. Swoją drogą stara T500 jakoś potrafi się dogadać z konsolą czego nie można powiedzieć o produkcie logitecha. a ona po prostu dostarcza mi po 3 do 4 godzin dobrej rozrywki dziennie. Mieć tyle czasu na grę i to dziennie, to nic tylko pozazdrościć. Do thrustmasterów można dokupić sam hamulec ręczny? Bez skrzyni biegów sobie radzę (mam t150), ale łapanie ręcznego przyciskiem na kierownicy to masakra, szczególnie przy większych kątach skrętu. Pod tym względem DFGT był lepszy. Może ktoś się bawił w samodzielne dorabianie? Ale to raczej wyższa szkoła jazdy ;] Nie ma. Chyba kupując handbrake z Fanateca można to razem skumplować, ale tanio nie będzie. Pozdrawiam 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.